HondaSan Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Adica are claxonul incorporat in far? Asta cu claxonul incorporat in far este la K-uri.IJ-ul 49 are claxonul separat.O sa fac o poza la instalatia electrica si s-o postez.Este foarte sugestiva si foarte simpla.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 31, 2010 Autor Share Postat Iulie 31, 2010 (editat) "asa-zisul bloc de lumini" .... ma refeream la chestia aia de unde aprinzi farul...faza scurta, faza lunga...in chestia aia e si butonul claxonului. am pus poza si mai sus dar o sa mai postez o data Mesaj completat ajutati-ma , va rog , cu o piesa. platesc. imi lipseste si daca nu gasesc voi fi nevoit sa o inlocuiesc cu un simplu arc si nu va arata bine. din cate am citit pe 'net aceeasi piesa a echipat si motocicleta ij 56. pun o poza cu piesa (e cea incercuita cu rosu) Editat Iulie 31, 2010 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 ajutati-ma , va rog , cu o piesa. platesc. imi lipseste si daca nu gasesc voi fi nevoit sa o inlocuiesc cu un simplu arc si nu va arata bine. din cate am citit pe 'net aceeasi piesa a echipat si motocicleta ij 56. pun o poza cu piesa (e cea incercuita cu rosu) Sunt aproape sigur ca am una in plus.Ma uit maine si, daca e, e a ta. Mesaj completat Sunt aproape sigur ca am una in plus.Ma uit maine si, daca e, e a ta. Este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 10, 2010 Autor Share Postat August 10, 2010 (editat) Sunt aproape sigur ca am una in plus.Ma uit maine si, daca e, e a ta. Mesaj completat Este! se pare ca inca mai sunt oameni de buna credinta la noi in tara. multumesc mult @bachus_21 pentru piesulici !!! am baut si berea Editat August 10, 2010 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 multumesc mult @bachus_21 pentru piesulici !!! am baut si berea Baga mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 se pare ca inca mai sunt oameni de buna credinta la noi in tara. multumesc mult @bachus_21 pentru piesulici !!! am baut si berea Subscriu .Bachus 21 este un baiat deosebit.Il asteptam la Mizil la intalnirea de comuniste.Poate cu Hoinaru?!Poate cu MZ-ul?!Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 11, 2010 Autor Share Postat August 11, 2010 (editat) Subscriu .Bachus 21 este un baiat deosebit.Il asteptam la Mizil la intalnirea de comuniste.Poate cu Hoinaru?!Poate cu MZ-ul?!Bunu. din pacate , din cate am vorbit cu bachus_21 la telefon , nu o sa poata onora cu prezentala baile boboci. vor fi si alte intruniri (mai aproape de "casa") la care sunt sigur ca va fi prezent. pacat ca nu poate veni. cu toate astea trag sperante ca va face o "vizita" inopinanta celor ce vor veni la bai. Mesaj completat printre ruginiturile unui cetatean am gasit si aparatoarea de lant care se prezinta intr-o stare deplorabila insa decat nici o aparatoare sau aparatoare facuta de mine din cine stie ce tabla mai bine una originala cu bube pe ea Mesaj completat de multe surprize puteti avea parte daca strabateti targurile. uitati ce am cumparat cu 5 lei de pe taraba unui om care vindea piese de Mobra Editat August 11, 2010 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 pare stop de atas stoye.daca ti-e de vanzare da-mi pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 7, 2010 Autor Share Postat Septembrie 7, 2010 pare stop de atas stoye.daca ti-e de vanzare da-mi pm. in poza se vede si geamul pentru iluminarea numarului de inmatriculare deci nu e pentru atas. e stop original de ij 49. nu e de vanzare. cablul de kilometraj imi lipsea cu desavarsire si zilele trecute a trebuit sa merg vreo 200 si ceva de kilometri ca sa-l cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 si-am ramas si fara gaz pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Am reusit sa fac o poza,cat de cat,la instalatia electrica .Iata. Mesaj completat Mai Lolo ,nu mai zici nimic de Ij-ul tau?Pentru gestul tau de la Boboci,am si eu o cheie speciala pentru tine.Da semne de viata.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 Salve Bunu. Dupa cate vad eu cartea pe care o ai e una din cartile publicate de una din editurile de la acea vreme despre ij 49. Nu este cartea ij-ului 49. O sa pun o poza cu primele 2 pagini ale cartii cu care era vanduta motocicleta la vremea respectiva. E foarte buna si asta pe care o ai. Despre ij-ul meu nu mai spun decat ca am gasit motor complet care are si carburator original, pedala kick-starter, pedala schimbator ... pana si cele 4 dopuri de cauciuc care sustin greutatea bateriei insa cel care-l vinde cere cam mult pe el. Am mai cumparat niste cauciucuri pentru scarite, becuri de 6 V (luate chiar de pe un ij 49), cutia neagra (aprinderea de care-mi spuneai), spite de pe o roata de ij 49 de fata (eu aveam vreo 7-8 lipsa), levierul socului (cel din antimoniu), suruburi gresoare, prinderile de pe ghidon ale manetelor de frana fata/ambreiaj (am insa am luat de rezerva). O sa le fac poze zilele astea si am sa le postez aici. Ne intalnim pe 1,2 si 3 octombrie ? Chiar sunt curios cum arata o cheie speciala . Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Salve Bunu. Dupa cate vad eu cartea pe care o ai e una din cartile publicate de una din editurile de la acea vreme despre ij 49. Nu este cartea ij-ului 49. O sa pun o poza cu primele 2 pagini ale cartii cu care era vanduta motocicleta la vremea respectiva. E foarte buna si asta pe care o ai. Despre ij-ul meu nu mai spun decat ca am gasit motor complet care are si carburator original, pedala kick-starter, pedala schimbator ... pana si cele 4 dopuri de cauciuc care sustin greutatea bateriei insa cel care-l vinde cere cam mult pe el. Am mai cumparat niste cauciucuri pentru scarite, becuri de 6 V (luate chiar de pe un ij 49), cutia neagra (aprinderea de care-mi spuneai), spite de pe o roata de ij 49 de fata (eu aveam vreo 7-8 lipsa), levierul socului (cel din antimoniu), suruburi gresoare, prinderile de pe ghidon ale manetelor de frana fata/ambreiaj (am insa am luat de rezerva). O sa le fac poze zilele astea si am sa le postez aici. Ne intalnim pe 1,2 si 3 octombrie ? Chiar sunt curios cum arata o cheie speciala . Numai bine ! Motorul este din fonta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Motorul este din fonta? la 49 numai cu cilindrul de fonta s-a facut. de la 56 s-a facut din aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 Motorul este din fonta? Bineinteles ca cilindrul este de fonta. Motorul a fost dat jos de pe motocicleta ij 49 a unui cetatean care vrea s-o chopper-easca. Vrea s-o faca ceva stil Indian (fiecare cu pasarelele lui). Am spus ca am sa pun poze cu ce am mai cumparat : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Bravo Lolo.Hai sa vedem care face un IJ 49 mai frumos.Eu sau tu.Sa le facem si functionale?Adica perfect functionale.Cu atas sau fara? Competitia este mama progresului.Ce mai este de spus?Sa-nceapa cursa.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 23, 2010 Autor Share Postat Septembrie 23, 2010 Multumesc. Suntem la niveluri diferite , financiar vorbind. Cred ca ai sa fi primul care-l va reconditiona. Acum ramane de vazut daca ai sa reusesti sa-l reconditionezi cu piese originale de ij 49. Eu asta ma chinui sa fac de cativa ani. Al meu este functional insa o sa trebuiasca sa schimb pistonul (are joc in umeri) sau sa-l bucsez (ca sa-l pastrez pe cel original). Perfect functional am de gand sa-l fac. Exact cum a iesit pe poarta fabricii. Cu atas. Intr-adevar, competitia este mama progresului insa nu pot intra in competitie din cauza banilor. Nu am multi bani disponibili pentru a investi intr-un timp scurt, sume mari si pe deasupra mai am de cumparat cate ceva pentru Ivan ca sa iasa asa cum vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Stai linistit.Plecam de la acelasi nivel.Apropos.Am facut rost de cutia electrica si de ..un claxon(nu stiu daca este cel original) de la Florin din Buftea.Pentru curiosi,am dat un atas de Nipru (numai barca) ,la schimb.Si sunt inca departe.Ce am luat de la nea Costica nu prea se potriveste cu idealul de perfectiune.Cand va fi gata al meu o sa pun si devizul, ca sa vada toata lumea cam cat costa sa refaci un lucru vechi.Spor.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 23, 2010 Autor Share Postat Septembrie 23, 2010 Am sa postez cateva poze cu claxoanele care au echipat motocicleta IJ 49. In primele 2 poze este modelul C-23, in urmatoarele 3 poze modelul C-35 iar in ultimile 3 poze modelul C-35a . Bunu pune o poza cu ce ai gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 M-ai omorat Lolo.Esti atat de documentat ca plec cu handicap in cursa cu tine.Poza cu claxonul(in stare originala ,cu namol de Buftea in el) si cu cheia promisa cu scuze ca am folosit-o.Bunu Ha ha ha .....ha.Am sters eticheta si ce -mi vad ochi?Scrie un nume ciudat.Cred ca e de competenta lui prd.Scrie BOSCH.Oare ce o fi ?De la ce o fi? Unde mai pui ca si functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 25, 2010 Autor Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Resurse / Documentatie - se compenseaza (oarecum). Claxonul cu siguranta e de motocicleta. Are tabla aceea flexibila, atasata, care nu da voie claxonului sa vibreze la trepidatiile motocicletei. Eu zic ca a echipat vreo motocicleta fabricata dupa anii '60 (spun asta deoarece sigla e prinsa in suruburi si nu nituita ca la modelele mai vechi insa e posibil sa ma insel). Editat Septembrie 25, 2010 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragster2006 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Hai salut tuturor Am si eu prin curte un ij 49 ,cam ruginit cei drept ,si ma bate gindul sa-l reconditionez ,dar am o problema ,lipsa actelor ,stiti cumva o solutie ? Astept sugestii sa vad daca se merita sau nu sa ma apuc de treaba ,pentru ca am de gind sa fac naveta pina la munca si inapoi (2 km) multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Hai salut tuturor Am si eu prin curte un ij 49 ,cam ruginit cei drept ,si ma bate gindul sa-l reconditionez ,dar am o problema ,lipsa actelor ,stiti cumva o solutie ? Astept sugestii sa vad daca se merita sau nu sa ma apuc de treaba ,pentru ca am de gind sa fac naveta pina la munca si inapoi (2 km) multam fain Pentru naveta cel mai bun este un scuter.Te costa si mai putin decat reconditionarea IJ-ului,e si mai fiabil si consuma si mai putin.Ori il faci sa-l pui in sufragerie ori il vinzi la un diliu de pe aici ca sa-l puna pe linia de plutire.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 27, 2010 Autor Share Postat Septembrie 27, 2010 Se pare ca gresorul care l-am gasit (am si postat poza cu el la topicul Trusa scule / Accesorii) cu dop de plastic nu e de IJ. Abia astazi l-am curatat si am vazut ca pe dop are litesa S incercuita si bratul culisant e din aluminiu. Curatarea am facuto deoarece un batran motociclist mi-a zis "....fugi cu panarama de aici. Asta nu e de IJ. Iti dau eu decalimetru de IJ ". Decalimetrul dat de batranel are bratul culisant din otel si stanta aceea in forma de romb, specifica pieselor de IJ, pe dop + capac. In poza cel din stanga e de IJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Ce se intampla?Nu mai este nimeni pasionat de IJ 49? Incep restaurarea lui.Adica al meu.Am zis restaurare,pentru o expozitie sau doua.Incerc sa-l fac si functional dar nu voi merge cu el.Avand in vedere cunostintele tale despre acest model te invit Lolo sa treci pe la mine si sa ne uitam impreuna ca sa vedem ce-i mai trebuie.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.