Sari la conținut

ij 49


Lolo_ID
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 445
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pentru cei care isi doresc deja un clasic duduitor, a mai aparut un un Ij 49 la vanzare, pare a se prezenta intr-o stare acceptabila si personal, iar pretul mi se pare ca tre sa indemne virtualul cumparator sa se grabeasca.

 

 

Si inca unul:

http://www.tocmai.ro/ij-festival-350-1955-881962.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am stricat toata pofta de mobre in ziua de sambata vazand motocicleta din poza urmatoare. Este de vanzare. Proprietarul zice : "macar 20 de milioane sa iau si eu pe Festival" (n-am reusit sa-l fac sa inteleaga ca nu e "Festival").

post-47416-1297251479_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta din poza postata de mine este IJ 350, macelarit - din pacate. Cadrul spate i s-a taiat pentru a i se monta suspensii, furca fata (pe langa faptul ca nu mai este a ei) este alcatuita din juguri de IJ 56 si telescoape de IJ 49, suportul metalic pe care se afla saua de pe spate este de IJ 49, aripile de IJ 56, farul este de IJ 56, inaltatoarele ghidonului sunt de Simson (parca), saua de pe spate e de MZ sau Simson, butucul rotii spate este confectionat de "nea Gigel", cadrul principal este sudat in cateva locuri intr-ul fel mai barbar decat o faceau cei din fabrica, coturile evacuarii sunt de IJ 56 care au fost prelungite cu 2 bucati de teava, i s-au sudat urechi de atas pe cadru (IJ 350 nefiind proiectat pentru a i se monta atas) etc. Singurele piese originale de pe motocicleta ramanand motorul, rezervorul, cadrul principal, roata fata, cutia de scule, ghidonul, scaritele, scheletul seii fata, mecanismul/schimbator viteze manual, cricul "laba de gasca", janta rotii spate, pedala de frana, pedala kick-starter si tobele de esapament. Pun o poza ca sa se vada diferentele.

 

Revenind la denumirea de IJ Festival ...... IJ Festival i s-a spus motocicletei IJ 49 de catre romani inca din 1953 [deoarece existau foarte multe motociclete pe strazi (modelul asta), erau si de ultima generatie si accesibile - ca pret - multor oameni], motociclete cu care tinerii vremii au mers la Festivalul International al Tineretului care s-a tinut la Bucuresti in anul 1953.

post-47416-1297267895_thumb.jpg

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Festivalul INTERNATIONAL al Tineretului.

Mesaj completat

In link-ul de mai jos se vorbeste de unul din cei care au fost prezenti la Festival. E vorba de un tip din Venezuela.

http://www.jurnalul.ro/special/special/rem...int-131412.html

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu de facut un istoric al IJ-ului. Nici rusii nu-l stiu bine si nici nu vor sa-l cunoasca. IJ-ul a devenit dupa razboi, motocicleta populara si reprezentativa pentru rusi. Daca scormonesti trecutul ajungi la DKW 350, fabricat in doua exemplare 350 si 500cmc. La randul sau 350-ul, era varianta civila si varianta de razboi.

Prima motocicleta Izh-i a fost fabricata de inginerul PV Mozharov, în 1927, V-twin 1200 cc(motorul a fost plasat transversal, stil Guzzi),cutie in trei trepte, 23 CP. Motocicleta foarte grea de altfel, asa ca s-a facut si un monocilindru Izh-4 dar nereusita. În primăvara anului 1928 Mozharov a depus o propunere oficială privind înregistrarea organizației Motociclete Izhstalzavodah. A fost creat Biroul de Proiectare, în frunte cu PV Mozharov. Sub conducerea sa, au fost proiectate, fabricate Âşi testate biciclete primul Izhevsk. In '29 a urmat "Nati-A 750 " de 750 cmc copiat dupa modelele americane indian si Harley Davidson. Prima motocicleta rusa produsa în serie mare a fost lansata in '30, IL-300 "A fost o copie a germana a DKW "E-300" din 1929, cu motor in doi timpi, 7 CP, 80 km / h. Toate izh-urile fiind inspirate dupa DKW Âşi Adler(IJ-4/IJ-8).

După război, în 1945 în Izhevsk a fost re-organizat. Motocicleta mutata aici din Germania, tehnologia Âşi fabrica DKW cu toata documentație tehnică "NC-350(modelul civil), Âşi aproape nimic nu se schimbă, au început să fabrice o copie sub numele de IJ-350. Primele motoare fiind cu carcasele polizate acolo unde era sigla DKW. Din '49 au inceput modificari majore, luand fiinta Ij-49. Totusi si dupa aceasta data se montau ansamble ce se nimereu, astfel ca au aparut modele hibride care purtau numele de Izh-49.

În din 1956, a fost lansat Izh-56, cu un motor imbunatatit si o suspensie noua si bascula. Din aceasta a aparut, în 1962, noul "Planeta 350"

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Festivalul INTERNATIONAL al Tineretului.

Mesaj completat

In link-ul de mai jos se vorbeste de unul din cei care au fost prezenti la Festival. E vorba de un tip din Venezuela.

http://www.jurnalul.ro/special/special/rem...int-131412.html

 

 

romanesc---organizat in Romania. Daca tu chiar crezi ca IJ-ul 49 e Festival, ok, tine-o pt tine, dar nu le mai spune si la altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, tu te iei dupa 3 mosi din Buzau, da-i in masa, ca deja iar facem chat. Atat te rog, cand mai vezi lume care spune ca are Ij 49, nu le mai spune ca au Festival.

Mesaj completat

file_359141_php9YtwPV.jpg

Mesaj completat

De vanzar, se gaseste pe Bikeshop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
A doua pompa (de rezerva). :laugh:

Adica vrei sa spui ca-i pompa mea.Nu-i asa lolito?Te rog sa o pui deoparte pentru mine.

In alta ordine de idei denimirea de IJ festival este de norotietate folclorica.Nu a existat niciun model de IJ care sa aiba aceasta denumire oficiala.In 1953 sau 54 a fost organizat in Romania Festivalul Tineretului etc. si etc.Motocicletele cu care se mergea in acea perioada erau Ij 49,Ij 56 nu aparusera inca.In folclorul motociclistic al vremi a aparut acesta expresie de Ij festival pentru a desemna o anume motocicleta si aceasta nu putea fi decat Ij 49.Subliniez ca exprim niste pareri proprii neavand nicio documentatie in acest sens.Si cred ca de bunsimt ar fi ca oricare emite vreo parere in acest sens sa spuna daca este o parere a lui personala sau se bazeaza pe niste documente.In acest ultim caz ar putea denumi documentele si locul in care pot fi studiate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata baga o briza de aer original cu miros de grund ... :laugh:

Mesaj completat

E greu de facut un istoric al IJ-ului. Nici rusii nu-l stiu bine si nici nu vor sa-l cunoasca. IJ-ul a devenit dupa razboi, motocicleta populara si reprezentativa pentru rusi. Daca scormonesti trecutul ajungi la DKW 350, fabricat in doua exemplare 350 si 500cmc. La randul sau 350-ul, era varianta civila si varianta de razboi.

Prima motocicleta Izh-i a fost fabricata de inginerul PV Mozharov, în 1927, V-twin 1200 cc(motorul a fost plasat transversal, stil Guzzi),cutie in trei trepte, 23 CP. Motocicleta foarte grea de altfel, asa ca s-a facut si un monocilindru Izh-4 dar nereusita. În primăvara anului 1928 Mozharov a depus o propunere oficială privind înregistrarea organizației Motociclete Izhstalzavodah. A fost creat Biroul de Proiectare, în frunte cu PV Mozharov. Sub conducerea sa, au fost proiectate, fabricate Âşi testate biciclete primul Izhevsk. In '29 a urmat "Nati-A 750 " de 750 cmc copiat dupa modelele americane indian si Harley Davidson. Prima motocicleta rusa produsa în serie mare a fost lansata in '30, IL-300 "A fost o copie a germana a DKW "E-300" din 1929, cu motor in doi timpi, 7 CP, 80 km / h. Toate izh-urile fiind inspirate dupa DKW Âşi Adler(IJ-4/IJ-8).

După război, în 1945 în Izhevsk a fost re-organizat. Motocicleta mutata aici din Germania, tehnologia Âşi fabrica DKW cu toata documentație tehnică "NC-350(modelul civil), Âşi aproape nimic nu se schimbă, au început să fabrice o copie sub numele de IJ-350. Primele motoare fiind cu carcasele polizate acolo unde era sigla DKW. Din '49 au inceput modificari majore, luand fiinta Ij-49. Totusi si dupa aceasta data se montau ansamble ce se nimereu, astfel ca au aparut modele hibride care purtau numele de Izh-49.

În din 1956, a fost lansat Izh-56, cu un motor imbunatatit si o suspensie noua si bascula. Din aceasta a aparut, în 1962, noul "Planeta 350"

 

http://motociclism.md/viewtopic.php?f=58&a...7a886beea1c4de5

post-47416-1300482085_thumb.jpg

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

De ceva vreme am inceput reconditionarea IJ-ului 49 din dotare.Un morman de fiare ce stau si asteapta o bagare in seama din partea proprietarului,adica je.Pai stiam eu dece nu m-am apucat de ea.E asa mult de munca si sunt atatea maruntisuri si de asa proasta calitate ca ma intreb dece nu am aruncat-o la gunoi pana acum.Ca orice "reconditionist" (licenta imi apartine orice ar zice si ar vrea si ar face unii) adevarat am si o doza mare de masochism.Imi place sa ma chinui,sa-mi termin degetele prin perii,sa stau cu mainile murdare de grund si vopsea,sa fac bataturi la palme de la lucru cu ciocanul si alte distractii de felul acesta.Probabil ca rezultatul final va compensa toate acestea.Pai dupa ce ai terminat si rasufli usurat si expui rodul muncii tale vine unu ca lolo si incepe:aia nu-i originala,aia era invers,aia e de la alta motocicleta si-ti vine sa-ti dai cu tesla in ovale.

Bineinteles ca glumesc.Dupa ce ai terminat ai o satisfactie imensa,indiferent de ce zic alti.Cum termin pon o poza cu fierul terminat (din punctul meu de vedere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca rezultatul final va compensa toate acestea.Pai dupa ce ai terminat si rasufli usurat si expui rodul muncii tale vine unu ca lolo si incepe:aia nu-i originala,aia era invers,aia e de la alta motocicleta si-ti vine sa-ti dai cu tesla in ovale.

 

stiu cum e... :blbl: originala dupa pozele de pe net nu va fi nico o moto vrodata....daca cauti pe net ai sa gasesti mai multe variante in special al ij49 ba ca avea aia de plastic..ba cai negru si nui din aluminiu si tot asa...important e sa facem ce ne place si chiar sa apucam sa ne bucuram de ele..ca e 100%original sau nu asta numai ala cu coarne stie exact...ca la o perioada anumita de anisori au aparut tot felul de inbunatatiri..si de aia se induce in eroare multe aspecte la anumite rahaturi de piese mici...nici lolo nu va sti vrotata exact chiar tot.. cal mai induce in eroare si netul de multe ori :P

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

in atentia d-lui lolo id.ia zii domnule,filtrele astea de aer...le-am dat jos de pe ij 49...dar difera ca si constructie..unul e mai gingas,altul mai badaran..unul are clapeta de soc,altul nu...lumineaza-ma!multumesc!

post-1067-0-95661000-1305384740_thumb.jpg

post-1067-0-92022300-1305384784_thumb.jpg

post-1067-0-38996000-1305384809_thumb.jpg

post-1067-0-79559800-1305384835_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...