Sari la conținut

Suzuki Tl1000r


GoKart
 Share

Postări Recomandate

Cine imi poate spune mai multe despre o bestiutza de genul asta?

Am gasit foarte putine date...ma intereseaza mai ales consumul...am inteles ca este putin cam mare...dar...oricum...vreau mai multe detalii....daca se poate de la un posesor..hai ca pun si o poza...sa se vada despre ce vorbesc...

 

post-7138-1154668931_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat: daca esti incepator, uita de motorul asta. Este fioros.

ON TOPIC: primele modele, pana in '99 au avut ceva probleme tehnice din motive de proiectare. Dupa acel an au fost corectate. Dintre V-twin-urile de 1000 mie mi s-a parut cel mai violent.

Daca nu esti incepator si iti vei lua una, ai sa fii satisfacut de cum merge. Totusi eu te-as indruma spre un VTR SP1 sau SP2 in functie de buget din motive de fiabilitate.

 

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...ce intelegi prin probleme tehnice care apoi au fost corectate?

Din ce discutii am mai vazut pe net (nu am inteles prea multe ca erau italieni)...erau ceva comentarii la suspensia spate, consum si frane...spuneau ca nu e un moto bun pentru circuit.Eu nu am intentia sa circul cu ea pe un circuit, deci...

 

Referitor la OFF...da sunt incepator, dar din discutiile avute cu unii prieteni mai experimentati, am ajuns la concluzia ca totusi nu e o greseala majora sa imi iau un motor de gen...sunt un tip foarte temperat, am ales motorulpentru ca imi plac motocicletele de viteza insa nu agreez foarte mult motoarele in linie...sunet ...tot mi se pare mai dulce la un V-Twin.

 

Din cate am inteles, pot face unele modificari minore si deloc costisitoare, care sa ma ajute la inceput, daca doresc sa limitez puterea furnizata de motocicleta...(ma refer aici la chestii rudimentare, de genul, limitat cursa acceleratiei...etc).

 

Un alt motiv foarte important pentru care vreau sa-mi iau asa ceva este ca nu-mi voi permite o alta achizitie (cel putin in conditiile de fata) decat peste vreo 5 poate 6 ani...ori, sincer nu cred ca e mare diferenta (aici ma refer la putere) intre un TL 1000 R si un R6, desigur, cuplul furnizat de TL este mult mai liniar, mai mare dar in aceelasi timp mai controlabil....

 

PS Bugetul chiar nu-mi permite o achizitie de genul celei sugerate de tine...tin sa precizez totusi ca cei cu care calaresc eu, sunt cu choppere, doar unul dintre ei are un GSXR de 750...deci nu am vise de viteze fulminante etc...vreau doar un motor frumos, care sa aiba o latura touring accentuata...(aici intra motorul V-Twin)...am si amici cu vitezane dar nu e genul meu de gasca...am sa calatoresc pe doar cu grupul in primul an oricum, deci cred ca nu voi avea mari probleme...iti multumesc oricum de grija acordata sufletelului meu

 

Si, ca sa revin...ce intelegi prin acele probleme tehnice?

Editat de GoKart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vazut suzuki ti si nici nu am vazut nici unde in tara modelul asta.E super motorul dar pentru un incepator este prea mult,nu ai reflexe formate :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul sport-touring al SuzukiTL este TL1000S-ul si nu TL1000R-ul - care intra in categoria super-sport. Cea mai buna descriere a facut-o nevasta-mea, cand, pasagera la mine in spate pe VTR se intreba cum accelerez eu, ca nu se vede cum se misca mana pe mansonul de acceleratie (si ea se da pe un Suzuki GSX600F). V-twin-urile sunt motoare cu cuplu foarte mare in ture joase.Nu te joci cu un astfel de motor daca nu ai experienta. Un 4-in-linie la aceeasi capacitate iti poate da putere mai mare si cuplu cam la fel dar NUMAI IN CIFRE. In realitate conteaza enorm felul in care sunt distribuite si modul in care sunt exploatate. Eu m-am urcat pe VTR dupa mai mult de 3 ani de dat pe diverse alte motoare si tot mi s-a parut greu de stapanit. Cel putin in primele zile cand l-am dat pe o roata din greseala de cateva ori. Atunci a contat foarte mult faptul ca stiu ce sa fac cand sunt pe o roata.

In alta ordine de idei, probleme tehnice despre care am citit, apar la modelele 1997-1999 si ar fi: scurgeri de ulei in filtrul de aer, suspensia fata si directia (rezolvata cu un amortizor de ghidon) si ambreiajul (sistemul "clutch-slip" care ar trebui sa impiedice motorul sa se urce aiurea pe o roata la pornire functioneaza prost sau nu functioneaza deloc). Teoretic, toate astea au fost corectate dupa 1999.

Daca totusi te decizi sa-ti cumperi asa ceva... te rog, nu te da fara echipament, si aloca-ti un timp mai lung de acomodare cu motorul.

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine te orientezi spre un SV650s sau SV1000s.

Dintre toate TL-urile TL1000R este cel mai fioros .. probabil din cauza 'R' ului.

Gindeste-te ca fiind vorba de R a fost alergat cu siguranta si s-ar putea ca tu sa platesti reparatiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa mor de ia-ti raspuns la ce o intrebat omu !

vroia sa afle in primu rand de consum apoi date tehnice (aici partial mielu a raspuns )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu pe cineva care si-a luat recent un TL100R din 98 parca, si impresiile trecand de la un GSXR600 au fost:

- acceleratie inferioara

- vibratii deranjante

- obositoare

- foarte fierbinte intre picioare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu pe cineva care si-a luat recent un TL100R din 98 parca, si impresiile trecand de la un GSXR600 au fost:

- acceleratie inferioara

- vibratii deranjante

- obositoare

- foarte fierbinte intre picioare

mi se pare cam aberant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare cam aberant

si mie la fel ! cum sa aiba un v2 de 1000 la 120 de cai acceleratie inferioara unui motor 4 in linie pe la 100 si ceva de cai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate sa fie ceva in neregula cu motocicleta respectiva. In orice caz a facut intrecere cu cateva modele de 600 inclusiv cu vechea lui motocicleta si a pierdut. Dar uitati ca motocicleta are cca 20 de kg in plus fata de un 600 ss si mai conteaza si cutia...

Oricum nu este in nici un caz mult mai nervoasa decat un 600 ss.

 

Dar aspectul acceleratiilor mie mi se pare destul de putin important comparativ cu restul neajunsurilor pe care el le-a declarat. Mie imi amortesc mainile dupa 100 de km cu gsxr600 al meu de la vibratii, n-as vrea sa incerc distante lungi pe TLR.

 

Apoi acum vara la viteze mici prin oras mi se prajesc bijuteriile de familie, iar TLR-ul daca incalzeste semnificativ mai rau zona respectiva iar e un neajuns semnificativ.

 

Genul asta de informatii mi se par mie extrem de importante in alegerea unei motociclete, adica exact ce nu gasesti in nici o revista sau test pe net. Ma doare in paispe daca scoate cu 0.1 secunde mai putin de la 0 la 100 sau ca nu stiu ce pilot reduce cu o secunda o tura pe circuit...

Editat de Silenti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Multumesc de raspunsuri...nu m-am lamurit cu consumul dar cel putin am o idee ce ma asteapta pe parte de probleme...

Vreau totusi sa fac o precizare.Inteleg ce reprezinta motocicleta asta pentru un incepator, tocmai de asta, o voi limita la achizitie...Nu pot sa nu o cumpar este superba si soundul e inimaginabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri...nu m-am lamurit cu consumul dar cel putin am o idee ce ma asteapta pe parte de probleme...

Vreau totusi sa fac o precizare.Inteleg ce reprezinta motocicleta asta pentru un incepator, tocmai de asta, o voi limita la achizitie...Nu pot sa nu o cumpar este superba si soundul e inimaginabil...

 

in primul rand eu fac parte din categoria aia care zice ca te poti urca pe orice motor :ok: asa ca da-i ininate de daca iti place.

consumul ei este cam maxim 8 in oras , iar afara la o viteza constanta de 150 nu ia mai mult de 6.5

 

este o motocicleta grea intr-adevar , dar din cate stiu eu nu conteaza, se poate da fff usor pe o roata.merge 280 in linie dreapta, nu e facuta pt viraje....pasagerulului poti sa ii arzi poponeata de la tobe

 

cred ca mai multe detalii iti poate oferi Freeman, din cate stiu al lui chiar este si de vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate sa fie ceva in neregula cu motocicleta respectiva. In orice caz a facut intrecere cu cateva modele de 600 inclusiv cu vechea lui motocicleta si a pierdut. Dar uitati ca motocicleta are cca 20 de kg in plus fata de un 600 ss si mai conteaza si cutia...

Oricum nu este in nici un caz mult mai nervoasa decat un 600 ss.

 

Dar aspectul acceleratiilor mie mi se pare destul de putin important comparativ cu restul neajunsurilor pe care el le-a declarat. Mie imi amortesc mainile dupa 100 de km cu gsxr600 al meu de la vibratii, n-as vrea sa incerc distante lungi pe TLR.

 

Apoi acum vara la viteze mici prin oras mi se prajesc bijuteriile de familie, iar TLR-ul daca incalzeste semnificativ mai rau zona respectiva iar e un neajuns semnificativ.

 

Genul asta de informatii mi se par mie extrem de importante in alegerea unei motociclete, adica exact ce nu gasesti in nici o revista sau test pe net. Ma doare in paispe daca scoate cu 0.1 secunde mai putin de la 0 la 100 sau ca nu stiu ce pilot reduce cu o secunda o tura pe circuit...

Stii tu ceva dar stii doar din auzite.Motocicleta TL1000R este doar pentru cei cu multi km in spate nicidecum pentru un incepator.M-am dat de cateva ori cu ea si este intradevar deosebita.V2 cu un cuplu fantastic,135 cp, si o stabilitate pe curbe extraordinara.La liniute evident ca nu face fata la un 600 pe primele trei trepte de viteza,dar dupa aceea vine trenul pe langa tine :ok:

Viteza maxima a fost in jur de 280 unde se comporta destul de bine avand in vedere ca are amortizor de ghidon de serie.In trafic se incinge cadrul dar asa se intampla la orice motor in v.

Uite si cum arata motorul prietenului meu.

post-7102-1156757440_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii tu ceva dar stii doar din auzite.

Corect, am si specificat asta. Am scris aici exact ce mi-a spus Mihai, pentru ca vorbeam chiar de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt:

O motocicleta fioroasa....spun asta pentru ca este 2V,in schimb nu foarte

Este ca dieselul pentru masina

Stabila la viteze

Confortabila la drum lung,dar nu prea(eu simt oboseala in brate)

Sunet excelent

Intretinere usoara

In schimb:

consum relativ mare

vibratii la vitexa mica(relativ 100-140)

cadru care se incinge ca dracu

cam greoaie la viraje luate din scurt la viteze mari

In schimb o motocicleta buna pentru o experienta de un sezon.

P.S. am una care este de vanzare,nu o vand pentru ca ar avea ceva,doar ca incerc(ca proprietar) tot ce inseamna 2V.sunt motoare super pentru mine.

 

VAND SUZUKI TLR `99---5000e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un cuvant TRAGEEEE!!!!!!

am prieten..primul lui motor tl1000r

el a fost incepator cand si l-a luat ..acum nu mai e

e unu galben din balotesti..un baiat cristi pentru cei care il stiti

m-a plimbat si nu pot decat sa zic ca trage ca draq...iti rupe tot in tine

pe o roata se ridica numai din gaz in a2a...nu stiu a3a dar poate si acolo

inca o data TRAGE GRAV!! CUPLU!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Freeman...multumesc (un posesor asteptam sa-mi spuna ceva...)

Am inteles dezavantajele si le accept....le consider inerente.Dar, eu nu vreau un motor pentru a face racing pe sosele....imi place TLR-ul si gata...asta e....:cheers:

 

POW - stiu ca trage....asta si vreau...un cuplu mare in ture mici imi permite un parcurs mai confortabil in oras...in comparatie cu o sportiva de 600-750 (care in CP este cam la aceelasi nivel) care mi-ar oferi putere, insa mult mai brusc....ori eu...prin posibilitatea unui motor de a ma surprinde inteleg nesiguranta (desi m-ar surprinde doar o vreme pana m-as invata cu el). TLR-ul trage bine (poate prea... :baldy: ) insa trage mai liniar...

 

 

Freeman - mi-ar place sa-ti pot achizitiona motorul...l-am vazut in poze si e superb...insa...posibilitatile mele....nu sunt in grafic pana la anul...asta este....in schimb daca la anul ne intalnim la o intrunire sau pe undeva ....dau o bere mare de tot... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

foarte bune comentariile, TL-ul pare un model agresiv, este ultimul gand care nu imi da pace in ultimul timp pt. achizitionarea unui monstru cu sunet de bestie, sper sa ma lipesc de una cat mai curand, :cheers: daca mai aveti pareri pro / contra va rog sa le postati, dar numai cei ce au detinut acest model nu din auzite. ;)

Mesaj completat

[ :smoke: astept comentarii si pareri de la detinatorii de TLR! :D

Mesaj completat

[ :lol:

post-41253-1279612715.jpg

post-41253-1279612741_thumb.jpg

post-41253-1279872627_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Cumpara-ti TL-ul. Nu o sa regreti nici un moment. Motocicleta este o legenda si este extraordinara. Accelereaza brutal in ture joase in primele trei trepte si tare in orice alte turatii in orice treapta. Motorul este impecabil. Vibreaza, dar nu mai tare ca alte motociclete cu care am mers desi este V2.Ciclistica destul de buna pentru o motocicleta asa masiva. Consumul este mare dar merita fiecare strop de benzina folosit. Nu este o motocicleta confortabila, dar banuiesc ca nu pentru asta te intereseaza. Chestiile scrise mai sus cu motociclete de 600 care bat TL-ul la liniuta nu stiu cat sunt de adevarate. TL-ul este folosit foarte des afara ca motocicleta de drag ,deci asta spune multe despre felul in care acceleraza. Altfel ar merge toti la curse de drag cu supersporturi de 600.

Editat de easybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca baiatul era incepator in 2006, cand isi dorea TL. Si-a luat pana la urma? E bine, sanatos?

 

Era vorba despre postul lui @soarefilip. Citeste topicul pana la capat.

Editat de easybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Citat wikipedia:

Reputation:

"The TL1000S was widely known as the "widow-maker".[2] Some riders crashed and a British motorcycle journalist was killed in a TL1000S crash, the bike's instability in certain circumstances being a possible factor. Suzuki addressed the bike's stability issues by recalling the 1997 models and installing the 1998 and later models with a remapped/detuned ECU and a steering damper. Despite this fact, the reputation stuck and Suzuki reported "sub-optimal" sales."

Editat de Jorj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...