E.Z.rider Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Au fost lansate modelele de serie cu CTS (coaxial traction system) De ce titlul? poi... motocicleta este un G450X reproiectat, iar motorul este fabricat in Taiwan la Kymco (nu ca asta in sine ar fi vreo problema) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 eu nus' ce-i in capul lor....sa schimbi pistonul la 70 de ore pt 50 de cai....nici americanii nu se prea incumeta la asemenea banet pt intretinere. peste 10 ani un motor de acum 10 ani va fi la mare cautare. au inceput sa le fabrice cu fiabilitatea comunistelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 eu nus' ce-i in capul lor....sa schimbi pistonul la 70 de ore pt 50 de cai....nici americanii nu se prea incumeta la asemenea banet pt intretinere. peste 10 ani un motor de acum 10 ani va fi la mare cautare.au inceput sa le fabrice cu fiabilitatea comunistelor. Asa e. Alt exemplu: fiabilitatea motoartelor de Formula 1 nu ating nici pe departe fiabilitatea comunistelor (Lada, Dacia, Skoda, Wartburg, Zastawa, Polski...). Sa schimbi pistoanele la fiecare 5 ore de functionare si asta pt doar 1000 HP... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iulie 28, 2010 Autor Share Postat Iulie 28, 2010 Fiabilitate inseammna ca motorul are uzuri conforme cu planu'... e vorba de motoare de competitie... problema mea e ca in zilele noastre "toate" sunt de competitie unde e frate DR350? unde e TT600? sau XR400? nu vreau XT660 ca are aproape 200 kg dar nici G450X nu vreau vreau si eu un endurache de 3 jumate care sa fie ieftin de intretinut... ce-i asa greu? imi pare rau sa o spun dar cred ca cei ca mine se vor vedea fortati sa caute o chinezeasca ca asta... la care fiabilitatea s-ar putea sa fie... sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 problema mea e ca in zilele noastre "toate" sunt de competitie unde e frate DR350? unde e TT600? sau XR400? nu vreau XT660 ca are aproape 200 kg dar nici G450X nu vreau vreau si eu un endurache de 3 jumate care sa fie ieftin de intretinut... ce-i asa greu? imi pare rau sa o spun dar cred ca cei ca mine se vor vedea fortati sa caute o chinezeasca ca asta... la care fiabilitatea s-ar putea sa fie... sau nu Yamaha WR250R/X pare un urmas demn. In testele din reviste a surprins pozitiv mereu cand a fost comparata cu motociclete de 600-1000 cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Yamaha WR250R/X pare un urmas demn. In testele din reviste a surprins pozitiv mereu cand a fost comparata cu motociclete de 600-1000 cc. mai nasol cand a fost comparata cu modelele de enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Yamaha WR250R/X pare un urmas demn. In testele din reviste a surprins pozitiv mereu cand a fost comparata cu motociclete de 600-1000 cc. Treaba cu fiabilitatea din reviste e alta decat fiabilitatea din padure.La REA,din 4 YAMAHA, s-au stricat vreo 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iulie 28, 2010 Autor Share Postat Iulie 28, 2010 Yamaha WR250R/X pare un urmas demn. In testele din reviste a surprins pozitiv mereu cand a fost comparata cu motociclete de 600-1000 cc. frate e 6000+ euro inteleg ca are si are si mai are dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Fiabilitate inseammna ca motorul are uzuri conforme cu planu'... e vorba de motoare de competitie... problema mea e ca in zilele noastre "toate" sunt de competitie unde e frate DR350? unde e TT600? sau XR400? nu vreau XT660 ca are aproape 200 kg dar nici G450X nu vreau vreau si eu un endurache de 3 jumate care sa fie ieftin de intretinut... ce-i asa greu? imi pare rau sa o spun dar cred ca cei ca mine se vor vedea fortati sa caute o chinezeasca ca asta... la care fiabilitatea s-ar putea sa fie... sau nu Iete: http://powersports.honda.com/2009/crf230l/offroad.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iulie 28, 2010 Autor Share Postat Iulie 28, 2010 (editat) mda... din pacate in UE este off-road atat ca si categorie cat si dpdv legal ps: nici nu am mai zis nimic de performante... am zis ca nu racing dar nici '80-es Editat Iulie 28, 2010 de E.Z.rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 (editat) cam proste planuri au.... asta e si problema mea. nu mai exista un dual-sport (la noi) decent pt omu de rand care nu stie si nu-l intereseaza sa faca diferenta intre o suspensie si alta(performante amandoua) si care nu da in plus 1000 de euro pe an pt +5 cai si-15 kg. le-au facut street legal da doamne fereste sa ai bani sa mergi de 3 ori la mare cu ele intr-un an. sa fim seriosi un model fiabil mai sus amintit nu e cu mult mai prejos decat panaramele astea de high-tecuri dar for mai tine cat o sa tina si astea iar cu aceeasi surubareala vor duce mult si bine. un exemplu bun e panarama de 690...sa schimbi uleiu la 1000 de km chiar ca e o adevarata aventura tehnica sa faci cu ea aventura ( pe langa alte reglaje frecvente). schimbu de ulei a devenit ca schimbu de benzina. macar sa-i faca busonu' de ulei cu yala sau deschidere din telecomanda. eu cred ca daca tii in ture maxime 5 ore o masina comunista tine tot cat tine o formula unu. macar aia da 4 cai la 10 cmc nu 1 cal la 1000 cmc is suparat da-mi tece. Editat Iulie 28, 2010 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clau_84 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 sitemul coaxial este unul bun care ajuta mult la transmiterea liniara a puterii pe accelerari bruste dar si pe frana de motor ... la motorul de la bmw nu fiabilitatea era problema principala ci suspensia si ciclistica, calitati care au fost imbunatatite de cei de la husky cu un cardu nou si supensii noi mai jos se pot gasi si poze cu modelul nou, dar si fisa cu date tehnice TC449_11.pdf TE449_11.pdf TE511_11.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Nu cred ca cineva de aici de pe forum cu sotie si 2-3 copii is permite sa cumpere unu din cele 3 exemple!! eu unu nu am buget mai mare , decat sa-mi mentin dR-ul pe linia de plutire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clau_84 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Nu cred ca cineva de aici de pe forum cu sotie si 2-3 copii is permite sa cumpere unu din cele 3 exemple!!eu unu nu am buget mai mare , decat sa-mi mentin dR-ul pe linia de plutire stai linistit ca nu o sa fie o avere cum se asteapta toata lumea(adik vro 8000 de euro) o sa fie soooper preturi, si mai ales pt cei care au firme o sa aiba avantaje f mari la achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Bene man, un om cu un salar de 900 ron , isi cumpara un tt ttr dr klx klx pegaso dominator! Si asa cu salaru ala deabea deabea isi cumpara! Din 50 de motociclisti 1 isi ia unu in rate NOU din 10 motociclisti 8 au rate in banci! E ceva norma sa ai rata in tara asta si sa te plimbi cu ratia si cu un jaf!! Usor de zis greu de acceptat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 (editat) Domle, motociclismul e scump, nu e pentru toata lumea. Daca era ieftin era practicat de toata lumea, ca si fotbalul de exemplu. Intrebari pentru proprietar de Husky: Nu te enerveaza ca la unele modele de H e toba fix unde nu e obisnuit sa fie? Nu e prea expusa finala? Mie imi pare foarte... indoibila in pozitia aia... ? Editat Iulie 30, 2010 de dragos_lz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Domle, motociclismul e scump, nu e pentru toata lumea. Daca era ieftin era practicat de toata lumea, ca si fotbalul de exemplu. Intrebari pentru proprietar de Husky: Nu te enerveaza ca la unele modele de H e toba fix unde nu e obisnuit sa fie? Nu e prea expusa finala? Mie imi pare foarte... indoibila in pozitia aia... ? Indoibila si arzatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Indoibila si arzatoare Domnilor este model 2011 deci inca nu a iesit!Oricum, toba finala "descoperita"este la moda... Pentru cei mai pretentiosi este varianta de mai jos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) stai linistit ca nu o sa fie o avere cum se asteapta toata lumea(adik vro 8000 de euro) o sa fie soooper preturi, si mai ales pt cei care au firme o sa aiba avantaje f mari la achizitie Care este avantajul acela mare la achizitia unei motociclete pentru cineva care are firma? Se sustrage importatorul de la respectarea regimului fiscal in Romania? Editat August 5, 2010 de siadimet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 La 144 kg, XChallenge-ul 650 de la bmw mi se pare o varianta "soft-enduro" buna. Acelasi motor rotax pus si pe modelele GS650 este foarte rezistent. Chiar daca apare pe site-ul bmw, singura chestie naspa e ca cica nu s-ar mai fabrica. Cel putin asa mi-au spus baietii de la Bavaria. Daca este adevarat, nu prea inteleg optiunea asta de a intrerupe productia. Pentru ture relaxate fara pretentii "race", pe macadamuri si ceva forestiere, mie mi se parea un motoras destul de ok. Nici pretul nu era deloc mare. Pacat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clau_84 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 La 144 kg, XChallenge-ul 650 de la bmw mi se pare o varianta "soft-enduro" buna. Acelasi motor rotax pus si pe modelele GS650 este foarte rezistent. Chiar daca apare pe site-ul bmw, singura chestie naspa e ca cica nu s-ar mai fabrica. Cel putin asa mi-au spus baietii de la Bavaria. Daca este adevarat, nu prea inteleg optiunea asta de a intrerupe productia. Pentru ture relaxate fara pretentii "race", pe macadamuri si ceva forestiere, mie mi se parea un motoras destul de ok. Nici pretul nu era deloc mare. Pacat... pai din ceea ce stiu eu de moto enduro ceea ce zici tu si cu motoarele noi de la husky nu prea se aseamana bmw e pt soft enduro(drumuri forestiere), iar te 449 si 511 se pot folosi si la hard enduro (cine stie ) asa ca nu inteleg comparatia intre o "limuzina" si un "coupe"......... Mesaj completat Care este avantajul acela mare la achizitia unei motociclete pentru cineva care are firma?Se sustrage importatorul de la respectarea regimului fiscal in Romania? stai linistit ca nu ne "sustragem" de la regimul fiscal ci doar sunt portite care se pot exploata in favoarea clientului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 pai din ceea ce stiu eu de moto enduro ceea ce zici tu si cu motoarele noi de la husky nu prea se aseamana bmw e pt soft enduro(drumuri forestiere), iar te 449 si 511 se pot folosi si la hard enduro (cine stie )asa ca nu inteleg comparatia intre o "limuzina" si un "coupe"......... pai nu e treaba mea ca nu intelegi tu comparatia, dar din ce zice initiatorul topicului mai jos inteleg ca nu vrea un motor de "competitie", asa ca nu cred c-am fost deplasat cu propunerea mea problema mea e ca in zilele noastre "toate" sunt de competitieunde e frate DR350? unde e TT600? sau XR400? nu vreau XT660 ca are aproape 200 kg dar nici G450X nu vreau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.