tib Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Salut! Mi-am tunat si eu scuterul! Am un Malaguti F12 Phantom LC digit si l-am facut sa prinda 120km/h! I-am pus Kit 70cc DR, Carburator Dellorto 21 mm, Toba Arrow, filtru sport, variator racing DR, ambreajul l-am luat nou dar e original, nu modoficat, a trebuit sa-i pun un al 3-lea radiator, i-am luat alta curea de transmisie. am cumparat recent o admisie lamelara sport (cea montata era uzata) si bile de variator de 2.3g si inca nu le-am montat...ma astept la un plus de putere... i-am luat un distantier TNT ca sa-l inalt de spate( se pune intre amortizor si transmisie), pedala Kick cromata. am cumparat toate cele necesare pt un sistem audio sub sa (amplificator 40watt rms, 2 boxe Kenwood, 2 boxe Magnat si un amp de woofer(amplifica doar bass-ul) si cu difuzorul lui) pe care o sa ajung vineri sa le montez. Mi-a mai ramas: disc frana fata mare din ala misto....si o aprindere! bineinteles instalatia de neoane nu lipseste.... in schimb cer ajutor!: am bord digital si se poarta de parca ar fi limitat...: la vitezometru are 3 digiti(deci asiseaza de ordinul sutelor) dar el se opreste la 99 si nu trece chiar daca mai are un degit liber pe care nu-l foloseste( mai sus am spus ca prinde 120km/h....viteza am masurat-o cu Elefantul (900cc de la Cagiva) lu tata...a mers dupa mine...impreuna cu un prieten si mi-au confirmat viteza la drept) si are optiunea de a afisa viteza maxima atinza dar aceasta functie e dezactivata...si nu pot intra in ea....e ca si cum ar fi ....limitat ce pot face?HELP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Salut tib! Am si eu un APRILIA SR50 LC din 2003 pe care as vrea sal modific umpic... llg_90 asta i id-ul meu adaugama pls ca vreau sa mai vb si noi ca eu nu prea am habar cu tunningu si astea ms si salutari cu farul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 pai ce ai vrea sa modifici la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Nu stiu dc spune lumea ca nu se merita sa tunnezi un scooter uite eu am cumparat azi modelu din film sa-mi zica cineva ce pot sa-i fac legat de tunning, asta inseamna preturi, firme piese etc ... astept raspunsuri concrete si complete ... Multumesc anticipat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Nebunu` Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 salut. am si eu un piaggio skipper din `96, motor de 125 sau 150 cc (nu stiu sigur) in 2t. prinde 110 km/h iar in bord are 140. ideea e k toate skipperele prind 110 fie ele de 125 sau 150, 2t sau 4 t, ma gandesc k ar fi limitate. am inteles k modelele astea ar putea fi limitate din aprindere. sincer sa fiu l-am desfacut pe-al meu peste tot si la transmisie am observat k nu e limitat deoarece cureaua urca la maxim pe variator, toba nici atat, cablul de acceleratie merge la maxim, iar in carburator jiglerul de la benzina este de 82. va astept cu sfaturi si multumesc anticipat. asfalt uscat si salutari cu farul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gighaiosu Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Va salut...si eu tot un SR50 Ditech din 2002 am,si m-ar interesa niste preturi la tobe malossi sau polini sau orice marca;role de variator,si cam ce se mai poate pe un ditech in afara de kitt de 70cc...Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Salut! Mi-am tunat si eu scuterul! Am un Malaguti F12 Phantom LC digit si l-am facut sa prinda 120km/h! I-am pus Kit 70cc DR, Carburator Dellorto 21 mm, Toba Arrow, filtru sport, variator racing DR, ambreajul l-am luat nou dar e original, nu modoficat, a trebuit sa-i pun un al 3-lea radiator, i-am luat alta curea de transmisie. am cumparat recent o admisie lamelara sport (cea montata era uzata) si bile de variator de 2.3g si inca nu le-am montat...ma astept la un plus de putere... i-am luat un distantier TNT ca sa-l inalt de spate( se pune intre amortizor si transmisie), pedala Kick cromata. am cumparat toate cele necesare pt un sistem audio sub sa (amplificator 40watt rms, 2 boxe Kenwood, 2 boxe Magnat si un amp de woofer(amplifica doar bass-ul) si cu difuzorul lui) pe care o sa ajung vineri sa le montez. Mi-a mai ramas: disc frana fata mare din ala misto....si o aprindere! bineinteles instalatia de neoane nu lipseste.... in schimb cer ajutor!: am bord digital si se poarta de parca ar fi limitat...: la vitezometru are 3 digiti(deci asiseaza de ordinul sutelor) dar el se opreste la 99 si nu trece chiar daca mai are un degit liber pe care nu-l foloseste( mai sus am spus ca prinde 120km/h....viteza am masurat-o cu Elefantul (900cc de la Cagiva) lu tata...a mers dupa mine...impreuna cu un prieten si mi-au confirmat viteza la drept) si are optiunea de a afisa viteza maxima atinza dar aceasta functie e dezactivata...si nu pot intra in ea....e ca si cum ar fi ....limitat ce pot face?HELP Cam ce pret are tot sistemul audio pe care ti l-ai pus? Iar problema cu vitezometru poate fi ca nu are loc sa afiseze mai mult de 99.. eu am vitezometru mecanic si nu ma prea ma pricep! salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tib Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 (editat) pe sistemu audio am dat: amp MAC 40w 1,5mil 2 boxe kenwood le avem de mult sunt cam 800mii 2 boxe magnat 1,2mil amp bass+difuzor le aveam, (am demontat un Woofer), woofer-ul nou fusese 2,3mil ---------------------------------------------- Total....sa zicem 5mil dar toate astea le-am luat pe rand...asa k socul nu a fost prea mare.... dupa ce le montez o sa filmez ingineria...si o sa incerc sa o postez...sa vedeti cum arata si cum se aude Kilometrajul poate afisa 3 cifre... In legatura cu tuning-ul..... NU A FOST USOR PT CA SUNTEM IN ROMANIA!!!! scuterul il am la Orsova(am casa acolo) fiindca in Buc. nu am unde sa-l tin.... Am fost in targ, la Autovit si la sectorul scutere l-am gasit pe Ciprian, cu care am vorbit sa-mi aduca Kit-ul DRde 70 cc si de la el am luat si carbul de 21mm(care initial nu a functionat...dar acum rupe), variatorul DR, gat-ul de admisiesi cam atat...e bine sa va plimbati prin targ fiinca gasiti cestii bune daca aveti noroc.... tot din targ am luat si bilele de variator fff. usoare de 2.3g. Fiindca tata merge prin tara cu serviciul, a gasit la Rm. Sarat o firma care aduce piese...de aici am luat ambreajul, admisia lamelara, cureaua de transmisie, radiatorul, pedala kick, inaltatorul pt amortizor, placute de frana... De la Dl. Sever Balcan, Rm. Valcea, (descoperit tot de tata) am luat Toba Arrow...cam asta e filtru de aer l-am facut eu....l-am modificat pe cel original(am facut prize mari de aer, am subtiat buretele si am pus site ) pt ca acele filtre sport de pe piata...rotunde, conice etc. au suprefata de filtrare mica (am luat unul si nu am fost multumit de el) iar cel facut de mine se si aude muuult mai misto....ca un avion (asa spun prietenii) tuning-ul l-am facut in iarna (am lucrat impreuna cu prietenii) Am o gramada de alte idei fff. misto dar in romania e greu de realizat pana si un cromat de cric... poate o sa se reglementeze...si or sa fie mai multe posibilitati, odata cu intrarea in UE. Pana atunci am ideile in minte.... Editat Iunie 13, 2007 de tib Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Nebunu` Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 salut! am intrebat mai sus dak stie cineva dak skipper-ul meu are limitator si unde, pls sa-mi raspunda si mie cineva........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 salut! am intrebat mai sus dak stie cineva dak skipper-ul meu are limitator si unde, pls sa-mi raspunda si mie cineva........ nu are limitatoare atata se duce el 110 km/h .. poate daca era nou ajungea la 130 ...daca era limitat ( desi am auzit ca astea mai mari nu sunt limitate) iti mergea pana in 80... salut cu faru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 daca sunt noi sunt limitate ma la 80 din cate stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 daca sunt noi sunt limitate ma la 80 din cate stiu eu acum da..dar in 96 nu se limitau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZR50 Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 salut am si eu un tzr50 si vreau sa stiu cam cat se duce fara limitator...ca al meu se duce la 80 dar prieteni miau spus ca ia mai mult de 80... si inca ceva unde gasesc si eu kit? si cam cata putere mai imi da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 salut am si eu un tzr50 si vreau sa stiu cam cat se duce fara limitator...ca al meu se duce la 80 dar prieteni miau spus ca ia mai mult de 80... si inca ceva unde gasesc si eu kit? si cam cata putere mai imi da? nu iti ia mai mult de 80 decat daca il tunezi.. kit 70/80 cc , variator,carburator, filtru aer toate marite.. toba sport(daca nu ai) bile usoare etc.. si poate asa iti ia 100-110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 nu iti ia mai mult de 80 decat daca il tunezi.. kit 70/80 cc , variator,carburator, filtru aer toate marite.. toba sport(daca nu ai) bile usoare etc.. si poate asa iti ia 100-110 nu se numesc bile ci role...care se folosesc la variator centrifugal...dar la un tzr care are cutie manuala si transmisie pe lant nu exista variator ci cutie de viteze..deci incearca cu un kit,evacuare,filtru aer,pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogtech Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 salut. de unde pot sa dau comanda pt un kit de 49cmc pentru un suzuki sepia? sau adrese ceva din romania sau iduri de mes.Astept raspuns.Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 www.scuter-centre.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 Banuiesc ca vrei sa rectifici chiulasa; o formula te-ar ajuta in cazul in care stii exact dimensiunile camerei de ardere ca sa ii poti calcula volumul. Ai mai putea sa astupi gaura de la bujie si sa masori volumul punand un lichid (ulei, apa nu cred ca e prea buna). Cert este ca am vorbit cu un mecanic pe tema asta si mi-a spus ca duce la incalzirea foarte mare a motorului; la o Dacie spunea el ca limita de rectificare este undeva la 1.5mm; deci tind sa cred ca la un scuter este undeva pe la 0.3mm, asta asa, estimativ. Pai e relativ simplu de calculat. Daca stii raportul de compresie initial, sa zicem ca acesta este de 10 la 1, asta inseamna ca cei 49 cmc se comprima de 10 ori si volumul ramas este de 1/10 din cei 49 cmc, adica 4,9 cmc. Prin reducere la absurd avem un cilindru cu volumul asta si un diametru dat de alezaj. De aici calculezi inaltimea. Calculezi apoi in sens invers pentru fiecare milimetru sau zecime de milimetru luat din chiulasa. Operatia se face la raboteza, doar ca trebuie sa gasesti un meserias care sa ti-o faca bine.Mare atentie, raportul de compresie sa nu fie prea mare, daca trece de 10-11 la 1 exista pericolul de aparitie a detonatiilor, adica amestecul se autoprinde inainte de a ajunge la punctul mort superior si in loc sa castigi in putere, vei avea rateuri destul de dese. Alimentand cu benzina cu cifra octanica cat mai mare, mai reduci fenomenul. ma eu stiu cum faceau baietzii la batrana mobra... pur si simplu polizau chiuloasa... bine inteles ochiometric ca nu facea nimeni calcule... dar cica dadea randament fara probleme mari de gen incalzire excesiva eu as incerca sa iau din ea tot pana o fac la nivel cu aripioarele de racire Ma indoiesc ca se "polizau" dupa ureche... existeau si pe vremuri raboteze care luau cate putin din chiulasa, insa pentru a creste compresia, se turnau alte pistoane mai "cocosate" care intra in scobitura din chiulasa, reducandu-se astfel volumul si crescand presiunea. Pistoanele bineinteles ca erau mai usoare si mai subtiri in "carne" de aceea nu rezistau mai mult de o cursa. Deasemnea toba juca un rol esential. Ma gandesc ca aceste kituri ar trebui sa aibe pistoane de acest gen, pentru a mari compresia si nu mai trebuie umblat la chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 salut. de unde pot sa dau comanda pt un kit de 49cmc pentru un suzuki sepia? sau adrese ceva din romania sau iduri de mes.Astept raspuns.Cu respect. dai un search pe google Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 Am si eu on intrebare cati cp are un scooter de 50 cm3 tunnat. Adik kit 80 si toate modificarile posibile la motor, ambreiaj etc nu ma pricep ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thermite Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 Salut!! ma bucur ca am dat in sfarsit de un topic dedicat tuningului de scutere!! Am si eu o Yamaha Aerox de 50 cc si nu stiu cei cu abtibildele Polini! mam uitat pe poze cu Aerox de pe steul Yamaha si am cazut ca am toba diferita, si cand am dat la google polini am gasit exact toba mea, deci pot sa zic ca am scuter tunat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 Dak ai toba sport..poti zice ca ai putin tunning...aia e importanta la un scuter de 50cc...mai baga in el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thermite Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Dak ai toba sport..poti zice ca ai putin tunning...aia e importanta la un scuter de 50cc...mai baga in el... Stai ca nu stiu ce mai are pe el, oricum toba nu era sudata klumea, dar un prieten dealu taicameu, carei sudor de profesie mia facuto brici, acum e mai silentioasa, oricum nu mai bag nimic in el ca mi se pare absurd sa mergi cu el cu 150 mai ales la mine in Fagaras unde sunt gropi la greu, oricum la mine in oras doar SH sunt mai tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 cum adica doar SH sunt mai tari ca nu am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Baga si tu benzina ..si ma refeream sa il faci frumos..la aspect ..faruri cu xenon ..arata misto.. Si ca sa mergi cu un aerox cu 130 trebuie sa bagi kam 1300 de euro in el..in tuning..atat a bagat un prieten..o poza cu aeroxul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.