KoborLo Postat August 2, 2010 Autor Share Postat August 2, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 (editat) benzina poate sa aiba si 100 de ani daca e pastrata etans, otherwise, cu cat rezeervorul este mai gol, cu atat ramane mai mult metal neacoperit, de la diferenta de temperatura in sezonul rece se formeaza la fiecare trecere condens care duce la aparita apei in forma lichida in rezervor, apa fiind mai grea deact benzina se lasa la fundul rezervorului si la fundul rezervorului (nush cum ii zice) din carburator, exact de unde trag jiglere, astfel motorul in loc de benzina primeste vapori de apa (sau chiar apa in forma lichida). pentru remediere e suficient sa iei un decarbusolv spray, sa desfaci capacul de la jiglere (fara insa sa invarti de ele, si sa cureti pe acolo, fiind un singur corp, nu ai nevoie de sincronizare, dupa.) La carburator atat timp cat nu invarti suruburi de reglaj nu e nimic complicat, fiind o singura camera, cred Cu rezervorul la fel, ar fi bine de scurs tot continutul lui, si eventual de recuperat partea de sus [cum recupereaza aia titeiul in ocean ] Editat August 2, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 in primul rand 160 mai greu sa pui dat fiind ca sigurantele is de 20. in rest recomandarea producatorului cred-ca vizeaza si incarcarea. b]Mesaj completat[/b] Sigurantele n-au nicio treaba cu asta. Ele sunt gandite ca un punct slab al circuitului pentru a feri instalația de „neplaceri” in caz de scurt circuite. In general ele sunt dimensionate in functie de consumatori, insa ele nu se ard daca pui baterie mai mare. Chiar daca i pui baterie de 160 de Ah, demarorul o sa suga tot cat suge cu una de 15A(un exemplu), la fel si restul consumatorilor. Explicatia: consumatorii îÂşi iau cât le trebuie(in functie de puterea lor), nu cât poate bateria. Partea proasta la o baterie supradimensionata e ca generatorul sau releul de incarcare s-ar putea sa nu aiba suficienta putere sa o incarce intr-un timp ultil, sau chiar sa se arda puntea de redresare a releului atunci cand bateria e descarcata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Sigurantele n-au nicio treaba cu asta. Ele sunt gandite ca un punct slab al circuitului pentru a feri instalația de „neplaceri” in caz de scurt circuite. In general ele sunt dimensionate in functie de consumatori, insa ele nu se ard daca pui baterie mai mare. Chiar daca i pui baterie de 160 de Ah, demarorul o sa suga tot cat suge cu una de 15A(un exemplu), la fel si restul consumatorilor. Explicatia: consumatorii îÂşi iau cât le trebuie(in functie de puterea lor), nu cât poate bateria. Partea proasta la o baterie supradimensionata e ca generatorul sau releul de incarcare s-ar putea sa nu aiba suficienta putere sa o incarce intr-un timp ultil, sau chiar sa se arda puntea de redresare a releului atunci cand bateria e descarcata. chestia cu bateria de 160 de A era evident o exagerare prin care am vrut doar sa infirm opiniile gresite ale unora ca o baterie cu un amperaj mai mare ar avea vreun efect distructiv asupra instalatiei electrice a motocicletei.si contrar opiniei unora un alternator normal de motocicleta poate incarca lejer si o astfel de baterie.chiar daca incarcarea se face cu un curent mai mic decat 10% din curentul recomandat[16A pentru o baterie de 160 A]bateria se va incarca in cele din urma chiar daca va dura un timp mai indelungat.apoi e complet gresita ideea ca un alternator are rolul de a incarca bateria.el furnizeaza curentul electric necesar functionarii consumatorilor electrici.doar excedentul este directionat spre baterie,care in principiu trebuie sa fie mai tot timpul la min.85-90% din capacitate.oricum ma indoiesc ca in conditii normale ai avea cum sa descarci o baterie de 160 Ah pe o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sofeanu Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) Nici mie nu imi porneste... Am un GS500 care dupa ce sambata i-am facut schimbul de uleu, nu mai porneste, tin sa precizes ca inainte sa fac schimbul mi-a pornit din prima fara shoc, fara probleme. Ce am crezut ca e problema si nu pare sa fie: crezand ca nu mai am curent, am incercat sa ii dau de la masina, i-am dat niste zeama vreo 15 minute, nimic. Am incercat sa il pornesc cu impins, nimic. Am zis sa ma uit la bujii, arata OK, nu are decolorari nasoale si nici depuneri. M-am uitat daca face scanteie, face. I-am dat cheie cu bujiile scoase (am citit mai-nainte pe thread) si am incercat dupa, nimic. Azi dimineata am ajuns sa ma aduca nevasta la lucru cu masina Cum zicea si colegul KoborLo, o sa ii dau foc si ma imbat. Editat August 5, 2010 de Sofeanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Scoate bujiile, inchide robinetu si da la automat. Usca bujiile, pune-le la loc si porneste-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Poate a scos-o din ideea ca o baterie de amperaj dublu va avea si curentul de incarcare dublu si s-ar putea ca releului de incarcare sa nu-i chiar placa prea mult asta, poate chiar sa dea quit. Mare noroc c-au pus astia limitatoare de consum pe instalatiile electrice din casele voastre. Va dati seama cat ar fi consumat un bec fara asa ceva? V-ati fi dat salariul pe-o luna pt un bec uitat aprins in concediu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 benzina poate sa aiba si 100 de ani daca e pastrata etans, otherwise, cu cat rezeervorul este mai gol, cu atat ramane mai mult metal neacoperit, de la diferenta de temperatura in sezonul rece se formeaza la fiecare trecere condens care duce la aparita apei in forma lichida in rezervor, apa fiind mai grea deact benzina se lasa la fundul rezervorului si la fundul rezervorului (nush cum ii zice) din carburator, exact de unde trag jiglere, astfel motorul in loc de benzina primeste vapori de apa (sau chiar apa in forma lichida). pentru remediere e suficient sa iei un decarbusolv spray, sa desfaci capacul de la jiglere (fara insa sa invarti de ele, si sa cureti pe acolo, fiind un singur corp, nu ai nevoie de sincronizare, dupa.) La carburator atat timp cat nu invarti suruburi de reglaj nu e nimic complicat, fiind o singura camera, cred Cu rezervorul la fel, ar fi bine de scurs tot continutul lui, si eventual de recuperat partea de sus [cum recupereaza aia titeiul in ocean ] daca ar trage apa ar fi o treaba numai ca jiglerul este calibrat pentru masa moleculara si densitatea benzinei. Principiul bernoulli tine cont de densitatea fluidelor si de accea apa blocheaza jiglerul. Mesaj completat Nici mie nu imi porneste... Am un GS500 care dupa ce sambata i-am facut schimbul de uleu, nu mai porneste, tin sa precizes ca inainte sa fac schimbul mi-a pornit din prima fara shoc, fara probleme. Ce am crezut ca e problema si nu pare sa fie: crezand ca nu mai am curent, am incercat sa ii dau de la masina, i-am dat niste zeama vreo 15 minute, nimic. Am incercat sa il pornesc cu impins, nimic. Am zis sa ma uit la bujii, arata OK, nu are decolorari nasoale si nici depuneri. M-am uitat daca face scanteie, face. I-am dat cheie cu bujiile scoase (am citit mai-nainte pe thread) si am incercat dupa, nimic. Azi dimineata am ajuns sa ma aduca nevasta la lucru cu masina Cum zicea si colegul KoborLo, o sa ii dau foc si ma imbat. e mai profitabil sa o duci la service Mesaj completat Poate a scos-o din ideea ca o baterie de amperaj dublu va avea si curentul de incarcare dublu si s-ar putea ca releului de incarcare sa nu-i chiar placa prea mult asta, poate chiar sa dea quit. wrong.... bateria de 160 Ah are curnet maxim de incarcare mai mare dar atata timp cat este incarcata nu va suge mai mult decat cea nominala. Ah inseamna Amper-ora si masoara capacitatea. Nu iti va fute instalatia, ba as crede ca releul tau va trai mai mult. Ca fapt divers, releul se fute mai degraba atunci cad trebuie sa reguleze tensiunea adica da +la masa si prin diode trece un curent foarte mare, decat atunci cand consumatorii debiteaza mai mare parte din curentul oferit de generator. Daca pui o baterie de pe tractor care a participat la vreo 6 campanii agricole, intradevar o sa ai probleme daca nu, nu Producatorul iti indica capacitatea bateriei pentru a sti care sunt solicitarile minime ale sistemului electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.