yoosined Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Inainte de a spune ce vreau sa fac vreau sa va rog sa nu ma luati la misto si sa nu va bagati in seama aiurea doar pentru a face un post... Spun asta pentru ca ceea ce vreau sa fac impreuna cu un prieten care e mecanic specializat in motoare pare o idee trasnita... Vreau sa pun pe o Aprilia RS 125 un motor de 600... Acum ca parere... ce motor credeti ca ar intra? ce probleme credeti ca ar apare... etc... Precizez faptul ca modific prinderile la motor.. dar ma intereseaza strict daca incape motorul... Aprilia RS 125 an 2008 e in dimensiuni cat un 600... Va multumesc si sper sa nu ma luati la misto... Cer doar niste pareri... Editat August 9, 2010 de yoosined Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) ce-i de la aprilia au calculat totul crezi ca daca pui un motor de 600 va fi safe? si plus ca nu intra unul cum vrei tu ( presupun ca vrei 4 in linie ) ti-ar intra un monocilindru , de Aprilia Pegasso , dar nu se merita Editat August 9, 2010 de Eriksson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat August 9, 2010 Autor Share Postat August 9, 2010 Multumesc mult.. totusi vreau sa incerc ceva... m'am uitat la filmulet si observ ca sunt multi care au incercat.. si chiar le'a iesit.. sper ca am sa reusesc... Astept si alte pareri... Cadru cred ca tine... mi'a zis si tipul cu care vreau sa fac chestia asta... si cum am zis e mecanic specializat in motoare, a lucrat in germania 4 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Motorul de pe un CB 500 nu incape? Sau GS 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Sa nu uiti sa imbunatatesti suspensile si franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 N-o sa apuce sa le foloseasca oricum , se va rupe cadrul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Cadrul este destul de tzapan,cel putin am vazut motociclete cu capacitate cilindica mai mare si cadru mai subred. Oricum suspensile,cadrul,franele nu sunt facute sa suporte cuplul mult marit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat August 9, 2010 Autor Share Postat August 9, 2010 Va multumesc tuturor pentru pareri... azi probez sa vad daca incape motorul de pe un CBR 600 F2... Cadrul e putin mai mic ca la 1000RR... mecanicul cu care fac treaba asta are 1000RR si ne'am uitat si la cadrul de la motorul sau... a zis ca tine cadrul cu siguranta... Daca mai aveti propuneri de motoare care credeti ca ar incapea propuneti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 nu cred ca intra motorul cu 4 cilindri in linie si nici nu cred ca ai cum sa-l prinzi totusi sa ne tii la curent cu starea proiectului chiar is curios bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Pinionul de transmisie la f3 e pe stânga, la rs e pe dreapta. Editat August 9, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Incercarea vina nu are, totusi, ca o sinteza, tu ai motor care e facut pentru un cilindru de 125cc, si tu vrei sa ii pui 4 astfel de cilindri (ma rog plus 25cc la fiecare) Diferenta de greutate sa presupunem ca o s-o suporte (sa ziecm ca e ca si cum ai merge cu pasager), eu prevad urmatoarele posibile probleme: 1. Geometria si dificultatea in aliniere a motorului ceea ce o sa faca ca motocicleta sa fie mai grea pe o parte decat pe cealalta. solutie : pui contragreutati 2. Distributia de greutate fata/spate s-ar putea sa se modifice destul de mult si problema e ca pe fata, desi in mod normal cand motocicleta e prevazuta sa mearga cu pasager, de regula ala sta in spate... solutie: se poate incerca si aici cu niste greutati (plumb forever) 3. s-ar putea sa ai probleme de adaptare a evacuarii standarnd de pe F2. 4. dupa cum a zis si chivu, detalii la pinioane si iar o mica problema, daca ai deviere de cateva grade la pinion, o sa-ti pape atat pinionul cat si lantul cred ca in maximum 1.000km, deci atentie si acolo. 5. roti/frane/amortizoare se pot schimba, dar... intrebarea mea este, de ce ai vrea sa faci dintr-un rs125 un cbr 600 ?? Daca e doar de fun ca veti timp si resurse, atunci va invidiez si va apreciez daca vrei sa faci "bolidul" ca sa mergi mai tare pe strada decat cu un RS imi fac griji, si parca nu mai apreciez asa tare. Oricum, fara suparare, dar cnu red ca o sa reusiti sa faceti ceva mai bun ca macar F2-ul si atunci nu vad de ce ai "strica" un cadru de RS, cand poti sa il dai unui alt tanar si nelinistit:-?? Spor la treaba si daca reusiti ceva (sau chiar daca nu reusiti) sa puneti poze sa ne minunam si noi :lol: LE: Dupa cum s-a mai zis, cred ca un bicilindru de 500 ar avea sanse mult mai mari Editat August 9, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat August 9, 2010 Autor Share Postat August 9, 2010 Incercarea vina nu are, totusi, ca o sinteza, tu ai motor care e facut pentru un cilindru de 125cc, si tu vrei sa ii pui 4 astfel de cilindri (ma rog plus 25cc la fiecare) Diferenta de greutate sa presupunem ca o s-o suporte (sa ziecm ca e ca si cum ai merge cu pasager), eu prevad urmatoarele posibile probleme: 1. Geometria si dificultatea in aliniere a motorului ceea ce o sa faca ca motocicleta sa fie mai grea pe o parte decat pe cealalta. solutie : pui contragreutati 2. Distributia de greutate fata/spate s-ar putea sa se modifice destul de mult si problema e ca pe fata, desi in mod normal cand motocicleta e prevazuta sa mearga cu pasager, de regula ala sta in spate... solutie: se poate incerca si aici cu niste greutati (plumb forever) 3. s-ar putea sa ai probleme de adaptare a evacuarii standarnd de pe F2. 4. dupa cum a zis si chivu, detalii la pinioane si iar o mica problema, daca ai deviere de cateva grade la pinion, o sa-ti pape atat pinionul cat si lantul cred ca in maximum 1.000km, deci atentie si acolo. 5. roti/frane/amortizoare se pot schimba, dar... intrebarea mea este, de ce ai vrea sa faci dintr-un rs125 un cbr 600 ?? Daca e doar de fun ca veti timp si resurse, atunci va invidiez si va apreciez daca vrei sa faci "bolidul" ca sa mergi mai tare pe strada decat cu un RS imi fac griji, si parca nu mai apreciez asa tare. Oricum, fara suparare, dar cnu red ca o sa reusiti sa faceti ceva mai bun ca macar F2-ul si atunci nu vad de ce ai "strica" un cadru de RS, cand poti sa il dai unui alt tanar si nelinistit:-?? Spor la treaba si daca reusiti ceva (sau chiar daca nu reusiti) sa puneti poze sa ne minunam si noi LE: Dupa cum s-a mai zis, cred ca un bicilindru de 500 ar avea sanse mult mai mari mettal iti multumesc.. chiar ai fost de mare ajutor cu chestiile pe care tu le'ai spus... Am ajuns astazi la concluzia ca incape un motor monocilindru.. monocilindru e deobicei la motoarele de street... oricum am sa mai incerc unele motoare... Cu siguranta nu va fi un motor foarte safe... incet incet tind sa cred ca e mai greu decat am crezut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Si eu ce'ti ziceam azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Pui degeaba motor de cbr 600. Un prieten a avut rs cu set de "200" cmc. Cu setul+evacuare sport, se ridica pe o roată din gaz, uneori fără să vrea. N-o să poți să foloseÂşti puterea acelui motor, pentru că are cuplul prea mare pentru bicicleta rs-ului. Ar fi mai uÂşor să adaptezi ceva monocilindru de la aprilia rs, gen rotaxul folosit pe pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat August 10, 2010 Autor Share Postat August 10, 2010 Pui degeaba motor de cbr 600. Un prieten a avut rs cu set de "200" cmc. Cu setul+evacuare sport, se ridica pe o roată din gaz, uneori fără să vrea.N-o să poți să foloseÂşti puterea acelui motor, pentru că are cuplul prea mare pentru bicicleta rs-ului. Ar fi mai uÂşor să adaptezi ceva monocilindru de la aprilia rs, gen rotaxul folosit pe pegaso. Cum a reusit sa puna set de 200? Este motor Rotax 660 care e monocilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin93 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Hai sa ma bag si eu...nu vreau sa supar pe nimeni etc..Dar Sa`ti zic parerea mea care e asemanatoare ca a altora: Vrei sa bagi "600" pe 125 doar ca sa te dai fara probleme cu A1 sau alte treburi?..Sau vrei sa o faci de distractie sa ai ceva unicat sau altceva?Parerea mea e ca te va costa foarte mult ,in caz ca nu dispui de bani. Intr`adevar trebuie sa ti cont de ciclistica motocicletei,centrele de greutate,mare grija cu,cadru,franele sa fie ok ,sunt mai multe de care sa ti cont.. Eu iti urez succes! si tine`ne la curent cu transformarile! Mesaj completat Cum a reusit sa puna set de 200? Este motor Rotax 660 care e monocilindru. Si eu am set de 180cc .Dar de 200 sincer nu am auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Deaia am pus între ghilimele. Cel care avea rs-ul susținea că e de 200cmc, dar mecanicul zicea că e ceva de genu` 180cmc alezat btw, trăgea demențial. Mesaj completat Din câte Âştiu 200cmc nu încape pe rs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin93 Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Deaia am pus între ghilimele. Cel care avea rs-ul susținea că e de 200cmc, dar mecanicul zicea că e ceva de genu` 180cmc alezat btw, trăgea demențial. Mesaj completat Din câte Âştiu 200cmc nu încape pe rs. Sigur ar fi fost de 180..Se ridica intr`o roata fara sa vrei cateodata.. o am si la vanzare daca este cineva interesat:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat August 11, 2010 Autor Share Postat August 11, 2010 nu.. nu o fac ca sa merg cu ea... o fac asa de fun... oricum nu merg nici cu A1 ca nu am permis... Pentru mine vreau 600RR acum... RS'u incerc sa fac cva... dar pana nu fac rost de un monocilindru is putin cam blocat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 cu ar fi mai usor sa adaptezi carenele de rs pe acel f2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 monocilindru spun si eu ca ar fi cea mai buna solutie, de ce?? ar merge motoare de pe motociclete cum ar fi(care au lantul pe partea dreapta k si rs-ul): ktm lc4 600-620-640-duke I si duke II, aprilia pegaso, mai cauta si tu monocilindrice cross-uri sau hard enduro, 1 nu e greu si lat ca un 4linie 2 ai aprox 50 de cai , care spun eu ca sunt destui, 3 cu evacuarea o sa iti fie usor... ti-as mai da niste sfaturi: ar fi bine sa ii pui furca completa de pe un rs 250 pt ca ai doua discuri si suporta mai multa greutate.. locul unde se pune bateria o sa iti fie poate ocupat asadar recomand sa pui bateria in locul rezervorului de ulei (care nu o sa ti-l mai trebuiasca).... pune poze cu proiectul si ce ai facut la el in fiecare zi.... spor la treaba!!!! si app mi-ar place sa imi fac asa ceva .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat August 11, 2010 Autor Share Postat August 11, 2010 inca nu am ce poze sa pun... Caut un motor intai.. si dupaia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Buna idee , bafta cu proiectu' , sa ne ti si pe noi la curent . Sa pui si tu niste poze ... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 mai misca ceva aici sau te-ai lasat pagubas ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisU Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Poti pune un monocilindru..de 250, 450.. maxim cred. Se poarta pe afara motociclete 4timpi cu sasiu de HondaRs125....de exemplu asta din poza are motor de ktm250 si are cam 35 de cai. Asa ceva as vrea eu pentru mine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.