Cavaleru Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 care sunt efectele eliminarii airbox-ului si montajul filtrelor de aer direct pe carburatoare in genul celor de la choppere/cruisere. probabil vreti sa stiti si dc. ei bine e doar o idee care mi-ar permite sa maresc capacitatea rezervorului cu vreo 4-5l, adica o crestere a autonomiei cu 100km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Forma airboxului are de-a face cu cum merge motorul de bine/rau. Din motor iese un furtun pe care trec gazele de dinauntru, spre a fi recirculate, ala ajunge sun airbox. Se aduna si ulei acolo, mai ales daca bagi rpea mult la un schimb. Daca elimini ala, unde se duce uleiul? E foarte posibil sa iti mearga ca dracu motorul daca prin filtrele alea trece prea mult sau prea putin aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 si eu am auzit ca unele mobre sunt foarte dependete de airbox si foarte pretentioase in privinta lor, un alt dezavantaj ar fi la apa/mers pe ploaie etc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 E foarte posibil sa iti mearga ca dracu motorul daca prin filtrele alea trece prea mult sau prea putin aer! Asta daca nu se face in prealabil reglarea amestecului conform noului volum de aer disponibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 La filtrele conice sport kn, unde intră furtunul din motor de gaze nearse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 /index.php?...amp;mode=linear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 O sa ai ceva bataie de cap cu carb-urile pe urma pana le reglezi cum trebuie in functie de noile filtre, e posibil sa fie chiar nevoie sa le rejetezi, dar dupa ce rezolvi asta intr-adevar iti da ceva spatiu in plus de manevra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 La filtrele conice sport kn, unde intră furtunul din motor de gaze nearse? il lasi e jos ca la taxiurili vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 care sunt efectele eliminarii airbox-ului si montajul filtrelor de aer direct pe carburatoare in genul celor de la choppere/cruisere. probabil vreti sa stiti si dc. ei bine e doar o idee care mi-ar permite sa maresc capacitatea rezervorului cu vreo 4-5l, adica o crestere a autonomiei cu 100km. Mai bine lasa-l asa, s-ar putea sa muncesti mult si sa nu ajungi la rezultate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.