The Mentalist Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Nu stiu ce vi se pare voua masiv! Masiv e ZZR1400, BMW GS1200, altele. Asta e un naked, scurt, jos, un tip mai masiv arata pe el ca pe un scuter. Unde-i masivitatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiua Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) @ovidiu: nu pui si tu o poza cu ZR750L -ul tau ? Ca am o senzatie ca e identic cu al meu . Cel putin dupa denumire, asa e Sigur ca pun, m-ai nimerit la fix Sa ne traiasca gemenele! Editat Octombrie 1, 2010 de ovidiua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 4, 2010 Autor Share Postat Octombrie 4, 2010 @ovidiu: Da, da, sa ne traiasca ! Misto pozele, vad ca ai ajuns cu ea pana in Grecia...? Rear wheel hugger-ul e de la Puig ? Pacat ca nu e verde, ar fi fost un touch de culoare interesant. Cam in ce zona de pret e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiua Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Da, am fost cateva zile in Lefkada, la sfarsitul lui august. Totul a fost perfect Puig-ul a fost 120e; eu am vrut un carbon-look pt ca mi se pare un pic mai discret decat cel verde. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 12, 2010 Autor Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) Si au mai trecut ceva zile. Am profitat de astea 2 zile calde si cu soare - cel putin in Bucuresti - ca sa mai fac niste plimbari. Nimic spectaculos si fara istorie. Am invatat sa sparg nuci in palma stanga de la tras ambreiajul prin traficul de 6-7 seara, dupa vreo 2 "shmafuri" pe la vreo 170-180 am ajuns la concluzia ca imi trebuie alta casca, caci pe asta mi-o ridica vantul din cap daca nu stau culcat pe rezervor si....aaaa, da, m-am ofticat ca facem economie si stingem luminile la Casa Poporului, am vrut aseara sa fac niste poze artistice cu motorul in Piata Constitutiei. Am vrut sa ma razbun cu niste poze la Arcul de Triumf dar m-au fugarit si de acolo "colegii" din echipa moto - "nino-nino" pe motiv ca vine coloana oficiala si nu e voie Mi-am tras si eu una bucata stander, modelul - "Magazin Plus" si am trosnit niste poze. Atasez si pozele cu 3 buc HSK Editat Octombrie 12, 2010 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Deci ai si masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 12, 2010 Autor Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) E masina de serviciu. Cea mai buna din lume Nu pentru masina am pus pozele, ci pentru numar. Dar, era penal sa cropuiesc poza si sa ramana numarul pus pe o bara atasata de nimic , asa ca am lasat-o ca atare. Totusi, numarul de la masina e al meu, platit din banul meu. La fel si tricoul de pe mine Editat Octombrie 12, 2010 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Daca porti un tricou dasta peste geaca moto, poti sa te mandresti ca ai nr de inmatriculare si in fata, nu numai in spate, atunci cand esti pe motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih77ro Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 noriane stiam ca ai cateva fixuri....stai linistit pana la urma scapi tu de ele eu am garat mobra....o mai scot la primavara (pana atunci atveala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 14, 2010 Autor Share Postat Octombrie 14, 2010 @bogdan_gba: sa stii ca o sa incerc faza, sa vedem ce iese @mih77ro: stii tu bine, idei putine si fixe, nu s-a schimbat nimic . Te invidiez pentru atv-eala, acum incepe sezonul, uneori mi-e dor de o portie de noroaie, dar deocamdata....ramanem ca atare. Mesaj completat @ovidiu: tu ai umblat la reglajul furcii fata ? Eu il am standard la momentul asta, dar ma cam sacaie ca "da in nas" pe franare brusca si trebuie sa am grija sa compensez cu spatele si ma gandeam ca scap de grija asta daca setez furca o idee mai dur. Ce parere ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiua Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Am umblat, da. Mie standard mi se par prea tari setarile pentru drumurile patriei.... eu am 60kg (fara echipament) si merg fara pasager, asa ca am reglat furca un pic spre soft: rebound-ul 9 fata de 7 (std), iar preload-ul 15mm in loc de 12 (std). Si amortizorul spate l-am dat o idee spre soft si a iesit perfect pentru mine. Daca ti se pare prea moale fata, clar ca poti merge cu setarile spre hard. Util e sa-ti notezi ce modificari faci, si sa incerci pana iti place. Uite si un filmulet orientativ: Succes si cat mai tine vremea cu noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 18, 2010 Autor Share Postat Octombrie 18, 2010 (editat) Merci mult de raspuns Valorile standard le-ai gasit in manual ? Cum ai masurat valorile dupa reglaj ? Mi se pare moale fata in ideea in care la franare brusca se comprima prea mult furca, coboara nasul prea mult. In cazul asta trebuie sa reglez preload-ul ? Rebound-ul in ce conditii il reglezi ? In rest, nu as umbla, adica altceva nu ma deranjeaza, iar spatele il simt ok. Vreun sfat ? Vreo idee ? Editat Octombrie 18, 2010 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Mi se pare moale fata in ideea in care la franare brusca se comprima prea mult furca, coboara nasul prea mult. Ia-ti un BMW.Nu coboara deloc nasul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 18, 2010 Autor Share Postat Octombrie 18, 2010 Ce simpatic esti Mi-as lua un 3-ar break Alpina. Stiu sigur ca nu coboara nasul. E bine asa? Nici Z-ul nu o sa mai coboare nasul dupa ce reglam furca...E prea moale pe compresie, dar o rezolvam. Trebuie doar sa aflu cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih77ro Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 se vorbeste pe la colturi ca te mananca o reintoarcere la prima pasiune...... hai ca ti-a ajuns escapada......adunate toate momentele nu se compara (cu noi iti era mai bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 20, 2010 Autor Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) @mih77ro: stiam eu ca esti agil si ca prinzi repede informatia. Sa zicem doar ca sunt genul de om cu nevoie de jucarii pentru fiecare sezon...iar acum tocmai a inceput un alt sezon drag mie. Poate reusesc sa le fac pe amandoua, ca tine, si atunci se numeste ca sunt "un copil fericit" Editat Octombrie 20, 2010 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 @mih77ro: stiam eu ca esti agil si ca prinzi repede informatia. Sa zicem doar ca sunt genul de om cu nevoie de jucarii pentru fiecare sezon...iar acum tocmai a inceput un alt sezon drag mie. Poate reusesc sa le fac pe amandoua, ca tine, si atunci se numeste ca sunt "un copil fericit" Se vede ca nu te-am mai scos de mult pe serpentine ... Cand ma intorc de la Serres, sper sa iti impartasesc o experienta indeajuns de motivanta incat sa ajungi si tu acolo cu prima ocazie. Poti deja sa iti inchipui: curbe superbe, vizibilitate maxima, fara carute, masini, balegar sau nisip pe asfalt... ce sa mai zic... raiul pe pamant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 20, 2010 Autor Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) Ooooo, tizule, salutari Dap, ai dreptate, mi-e tare dor de o portie de viraje, dar ideea ca trebuie sa mai astept cel putin 4 luni, ma umple de....voie buna Astept cu mare interes impresii multe si mai ales poze. Pana atunci: Ia uite cu ce mi-am umplut gandurile. Reclama este absolut GENIALA, mi se pare "montruos de misto" Ascult-o cu sonorul dat tare sa auzi ce zic copiii aia. Finalul e demential, scrie cu...sange pe pereti Z 1000 si copiii scandeaza "Z 1000-Z 1000"....Am murit incet vazand spotul... http://www.kawasaki.com/Products/product-s...id=6&id=509 Editat Octombrie 20, 2010 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Si mie imi place de mor spotul asta...cine stie cum ne-a atins coarda sensibila! Mie imi aduce aminte de jocul "Max Paine" sau alte jocuri din astea pe calculator, unii il critica dar mie mi se pare foarte misto realizat! Cine a facut acum campania publicitara pentru Kawa, modelele 2011, se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Belea reclama... e dracu' gol Z1000 asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 26, 2010 Autor Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) @ac76: Tizule, astept vesti de pe circuit ! In alta ordine de idei, weekendul trecut a fost prilej de mare bucurie. De joi pana duminica m-am bucurat de niste plimbari "city mode" in aer bland de toamna. M-am vazut si plimbat cu gasca de Joi-TNB si intamplator am intalnit si niste colegi cu care ma stiu doar de pe forum, prilej de alte discutii si schimburi de impresii. Mai presus de toate, am folosit zilele trecute ca sa ma bucur de motocicleta. Trecuse ceva timp si parca sentimentul era destul de departe. Acum e, din nou, foarte adanc implantat in sistemul meu. Mi-am redescoperit bucuria de a ma plimba. Am luat la "picior" bulevarde mari si stradute mici, m-am plimbat pe stradute cu case din epoca de glorie si avant al bucurestiului si alte stradute pustii strajuite de copaci in plin avant coloristic. Lejer, Z-ul murmura domol, purtandu-ma boem ca sa ma pot bucura de peisaj si de toamna. M-am jucat de-a ridicat decent roata fata la plecari semi-furioase de pe loc , m-am jucat si de-a franatul pana am simtit organele interne sprijinindu-se pe stern si chiar m-am bucurat de fiecare minut in sa. Am vrut sa-mi ridic stacheta personala dpdv top speed, dar, recunosc, o puternica bariera psihica ma limiteaza la 180. Am tot incercat dar nu reusesc sa trec peste punctul asta. Pana la 130, pozitie normala, apoi culcat pe rezervor. Pana la 160 e confortabil, 180 se atinge repede, doar ca...de acolo simt ca ma poarta exact asa cum vrea ea si ca sunt doar...pasager. In pozitie culcat pe rezervor pot doar sa tin de ghidon, dar de virat este chinuitor de greu, unghiul dintre umar, cot si palma este absolut tampit si dilueaza foarte mult miscarea. Efectiv la 180 am simtit ca este un fel de punct terminus pentru confortul psihic, asa ca dupa 3-4 incercari, am lasat-o balta. Tragetasem 200, dar...prefer sa "fight another day, rather than not at all" Nu ma gandeam la gropi, caini, pasari, alti tembeli pe sosea, ci eu cu mine nu pot trece de punctul ala, mana se inclesteaza pe gaz si....asta e tot. Z-ul e creditat cu 230, dar....la cum ma vad acum, nu cred ca voi vedea cum e. 200 cu masina e lejer, e normal, la 250 pe circuit era interesant, dar cu moto....e altceva. Ma gandesc la unii si altii care ar putea/vor citi randurile astea si la zambetele ironice din coltul gurii, eventual insotite de cate un apelativ gen "pussy" la adresa mea, dar sincer....I don't give a shit, asa ca nu are rost sa se oboseasca cineva. Ma simt pasionat de moto si fara sa dau kilometrajul peste cap ca altimetrul la avion, e loc si pentru d'astia ca mine pe sosele, pentru ca nu targetez aceeasi sosea cu cei cu "altimetrul"... Si cateva compozitii autumnale. Editat Octombrie 26, 2010 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Nu esti "pussy" deloc pentru ca n-ai depasit 180. As putea spune ca esti foarte "smart" fiindca ti-ai gasit limita si nu ai incercat sa o depasesti aiurea. Multi nici macar nu isi cunosc limitele si nu isi dau seama cand le depasesc, ajungandu-se deseori la tragedii. In realitate (nu pe forum) am intalnit viteji care intrebau: "cat i-ai dat cel mai mult?", fiind cam dezamagiti cand aflau raspunsul, in jur de 150, spunand: "doar atat?" ... partea funny venind atunci cand se dadeau de gol "nu m-as suii pe asa ceva nici sa ma bati" , deci sa spui asta e mult mai pussy decat sa mergi cu viteza mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Salut Cristi, ma scuzi ca nu am raspuns la tel duminica... Ca sa nu mai scriu iar toata povestea, bag linku-ul de la zona Buzau. /index.php?...20&start=20 Sa ne vedem cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Ma gandesc la unii si altii care ar putea/vor citi randurile astea si la zambetele ironice din coltul gurii, eventual insotite de cate un apelativ gen "pussy" la adresa mea, dar sincer....I don't give a shit, asa ca nu are rost sa se oboseasca cineva. Ma simt pasionat de moto si fara sa dau kilometrajul peste cap ca altimetrul la avion, e loc si pentru d'astia ca mine pe sosele, pentru ca nu targetez aceeasi sosea cu cei cu "altimetrul"... nu esti singurul care gandeste asa, np. Motorul nu e facut numai pentru dat in blana la maxim. Salutari si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Noiembrie 18, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2010 Si a mai trecut ceva vreme, asa ca...sa mai scriem niste impresii. Acum vreo 2 saptamani am profitat de weekendul cald si mi-am relocat motocicleta acasa, la Brasov, prilej cu care am mai incins scurt vreo 500km. Pentru ca ma enerva tendinta de a „plonja” a suspensiei fata pe franare, impreuna cu mecanicul cel priceput am reglat suspensia. Dupa vreo 3 incercari, cred ca am gasit compromisul perfect. Tare, dar nu la capatul reglajului pe compresie, iar pe rebound intarita, dar nu undeva la 3 click-uri sub maxim. Am incercat initial cu maxim de tarie pe compresie si rebound, dar era criminala. Scutura de simteam fiecare picatura de bitum de pe sosea, iar la denivelari efectiv sarea, nu urmarea linia soselei. Asa ca m-am oprit undeva la 80% tarie compresie si pe rebound 3 click-uri sub maxim. La fel si pentru suspensia spate. In manual se precizeaza ca reglajul standard este pentru o persoana de 68kg. Eu am 80km, asa ca merita un reglaj custom, desi sunt pe principiul ca de fabrica producatorul o regleaza pentru un compromis perfect intre confort si sport. Reglajul l-am facut pentru ca ma enerva plonjatul fata pe franare si tendinta de pompare pe virajele cu denivelari. Cand esti si inclinat e delicioasa senzatia de pompaj... Si am luat-o spre Brasov intr-o sambata superba de noiembrie. In continuare mi se pare infernal de plicticos drumul pe drept, gen Bucuresti-Comarnic. Am mentinut un tempo de vreo 120km/h, dar mi se pare enervant mersul in linie dreapta. Combinat cu duritatea excesiva a seii, da un sentiment de nedescris. In schimb m-am jucat pe viteza, pe centura ploiestiului, la loc ferit de vant am atins in a 3-a la 11 000rpm 175km/h. Incurajat, i-am dat cu grija si am atins 202km/h imediat dupa iesirea din Banesti catre Comarnic. Nu am avut probleme cu vantul si foarte important, nu am mai avut senzatia cretina ca de la 170 se ridica roata fata. Cred ca reglajul suspensiei a ajutat mult. M-am bucurat ca mi-am invins temerile, desi am facut-o in stilul meu: doar in momentul in care m-am simtit confortabil. Altfel, nici nu incercam, oricum in secunda in care am vazut 202 pe vitezometru am luat mana din gaz si imediat m-am ridicat de pe rezervor pentru a grabi decelerarea. Mi-am atins obiectivul, deci era suficient. O pauza de cafea si reflectii la Comarnic la OMV si apoi deliciu spre Brasov. Joaca pe viraje, placerea de o tine in ture mari in a2-a pe urcarea de la Posada si apoi peisaj frumos pana in Brasov. Restul weekendului a fost simplu: am ars 1 plin doar pe BV-Poiana-Rasnov si retur, iar duminica seara am plusat, undeva pe centura BV cu un 205km/h pret de o fractiune de secunda. Ma oftic doar ca nu stiu ce turatie avea motorul, nu mi-a ars de turometru la momentul ala Placerea de pe viraje este uriasa, nu se compara cu nimic din punctul meu de vedere. Fiecare viraj este un obiectiv in sine, un tel in gasirea maximului de agresivitate, fara a te „varsa”... Totusi, regret traficul din Bucuresti. Dupa 500km facuti pe moto in Bucuresti, imi place mult mai mult traficul de Bucuresti. In Brasov se circula haotic, agresiv, iar soferii habar nu au de prezenta motociclistilor. Desi sunt mult mai putine masini si e mult mai fluid traficul in Brasov, senzatia mea e de nesiguranta. In capitala e mult mai previzibil traficul, ca motociclist ma simteam mai in siguranta. Whatever... Weekendul trecut am inceput, impreuna cu amicul Elikratos si Fazerul sau sa cultiv valente touring. Drumuri mai lungi, in 2 motociclete, cu pasager, in scenery mode. M-am bucurat pe un drum superb: Brasov, Poiana, Rasnov, Bran, Moieciu, Fundata, Dragoslavele. Intentionam sa ajung in Campulung, dar e asfaltat doar pana inainte de Dragoslavele, asa ca am lasat-o balta. Confortul si placerea au facut loc slalomului printre....gropi cretine. Peisajul superb, drumul pustiu, ca duminica la pranz. Viraj dupa viraj, placerea de a te da te umple de bucurie. Peisajul se succede in toata splendoarea lui, dealurile fac loc muntilor, iar fagii fac loc brazilor. Asfaltul e superb, perfect, motocicleta parca pluteste. Tempo de 50-70km/h doar in 2 si 3, peisajul inunda viziera, simti cum sufletul se imbiba de bucurie. Conversatie lejera cu pasagerul si experienta devine completa. Din pacate pentru mine....am descoperit slabiciunea majora a nakedului, mai ales a Z-ului 750. Lipsa de polivalenta si confort la drum lung. Dupa 50-70km parcursi incepe sa te doara fundul, saua este extrem de dura. Pasagerul sta pe o sa angulara, cat palma de mare, intr-o pozitie foarte inalta si oarecum in consola, deasupra rotii spate. Nu ai deloc spatiu pentru a monta side-case-uri, deci esti limitat la un mic rucsac pe care la il care pasagerul. Si eventual un mic tank case. Ideala la rulaj prin oras, street fighter superb, excelent de agresiv pe drumuri scurte, dar foarte virajate gen BV-Poiana, BV-Cheia, Z-ul isi descopera limitele la drum lung. Asa ca....am inceput sa ma gandesc din ce in ce mai serios sa ne despartim la primavara si sa fac o reconversie in zona Sport Touring avand 2 variante. Prima: Triumph Sprint ST 1050, a doua: Honda VFR 800. Ambele pastreaza caracterul sportiv pe care l-am apreciat la Z, dar vin cu serioase aplicatii touring: sei comode, protectii la vant, solutii tehnice delicioase (gen 4in V la VFR si 3 in linie la Triumph). Mai exista si Z1000 Touring, proaspat lansat, dar e intr-o zona de buget in care nu vreau sa ma intind. Sau un Kawa ZZR 1400 In alta ordine de idei, am ajuns la 11 000km rulaj cu Z-ul, sunt extraordinar de multumit de el, zonele pe care mi le-as dori altfel, nu sunt vina motocicletei ci e vorba de o alta categorie. Si pentru ca tot a venit toamna-oarecum, au venit si reducerile, asa ca am dat iama la Motorteam sa imi completez echipamentul: • Sumoy Vandal Troy Bayliss replica. Accesorizata cu o minunata viziera Iridium, cu care „noaptea e la fel ca ziua, pastrand aspectul misto” • XPD Boots, model X-K • Protectii Sidi Pachetul a fost foarte ok, discountul mai mult decat substantial, toata lumea a fost fericita. Si cateva poze...inclusiv una cu motocicleta din cele mai recente idei de viitor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.