Sari la conținut

RATEURI carburator!


nflt
 Share

Postări Recomandate

Sunt în suuperpană de idei....rateuri la pistonul 1 Jup în carburator + pierde cicluri.....Luminaţi-mă cu orice, exceptând aprindere şi aer fals (verificat) :(

Culmea, are şi aprindere electronică fără ruptor mecanic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent, 2 merge brici, 1 parcă încearcă doar când sar scânteia prin aer la bujie....verificat planeitate fixare carb, avans egal şi în limită admisă, verificat bobine (schimbate între ele)...... :( :) :) :) toate astea pe o umbră..mamă-mamă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea e . E atat de sugubeatza de nu o potzi diagnostica. Eu as paria 3 beri raci ca e de vina condensatorul de pe bobina respectiva. SAU modul in care ii reglezi avansul e mostenit de la platina. Singurul mod cum ai putea regla avansul la senzor magnetic zic eu ca ar fi metoda "Demostene". Scotzi bujia, o pui in fisa, aduci pistonul unde trebuie si cu contactul pus misti de platou pana in pozitzia in care face scanteia plici. Alte motive de electrica (patzite de doua ori de mine). Vreun cablu de pe joasa tensiune (dupa bobina) lipit de toba incinsa sau frecat de vreo tabla. Varianta 3 - fisa. In orice caz, daca cilindrul nu zice "poc", aprinderea e de vina. Am vazut motor fara pic de compresie, cu avansul dus la gara, dar cu scanteie buna si mergea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uuu-haaa! Ştiam eu că fierul nu poate ascunde nimic în faţa mea .........................(mină modestă-nr)........este o aprindere electronică de Trabant, cu senzor bidirecţional, ce trimite impuls pe una dintre ieşiri în funcţie de polul care planează deasupra. Reglajul se face în 2 feluri: A. avans solidar pentru ambele pistoane, cu un platou concentric cu magnetul rotitor B: "avans balansat" intre cei 2 cilindri, prin placa ce susţine cititorul, şi care descrie o mişcare în sector de cerc, cu un punct fix şi unul mobil, cititorul aflându-se la 1/2 din D; Translarea în plan a cititorului permite "balansarea" avansului pe cei 2 cilindrii, astfel ca valoarea lor să devină egală, rectificările ulterioare +/- făcându-se din platou.

Sincer mi-a fost frică ca nu cumva una dintre liniile de "rupere" electronică să fie dusă....s-ar părea că nu.

Cert este că sistemul este bestial de simplu din punct de vedere mecanic, acu' să vedem şi cât rezistă....Cred că mâine încerc să vi la ARC cu Ij-u'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca e plictisitoare Honda...ce dreq, doar ii pui ulei si benzina si mergi cu ea cand ai chef, oricat de departe,la orice viteza si pe orice drum :)

Jupiter...mmmmm, ulei pe maini,rateuri, suruburi sarite, opriri dese si neplanificate, probleme care reprezinta mereu o provocare a mintii ascutite, ochiului ager si a mainii sigure :)

WELCOME BACK! :( :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa inversezi circuitul de pe 2 pe 1,cu totul si verifica daca o ia din loc. de asemenea pot fi multe ca de exemplu ceea ce am patit si eu de functiona asa-un cablu ce alimenta pe 1 dadea la masa si am schimbat tot-bobine, condensatori, platine etc. ca sa-l identific am folosit o metoda din epoca de piatra, dar eficienta .am pornit motorul, stins lumina in garaj si flama din locul cu belea a fost mai usor de identificat.funny.schimbat cablu si totul ok. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

:D 'Tu-i în creastă de mecanici români...D'asta şi-a dat omu' Ij-u' cu ataş în 300 E...că nu-i mai dădea de cap!

 

:D Păi cum peana mecanicii cuantice să poţi da de cap unui motor de Ij care are 2 tipuri de cilindrii pe motor (probabil 3 şi 4)....diferenţe de diagrame prin diferenţe marcate de frezare a ferestrelor....Diagrame de distribuţie diferite = canci mers regulat motor = tip de problemă aparent imposibilă de rezolvat

 

:baubau: Mei ce băiet deştept am fost, când mi-a dat prin cap să măsor ferestrele :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D 'Tu-i în creastă de mecanici români...D'asta şi-a dat omu' Ij-u' cu ataş în 300 E...că nu-i mai dădea de cap!

 

:D Păi cum peana mecanicii cuantice să poţi da de cap unui motor de Ij care are 2 tipuri de cilindrii pe motor (probabil 3 şi 4)....diferenţe de diagrame prin diferenţe marcate de frezare a ferestrelor....Diagrame de distribuţie diferite = canci mers regulat motor = tip de problemă aparent imposibilă de rezolvat

 

:baubau: Mei ce băiet deştept am fost, când mi-a dat prin cap să măsor ferestrele :baldy:

woah...... :D :P da, dar trebuia sa le masori inainte de a-l lua :P :D

 

Mareata inginerie i-a venit in cap aluia de le-a pus ...cu un cilindru la Ploiesti si unul mai la vale :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:baldy: :D ..să vezi acu' inginerie cu nişte cilindri vechi, găsiţi prin sacu' cu pioneze de rezervă :baubau:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni am si eu o problema cu jupiterul meu. :baubau:

am bagat tot nou in motor (ambielaje, set, rulmenti, semeringuri, platou nou cu platini, aprindere tranzistorizata)

am facut eu un filtru de aer la carb cu domil de pescuit imbibat in ulei

ce se intampla: reusesc cumva sa ii dau drumu

merge doar pistonu din dreapta

daca astup cu mana filtru de aer sa nu mai ieie aer in carb da sa moara dar in tmipu asta eu il accelerez si cand iau mana de la filtru porneste si pistonu din stanga dar pentru putin timp 2, 3 secunde.

poate sa fie de vina carburatorul? aprinderea este regalata cuceas comparator la 3 ture inaintea punctului mort superior (cu ceas comparator)

va rog dati cu pareri.

regards

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Se poate să tragă aer fals pe la un simering ciupit la montare

2. Vezi că cilindrii au o particularitate tâmpită la montare: înainte de a strânge chiulasa (se apropie doar piuliţele) trebuie fixată galeria de admisie şi strânsă, în caz contrar, datorită mişcărilor cilindrilor la stângere, suprafeţele de aplicare ale galeriei de admisie nu mai sunt coplanare...aer fals la greu, reglaj dificil al carburaţiei.

aduţi aminte în ce ordine ai montat cilindri-galerie.

Ceea ce descrii este simptomatologie de amestec sărac în cilindrul respectiv. Verifică dacă suprafeţele sunt coplanare după demontarea galeriei şi verificare cu o coadă de şubler. Sunt curios ce găseşti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am cumparat un cilindru nou de planeta care avea pe el montata si ''galeria de admisie'' (era totul in tipla). Faza interesanta a fost ca forma ferestrei de admisie diferea de cea a galeriei (una era dreptunghiulara si una patrata) asa ca a trebuit sa folosesc galeria veche care corespundea cu cilindru asta nou ca altfel nu se etansa bine si tragea aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie neaparat ca rusu' avea ceva la bord... tipic!

Totusi bine ca nu a fost invers, k altfel nu mai aveai de unde sa-i pui galerie potrivita!

Eu nu stiu ce o fi in capul rusilor astora, cred k nici nu-i intereseaza cum asambleaza piesele... si nu ma refer neaparat numai la motociclete, un exempu elocvent e noua Lada, la care se intalnesc SF-uri la tot pasul (in ciuda motorizarii General Motors)!

Sa auzim de (mai) bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...