violetbiker Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 va rog frumos sa va dati cu parerea despre Triumph-ul pe care l-am gasit de vinzare.nu stiu cite piese originale mai are.cadrul sigur nu este al lui si pare taiat.proprietarul vrea 500 de euro pe el.este cu numere vechi.motorul merge!ce ma sfatuiti? multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Pai zi pentru ce ai vrea sa-l iei. Sa-l reconditionezi si sa-l tii in vitrina? Sa mergi cu el? Pentru piese? Daca nu e cadrul lui o sa ai mari probleme cu inmatricularea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat August 15, 2006 Autor Share Postat August 15, 2006 As vrea sa-l reconditionez si sa ma plimb cu el prin oras si drumuri scurte:moto: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 (editat) cadrul ala provine de la MZ daca nu ma insel.. nu stiu exact modelul dar arata a MZ. scrie triumph pe ceva? pe motor sau care e treaba mai exact EDIT: acuma m-am mai uitat la poze putin.. proprietarul din exces de zel ca sa il vanda a acoperit motoru` ala cu nush ce arata a vopsea de spray (poate aberez dar e dubios) daca a facut asta vei avea mari probleme in ceea ce privete racirea, plus ca arata destul de.. carpita mai ales cum se e facuta imbinarea aia la esapament Editat August 15, 2006 de Firestarter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Carburatorul si filtrul de aer par a fi de ij festival. Analizeaza cu atentie actele pe care le are si intereseaza-te pe la autoritati cu inmatricularea. Pentru oras si drumuri scurte ai nevoie de numere noi. Reconditionat cu piese originale ar fi o piesa frumoasa Succes, merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 (editat) cadrul ala provine de la MZ daca nu ma insel.. nu stiu exact modelul dar arata a MZ. scrie triumph pe ceva? pe motor sau care e treaba mai exact EDIT: acuma m-am mai uitat la poze putin.. proprietarul din exces de zel ca sa il vanda a acoperit motoru` ala cu nush ce arata a vopsea de spray (poate aberez dar e dubios) daca a facut asta vei avea mari probleme in ceea ce privete racirea, plus ca arata destul de.. carpita mai ales cum se e facuta imbinarea aia la esapament my bad inafara de motor care zici tu ca e de triumph, restul pare a fi un simson (am zis initial MZ ca na.. asta mi sa parut initial) un link in care se pot vedea mari asemanari cel putin la cadru, aripi si rezervor http://www.retromobil.ro/galerie_foto/veh_...u.simson.61.jpg Editat August 15, 2006 de Firestarter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 poze cu cele 3 modele de triumph de 500 cmc fabricate in 1935 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Porcu Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 frate,poate doar motoru e de triumph!in '35 nu erau suspensii telescopice,era paralelogram pe fata si rigid cred,pe spate....ala e cadru de simson cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 cunosc si eu motocicleta....pe motor a fost dat cu lunar de sobe...ca sa arate mai frumos,ce ar mai fi original motorul cutia si rotile,carburatorul e romanesc scrie pe capac susu carfil...nu stiu de la ce agregat provine..eu zic ca nu face banii..piesele originale sunt f scumpe...dar acum depinde cat te tine buzunarul...Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 my bad inafara de motor care zici tu ca e de triumph, restul pare a fi un simson (am zis initial MZ ca na.. asta mi sa parut initial) un link in care se pot vedea mari asemanari cel putin la cadru, aripi si rezervor http://www.retromobil.ro/galerie_foto/veh_...u.simson.61.jpg frate,poate doar motoru e de triumph!in '35 nu erau suspensii telescopice,era paralelogram pe fata si rigid cred,pe spate....ala e cadru de simson cred... Frate,aia stim si noi...Problema este de ce este cadrul...Cadrul este categoric taiat si nu este al lui...Motorul este categori de Triumph Tiger (99%)... Sorine...cum spune si Firestarter cadrul este de Simson inclusiv rezervorul si plca aia laterala de pe partea stanga...Scaunele probabil sunt de MZ ES...Exact concluzia la care ajunsesem si noi...Motorul este foarte valoros mai ales ca este si cutia de viteze.Capacul de aluminiu de pe partea dreapta lipseste si capacul de aluminiu este modificat pe partea stanga ca sa acopere modificarea aia la motor.Ungiul evacuarii este micsorat din teava...Aia originala forma un arc de cerc mult mai pronuntat.Probabil tot urmare a schimbarii cadrului.Cred ca motocicleta merita cumparata numai pentru motor...Si alta chestie Sorine...Faza aia faina cu tijele de actinare a supapelor la vedere se datoreaza faptului ca lipsesc manecile de protectie ale tijelor.Vezi poza de mai jos... TRIUMPH 2 HC de Luxe model, 250 cc OHV 6,900.00EUR This is the Coil ignition edition of the famous 2H OVH prewar model. This coil ignition system gaves higher output to the maschine - only built between 1937 and 1939. Exepcional good no restored condition - there is everything correct and original as original tank panel instruments, handelbar controls and so on. As we were informed this bike had only one owner from new and was never been restored and should be left as it is. After a mecanical check in our workshop were the ignition had been sorted and the oilpump was repaired the bike is in running condition. Uite aici o versiune imbunatatita a motorului de 500 fabricata in 1938 in stare total originala si de functionare perfecta.Am vazut motoare din 1995 care nu aratau asa bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 bai ,ramaneti la comuniste ca pe astea le stim cu totii.nu va avantati la britanice ca va faceti de cacao-o scuzati expresia.motorul ala e o facatura romaneasca suta la suta si nicidecum triumph,daramite Tiger care ptr. informarea voastra a fost initial un model twin adica cu doi cilindri si cu supape in chiulasa[OHV].jegul din imagine e un monocilindru cu supape laterale si poate doar in mintea propitarului sa fie triumph.as pune pariu ca e vreun NSU de prin 192. si ceva insa nu garantez.cadrul e de simson awo 425t,cu furca de mz rt 125 si e o mandra realizare a vreunui geniu neaos romanesc.un Rat-bike veritabil. asta e un triumph tiger si cred ca iti dai seama si tu ca nu seamana nici pe departe cu cel din pozele tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Care este... Triumph Coventry 1937 (Coventry became Tiger).Monocilindru...initial...care este... Triumph Tiger 70. 250 cc , 1937 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Care este... Triumph Coventry 1937 (Coventry became Tiger).Monocilindru...initial...care este... Triumph Tiger 70. 250 cc , 1937 asta dupa cum vezi nu prea seamana deloc cu motorul aici in discutie asha ca nu prea ii vad rostul ?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Cadru (partea din fata ca spatele-i "ciudat"= probabil AWO ), aripa fata, furca, cutia laterala = MZ RT Cadru este taiat; prinderile rotii fata au fost sudate pe furca de MZ Daca motorul e ok (cu toate ca cine stie ce fel de "ciobaneli" or fi in el; pentru ca ma indoiec sa fi gasit piese originale proprietarul -din ce vad io acolo in poza qulasa sigur e "facuta"), iti recomand sa-l cumperi si sa te apuci de cautat piese originale pt. a-l restaura. Nu te lua dupa "istetul" din Radauti ca vorba aia : "pasarea malai viseaza" . Concluzie: Daca-ti place mecanica si dupa o perioada de documentare (de cel putin un an) poti sa te apuci de restaurat. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat August 16, 2006 Autor Share Postat August 16, 2006 Din pacate eu n-am apucat sa vad motorul.Am primit pozele pe mail.Este clar ca motocicleta asta este un amalgam de piese.Daca ash fi sigur ca motorul este triumph il cumpar si dupa aia ma apuc sa-i fac o furca paralelogram care sa semene cu cea originala si cadru rigid.Eu sunt din Timisoara si motorul e in brasov,asa ca va trebui sa trag o fuga sa-l vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat August 16, 2006 Autor Share Postat August 16, 2006 Am uitat sa specific:motorul este transformat pe alternator dar omul zice ca a primit si magnetoul de la vechiul propietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Pai asta e problema, cine stie ce-o fi in motor. Daca e la fel ca restul, pun pariu ca nu mai are piesele originale in el. Daca vrei s-o inmatriculezi si s-o pui pe picioare trebuie sa te gandesti sa faci rost de inca un triumf pt cadru si restul de piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Am uitat sa specific:motorul este transformat pe alternator dar omul zice ca a primit si magnetoul de la vechiul propietar. fratele meu imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc dar jegul e o curva comunista de prin 1935 alterata profesional dupa cum se vede de maini romanesti.uite ce am gasit dupa un pic de sapaturi pe net:motorul[ptr. ca cadrul nu e cel original ]vine de pe o motocicleta sovietica TIZ[Taganrosky Instrumentalny Zavod] produsa in Taganrog,Rostov,URSS intre anii 1935-1940.e un model de inspiratie britanica[ca sa nu zic copie,na!] BSA Sloper 600 SV.e un monocilindru inclinat,in patru timpi,cu supape laterale,care in zilele lui bune dezvolta 16,5 CP la 3800 rpm.motorul relicvei din pozele tale nu e complet si in plus e super[si profesional,repet]modificat[vezi capac distributie,capac transmisie primara,modificare pe alternator Dacia,lipsa tabla protectie tije supape,lipsa mecanism decompresor pe supapa de evacuare].ca sa te edifici si sa nu dai banii degeaba pe un Triumph Tiger 100%[permitem sa ma tavalesc pe jos de ras!!!]am atasat pozele graitoare de mai jos.pentru posteritate,al tau cu drag Kyvacka. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 eu unul nu as da banii pe ea. munca de restaurare este enorma, si aici nici nu vad cum putem vb de resaturare, cand ai doar un motor si o cutie, si alea modificate. pacat de ea. frumoase pozele oricum, cu ce s-a postat pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat August 17, 2006 Autor Share Postat August 17, 2006 Va multumesc tuturor pentru sfaturi,pentru incurajari sau pentru munca de documentare Eram destul de hotarit sa il cumpar.Acuma nu imi ramine altceva decit sa caut un alt proiect fiindca vreau neaparat sa-mi fac o motocicleta clasica.Inca o data multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 Va multumesc tuturor pentru sfaturi,pentru incurajari sau pentru munca de documentare Eram destul de hotarit sa il cumpar.Acuma nu imi ramine altceva decit sa caut un alt proiect fiindca vreau neaparat sa-mi fac o motocicleta clasica.Inca o data multumiri! nu zic ca nu ar fi fost o achizitie buna daca motocicleta ar fi aratat macar5 ca in ultima poza postata de mine ,dar asa iti dai seama ca nu prea ai cu ce sa lucri[ar insemna sa construiesti o motocicleta in jurul unui motor].imi pare rau si ptr. tine dar si ptr. motorul ala ca nu a ajuns pe maini mai bune.salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Va multumesc tuturor pentru sfaturi,pentru incurajari sau pentru munca de documentare Eram destul de hotarit sa il cumpar.Acuma nu imi ramine altceva decit sa caut un alt proiect fiindca vreau neaparat sa-mi fac o motocicleta clasica.Inca o data multumiri! Pai in cazul asta (evident -daca vrei) posteaza aici datele de contact ale proprietarului, pentru ca motorul ala merita o soarta mai buna. Poate se gaseste cineva dispus sa-l puna in valoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat August 18, 2006 Autor Share Postat August 18, 2006 Motocicleta am gasit-o pe www.retromobil.ro.nr. de telefon al proprietarului 0722714612. doresc succes celor care vor sa o faca,pe mine m-ati cam speriat un pic. Eu totusi cred ca motorul este de triumph fiindca asa este trecut si in talon.nu cred ca proprietarul s facut rost de un talon de triumph 1935 si dupa aia a cautat un motor asemanator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Motocicleta am gasit-o pe www.retromobil.ro.nr. de telefon al proprietarului 0722714612. doresc succes celor care vor sa o faca,pe mine m-ati cam speriat un pic. Eu totusi cred ca motorul este de triumph fiindca asa este trecut si in talon.nu cred ca proprietarul s facut rost de un talon de triumph 1935 si dupa aia a cautat un motor asemanator! Pai tu nu te lua dupa kyvacka si nici dupa mine! Mergi acolo si vezi care-i treaba! Daca STII CE VREI parerea mea sa a altuia nu pre conteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Motocicleta am gasit-o pe www.retromobil.ro.nr. de telefon al proprietarului 0722714612. doresc succes celor care vor sa o faca,pe mine m-ati cam speriat un pic. Eu totusi cred ca motorul este de triumph fiindca asa este trecut si in talon.nu cred ca proprietarul s facut rost de un talon de triumph 1935 si dupa aia a cautat un motor asemanator! si atunci vanzatorii de BMW-uri care in realitate sunt M-72 rusesti cum crezi ca fac.nu mai fii atat de naiv si aminteste-ti ca noi am fost ocupati de rusi si nu de britanici in al doilea razboi mondial.nu fii Toma necredinciosul ptr. ca pana la urma te vei convinge si tu la fel ca el insa s-ar putea sa te coste scump[de la 400 euroi in sus].las-o dreak de fiara comunista,nu-ti mai bate capul cu ea.la halul in care arata acu numai cel de sus o mai poate ajuta[si asta printr-o excursie vesnica la DCA]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.