Sari la conținut

Triumph 1935 500cc


violetbiker
 Share

Postări Recomandate

va rog frumos sa va dati cu parerea despre Triumph-ul pe care l-am gasit de vinzare.nu stiu cite piese originale mai are.cadrul sigur nu este al lui si pare taiat.proprietarul vrea 500 de euro pe el.este cu numere vechi.motorul merge!ce ma sfatuiti?

 

multumesc frumos!

post-5472-1155653120_thumb.jpg

post-5472-1155653151_thumb.jpg

post-5472-1155653182_thumb.jpg

post-5472-1155653192_thumb.jpg

post-5472-1155653212_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrul ala provine de la MZ daca nu ma insel.. nu stiu exact modelul dar arata a MZ.

scrie triumph pe ceva? pe motor sau care e treaba mai exact

 

 

EDIT: acuma m-am mai uitat la poze putin.. proprietarul din exces de zel ca sa il vanda a acoperit motoru` ala cu nush ce arata a vopsea de spray (poate aberez dar e dubios) daca a facut asta vei avea mari probleme in ceea ce privete racirea, plus ca arata destul de.. carpita mai ales cum se e facuta imbinarea aia la esapament

Editat de Firestarter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul si filtrul de aer par a fi de ij festival. Analizeaza cu atentie actele pe care le are si intereseaza-te pe la autoritati cu inmatricularea. Pentru oras si drumuri scurte ai nevoie de numere noi. Reconditionat cu piese originale ar fi o piesa frumoasa :lol:

 

Succes, merita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrul ala provine de la MZ daca nu ma insel.. nu stiu exact modelul dar arata a MZ.

scrie triumph pe ceva? pe motor sau care e treaba mai exact

EDIT: acuma m-am mai uitat la poze putin.. proprietarul din exces de zel ca sa il vanda a acoperit motoru` ala cu nush ce arata a vopsea de spray (poate aberez dar e dubios) daca a facut asta vei avea mari probleme in ceea ce privete racirea, plus ca arata destul de.. carpita mai ales cum se e facuta imbinarea aia la esapament

my bad :lol: inafara de motor care zici tu ca e de triumph, restul pare a fi un simson (am zis initial MZ ca na.. asta mi sa parut initial) un link in care se pot vedea mari asemanari cel putin la cadru, aripi si rezervor http://www.retromobil.ro/galerie_foto/veh_...u.simson.61.jpg

Editat de Firestarter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunosc si eu motocicleta....pe motor a fost dat cu lunar de sobe...ca sa arate mai frumos,ce ar mai fi original motorul cutia si rotile,carburatorul e romanesc scrie pe capac susu carfil...nu stiu de la ce agregat provine..eu zic ca nu face banii..piesele originale sunt f scumpe...dar acum depinde cat te tine buzunarul...Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

my bad :lol: inafara de motor care zici tu ca e de triumph, restul pare a fi un simson (am zis initial MZ ca na.. asta mi sa parut initial) un link in care se pot vedea mari asemanari cel putin la cadru, aripi si rezervor http://www.retromobil.ro/galerie_foto/veh_...u.simson.61.jpg

 

 

frate,poate doar motoru e de triumph!in '35 nu erau suspensii telescopice,era paralelogram pe fata si rigid cred,pe spate....ala e cadru de simson cred...

 

Frate,aia stim si noi...Problema este de ce este cadrul...Cadrul este categoric taiat si nu este al lui...Motorul este categori de Triumph Tiger (99%)...

Sorine...cum spune si Firestarter cadrul este de Simson inclusiv rezervorul si plca aia laterala de pe partea stanga...Scaunele probabil sunt de MZ ES...Exact concluzia la care ajunsesem si noi...Motorul este foarte valoros mai ales ca este si cutia de viteze.Capacul de aluminiu de pe partea dreapta lipseste si capacul de aluminiu este modificat pe partea stanga ca sa acopere modificarea aia la motor.Ungiul evacuarii este micsorat din teava...Aia originala forma un arc de cerc mult mai pronuntat.Probabil tot urmare a schimbarii cadrului.Cred ca motocicleta merita cumparata numai pentru motor...Si alta chestie Sorine...Faza aia faina cu tijele de actinare a supapelor la vedere se datoreaza faptului ca lipsesc manecile de protectie ale tijelor.Vezi poza de mai jos...

 

TRIUMPH 2 HC de Luxe model, 250 cc OHV 6,900.00EUR

 

 

This is the Coil ignition edition of the famous 2H OVH prewar model. This coil ignition system gaves higher output to the maschine - only built between 1937 and 1939. Exepcional good no restored condition - there is everything correct and original as original tank panel instruments, handelbar controls and so on. As we were informed this bike had only one owner from new and was never been restored and should be left as it is. After a mecanical check in our workshop were the ignition had been sorted and the oilpump was repaired the bike is in running condition.

 

Uite aici o versiune imbunatatita a motorului de 500 fabricata in 1938 in stare total originala si de functionare perfecta.Am vazut motoare din 1995 care nu aratau asa bine...

post-7907-1155660998_thumb.jpg

post-7907-1155661899_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai ,ramaneti la comuniste ca pe astea le stim cu totii.nu va avantati la britanice ca va faceti de cacao-o scuzati expresia.motorul ala e o facatura romaneasca suta la suta si nicidecum triumph,daramite Tiger care ptr. informarea voastra a fost initial un model twin adica cu doi cilindri si cu supape in chiulasa[OHV].jegul din imagine e un monocilindru cu supape laterale si poate doar in mintea propitarului sa fie triumph.as pune pariu ca e vreun NSU de prin 192. si ceva insa nu garantez.cadrul e de simson awo 425t,cu furca de mz rt 125 si e o mandra realizare a vreunui geniu neaos romanesc.un Rat-bike veritabil. :lol:

 

asta e un triumph tiger si cred ca iti dai seama si tu ca nu seamana nici pe departe cu cel din pozele tale. :crack:

post-10713-1155678974_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este... :lol:

 

Triumph Coventry 1937 (Coventry became Tiger).Monocilindru...initial...care este...

 

Triumph Tiger 70. 250 cc , 1937

post-7907-1155688009_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este... :lol:

 

Triumph Coventry 1937 (Coventry became Tiger).Monocilindru...initial...care este...

 

Triumph Tiger 70. 250 cc , 1937

asta dupa cum vezi nu prea seamana deloc cu motorul aici in discutie asha ca nu prea ii vad rostul ?!?! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Cadru (partea din fata ca spatele-i "ciudat"= probabil AWO ), aripa fata, furca, cutia laterala = MZ RT

Cadru este taiat; prinderile rotii fata au fost sudate pe furca de MZ

 

Daca motorul e ok (cu toate ca cine stie ce fel de "ciobaneli" or fi in el; pentru ca ma indoiec sa fi gasit piese originale proprietarul -din ce vad io acolo in poza qulasa sigur e "facuta"), iti recomand sa-l cumperi si sa te apuci de cautat piese originale pt. a-l restaura. Nu te lua dupa "istetul" din Radauti ca vorba aia : "pasarea malai viseaza" :lol: .

 

Concluzie: Daca-ti place mecanica si dupa o perioada de documentare (de cel putin un an) poti sa te apuci de restaurat. Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate eu n-am apucat sa vad motorul.Am primit pozele pe mail.Este clar ca motocicleta asta este un amalgam de piese.Daca ash fi sigur ca motorul este triumph il cumpar si dupa aia ma apuc sa-i fac o furca paralelogram care sa semene cu cea originala si cadru rigid.Eu sunt din Timisoara si motorul e in brasov,asa ca va trebui sa trag o fuga sa-l vad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta e problema, cine stie ce-o fi in motor.

Daca e la fel ca restul, pun pariu ca nu mai are piesele originale in el.

 

Daca vrei s-o inmatriculezi si s-o pui pe picioare trebuie sa te gandesti sa faci rost de inca un triumf pt cadru si restul de piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa specific:motorul este transformat pe alternator dar omul zice ca a primit si magnetoul de la vechiul propietar.

fratele meu imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc dar jegul e o curva comunista de prin 1935 alterata profesional dupa cum se vede de maini romanesti.uite ce am gasit dupa un pic de sapaturi pe net:motorul[ptr. ca cadrul nu e cel original ]vine de pe o motocicleta sovietica TIZ[Taganrosky Instrumentalny Zavod] produsa in Taganrog,Rostov,URSS intre anii 1935-1940.e un model de inspiratie britanica[ca sa nu zic copie,na!] BSA Sloper 600 SV.e un monocilindru inclinat,in patru timpi,cu supape laterale,care in zilele lui bune dezvolta 16,5 CP la 3800 rpm.motorul relicvei din pozele tale nu e complet si in plus e super[si profesional,repet]modificat[vezi capac distributie,capac transmisie primara,modificare pe alternator Dacia,lipsa tabla protectie tije supape,lipsa mecanism decompresor pe supapa de evacuare].ca sa te edifici si sa nu dai banii degeaba pe un Triumph Tiger 100%[permitem sa ma tavalesc pe jos de ras!!!]am atasat pozele graitoare de mai jos.pentru posteritate,al tau cu drag Kyvacka. :crack: :lol:

post-10713-1155721446_thumb.jpg

post-10713-1155721471_thumb.jpg

post-10713-1155721498_thumb.jpg

post-10713-1155721515_thumb.jpg

post-10713-1155721530_thumb.jpg

post-10713-1155721552_thumb.jpg

post-10713-1155721565_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru sfaturi,pentru incurajari sau pentru munca de documentare :crack:

Eram destul de hotarit sa il cumpar.Acuma nu imi ramine altceva decit sa caut un alt proiect fiindca vreau neaparat sa-mi fac o motocicleta clasica.Inca o data multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru sfaturi,pentru incurajari sau pentru munca de documentare :crack:

Eram destul de hotarit sa il cumpar.Acuma nu imi ramine altceva decit sa caut un alt proiect fiindca vreau neaparat sa-mi fac o motocicleta clasica.Inca o data multumiri!

nu zic ca nu ar fi fost o achizitie buna daca motocicleta ar fi aratat macar5 ca in ultima poza postata de mine ,dar asa iti dai seama ca nu prea ai cu ce sa lucri[ar insemna sa construiesti o motocicleta in jurul unui motor].imi pare rau si ptr. tine dar si ptr. motorul ala ca nu a ajuns pe maini mai bune.salut. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Va multumesc tuturor pentru sfaturi,pentru incurajari sau pentru munca de documentare :crack:

Eram destul de hotarit sa il cumpar.Acuma nu imi ramine altceva decit sa caut un alt proiect fiindca vreau neaparat sa-mi fac o motocicleta clasica.Inca o data multumiri!

 

Pai in cazul asta (evident -daca vrei) posteaza aici datele de contact ale proprietarului, pentru ca motorul ala merita o soarta mai buna. Poate se gaseste cineva dispus sa-l puna in valoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta am gasit-o pe www.retromobil.ro.nr. de telefon al proprietarului 0722714612.

doresc succes celor care vor sa o faca,pe mine m-ati cam speriat un pic.

 

Eu totusi cred ca motorul este de triumph fiindca asa este trecut si in talon.nu cred ca proprietarul s facut rost de un talon de triumph 1935 si dupa aia a cautat un motor asemanator!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Motocicleta am gasit-o pe www.retromobil.ro.nr. de telefon al proprietarului 0722714612.

doresc succes celor care vor sa o faca,pe mine m-ati cam speriat un pic.

 

Eu totusi cred ca motorul este de triumph fiindca asa este trecut si in talon.nu cred ca proprietarul s facut rost de un talon de triumph 1935 si dupa aia a cautat un motor asemanator!

 

Pai tu nu te lua dupa kyvacka si nici dupa mine! Mergi acolo si vezi care-i treaba! Daca STII CE VREI parerea mea sa a altuia nu pre conteaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta am gasit-o pe www.retromobil.ro.nr. de telefon al proprietarului 0722714612.

doresc succes celor care vor sa o faca,pe mine m-ati cam speriat un pic.

 

Eu totusi cred ca motorul este de triumph fiindca asa este trecut si in talon.nu cred ca proprietarul s facut rost de un talon de triumph 1935 si dupa aia a cautat un motor asemanator!

si atunci vanzatorii de BMW-uri care in realitate sunt M-72 rusesti cum crezi ca fac.nu mai fii atat de naiv si aminteste-ti ca noi am fost ocupati de rusi si nu de britanici in al doilea razboi mondial.nu fii Toma necredinciosul ptr. ca pana la urma te vei convinge si tu la fel ca el insa s-ar putea sa te coste scump[de la 400 euroi in sus].las-o dreak de fiara comunista,nu-ti mai bate capul cu ea.la halul in care arata acu numai cel de sus o mai poate ajuta[si asta printr-o excursie vesnica la DCA]. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...