premiumfaraplumb Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Pornesc scuterul, 50cm 4t, il las 2-3 minute sa se incalzeasca la relanti. Il accelerez la 5%-10% ma joc cu el acolo putin, din obisnuinta, unde inca nu cupleaza. Doresc sa plec de pe loc usor, frumos, asadar rotesc maneta finutz pana la 25%-35%. Pana acum la 20% .. pleca frumos, acum nu da nicio intentie de plecare iar la 35% cupleaza brusc si ma smuceste de pe loc. La viteze mici face asta, de obicei dupa ce plec de-acasa merg fara oprire pana la serviciu si nu apar probleme la turatii mari. Precizez ca nu este o chinezarie, an 2008, 2500km (in 2 ani mi se pare putin, l-am luat la mana a 2-a si poate are chiar 10mii... cine stie) o firma respectabila si scumpa. Nu vreau sa ii spun numele deoarece am avut 2 scutere furate pana acum, sper sa ma intelegeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 dupa ce plec de-acasa merg fara oprire pana la serviciu bine faci ca nu te opresti, ti-l poate fura si de la semafor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Aprilia sr factory? Sau o fi honda? La alea am auzit ca sta acceleratia blocata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Septembrie 7, 2010 Autor Share Postat Septembrie 7, 2010 Apreciez spiritul vostru de caterinca, dar poate ne concentram si la problema daca ne pricepem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 de priceput ne-om pricepe si noi la ceva, dar caterinca tu ai facut primul. parca am fi in evul mediu, cand pacientele erau controlate de doctor printr-un cearsaf gaurit, din exces de pudoare si gelozie prosteasca din partea sotilor. zi frate ce marca e paraitoarea ta, poate apare unul care a avut aceeasi problema si te lamureste. pana una alta, pun si eu o poza, n-am gasit unde sa o pun in alta parte: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 E Aprilia Sr Factory daca e sa ne luam dupa avatar. Carburatie sau injectie? Te-ai uitat sa vezi daca nu ai role.."patrate"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Septembrie 8, 2010 Autor Share Postat Septembrie 8, 2010 Nu e, Sr-ul mi l-au furat la o luna dupa ce l-am cumparat, cred ca m-au urmarit. De aia nu spun ce am. O sa verific rolele atunci, cam in cati km se duc niste role? Poate imi dau seama si de adevaratul kilometraj... banuiesc ca nu se duc in primii 3500km nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Nu vreau sa ii spun numele deoarece am avut 2 scutere furate pana acum, sper sa ma intelegeti. Eu unul nu inteleg nimic. si daca ii spui numele prin ce metoda ti-l fura? iti vor face vraji? ...chiar nu inteleg care e legatura intre a-i spune numele marci si capacitatea hotilor de a ti-l fura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Makaveli Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Eu unul nu inteleg nimic. si daca ii spui numele prin ce metoda ti-l fura? iti vor face vraji? ...chiar nu inteleg care e legatura intre a-i spune numele marci si capacitatea hotilor de a ti-l fura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Adicatelea hotii fac asa - se uita pe forumuri si zic : ba, ia sa-i mardim noi motoru' userului "premiumfaraplumb" de pe motociclism.ro! Si nu mai ai nicio sansa de scapare! Esti mancat! Intelegeti? Asa merge treaba cu hotii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Pt hotzii kre urmareshte forumili: Sa jtiti k eu nu am Kawasaki, e o kopie chinezeasca Jinlun QT50, e mai mult combustibili sa o krati dekt face sqteru. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Septembrie 8, 2010 Autor Share Postat Septembrie 8, 2010 Alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 bre, daca nu zici marca, e ca si cum ai intreba un ginecolog cum sa ramai gravid, omitand sa mentionezi ca esti steril. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Septembrie 9, 2010 Autor Share Postat Septembrie 9, 2010 Nu zic nimic Nu cred ca un scuter e la fel de complex ca o nava spatiala, sa trebuiasca sa stii marca pentru a reduce variantele de la 989 la 23 daca e dat simptomul. Pare mai mult ca ... nu stie nimeni de ce poate smuci un scuter.. decat cel care a spus ca poate am "rolele patrate" si ii multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 ambreiajul patineaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oNuR Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 ce thread l@m3R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Verifica urmatoarele: 1.Cureaua sa nu fie uzata(masoara si compara cu dimensiunile uneia noi)! 2.Role variator(tocite,ovalizate) 3.Ambreiaj uzat (sabotii tociti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 (editat) Daca zici ca ai scuter SCUMP cu KM PUTINI ma indoiesc ca ti s-au uzat sabotii de la ambreiaj! Daca totusi ii verifici ar trebui sa scrie pe ei intr'o anumita zona "OK" pe acel ferodo negru. Daca sunt dusi sunt foarte aproape de metal. Cele mai probabile cauze ale problemei tale sunt: 1.Cureaua patineaza. 2.Rolele sunt patrate. Editat Septembrie 9, 2010 de Zurby2fast Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 sa sti ca daca se uzeaza rolele scuterul va pleca greu si atat. Faptul ca el smuceste cand pleaca e de-a dreptul ciudat, dar desfa-l... e simplu de pus la loc. P.S. Stai linistit ca unii au si numarul de inmatriculare pus la profil si locatia si nu le-a furat nimeni inca motoru sau scuterul. Mie cel putin nu imi va fura nimeni Ij-u. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Septembrie 10, 2010 Autor Share Postat Septembrie 10, 2010 Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 sa sti ca daca se uzeaza rolele scuterul va pleca greu si atat.Faptul ca el smuceste cand pleaca e de-a dreptul ciudat, dar desfa-l... e simplu de pus la loc. P.S. Stai linistit ca unii au si numarul de inmatriculare pus la profil si locatia si nu le-a furat nimeni inca motoru sau scuterul. Mie cel putin nu imi va fura nimeni Ij-u. Am avut un scuter cu role aproape patrate in el. Am pus unele noi in el si sincer , le preferam pe cele uzate. Demarajul era mult mai bun, smucea putin chiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 (editat) Mie cel putin nu imi va fura nimeni Ij-u. Eee nu e chiar asa, la unul ia furat si mobra 50 deci.... se fura orice in ziua de azi Poate ai arcuri prea tari la ambreaj si cupleaza la turatii mari sau role prea usoare, cablu de acceleratie nu "aluneca" fin... Scuterul se tureaza cand pleci de pe loc ? Editat Septembrie 10, 2010 de laur26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Salut, verifica si filtrul de aer sa nu fie infundat. Am patit ceva de genu asta si am gasit filtrul de aer imbacsit. L-am curatat si nu am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Daca zici ca ai scuter SCUMP cu KM PUTINI ma indoiesc ca ti s-au uzat sabotii de la ambreiaj! Daca totusi ii verifici ar trebui sa scrie pe ei intr'o anumita zona "OK" pe acel ferodo negru. Daca sunt dusi sunt foarte aproape de metal. Cele mai probabile cauze ale problemei tale sunt: 1.Cureaua patineaza. 2.Rolele sunt patrate. Problema 3 e capul ! Ca omu e cu capu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Problema 3 e capul ! Ca omu e cu capu ) Il inteleg daca e asa... Daca tie iti fura un scuter de 100 mill lei vechi, si abia cumparat, cum erai... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.