Cap0ne Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Ce ziceti de noul Yamaha Neos?Motor in 4t racit cu lichid si 3 supape? Sa dea draq daca nu zici ca e Peugeot VClick. Exceptand farul si forma carenei fata Editat Februarie 25, 2009 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 rolly nu ai mai auzit de mai multe supape la un cilindru? ex: logan 16 valve, 4 pt fiecare cilindru ( doar ca sunt 2 admisie si 2 evacuare) sau xt cum am eu, un cilindru si 4 supape. Mai este un model de xt sau tenere nu stiu sigur cu 5 supape. de asta am auzit de la un prieten... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Man logic ca am auzit...pe ce planeta ma crezi? In momentul de fata putine masini noi mai au motoare cu 2 supape/ clinidru. Dar sincer nu am auzit de un numar inegal de supape: 2 cu 1... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) Care este diferenta dintre seturile de 70cmc 2 t care au piston cu un segment si alea care au piston cu doi segmenti?Au peformante diferite?Ms. later edit:seturile "DR" sunt bune? Editat Februarie 26, 2009 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Man logic ca am auzit...pe ce planeta ma crezi? In momentul de fata putine masini noi mai au motoare cu 2 supape/ clinidru. Dar sincer nu am auzit de un numar inegal de supape: 2 cu 1... La masini am vazut niste fiaturi brava/bravo de prin 97-98 cu motor de 1400 sunt cu 12valve/3 valve pe cilindru. Nu stiu exact daca sunt 2valve pe admisie sau 2 pe evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Care este diferenta dintre seturile de 70cmc 2 t care au piston cu un segment si alea care au piston cu doi segmenti?Au peformante diferite?Ms.later edit:seturile "DR" sunt bune? 2 segmenti pe piston = uzura mai mare pe cilindru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Intr-adevar, dar mult mai usor cedeaza pistonul intr-un cilindru. E tensiunea mai mare. E racing intr-adevar, performante mai mari dar dupa cum stim, motoarele de racheta nu se refolosesc. Foarte des se intampla asta si in F1 sau WRC. Bine nu zic ca nu te tine, dar s-ar putea chiar la jumate fata de durata de viata medie a unui piston in 2 cilindri. Faza e ca rezolvarea e mai simpla: nu se uzeaza camasa si esti nevoit sa schimbi doar segmentul, deci per total iesi mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) Intr-adevar, dar mult mai usor cedeaza pistonul intr-un cilindru. E tensiunea mai mare. E racing intr-adevar, performante mai mari dar dupa cum stim, motoarele de racheta nu se refolosesc. Foarte des se intampla asta si in F1 sau WRC. Bine nu zic ca nu te tine, dar s-ar putea chiar la jumate fata de durata de viata medie a unui piston in 2 cilindri. Faza e ca rezolvarea e mai simpla: nu se uzeaza camasa si esti nevoit sa schimbi doar segmentul, deci per total iesi mai ieftin piston cu 2 cilindrii? cred ca erau defapt segmenti. Editat Februarie 26, 2009 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Dap...greseala mea. Sunt obosit si am grabit scrisu clar segmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) acum am vazut pe un site ca seturile sport de 70cmc sunt pe doi segmenti,si alea racing sunt cu un segment.Stiti ceva despre seturile de 70cmc RMS, e producator bun? Editat Februarie 26, 2009 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 E producator piese de schimb nu aftermarket. E acceptabil, adica piesele fabricate de ei se apropie de calitatea pieselor originale(bine, nu ca si fiabilitate, nimic nu se compara cu fiablitatea originala a scuterului), dar dupa parerea mea merita un kit rms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 caut de 2 minute topicu` asta apoi am vazut ca ii adaugat la Important Topics. Dupa ce Scarabel si-o delimitat din CDI Scarabeo 4T 50cc a lui am incercat si eu sa-mi delimitez Piaggio Zip 4T 50cc.( vezi aici ) Am taiat si eu azi CDI si am ajuns la respectivul fir. A mai incercat cineva asa ceva? Merge la orice CDI 4T de la ducati energia?Nu am vz pe site sa zica ceva de serie doar Ducati Energia Ma tem sa-l tai..poate nu mai vine scanteie dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 unde as putea gasi o chestie de asta pt variator? am gasit pe adresa asta http://www.scootertuning.net/showarticle.php?ID=31 si mi se pare foarte util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 ce parere aveti despre clipurile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 caut de 2 minute topicu` asta apoi am vazut ca ii adaugat la Important Topics.Dupa ce Scarabel si-o delimitat din CDI Scarabeo 4T 50cc a lui am incercat si eu sa-mi delimitez Piaggio Zip 4T 50cc.( vezi aici ) Am taiat si eu azi CDI si am ajuns la respectivul fir. A mai incercat cineva asa ceva? Merge la orice CDI 4T de la ducati energia?Nu am vz pe site sa zica ceva de serie doar Ducati Energia Ma tem sa-l tai..poate nu mai vine scanteie dupa Gata. Am delimitat zipu` din CDI. Am taiat firu din poza si acum se tureaza cat poate. Daca ai CDI Ducati Energia, faci exact cum am facut si eu(vezi poza) si iti delimititezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 sal ma tot contrazic cu un baiat de o vreme zicetimi si mie va rog cn are dreptate el zice ca setul de 80 polini nu e bun si ca se dilateaza piston si zicea ca seturile alea de la polini scumpe is pt fraierii ca cn pune de 10mil un set polini evolution io iam zis sa nu se dilata daca are ulei si racire buna chair daca e aluminu rezista mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 ce tampenii spui tu acolo cu "dilateaza" Toate piesele ce se incalzesc se dilata. Chestia cu 80cc e simpla zic eu, Iti da putere mai mare dar se duce mult mai repede motorul pentru ca are si el o limita totusi. In general 80cc-urile sunt pt curse cand se merge cu acceleratia in blana si majoritatea au durata de viata scurta. Pune un 70cc cu 2 segmenti si te duce mai mult decat ai crede.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 sal ma tot contrazic cu un baiat de o vreme zicetimi si mie va rog cn are dreptate el zice ca setul de 80 polini nu e bun si ca se dilateaza piston si zicea ca seturile alea de la polini scumpe is pt fraierii ca cn pune de 10mil un set polini evolution io iam zis sa nu se dilata daca are ulei si racire buna chair daca e aluminu rezista mai mult Am avut eu polini evo pe scuter si am facut vreo 8 mii de km cu setul. Mai mergea mult si bine, dar am vandut scuterul Se raceste mult mai repede si daca are lubrifiere optima tine mult si bine in conditii normale de utilizare. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 cat am ras la filmarea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 cat am ras la filmarea asta ma aline n-am chila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Strici dracu` toporu Oricum pune alt laptop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Am si eu o intrebare:azi cand am plecat spre scoala am auzit 2 explozii(daca el pot spune asa,mai puternice,una dupa alta),mam oprit,mam tot uitat de unde putea fi,si am plecat mai departe,peste circa 500 m aud un sunet asemanator cu lovitu` mai multor bile de o lalta,si a inceput scuteru sa decelereze pana sa oprit.Are idee careva ce a putut fi?Si cum as putea remedia problema.Scuteru lam lasat la o prietena si lam luat la 14:15 min,de pornit a pornit,dar sunt confuz in legatura cu cele 2 explozii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Am si eu o intrebare:azi cand am plecat spre scoala am auzit 2 explozii(daca el pot spune asa,mai puternice,una dupa alta),mam oprit,mam tot uitat de unde putea fi,si am plecat mai departe,peste circa 500 m aud un sunet asemanator cu lovitu` mai multor bile de o lalta,si a inceput scuteru sa decelereze pana sa oprit.Are idee careva ce a putut fi?Si cum as putea remedia problema.Scuteru lam lasat la o prietena si lam luat la 14:15 min,de pornit a pornit,dar sunt confuz in legatura cu cele 2 explozii bujia , am patit si eu la fel...."exploziile" alea erau rateuri , schimba bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Se potriveste toba de la SR 50 racire pe aer , motor orizontal la un Malaguti F12 cu racire pe aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.