Panterra Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 mii de scuze incodata celor care sau saturat de intrebarile mele. AM CURATAT SI SINCRONIZAT CARBURATOARELE PE GSXF MEU SI ACUM AM URMATOAREA PROBLEMA : cand pornesc tre sa o tin accelerata alfel balbaie dupa ce porneste sta turata in 3000ture daca reglez surubu de relanti sa stea la 1500 cand trag de gaz revine iar la 3000 care ar fi cauza. Ce ma sfatuiti ? era cam cald motoru cand l-am sincronizat e oare problema asta!!??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 23, 2010 Autor Share Postat Septembrie 23, 2010 Nu! era cam incins pentru ca sunt la primele tentative de sincronizare cu stice azi reusindu-mi prima oara apa egala in toate 4carb reglata cu acceleratia trasa la 4-5mii ture si cu toate astea patesc ce vam explicat balbaie daca incerc sa o pornesc fara sa trag de acceleratie desi motoru e cald Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 e normal sa ai nevoie de acceleratie la motor cald. nu uita ca iti trage aer fals pe la carburatorul ala crapat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 24, 2010 Autor Share Postat Septembrie 24, 2010 e normal sa ai nevoie de acceleratie la motor cald. nu uita ca iti trage aer fals pe la carburatorul ala crapat! am inlocuit carburatoru cu altu si le-am curatat iar duapa care m-ama apucat de sincronizat ..rezultatu apa egala in sticle efectu niciunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 "Men", lasa dracu sticlele cu apa, da fuguta la magazinu de piese, ia un furtun de 5 m lungime, 4 mm diametru interior, il indoi la mijloc, il insemnezi acolo, il prinzi pe un latz. Bagi ulei 20w50 in el cam 70 cm sa ai in fiecare coloana si pe urma sincronizezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Omu' eu te sfatuiesc sa-l crezi pe Stressu in ce-ti povesteste el fata in fata.. Am impresia ca tu vii pe forum si ceri confirmarea la tot ce-ti zice el. Sfatul meu: crede-l, nu e tampit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 24, 2010 Autor Share Postat Septembrie 24, 2010 "Men", lasa dracu sticlele cu apa, da fuguta la magazinu de piese, ia un furtun de 5 m lungime, 4 mm diametru interior, il indoi la mijloc, il insemnezi acolo, il prinzi pe un latz. Bagi ulei 20w50 in el cam 70 cm sa ai in fiecare coloana si pe urma sincronizezi. dane innainte de a ma apuca de sincronizat cu sticlele am fost am luat futun am bagat ulei 10w40 in el l-am pus pe carburi si candcolo nu iesea treaba pentru ca se sugea furtunu... asa m-am apucat de varianta care mi se parea mai complicata cu sticlele la care am futun de vacumm si nu se suge neam , am dat nivelu egal la apa in ambele sticle pe toate carburatoarele dar se balbaie la pornit , da sa moara in mers, in a-6a nu vrea sa urce in turatie chiar daca trag gazu pan la capat, nu urca mai sus de 5000 decat in lungggggg... suna de parca merge in 3 desi daca era sa mearga in 3 nu-mi facea vacum pe un carburator logic vorbind din punctu meu de vedere ..alte sfaturi utile mai ai poate-i dau de cap pan la urma. ms anticipat Mesaj completat Omu' eu te sfatuiesc sa-l crezi pe Stressu in ce-ti povesteste el fata in fata.. Am impresia ca tu vii pe forum si ceri confirmarea la tot ce-ti zice el. Sfatul meu: crede-l, nu e tampit! eu il cred ca panacu el imi repara mobra dar acum.... acu 4 zile cu buba asta am fost la el si navea cu ce sa le sincronizeze ca avaea sticlele sparte si mia dat cuiu de dozaj mai sus pentru consum mai mic si efectu mergea mai rau decat innainte.. el stia ca am buza rupta la un carburator dar pe la l-am schimbat innainte sa ma apuc de sincronizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Furtunul se "suge" daca la mijloc l-ai strangulat. Daca nu l-ai strangulat, nu are de ce sa se sugã Incearca cum ti-am zis eu, si la mijloc, furtunul fa-l sa fie sub forma de "U", nu de "V" ! Nu are cum sa nu mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 pe langa sincronizare iti trebuie si reglare la tine problema e din reglarea carburatoarelor si da, cand motorul e cald trebuie sa deschizi putin gazul ca altfel nu porneste (de la caldura se evapora benzina din carburatoare) Mie mi s-ar parea mai mult aici lipsa de compresie decat carburi. Cand motorul este cald este compresia maxima, totul este dilatat, cand opresti motoru gazele respective se duc inapoi in carburi prin cutia filtrului de aer ( cel putin eu asa stiu de la SS ), DACA mai are sistemul e epurare. Dimineata daca nu-l pornesti cu soc, atunci mi s-ar parea mai ok sa tragi de gaz, dar in nici un caz cand este calda, nici macar nu ar trebui sa iti faca un ciclu complet de invartire a motorului si sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 24, 2010 Autor Share Postat Septembrie 24, 2010 eu simtomul asta l-am observat la mai multe mobre pe carburatie, deci nu cred ca toate aveau probleme cu compresiaMesaj completat am mancat un p la simptom am resincronizat iar pentru siguranta me efectu e acelasi cred ca e vorba de compresie ceea ce ma depaseste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 una de parca merge in 3 desi daca era sa mearga in 3 nu-mi facea vacum pe un carburator logic vorbind din punctu meu de vedere Ba iti face vacuum chiar daca cilindrul respectiv nu functioneaza ( in sensul ca nu se aprinde amestecul in el) . Daca ti se pare ca merge in 3 eu zic sa verifici mai intai asta adica daca merg toti cilindrii. Cel mai usor de verificat e sa atingi coturile de evacuare dupa ce o pornesti sa vezi daca se incalzesc toate la fel in aproximativ acelasi timp. (ai grija cum pui mana pe coturi sa nu te frigi prea tare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Dimineata daca nu-l pornesti cu soc, atunci mi s-ar parea mai ok sa tragi de gaz, dar in nici un caz cand este calda, nici macar nu ar trebui sa iti faca un ciclu complet de invartire a motorului si sa porneasca. de ce vorbesti prostii? in manualul Suzuki scrie clar: la rece pornirea se face cu soc, fara gaz la cald se face cu acceleratia la 1/8 daca motorul porneste fara soc la temperatura <=20 grade eu zic ca nu e ok. plus ca faza cu tinutul din acceleratie la pornirea la rece nu o inteleg, nu pricep de unde apar miturile astea, cine le fabrica, cum de se probaga etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 de ce vorbesti prostii?in manualul Suzuki scrie clar: la rece pornirea se face cu soc, fara gaz la cald se face cu acceleratia la 1/8 daca motorul porneste fara soc la temperatura <=20 grade eu zic ca nu e ok. plus ca faza cu tinutul din acceleratie la pornirea la rece nu o inteleg, nu pricep de unde apar miturile astea, cine le fabrica, cum de se probaga etc. Mai baga o fisa si poate iti dai seama la rece cu soc, la cald cu acceleratie . Tinutu din acceleratie la rece - ia vezi ce face. Si socul la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Ba iti face vacuum chiar daca cilindrul respectiv nu functioneaza ( in sensul ca nu se aprinde amestecul in el) . Daca ti se pare ca merge in 3 eu zic sa verifici mai intai asta adica daca merg toti cilindrii. Cel mai usor de verificat e sa atingi coturile de evacuare dupa ce o pornesti sa vezi daca se incalzesc toate la fel in aproximativ acelasi timp. (ai grija cum pui mana pe coturi sa nu te frigi prea tare) poti sa uzi galeriile de evacuare inainte de a-l porni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 25, 2010 Autor Share Postat Septembrie 25, 2010 poti sa uzi galeriile de evacuare inainte de a-l porni. alte pareri mai are careva? de ce merge asa naspa... dimineatza am observat ca unde e taiat sub motor sa intre toba de esapament galeria e uda pare ,a fi ulei la imbinarea aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 ala probabil e condens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) alte pareri mai are careva? de ce merge asa naspa... Am un prieten care are un GSX600F din 1994, se comporta la fel ca al tau, la el este motorul uzat. Compresie slaba, lant de distributie muci, consum de ulei moderat spre mare (in functie de ture). Nu zic ca al tau este uzat (nu sunt mecanic) dar simptomele sunt aceleasi, cred ca ar trebui sa te duci la un mecanic pentru un diagnostic corect ca asa cu mecanicii de tastatura nu rezolvi mare lucru. Editat Septembrie 25, 2010 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 oricum motorul care este acum pe motocicleta este varza. are un motor bun de pe fosta lui motocicleta dar vad ca se incapataneaza sa nu il puna.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 da' poate vrea sa invete meserie omu'. pe mine ma amuza topicurile lui, daca le pui pe capitole iese un manual de service de GSXF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 daaa! mai ales pe partea de carburatie! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 daaa! mai ales pe partea de carburatie! )) eu astept cu nerabdare sa ajunga la motor si cutia de viteze. si de ce nu partea electrica, mai furam si noi ceva meserie cu ocazia asta da' acuma serios si fara nici un misto, chiar sper sa-si rezolve motorul ca prea se chinuie cu el. on topic: daca chiar esti convins ca sincronizarea e problema (e posibil sa fie, cind m-am bagat in carburi si mi-am descincronizat Banditul fix asa facea, revenea foarte greu din ture) mergi pe varianta cu furtun cu ulei. dar neaparat un furtun cu pereti grosi, care sa nu se stranguleze. mie mi-a mers, lui Dan Cata i-a mers, tre' sa-ti mearga si tie. si nu incerca cu apa, foloseste ulei ceva mai gros. echilibratul la 4000-5000 nu stiu cit de bun e, regleaza ralantiul la ~2000 din surub. in manual la Bandit zice de 1700 ture, nu stiu exact de ce dar sigur exista un motiv. eu am reusit sa le echilibrez la 1700-2000 ture destul de usor. bine, la mine nu avea motorul alte probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 are sticle pe principiul vaselor comunicante. avantajul e ca nu trage apa/uleiul in motor in caz ca invarte mai tare de surub 2 furtunuri in varful fiecarei sticle si unul care face legatura intre ele care ajunge la fundul sticlelor. in principiu e acelasi lucru cu furtunul numai ca un pic mai evoluat. in plus apa este mult mai sensibila si daca esti maniac poti face un reglaj al naibii de fin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Atunci ori nu stie sa le foloseasca, ori motorul ala e ata de varza ca sincronizarea nu mai tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 motoru-i muci. rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.