Sari la conținut

probleme reglaj reglaj relanti


Panterra
 Share

Postări Recomandate

mii de scuze incodata celor care sau saturat de intrebarile mele. AM CURATAT SI SINCRONIZAT CARBURATOARELE PE GSXF MEU SI ACUM AM URMATOAREA PROBLEMA : cand pornesc tre sa o tin accelerata alfel balbaie dupa ce porneste sta turata in 3000ture daca reglez surubu de relanti sa stea la 1500 cand trag de gaz revine iar la 3000 care ar fi cauza. Ce ma sfatuiti ? era cam cald motoru cand l-am sincronizat e oare problema asta!!???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu!

era cam incins pentru ca sunt la primele tentative de sincronizare cu stice azi reusindu-mi prima oara apa egala in toate 4carb reglata cu acceleratia trasa la 4-5mii ture si cu toate astea patesc ce vam explicat balbaie daca incerc sa o pornesc fara sa trag de acceleratie desi motoru e cald

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal sa ai nevoie de acceleratie la motor cald. nu uita ca iti trage aer fals pe la carburatorul ala crapat!

am inlocuit carburatoru cu altu si le-am curatat iar duapa care m-ama apucat de sincronizat

..rezultatu apa egala in sticle efectu niciunu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Men", lasa dracu sticlele cu apa, da fuguta la magazinu de piese, ia un furtun de 5 m lungime, 4 mm diametru interior, il indoi la mijloc, il insemnezi acolo, il prinzi pe un latz. Bagi ulei 20w50 in el cam 70 cm sa ai in fiecare coloana si pe urma sincronizezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu' eu te sfatuiesc sa-l crezi pe Stressu in ce-ti povesteste el fata in fata..

 

Am impresia ca tu vii pe forum si ceri confirmarea la tot ce-ti zice el.

 

Sfatul meu: crede-l, nu e tampit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Men", lasa dracu sticlele cu apa, da fuguta la magazinu de piese, ia un furtun de 5 m lungime, 4 mm diametru interior, il indoi la mijloc, il insemnezi acolo, il prinzi pe un latz. Bagi ulei 20w50 in el cam 70 cm sa ai in fiecare coloana si pe urma sincronizezi.

dane innainte de a ma apuca de sincronizat cu sticlele am fost am luat futun am bagat ulei 10w40 in el l-am pus pe carburi si candcolo nu iesea treaba pentru ca se sugea furtunu... asa m-am apucat de varianta care mi se parea mai complicata cu sticlele la care am futun de vacumm si nu se suge neam , am dat nivelu egal la apa in ambele sticle pe toate carburatoarele dar se balbaie la pornit , da sa moara in mers, in a-6a nu vrea sa urce in turatie chiar daca trag gazu pan la capat, nu urca mai sus de 5000 decat in lungggggg... suna de parca merge in 3 desi daca era sa mearga in 3 nu-mi facea vacum pe un carburator logic vorbind din punctu meu de vedere ..alte sfaturi utile mai ai poate-i dau de cap pan la urma. ms anticipat

 

Mesaj completat

Omu' eu te sfatuiesc sa-l crezi pe Stressu in ce-ti povesteste el fata in fata..

 

Am impresia ca tu vii pe forum si ceri confirmarea la tot ce-ti zice el.

 

Sfatul meu: crede-l, nu e tampit!

eu il cred ca panacu el imi repara mobra dar acum.... acu 4 zile cu buba asta am fost la el si navea cu ce sa le sincronizeze ca avaea sticlele sparte si mia dat cuiu de dozaj mai sus pentru consum mai mic si efectu mergea mai rau decat innainte.. el stia ca am buza rupta la un carburator dar pe la l-am schimbat innainte sa ma apuc de sincronizat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

 

Furtunul se "suge" daca la mijloc l-ai strangulat. Daca nu l-ai strangulat, nu are de ce sa se sugã ;)

 

Incearca cum ti-am zis eu, si la mijloc, furtunul fa-l sa fie sub forma de "U", nu de "V" ! Nu are cum sa nu mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa sincronizare iti trebuie si reglare

 

la tine problema e din reglarea carburatoarelor si da, cand motorul e cald trebuie sa deschizi putin gazul ca altfel nu porneste (de la caldura se evapora benzina din carburatoare)

 

Mie mi s-ar parea mai mult aici lipsa de compresie decat carburi. Cand motorul este cald este compresia maxima, totul este dilatat, cand opresti motoru gazele respective se duc inapoi in carburi prin cutia filtrului de aer ( cel putin eu asa stiu de la SS ), DACA mai are sistemul e epurare.

 

Dimineata daca nu-l pornesti cu soc, atunci mi s-ar parea mai ok sa tragi de gaz, dar in nici un caz cand este calda, nici macar nu ar trebui sa iti faca un ciclu complet de invartire a motorului si sa porneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu simtomul asta l-am observat la mai multe mobre pe carburatie, deci nu cred ca toate aveau probleme cu compresia

Mesaj completat

am mancat un p la simptom ;)

am resincronizat iar pentru siguranta me efectu e acelasi

cred ca e vorba de compresie ceea ce ma depaseste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una de parca merge in 3 desi daca era sa mearga in 3 nu-mi facea vacum pe un carburator logic vorbind din punctu meu de vedere

Ba iti face vacuum chiar daca cilindrul respectiv nu functioneaza ( in sensul ca nu se aprinde amestecul in el) . Daca ti se pare ca merge in 3 eu zic sa verifici mai intai asta adica daca merg toti cilindrii. Cel mai usor de verificat e sa atingi coturile de evacuare dupa ce o pornesti sa vezi daca se incalzesc toate la fel in aproximativ acelasi timp. (ai grija cum pui mana pe coturi sa nu te frigi prea tare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimineata daca nu-l pornesti cu soc, atunci mi s-ar parea mai ok sa tragi de gaz, dar in nici un caz cand este calda, nici macar nu ar trebui sa iti faca un ciclu complet de invartire a motorului si sa porneasca.

de ce vorbesti prostii?

in manualul Suzuki scrie clar:

la rece pornirea se face cu soc, fara gaz

la cald se face cu acceleratia la 1/8

 

daca motorul porneste fara soc la temperatura <=20 grade eu zic ca nu e ok. plus ca faza cu tinutul din acceleratie la pornirea la rece nu o inteleg, nu pricep de unde apar miturile astea, cine le fabrica, cum de se probaga etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce vorbesti prostii?

in manualul Suzuki scrie clar:

la rece pornirea se face cu soc, fara gaz

la cald se face cu acceleratia la 1/8

 

daca motorul porneste fara soc la temperatura <=20 grade eu zic ca nu e ok. plus ca faza cu tinutul din acceleratie la pornirea la rece nu o inteleg, nu pricep de unde apar miturile astea, cine le fabrica, cum de se probaga etc.

 

Mai baga o fisa si poate iti dai seama la rece cu soc, la cald cu acceleratie ;) .

 

Tinutu din acceleratie la rece - ia vezi ce face. Si socul la fel :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Ba iti face vacuum chiar daca cilindrul respectiv nu functioneaza ( in sensul ca nu se aprinde amestecul in el) . Daca ti se pare ca merge in 3 eu zic sa verifici mai intai asta adica daca merg toti cilindrii. Cel mai usor de verificat e sa atingi coturile de evacuare dupa ce o pornesti sa vezi daca se incalzesc toate la fel in aproximativ acelasi timp. (ai grija cum pui mana pe coturi sa nu te frigi prea tare)

 

poti sa uzi galeriile de evacuare inainte de a-l porni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa uzi galeriile de evacuare inainte de a-l porni.

alte pareri mai are careva? de ce merge asa naspa... dimineatza am observat ca unde e taiat sub motor sa intre toba de esapament galeria e uda pare ,a fi ulei la imbinarea aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alte pareri mai are careva? de ce merge asa naspa...

 

Am un prieten care are un GSX600F din 1994, se comporta la fel ca al tau, la el este motorul uzat. Compresie slaba, lant de distributie muci, consum de ulei moderat spre mare (in functie de ture). Nu zic ca al tau este uzat (nu sunt mecanic) dar simptomele sunt aceleasi, cred ca ar trebui sa te duci la un mecanic pentru un diagnostic corect ca asa cu mecanicii de tastatura nu rezolvi mare lucru.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaa! mai ales pe partea de carburatie! :D))

eu astept cu nerabdare sa ajunga la motor si cutia de viteze. si de ce nu partea electrica, mai furam si noi ceva meserie cu ocazia asta ;) da' acuma serios si fara nici un misto, chiar sper sa-si rezolve motorul ca prea se chinuie cu el.

 

on topic: daca chiar esti convins ca sincronizarea e problema (e posibil sa fie, cind m-am bagat in carburi si mi-am descincronizat Banditul fix asa facea, revenea foarte greu din ture) mergi pe varianta cu furtun cu ulei. dar neaparat un furtun cu pereti grosi, care sa nu se stranguleze. mie mi-a mers, lui Dan Cata i-a mers, tre' sa-ti mearga si tie. si nu incerca cu apa, foloseste ulei ceva mai gros.

echilibratul la 4000-5000 nu stiu cit de bun e, regleaza ralantiul la ~2000 din surub. in manual la Bandit zice de 1700 ture, nu stiu exact de ce dar sigur exista un motiv. eu am reusit sa le echilibrez la 1700-2000 ture destul de usor. bine, la mine nu avea motorul alte probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

are sticle pe principiul vaselor comunicante. avantajul e ca nu trage apa/uleiul in motor in caz ca invarte mai tare de surub ;) 2 furtunuri in varful fiecarei sticle si unul care face legatura intre ele care ajunge la fundul sticlelor. in principiu e acelasi lucru cu furtunul numai ca un pic mai evoluat. in plus apa este mult mai sensibila si daca esti maniac poti face un reglaj al naibii de fin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...