HondaSan Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Cum n-am somn si nici astampar,clocesc idei. Deci: am propus tanarului Lolo,un concurs in ceeace priveste restaurarea unui model de IJ 49.Pai care ar fi criteriile? 1.apropierea de original 2.timpul de restaurare 3.functionalitate 4.fonduri investite (cu cat mai putini cu atat mai bine) 5.nu mai stiu.bagati si voi cate ceva. Dupa cum se vede,propun o cursa intre prieteni care sa stimuleze,intr-un fel,achizitionarea si restaurarea motocicletelor clasice,socialiste si de alte proveniente,astfel ca aceasta avere nationala si anume bijuteriile motociclistice din toate timpurile sa nu mai ia drumul" strachinatatii "ci sa ramana aici,acasa,pentru delectarea si a generatiei noastre dar si a celor ce vor veni. Ne putem grupa ,mai multi pe un singur model,si astfel cel ce va fi primul va avea parte de felicitari si pupicuri din partea noastra.Plus satisfactia de a fi cel mai bun in domeniu.Restul decurge din enunt. Astept parerile voastre,pertinente,la obiect si fara inflamari de doi bani.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) E nasol cu Ij 49 ca au ramas cam putine si atunci de unde contracandidati. Ijul 56 sau MZ RT125 sau MZ ES 175/250... O idee frumoasa. Daca s-ar alinia la start macar 3 concurenti cu acelasi model si cu o baza de pornire similara as sugera chiar ca premierea sa includa si ceva bani. Bani pe care ii strangem pe forum. Editat Septembrie 23, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 23, 2010 Autor Share Postat Septembrie 23, 2010 E nasol cu Ij 49 ca au ramas cam putine. Ijul 56 sau MZ RT125 sau MZ ES 175/250...O idee frumoasa. Daca s-ar alinia la start macar 3 concurenti cu acelasi model si cu o baza de pornire similara as sugera chiar ca premiera sa includa si ceva bani. Bani pe care ii strangem pe forum. Aleko,m-ai omorat.Nici nu am apuct sa scriu si ai venit cu o idee. Se accepta.Asteptam si alte idei.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Eu as fi cel de-al doilea cu IJ 49. Bunu....ai uitat sa specifici "cat mai aproape de original" CU PIESE ORIGINALE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 23, 2010 Autor Share Postat Septembrie 23, 2010 Nu am decat doua cuvinte: CO si RECT.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Deja ai spus ca ai dat un atas de nipru pe cutia electrica si pe claxon. Nu plecam de la acelasi nivel financiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Nu prea ai cum sa pleci de la acelasi nivel. Ca si pasionat de motociclete clasice, oricare din noi are tendinta sa stranga anumite piese chiar daca nu sunt de la modele preferate, claxone, faruri, contacte, kilometraje, etc, piese care ulterior te lipsesti cu drag de ele daca printr-un troc obtii acel ceva, acea piesa dupa care tanjesti... Cat despre concurs, imi place idea, dar ma autoexclud din start.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 E posibil sa mai gasesc un concurent care detine deja IJ 49. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Grex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Eu nu ma refeream la @Grex dar n-ar fi o idee rea. Depinde de el daca se inscrie in competitie. Editat Septembrie 24, 2010 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Cum n-am somn si nici astampar,clocesc idei.Deci: Dupa cum se vede,propun o cursa intre prieteni care sa stimuleze,intr-un fel,achizitionarea si restaurarea motocicletelor clasice,socialiste si de alte proveniente. Gind la gind!!! Dar eu ma gindeam sa caut niste idei de concursuri prin care sa aratam si sa testam si caracteristicile motoretelor noastre, in felul acesta poate mai capata lumea incredere in comuniste. Ceva idei pe tema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) pun la bataie 50 lei pentru castigatorul concursului daca ne adunam mai multi cred ca o sa iasa ceva frumos, si nu cred ca e o suma astronomica pentru multi dintre noi. chiar ne putem permite daca este cazul pun si 100 lei, asta in functie de cum hotaram in continuare daca suntem 20 care punem, tot se aduna 1000 lei, cred ca e un "stimulent" destul de bun deasemenea mi se pare corect ca, cei care vor sa participe sa puna poze cu "mobrele" lor si sa aiba cam toti aproximativ aceeasi cantitate de munca de ex: aspect estetic, daca e sa fie de vopsit, atunci toate care se inscriu sa fie de vopsit , macar asta e o parte care se poate vizualiza, daca e sa fie reparatii pe la motoare, aprinderi, etc e mai greu de dibuit ce si cum , cat de original, s-a facut asteptam poze cu materialul de reconditionat, si o lista cu operatiile care se vor a fi executate ce spuneti? daca ne adunam mai multi finantatori se pot acorda si locul II respectiv III deasemenea se pot oferi premii de pe topicul bursa comunistelor in limita sumei stranse, asa ne ajutam intre noi si sa vindem motoarele pe care le avem si sa aducem bucuria unui nou proiect participantilor asteptam propuneri Mesaj completat m-as baga si eu cu bmw-ul la concurs, dar deocamdata nu prea am cei 500 euro disponibili pentru partea estetica Editat Septembrie 25, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Sponsorizari! Asta va trebuie d-lor, apoi restul vine de la sine. Initiativa de a face bani, reclama si publicitatea... pe vremurile astea trebe sa pui mult suflet. Un circuit prin tara, un fel de parada pe un traseu ce include marile orase v-a aduce cea mai mai buna reclama, atrage interes. Trebuie sa fiti vazuti pe sosele, insa potentialii participanti au probleme financiare la capitolul benzina, lor trebuie sa le starniti pentru inceput interesul. Poate faceti un club unde sa primiti donatii de la sustinatori(vechituri), care se pot transforma in bani ulterior, inchirieri pt diverse actiuni, filmari, turism, plimbari de agrement, etc. Cu cat veti fii mai multi inplicati in aceasta actiune, cu atat cresc sansele sa iasa ceva.. Editat Septembrie 25, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 25, 2010 Autor Share Postat Septembrie 25, 2010 Contati pe100 ron si de la mine.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 50 ron sau mai mult si de la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 50 de la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurentziu Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 HE HE, asta ar putea fi motivul sa ma apuc de inca o reconditionare care o tot aman de anu trecut. Un MZ RT125. Saptamana viitoare o scot afara la spalat si ii fac cateva poze sa vedem daca ma admiteti in concurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Ca sa intri in concurs ar trebui sa ai cel putin un "adversar". Mai gaseste cel putin inca o persoana disponibila pentru a reconditiona , in acelasi timp cu tine , o motocicleta la fel ca a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 50 de la mine si piese pt.respectivele moto ca banuesc ca vor fi niste moto vechi totusi. piese de ij49,56 mz125,175,250 mai scot de pe epave daca e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Felicitari Domnilor pt aceasta initiativa STIMA VOUA!!!...daca este pt o asa cauza aveti si de la mine 50ron....Piese nu am ca sa va pot ajuta din pacate....Inca o data stima si spor la treaba la cn se incumeta la acest concurs.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) cred ca e destul de bine deocamdata suntem ceva "donatori" pana acum s-ar strange 400 lei Aurelian_mz_rt125 - 100lei HondaSan (bunu) - 100lei Aleko - 50lei Lolo ID - 50lei Dany oldmoto - 50lei SpEeD_DaEmOn - 50lei este in continuare deschis si pentru concurenti si pentru finantatori asteptam poze actuale cu motocicletele de "reconditionat / restaurat" succes concurentilor Editat Septembrie 27, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurentziu Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Ca sa intri in concurs ar trebui sa ai cel putin un "adversar". Mai gaseste cel putin inca o persoana disponibila pentru a reconditiona , in acelasi timp cu tine , o motocicleta la fel ca a ta. Adversarul nu trebuie sa aibe o motocicleta identica cu amea, la final ar trebui sa se puncteze calitatea reconditionari. Intervalu de timp alocat lucrarii trebuie sa fie stabilit de la inceput ca s nu fie discutii ca uni au avut motociclete mai complexe sau mai rare si nu au avut destul timp la dispozitie. Daca crezi ca in timpul alocat reusesti sa termini lucrarea, da-i bataie. Mai tebuie stabilite detaliile legate de "forma" finala a motocicletei, adica daca se admit sau nu modificari estetice si tehnice fata de cele cu care a iesit din fabrica. Astept interventiile voastre la acest subiect. Laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 nu stiu, ma gandesc ca ar trebui sa facem si niste reguli cat de cat clare pentru participanti si desfasurarea concursului sa stabilim un numar minim de motociclete care ar trebui sa participe (eu ma gandeam la minim 5) lucrari minime de efectuat, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 ...lucrari minime de efectuat, etc Un loc de intilnire la care concurentii sa ajunga pe motoarele respective ,....un juriu Intru si eu cu 50 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 27, 2010 Autor Share Postat Septembrie 27, 2010 Un loc de intilnire la care concurentii sa ajunga pe motoarele respective ,....un juriu Intru si eu cu 50 lei La Bacau e bine?Bunu. Mesaj completat Lasand gluma la oparte.Avem cel putin trei intalniri anuale de motoclasice.Cursa de motoclasice,expozitia de motoclasice si intalnirea de comuniste care tinde sa devina de motoclasice.Cu prima ocazie ,inainte sa bem ca catarii,ne apucam repejor sa discutam problema.Dupe aia o punem pe petrecere.Ei?Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.