cristache Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Dupa aproape 900km intr-un weekend... Cred ca asta e motorul care-mi trebuie... Mie imi plac mai mult traseele fara asfalt, la munte , eventual, pentru ca peisajul este superb, altul este aerul si nu este deloc aglomeratie... Pentru asta, fiind din Bucuresti, trebuie sa merg pe asfalt cam 150-200 km pina dau de drumurile comunala sau forestiere dupa care incepe distractia...iar la intoarcere iarasi 200 km... Motorul asta le face decent spre bine pe amindoua, pe asfalt am avut o viteza de croaziera f buna, iar in afara pina acum nu mi-a facut probleme... Asta este bijuteria: Am cumparat-o cu tobe Leo Vince, protectie motor , scut motor, si xenoane...si am de gind sa-i pun arcuri progresive pe fata, handguarduri, kit de de coborire, pinion de 14 dinti, toate astea sa ma ajute mai mult pe coclauri... Am sa revin cu poze si impresii dupa modificari... Editat Septembrie 24, 2010 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 s-o stapanesti sanatos. e foarte misto motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Sa o stapanesti sanatos! Arata intr-un mare fel! si asteptam in continuare impresii / poze / tips&tricks p.s. sper sa-ti calc pe urme (dupa cum vezi la profil, la modelul motocicletei ) Editat Septembrie 24, 2010 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Arcuri progresive e o idee buna, handguards ia de la KTM ca sunt ieftine si pastrezi si greutatile din capatul ghidonului. Daca pui pinion mai mic pe fatza sa fi atent cu lantul, o sa frece mai mult pe chestiile alea de plastic si la un amic i-a luat un pic din bascula cand a omis sa-l intinda. Vad ca ai Sirac pe ea, mi s-au parut super ok pe asfalt, eu o sa incerc k60 totusi din motive de pret si comportament pe off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 24, 2010 Autor Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Multumesc de urari... Lantul trebuie neaparat verificat si intins dupa ce voi schimba pinionul... La primavara voi schimba si cauciucurile...cred ca vor Metzeler Karoo T...ca sa pot merge si pe coclauri... Tu ai handguarduri de la KTM? Au si pe negru? Poti sa ma indrumi si pe mine de unde sa-mi iau si eu? Multumesc anticipat... Editat Septembrie 24, 2010 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 dap, black or orange. de la dementor. de ktm990. wrap around style. par rezistente. arata bine. eu am pilit un pic din capatul bilei pe maneta de ambreiaj. daca vrei sa le vezi cum vin da un pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 24, 2010 Autor Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) M-ar interesa...Astea sunt? Au insertie metalica sau sunt dintr-un plastic dur...rezistent (cred eu...) Mai aveam o varianta de la Barkbusters... Astea sunt de la KTM: Nu stiu ce program am, dar iti dau PM sa ne intilnim sa vad si eu handguardurile... Editat Septembrie 24, 2010 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Foarte misto jucariile astea. Sa te poarte pe unde iti place! Mi-as fi dorit sa le fi pus ABS de acu 3 ani cand le-au lansat Cred ca e singurul neajuns pe care i l-am putut gasi. Ma rog, si nu baga 200 la ora pe-o roata in juma de secunda. Daca vrei sa te dai mult pe off, iti recomand o foaie spate mai mare, in loc de pinion fatza mic. Stiu, e oleaca mai scump, e ceva mai greu de inlocuit, dar are efecte mai mici asupra ghidajelor lantului. Ti-as recomanda, handguarduri sau nu, sa crestezi putin manetele de frana si ambreiaj -- doar putin. Astfel, la ceva impact serios, sa se rupa intr-un loc apropiat de capat si sa ramana destul cat se te descurci pana iti iei alta. Editat Septembrie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Foarte misto jucariile astea. Mi-as fi dorit sa le fi pus ABS de acu 3 ani cand le-au lansat Cica de la anu'. Mesaj completat M-ar interesa...Astea sunt? Au insertie metalica sau sunt dintr-un plastic dur...rezistent (cred eu...) Plastic, destul de rezistent. Nu au insertie, sau nu stiu... nu e vizibila la exterior si nu le-am rupt inca Gaurile sunt exact cat sa prinda inapoi greutatile. Barkbusters n-am vazut live - alea sunt cu bara metalica + deflector. Am vazut Touratech si prefer KTM. Yamaha sunt extrem de scumpe. Mesaj completat Ti-as recomanda, handguarduri sau nu, sa crestezi putin manetele de frana si ambreiaj -- doar putin. Astfel, la ceva impact serios, sa se rupa intr-un loc apropiat de capat si sa ramana destul cat se te descurci pana iti iei alta. Sunt "precrestate" oarecum. Ambreiajul sigur, frana mi-e lene sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Fain motor, dar mono si cu 48 de cp (deh, si al meu e mono cu 45 cp deci cam stiu cum e ...). Fratele mai mare este bicilindric si are 110 cp, alta ciorba ... Sa il stapanesti sanatos si la mai mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 felicitari pt alegera facuta motorul arata f bine la prima vdere, am vrea sa ne spui cat te a ajuns bijuteria ...dak nu vreau deja prea mult e modelul la care visez si face cam tot ce vreau eu de la un motor...daca ar fii avut ABS-ul era mai scumpa asfalt ud si noroi uscat..sau invers .. cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 29, 2010 Autor Share Postat Septembrie 29, 2010 Ieri i-am schimbat pinonul, am pus unul de 14 si a devenit mai nervoasa si estimez ca am pierdut doar vreo 10 - 15 km/h la vit max...deasemenea am schimbat si cuplajul la roata, cauciucurile (bucsi) alea erau uzate si aveam joc mare... Aveam nevoie de mai mult cuplu si vit mai mica in offroad...de aceea am schimbat pinionul... Va tin la curent cu modificarile ce vor urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Care este viteza de croaziera despre care pomeneai (inainte de pinionul de 14)? Si inca ceva: vad ca ai avut un DR650. Cum e fata de mobra asta? Au cam acelasi numar de cai, dar Tenereu e mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 29, 2010 Autor Share Postat Septembrie 29, 2010 Am mers in gasca pe autostrada 130 de la cap la coada, pe DN 120 si la intoarcere iarasi pe autostrada 130-140. La greutate sint cam la fel...si DR-ul are cam 200kg, dar are masele distribuite altfel...Yamaha e mult mai echilibrata...mai ales pe off...DR-ul parca se infigea in pamint... DR-ul vreau sa-l vind...1000eu fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Probabil ca depinde si de an, dar eu cam peste tot am vazut ca DR-ul de 650 are in jur de 150 kile (uscat), in timp ce Teneru are 180 kile. De asta am intrebat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 (editat) Suzuki DR 650 RSE are ~170 kg la gol - daca mai pui si 20L de benzina, ceva ulei si o trusa de scule pe acolo... bati usor spre suta. Interesant la Yamaha asta e ca desi e a naibii de masiva, are putina greutate in spate (subcadru usor, toba relativ usoara). Pentru manevrabilitate, asta e extrem de bine. Mie mi s-a parut chiar prea grea in fatza. In alta ordine de idei, nu simti nevoia de risere de ghidon cand mergi in teren? Editat Septembrie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 29, 2010 Autor Share Postat Septembrie 29, 2010 DR-ul meu este cel cu carene,doua tobe,electromotor si cred ca are si rezervorul mai mare, asa e cum a zis Switch...are cam 200 de kile...la plin. Pe Tenere i-am pus inaltatoare de ghidon si e destul de bine...se conduce bine in picioare... Oricum mie imi place mai mult motorul cel nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Pe Tenere i-am pus inaltatoare de ghidon si e destul de bine...se conduce bine in picioare... De cat? M-am uitat sa-mi pun si eu dar am senzatia ca nu prea merge exagerat din cauza cablurilor prea scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 30, 2010 Autor Share Postat Septembrie 30, 2010 De 3 cm, dar as fi vrut si cred ca merge si mai mare... Asa ceva as fi vrut, poate la anu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Cred ca-n topicu de tenere ma plangeam de trusa de scule de rahat.... si ca n-are cheie de 22 ca sa slabesti piulita de pe axul spate... nici pe fatza n-ai ce face ca nici inbus de 12 nu e. Am descoperit azi cand am schimbat cauciucurile ( sirac gone, k60 on ). N-am inca impresii decat ca vobleaza, cu Sirac mergeam fara maini gramada, K60 nu mere. In rest doar 5km cu ele si nu le-am fortzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Tourance, Karoo? Macar stii de o treaba. Primele 65on-35off, Karoo invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Tourance, Karoo? Macar stii de o treaba. Primele 65on-35off, Karoo invers Adica? Tourance nu par 65/35, poate invers - cel putin pe profil, Sirac pare un pic mai ok de off, n-am facut pe setul de l-am schimbat mai mult de 1500 off dar mi s-au parut ok-ish cu observatia ca nu am bagat-o prin namoale nasoale... Si la kilometrajele raportate nu mi se pare la fel ca in ideea vremii mai reci Tourance sunt prea mare treaba... Karoo - n-am idee, n-am investigat prea mult... K60-urile le tot vad laudate ca ok de folosit mixt si bune si pe asfalt ud. Si cu pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 K 06 e pt cei ce isi doresc karoo si nu ovr sa ivesteasca prea mult. cunosc personal karoo pe f650 dakar folosite 50/50 si si-au facut treaba 10.000. eu am tourance si le-am schimbat la 15000 doar din moft tot cu tourance dar o sa trec pe karoo. metzler e mai scumo dar eu zic ca inafara de frane, cauciucurile sunt singure care mai conteaza pe un motor. de accelerat stie oricine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Tourance, Karoo? Macar stii de o treaba. Primele 65on-35off, Karoo invers Adica? Tourance nu par 65/35, poate invers - cel putin pe profil, Sirac pare un pic mai ok de off, n-am facut pe setul de l-am schimbat mai mult de 1500 off dar mi s-au parut ok-ish cu observatia ca nu am bagat-o prin namoale nasoale... Si la kilometrajele raportate nu mi se pare la fel ca in ideea vremii mai reci Tourance sunt prea mare treaba... Karoo - n-am idee, n-am investigat prea mult... K60-urile le tot vad laudate ca ok de folosit mixt si bune si pe asfalt ud. Si cu pret bun. LE: Am citit gresit raportul la Tourance. Partea de mai sus referitoare la mai mult on decat off e irelevanta in cazul asta, sorry. Mesaj completat K 06 e pt cei ce isi doresc karoo si nu ovr sa ivesteasca prea mult. Vb de Heidenau K60 sau de Mitas E06? cunosc personal karoo pe f650 dakar folosite 50/50 si si-au facut treaba 10.000. 50/50 e ff probabil sa tina atat, dar cu orice iesire din B insemnand macar 100km de mers tare pe DN sau A... nu prea ai cum sa iesi 50-50 cu un dual daca stai in B. eu am tourance si le-am schimbat la 15000 doar din moft tot cu tourance dar o sa trec pe karoo. metzler e mai scumo dar eu zic ca inafara de frane, cauciucurile sunt singure care mai conteaza pe un motor. de accelerat stie oricine... Metz Tourance si Michelin Sirac au fost stock pt Tenere... Tourance pare totusi cauciuc de asfalt cu profil... in rest e tare de zic unii ca-i tine 30k... Prefer sa schimb mai des da' sa stiu ca ma bazez si pe ud si uscat, si ca e destul de moale sa franeze ok... Karoo - no idea. Scump / ieftin... as fi mers pe Sirac chiar daca acolo e scump ( sari de 10M cu setul ) doar ca nu mi s-a parut mai mult de ok-ish pe off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Tourance? 65-35? Poate doar in reclame. Sunt zero barat pe orice offroad. 80-20 cu indulgenta. Karoo ar fi niste gume 60off-40on, in timp ce k60 ar fi 40off-60on. Interesant ca desi nu sunt niste gume scumpe, daca sunt tinute la viteze decente (sub 150), K60urile fac treaba cu brio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.