Bebiku Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) Editat Ianuarie 24, 2011 de Bebiku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Crezi ca sunt asa prosti aia de la Yamaha in cat sa faca reclama proasta..Toate crapa .. depinde si cum mergi cu ele..... Pai nu ma refeream la Yamaha, in fine....am citit pe forumul celor din America si oameni au ajuns cu R6 chiar la 150.000Km, poate conteaza si cum mergi cu ea, sincer mi se pare aberant "toate crapa", dar in acelasi timp e tipic romanesc , nu am gasit nici macar un articol care sa admita o asemenea problema, singura chestie pe care am gasit-o si la americani a fost cea cu treapta 2 si 6 la modelul 99-02, inca caut sa gasesc ceva despre crapatul motorului si eventualele cauze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 Da eu aveam probleme de cand am luato 1. Imi curgea mereu ulei pe la carburatorul 1. Gaseam in filtru ulei si se prelingea pe bascula. 2. Daca mergeam cu viteza 1 turat sau incingeam motoru peste 90 si o opream imediat Pornea dadeam de acceleratie la maxim si nu se accelera statea in 2000 ture Daca ii dadeam drumu la acc murea...O lasam sa se raceasca sub 80 si dupaia mergea. O data ma lasat pe Transfagarasan cand mai era nitel pana in varf Amintiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 pai de ce ai mers ma omule cu ea asa si nu ai incercat sa o rezolvi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Da eu aveam probleme de cand am luato 1. Imi curgea mereu ulei pe la carburatorul 1. Gaseam in filtru ulei si se prelingea pe bascula. 2. Daca mergeam cu viteza 1 turat sau incingeam motoru peste 90 si o opream imediat Pornea dadeam de acceleratie la maxim si nu se accelera statea in 2000 ture Daca ii dadeam drumu la acc murea...O lasam sa se raceasca sub 80 si dupaia mergea. O data ma lasat pe Transfagarasan cand mai era nitel pana in varf Amintiri! Pai nu era clar ca va crapa de tot candva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Crezi ca sunt asa prosti aia de la Yamaha in cat sa faca reclama proasta..Toate crapa .. depinde si cum mergi cu ele..... Oricum nu vrei sa te tina o viata. Crezi ca la kawa..Suzi si altele nu sunt probleme..mai ales cu modele vechi.. La alea le cad rotile Va trebui sa te contrazic la faza cu modelele vechi. Alea sunt date dracu. Am cativa martori multi la numar care iti pot spune in ce hal era mobra mea acum inainte sa ma apuc de reparatii, si crede-ma, era jalnica, dar stii ce? Nu m-a lasat niciodata in drum, tot timpul m-a adus acasa, parca de a naibii zicea, nu vreau sa raman aici, ma odihnesc pe urma acasa Editat Ianuarie 25, 2011 de RedFox200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Va trebui sa te contrazic la faza cu modelele vechi. Alea sunt date dracu. Am cativa martori multi la numar care iti pot spune in ce hal era mobra mea acum inainte sa ma apuc de reparatii, si crede-ma, era jalnica, dar stii ce? Nu m-a lasat niciodata in drum, tot timpul m-a adus acasa, parca de a naibii zicea, nu vreau sa raman aici, ma odihnesc pe urma acasa Poate alea vechi au fost conduse cum trebuie candva,nu cum vad eu vara pe cate unii la semafor cu ele in turatie maxima pe liber sa ii auda lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Pai tocmai de aia am dat-o ex. pe a mea, ca saraca n-a fost foarte ingrijita inainte sa ajunga la mine, si pana sa ma apuc eu de treaba am fost nevoit sa o mai chinui un sezon asa cum era. Si cu toate astea, s-a descurcat admirabil. Oricum, cand am dus chiulasa la curatat mi-a si spus tipul ca nu se mai fac ca pe vremuri, din cat material are a mea se faceau 4-5 de R6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Ianuarie 25, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2011 Pai tocmai de aia am dat-o ex. pe a mea, ca saraca n-a fost foarte ingrijita inainte sa ajunga la mine, si pana sa ma apuc eu de treaba am fost nevoit sa o mai chinui un sezon asa cum era. Si cu toate astea, s-a descurcat admirabil. Oricum, cand am dus chiulasa la curatat mi-a si spus tipul ca nu se mai fac ca pe vremuri, din cat material are a mea se faceau 4-5 de R6 Tare asta Din alea 4-5 sa imi dai si mie una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Referitor la faza cu crapatul, nu e nevoie sa se mai caute pe net despre aceasta "problema" pentru ca nu e ceva obisnuit la R6. Asta a fost un caz al lui Bebiku, care a cumparat motocicleta deja defecta. Mai mult ca sigur in trecutul ei a fost tare chinuita de a ajuns sa ii crape motorul, asta nu inseamna ca e defect de fabricatie. Cuiva de pe forum i s-a dus motorul la un CBR 1000 RR (din cate imi amintesc) la scurt timp dupa ce a cumparat-o, de noua. Asta nu inseamna ca toate motoarele de Honda au probleme cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Referitor la faza cu crapatul, nu e nevoie sa se mai caute pe net despre aceasta "problema" pentru ca nu e ceva obisnuit la R6. Asta a fost un caz al lui Bebiku, care a cumparat motocicleta deja defecta. Mai mult ca sigur in trecutul ei a fost tare chinuita de a ajuns sa ii crape motorul, asta nu inseamna ca e defect de fabricatie. Cuiva de pe forum i s-a dus motorul la un CBR 1000 RR (din cate imi amintesc) la scurt timp dupa ce a cumparat-o, de noua. Asta nu inseamna ca toate motoarele de Honda au probleme cu motorul. Sunt mai multe cazuri, dar problema e la intretinere nu la blocul motor. Schimbati antigelul la inceput de sezon, aveti grija sa functioneze pompa de apa si ventilatorul si nu o sa aveti probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Sa dea nitel caldura si le schimb toate (antigel,ulei,filtre.....etc),dar cred ca prin martie se duce gerul . Mesaj completat Vreau sa bag niste apa distilata pe instalatie sa curat nitel inainte sa bag antigelul,este bine?Dupa ce bag apa distilata ,o pornesc si o las sa porneasca ventilatorul apoi o opresc si scot apa distilata nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 toti producatorii japonezi au avut probleme in ani diferiti indiferent de cilindree. fiecare isi iubeste motocicleta, fiecare are o marca preferanta si aia e... SA VINA PRIMAVARA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso_by_sec Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Dupa cum se vede in foto, era crepat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Septembrie 19, 2011 Autor Share Postat Septembrie 19, 2011 Cam asa arata si al meu. Doar la pistonu 1 era... La tine e la 2 sau nu vad eu bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nick YzF Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Exact cum a spus si bogdan gba, se pare ca ai avut ghinion atunci cand ai cumparat r6-le si poate nici tu nu ai dat importanta prea mare problemelor care au aparut pe parcurs... Adevarul este ca sunt multe lucruri de facut ce tin de intretinerea motocicletelor, cand vine sezonul abea asteptam sa iesim si din pacate mai trecem cu vederea peste partea de maintenance. Detin si eu un R6 din 2002, il am de cativa ani si pana acum nu am avut absolut nici o problema. Succes la reparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso_by_sec Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Cam asa arata si al meu. Doar la pistonu 1 era... La tine e la 2 sau nu vad eu bine? nu.. tot la pistonul 1 este buba. Acum este reparat (am inlocuit bloc-motor ) ..."reparat" dar am reusit sa merg cu motorul doar de la service inspre casa, aprox 1,5 km fara sa depasesc 40 km/h (din cauza traficului) dupa care sa auzit o pocnitura + blocat roata spate - am debraiat instant, am tras mobra pe dreapta, apelat mecanic, urcat moto in duba, desfacut motorul, rezultat = 2 supape indoite. Mecanicul este surprins si nu stie de ce sa intampalat acest lucru. Ma linistit spunand ca este problema lui de aici in colo cu costurile reparatiei. Problema mea este daca va repara motorul prin inlocuirea supapelor si ce mai este necesar acolo, fara ca el sa cunoasca si sa-mi clarifice cauza care a provocat indoirea supapelor, nu cred ca mai am curaj sa ma urc pe mobra aceasta stiind ca ar putea in orice moment sa se blocheze motorul respectiv roata spate. Nu vreau sa ma gandesc ce se putea intampla daca aveam viteza ... Rog pe cei care ma pot ajuta cu sfaturi care sa le comunic mecanicului. Daca a gresit, intrebarea este- unde? (motor yamaha R6 an 2000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 A pus invers siguranta lantului de distributie, fapt pentrucare s-a desfacut. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso_by_sec Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) A pus invers siguranta lantului de distributie, fapt pentrucare s-a desfacut. Parerea mea multumesc mult Sper sa fie asta. Am sa consult si manualul de reparatii. Astept si alte sugestii cu privire la cauza si efect. Editat Septembrie 26, 2011 de soso_by_sec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Septembrie 27, 2011 Autor Share Postat Septembrie 27, 2011 (editat) Cat a costat reparatia cand ai schimbat bloc-motor? Eu am dat 350 pe motor "intreg" daca pot spune asa... Fara ambreiaj,capacele laterale.... Si 50 la mecanic.. Editat Septembrie 27, 2011 de Bebiku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso_by_sec Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Cat a costat reparatia cand ai schimbat bloc-motor? Eu am dat 350 pe motor "intreg" daca pot spune asa... Fara ambreiaj,capacele laterale.... Si 50 la mecanic.. blocul (partea cu cilindri+partea de jos de la cutie) un piston+segmenti 100 euro, manopera 700 ron, dupa care ulei 180 ron, filtru 40 ron , antigel 30 ron, garnitura chiulasa 250 ron, garnitura baie 50 ron. Cam asta e... deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.