Radu75_ro Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Salutare bikeri ! Am o Honda Varadero XL1000 din anul 2000 ... Am o problema la ea si nici la service nu s-a gasit "buba"... Problema este urmatoarea: plec de pe loc...iar acul kilometrajului UNEORI functioneaza (indica viteza) , ALTEORI zici ca merg cu 0.00 km/h .. pur si simplu e mort ! ... Cand nu indica viteza, nici indicatorul de km parcursi nu mai aduna km , ramane la cat era (sper ca m-am facut inteles).... Acum, marea smecherie e urmatoarea: in mers, cand acul e mort...culmea !, daca claxonez isi revine...deci un claxon in mers rezolva problema... E cam aiurea sa merg si sa incep sa claxonez prin oras ca un apucat, nu credeti ? Va multumesc...si astept un eventual ajutor.....Cu stima, Radu 0723-351008 sau pe PM ... Sunt din Brasov... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Uite aici o schema de principiu a bordului. http://www.bike-parts-honda.com/pieces-hon...0+VARADERO.html Sfatul meu este sa desfaci masca fata sau cumva bordul incat sa ajungi in spatele lui - acolo verifica toti conectorii care intra/ies in panoul de bord. Tot la fel, identifica unde este montata piesa 13 pe motor si verifica-i firele/mufa de contact. Problema e de natura electrica, e un contact intrerupt pe undeva, cel mai probabil un fir care abia se mai tine intr-un conector. Vad ca la Varadero kilometrajul nu e mecanic, deci n-ai treaba cu melci, cabluri de kilometraj si alte prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu75_ro Postat Octombrie 1, 2010 Autor Share Postat Octombrie 1, 2010 Uite aici o schema de principiu a bordului.http://www.bike-parts-honda.com/pieces-hon...0+VARADERO.html Sfatul meu este sa desfaci masca fata sau cumva bordul incat sa ajungi in spatele lui - acolo verifica toti conectorii care intra/ies in panoul de bord. Tot la fel, identifica unde este montata piesa 13 pe motor si verifica-i firele/mufa de contact. Problema e de natura electrica, e un contact intrerupt pe undeva, cel mai probabil un fir care abia se mai tine intr-un conector. Vad ca la Varadero kilometrajul nu e mecanic, deci n-ai treaba cu melci, cabluri de kilometraj si alte prostii. Iti multumesc din suflet...verific si o sa vedem care-i treaba ! .....Mersi oricum ptr raspuns !!!! Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) Mai sus este schema electrica de varadero SD 01 ca si al tau. Dupa cum se vede (cu zoom si rotate) kilometrajul si claxonul sunt pe aceiasi siguranta. Este un fir comun kilometraj, claxon, senzor viteza. Din schema nu pot sa imi dau seama de culoare (maro negru sau verde inchis negru). Firul ala trebuie verificat de continuitate si intreuperi. Mergi pas cu pas cu un volmetru si verifica continuitate fuse box - speed sensor; speed sensor - spedometer; horn switch - spedometer. Mufele le gasesti asa fuse box - langa baterie. In partea stanga cum stai pe motor, sub carena din interior (aia pe care ai priza de bricheta) sunt 3 mufe mari (intruna tre sa fie firul cu pricina), in spatele bordului mufa de la kilometraj (in care iar o sa gasesti firul). Ca sa ai aceas la spatele bordului, dai jos parbrizu si faru prin fata motoretei (cand dai jos farul sa nu uiti sa desfaci mufele de la farurui si sa scoti becul de pozitie, dupa asta vine farul cu tot cu masca jos). Cu ocazai asta poti curata/gresa toate mufele. Numai Bine, Dan. Editat Octombrie 1, 2010 de dasdas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) Parerea mea este ca nu ai masa la vitezometru. Cand claxonezi, faci masa prin claxon si buton, deci implicit la masa comuna de la vitezometru. Deci cauta firul de masa de la vitezometru si cred ca ai rezolvat problema. Este un fir verde inchis cu linie intrerupte neagra, care leaga atat claxonul cat si vitezometrul. Cred ca in zona vitezometrului este intrerupt, poate un contact de la vreo mufa etc Editat Octombrie 1, 2010 de aplesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 ai incercat sa cureti contactele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 claxonul produce vibratii suficient de mari cat sa poata influenta un contact imperfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu75_ro Postat Octombrie 4, 2010 Autor Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) Va multumesc tuturor pentru idei si ajutor...promit sa va tin la curent cu rezolvarea....Inca o data mii de multumiri !!! Radu Editat Octombrie 4, 2010 de Radu75_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.