Sari la conținut

Bobina Inductie


siu_long
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Ma poate ajuta cineva va rog cu o informatie? Pe un Honda NX650 Dominator '93 functioneaza bobina inductie de pe Honda CB500?

Multumesc anticipat, numai bine!

 

(aceeasi intrebare si legata de releul de pornire)

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e greu sa-ti dea cineva un raspuns

 

cauta manualele de service pt ambele motociclete si vezi specificatiile bobinelor acolo

Mesaj completat

e greu sa-ti dea cineva un raspuns

 

cauta manualele de service pt ambele motociclete si vezi specificatiile bobinelor acolo

 

Buna idee ;) mersi mult, acum caut si scriu ce am gasit, poate este de folos si altora

Mesaj completat

Buna idee :) mersi mult, acum caut si scriu ce am gasit, poate este de folos si altora

 

Bai, sunt praf, nu m-am descurcat sa gasesc in manuale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce inseamna ieftin pt tine.

 

Poti incerca la sectiunea dezmembrari /index.php?showforum=183 (in stanga jos e casuta de search)

 

pe ebay http://shop.ebay.com/i.html?rt=nc&Mode...d=p3286.c0.m282

 

http://shop.ebay.com/i.html?rt=nc&_nkw...d=p3286.c0.m282

 

(verifica mai intai manualele sa vezi daca corespund specificatiile bobinelor)

 

 

Sau -solutia neortodoxa, mult hulita, dezagreata si condamndata de cei mai ortodocsi de pe forum - adaptarea unor bobine de masina. E cea mai ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Ma poate ajuta cineva va rog cu o informatie? Pe un Honda NX650 Dominator '93 functioneaza bobina inductie de pe Honda CB500?

Multumesc anticipat, numai bine!

ca idee... ce tip de bujie ai pe domi??? ngk.. xxxxxx , bun... ce tip de bujie ai pe cb500 ngk.. xxxxxx

 

 

bun .. is cele 2 tipuri de bujii identice ?? daca da ... ai o bobina castigatoare , daca nu ... asta e .. incearca in continuare

 

 

 

verifica ce moto mai are bujie ca a ta ...( vezi sa nu pui bobina de la 4 cilindri , ca aia are 2 iesiri)

 

 

si sanatate ... de rest stai linistit ca o sa isi faca treaba cu varf si indesat

 

 

 

 

si tot ca idee , teoretic ,releul trebuie sa duca, si se potriveste cam de la orice model( de la 500 in sus) , atata numa sa nu sari calul .. punand un releu de la un moto de 500 pe motor de o mie ( se prajesc contactele in releu) si nici invers risti sa faci praf totul .. si releul sa nu zica nici carr

 

in esenta un releu de la un moto de 600 merge cu succes si la un 500 si la un 750

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca idee... ce tip de bujie ai pe domi??? ngk.. xxxxxx , bun... ce tip de bujie ai pe cb500 ngk.. xxxxxx

 

 

bun .. is cele 2 tipuri de bujii identice ?? daca da ... ai o bobina castigatoare , daca nu ... asta e .. incearca in continuare

 

 

 

verifica ce moto mai are bujie ca a ta ...( vezi sa nu pui bobina de la 4 cilindri , ca aia are 2 iesiri)

 

 

si sanatate ... de rest stai linistit ca o sa isi faca treaba cu varf si indesat

 

 

 

 

si tot ca idee , teoretic ,releul trebuie sa duca, si se potriveste cam de la orice model( de la 500 in sus) , atata numa sa nu sari calul .. punand un releu de la un moto de 500 pe motor de o mie ( se prajesc contactele in releu) si nici invers risti sa faci praf totul .. si releul sa nu zica nici carr

 

in esenta un releu de la un moto de 600 merge cu succes si la un 500 si la un 750

 

F f tare ideea cu bobina, am ramas uimit. Ce simplu este cand te pricepi ;)

Am inteles si cu releul. Multumesc pt sfaturi.

Intre timp am gasit toate piesele la un baiat care dezmembreaza un domi, stiulewa pt cei care au nevoie de alte piese pt domi. Eu am tot cuatat si nu gasisem. Om serios, mi-a lasat o impresie placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija ce sfaturi urmezi, cel dat de tiranspider e o mare tampenie. Tipul bujiei nu are nici o legatura cu tipul bobinei. (in cel mai bun caz are ceva legatura tipul bujiei cu tipul fisei de bujie) Ca idee, in manualele de service se dau deobicei cam 3 tipuri de bujii, in functie de stilul si climatul in care este folosit motorul.

Cel mai important in cazul unei bobine de inductie, pe langa nr de iesiri ( adica daca are o fisa sau 2) este tipul aprinderii pt care a fost conceputa. Daca nr de iesiri si tipul aprinderii sunt compatibile ai mari sanse ca si bobinele sa fie cat de cat compatibile chiar daca-s de la producatori diferiti.

 

La relee nu m-am prins la care s-a referit( incarcare , pornire, semnalizare etc) dar indiferent de caz oricum a spus o tampenie , un releu mai "mare" nu are cum sa-ti prajeasca alt ceva pe moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija ce sfaturi urmezi, cel dat de tiranspider e o mare tampenie. Tipul bujiei nu are nici o legatura cu tipul bobinei. (in cel mai bun caz are ceva legatura tipul bujiei cu tipul fisei de bujie) Ca idee, in manualele de service se dau deobicei cam 3 tipuri de bujii, in functie de stilul si climatul in care este folosit motorul.

Cel mai important in cazul unei bobine de inductie, pe langa nr de iesiri ( adica daca are o fisa sau 2) este tipul aprinderii pt care a fost conceputa. Daca nr de iesiri si tipul aprinderii sunt compatibile ai mari sanse ca si bobinele sa fie cat de cat compatibile chiar daca-s de la producatori diferiti.

 

La relee nu m-am prins la care s-a referit( incarcare , pornire, semnalizare etc) dar indiferent de caz oricum a spus o tampenie , un releu mai "mare" nu are cum sa-ti prajeasca alt ceva pe moto

domnu ... inainte de a arunca cu magiun incearca sa verifici da???

asta una

 

 

a doua

am o nevoie de bobina cu 2 iesiri la un motor in 4 timpi .... ce zici merge sa pun una de gsx1300r pe un gpx 400 din 86??

 

merge nu??? comform ( am scris comform nu conform) teoriei tale ( ale mele is tampenii)

 

 

a trei-a iara arunci cu magiun fara sa verifici.

 

 

ia pune un releu subdimensionat( releu de pornire) pe un electromotor maricel , ruperea de tensiune la bornele releului iti papa contactele ( ca nu instant ... asta e alta mancare de peste)

 

 

 

 

 

 

 

 

un releu mai mare decat cel normal .. he facem alt test .... daca de regula pentru un electromotor ( nu ma refer la cel de moto) folosesti un releuu de aclansare ( aceeasi minune ca in releul de pornire moto)subdimensionat ca amperaj se vor topi contactele da??

 

daca pui in releu supradimensionat ca amperaj , vin cazul unei dude .... se va topi altceva ... in nici un caz releul( contacte)

 

 

 

 

 

asa ca domnu .... am vazut suificiente bobine schimbate .... si nu dupa ideea ta .... si dupa un rationament ( de magiun) logic

 

si suficiente relee busite ( dar si circuite) tot dupa idee de ;las ca merge daca e mai mare ( sau mai mic)

 

 

 

cu stima , T

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@T, la relee nu prea ai nimerit-o, avea dreptate binox, pe langa releul ala mai ai si o siguranta :) De musai ca de voie buna.

 

Si la bobine... sa zicem ca vorbim de bobine duble, cum is la speed-uri in general (si la mobra mea e dubla chiar daca are numa 2 pistoane). Care ar fi diferenta intre doua bobine duble de la doua firme diferite? Ar fi rezistenta infrasurarilor, direct proportionala cu nr de infrasurari, diametru sarmei, etc. Impulsurile fiind de aceeasi tensiune la primar, ramane deci ca tensiunea de la iesire, mai exact impulsurile, sa fie de dimensiuni diferite (in V).

 

Pana la urma ce e bobina, un transformator simplu de tensiune, care face din 12V sau cat a fi semnalu la intrare in 17KV, 19 KV sau depinde de cat e raportul intre primar si secundar.

 

Asadar daca bobina OEM da scanteia la 20KV si asta care o montezi tu da numa 18KV (sa zicem), ce se intampla? Nu mai mere motoru? Ba ui ca mere, numa ca... o sa consume ceva mai mult ma gandesc ca, asta din cauza calitatii scanteii. Daca pui o bobina de 22KV, scanteia e mai puternica, si atunci ma gandesc ca o sa manance electrozii mai repede.

 

E corect ce am scris mai sus?

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tiranspider, nu te mai infuria, Binox are dreptate, nu are nici o legatura tipul bujiei cu tipul bobinei.

Ce ai spus tu e o simpla speculatie, nu poti spune ca doua motociclete au bobine la fel daca folosesc acelasi tip de bujii.

E o aberatie.

 

Bujia are legatura doar cu tipul constructiv al motorului, arhitectura lui, raportul de compresie, avansul.

 

Pentru sistemul de aprindere bujia e doar un consumator, nimic mai mult, nu da inapoi nici un feedback electric, nu inchide nici o reactie pozitiva/negativa de tip electric incat functionarea sistemului de aprindere sa depinda de ea.

 

 

Mesaj completat

Pana la urma ce e bobina, un transformator simplu de tensiune, care face din 12V sau cat a fi semnalu la intrare in 17KV, 19 KV sau depinde de cat e raportul intre primar si secundar.

 

 

;)

 

E corect ce ai spus, bobina este de fapt un transformator, "bobina" este un termen.. popular.

 

Numai ca valorile nu sunt corecte... in cazul CDI-ului impulsul din primar e de cateva sute de V, de obicei cam 300V.. pe care ii ridica la cateva zeci de KV...

In cazul TCI-ului tensiunea pe primar nu e mare.. e maxim 25V dar ai un curent de circa 15A care este transformat intr-un impuls de zeci de kV.

 

Cel mai important in cazul compatibilitatii bobinelor este sa se stie daca provin de pe o motocicleta cu aprindere capacitiva (CDI) sau inductiva (TCI).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un releu mai mare decat cel normal .. he facem alt test .... daca de regula pentru un electromotor ( nu ma refer la cel de moto) folosesti un releuu de aclansare ( aceeasi minune ca in releul de pornire moto)subdimensionat ca amperaj se vor topi contactele da??

 

daca pui in releu supradimensionat ca amperaj , vin cazul unei dude .... se va topi altceva ... in nici un caz releul( contacte)

 

La relee m-am luat clar de faptul ca ai spus ca un releu mai "mare" poate strica altceva, nu am zis nimic de cazul unui releu mai "mic" (caz in care ai dreptate) si imi mentin afirmatia.

Releul nu e gandit ca o piesa de protectie la supracurent, altul e rolul lui, el nu trebuie sa cedeze daca trece un curent mai mare decat cel nominal prin el, iar daca cedeaza e naspa ca poate lua foc. In mod normal un releu de pornire se proiecteaza astfel incat sa reziste pt o perioada scurta de timp la curentul pe care-l poate absorbi electromotorul chiar daca acesta este blocat (motor calat sau alta problema) . In cazul in care utilizatorul e dobitoc si tine apasat in continuare butonul de pornire chiar daca electromotorul nu se invarte, in timp f scurt tensiunea de pe baterie scade suficient de mult astfel incat curentul ce trece prin bobina releului scade , contactele de forta se deschid iar bateria isi revine. Ciclul se reia rapid daca dobitocul insista si releul scoate acel carait care apare si in cazul unei baterii slabe.

 

Siguranta aia generala de pe releul de pornire nu are treaba cu curentul ce trece prin contactele releului de pornire si nu-l protejeaza, nici pe el si nici electromotorul.

 

Despre bobine la fel imi mentin afirmatia , tipul de aprindere are cea mai mare influenta in problema de compatibilitate intre bobine.(pe langa, nr de iesiri, normal)

am o nevoie de bobina cu 2 iesiri la un motor in 4 timpi .... ce zici merge sa pun una de gsx1300r pe un gpx 400 din 86??

Nu stiu daca merge pt ca nu stiu ce fel de aprindere are gpx-ul. Daca are tot cdi cum are si gsxr-ul ai sanse sa mearga, totusi in 86 e mai probabil sa fi fost tci. Faptul ca cele 2 motoare au tipuri diferite de bujii nu are nici o legatura.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tiranspider, nu te mai infuria, Binox are dreptate, nu are nici o legatura tipul bujiei cu tipul bobinei.

Ce ai spus tu e o simpla speculatie, nu poti spune ca doua motociclete au bobine la fel daca folosesc acelasi tip de bujii.

E o aberatie.

 

Bujia are legatura doar cu tipul constructiv al motorului, arhitectura lui, raportul de compresie, avansul.

 

Pentru sistemul de aprindere bujia e doar un consumator, nimic mai mult, nu da inapoi nici un feedback electric, nu inchide nici o reactie pozitiva/negativa de tip electric incat functionarea sistemului de aprindere sa depinda de ea.

 

 

Mesaj completat

 

 

E corect ce ai spus, bobina este de fapt un transformator, "bobina" este un termen.. popular.

 

Numai ca valorile nu sunt corecte... in cazul CDI-ului impulsul din primar e de cateva sute de V, de obicei cam 300V.. pe care ii ridica la cateva zeci de KV...

In cazul TCI-ului tensiunea pe primar nu e mare.. e maxim 25V dar ai un curent de circa 15A care este transformat intr-un impuls de zeci de kV.

 

Cel mai important in cazul compatibilitatii bobinelor este sa se stie daca provin de pe o motocicleta cu aprindere capacitiva (CDI) sau inductiva (TCI).

 

In cazul TCI-ului in momentul intreruperii tensiunii pe bobina,....datorita autoinductiei tensiunea creste pana la 200-300 V

De regula tranzistorul de putere care comanda bobina are Uce peste 600V (chiar si asa uneori sunt montate zennere care limiteaza tensiunea pe tranzistorul final )

Ca prin bobina TCI-ului sa treaca 15A,ar trebui ca rezistenta bobinei sa fie maxim 1 ohm (I=U/R)

O rezistenta asa mica o prezinta tocmai bobinele proiectate pt CDI care au o inductanta mica a primarului

La CDI rezistenta functie de model a bobinei cred ca e minim 3-4 ohmi (si un curent de max 5A)

Eu cred ca tocmai rezistenta diferita (ce se poate masura usor cu un multimetru )a celor doua tipuri de bobine poate fi folosita la gasirea uneia compatibila cu cea originala

Mesaj completat

In cazul TCI-ului in momentul intreruperii tensiunii pe bobina,....datorita autoinductiei tensiunea creste pana la 200-300 V

De regula tranzistorul de putere care comanda bobina are Uce peste 600V (chiar si asa uneori sunt montate zennere care limiteaza tensiunea pe tranzistorul final )

Ca prin bobina TCI-ului sa treaca 15A,ar trebui ca rezistenta bobinei sa fie maxim 1 ohm (I=U/R)

O rezistenta asa mica o prezinta tocmai bobinele proiectate pt CDI care au o inductanta mica a primarului

La TCI (inductiva ) rezistenta functie de model a bobinei cred ca e minim 3-4 ohmi (si un curent de max 5A)

Eu cred ca tocmai rezistenta diferita (ce se poate masura usor cu un multimetru )a celor doua tipuri de bobine poate fi folosita la gasirea uneia compatibila cu cea originala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1

La relee m-am luat clar de faptul ca ai spus ca un releu mai "mare" poate strica altceva, nu am zis nimic de cazul unui releu mai "mic" (caz in care ai dreptate) si imi mentin afirmatia.

Releul nu e gandit ca o piesa de protectie la supracurent, altul e rolul lui, el nu trebuie sa cedeze daca trece un curent mai mare decat cel nominal prin el, iar daca cedeaza e naspa ca poate lua foc. In mod normal un releu de pornire se proiecteaza astfel incat sa reziste pt o perioada scurta de timp la curentul pe care-l poate absorbi electromotorul chiar daca acesta este blocat (motor calat sau alta problema) .

2

Siguranta aia generala de pe releul de pornire nu are treaba cu curentul ce trece prin contactele releului de pornire si nu-l protejeaza, nici pe el si nici electromotorul.

3

Despre bobine la fel imi mentin afirmatia , tipul de aprindere are cea mai mare influenta in problema de compatibilitate intre bobine.(pe langa, nr de iesiri, normal)

4

Nu stiu daca merge pt ca nu stiu ce fel de aprindere are gpx-ul. Daca are tot cdi cum are si gsxr-ul ai sanse sa mearga, totusi in 86 e mai probabil sa fi fost tci. Faptul ca cele 2 motoare au tipuri diferite de bujii nu are nici o legatura.

 

1 exact la asta m-am referit. releul e proiectat sa reziste . ( daca e mai mic ) e buba ( daca e mai mariosor .. deci proiectat sa rezite la mai mult curent absorbit de electromotor ... acel carait de suprasarcina/curent slab de care zici nu apare si de regula indoaie altceva( un punct slab , borna , papuc nestrans) din instalatie

2 eu nu am zis nimic de nici o siguranta. aia e sig generala pentru auxiliare .. nu???

3 sunt de acord cu tipul de aprindere DAR si eu imi mentin afirmatia

4 ambele au cdi. tci la motoare de generatie noua stiu decat la .....rf parca??? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 exact la asta m-am referit. releul e proiectat sa reziste . ( daca e mai mic ) e buba ( daca e mai mariosor .. deci proiectat sa rezite la mai mult curent absorbit de electromotor ... acel carait de suprasarcina/curent slab de care zici nu apare si de regula indoaie altceva( un punct slab , borna , papuc nestrans) din instalatie

Caraitul apare indiferent cat de mare e releul pt ca tine de capacitatea bateriei nu de cat de mare e releul. Tipul releului poate influenta eventual frecventa caraitului.

 

Daca tot iti mentii afirmatia cu tipul bujiei da si o motivatie din care sa reiasa de ce crezi tu ca este asa. Explicatia la afirmatia mea cu tipul aprinderii a dat-o deja belbody.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg pe ideea :

 

se cunosc datele:

 

1 . bobina de inductie ( acel transformator) scoate o tensiune.

2. tensiunea ajunge la bujie prin fisa de innalta

3. intre electrozii bujiei apare un arc electric

 

 

 

concluzie ( parere pur personala).

daca o bobina de inductie pusa din fabrica alimenteaza un anume tip de bujii ( ex ngk dr9ea) tensiunea care iese din bobina ( respectiv numarul de spire din infasurare) sunt legate de distanta dintre electrozi . Plecand de la acelasi tip de bujie se poate trage concluzia ca in bobina sunt infasurate un numar de spire care sa dea tensiunea corecta pentru obtinerea unnui arc electric intre electrozi.

 

 

daca folosim pe aceeasi bobina o bujie cu cod diferit( respectiv o alta distanta intre electrozi) calitatea la scanteie este diminuata( distanta intre electrozi mare)

sau marita ( distanta mica)

in primul caz scanteia va fi slaba si anemica , facand o aprindere greoaie , mai ales in cazul unor motoare uzate si cu amestec dereglat ( fapt care duce la depuneri de calamina/reziduuri pe electrozi= scanteie f slaba)

in cazul 2 avem scanteie puternica , coroziva adica in timp scurt ttopire de electrozi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asocierea ta e doar o speculatie.

 

Distanta dintre electrozii bujiei nu este o caracteristica constructiva a acesteia, pentru fiecare aplicatie in parte aceasta distanta se regleaza in functie de ce specifica fabricantul motorului.

Cand in cataloagele de bujii o sa vezi distanta la electrozi - acea distanta e cea recomandata nu cea impusa in vreun fel. Sau producatorii de bujii stiu dinainte ce valori impun producatorii motorului si le adopta. Insa distanta dintre electrozi o stabileste producatorului motorului, documentatia si cerintele acestuia sunt sfinte.

In mare parte bujiile noi nu vin cu distanta reglata, cel care le instaleaza are obligatia sa regleze distanta in functie de cerintele motorului respectiv.

 

Ca fapt divers, distanta intre electrozi e dat de raportul de compresie - cu cat e mai mare cu atat distanta dintre electrozi e mai mare.

 

Deci, ce zici tu nu e adevarat - distanta intre electrozi se regleaza.

 

Spark plugs are typically designed to have a spark gap which can be adjusted by the technician installing the spark plug, by the simple method of bending the ground electrode slightly to bring it closer to or further from the central electrode. The belief that plugs are properly gapped as delivered in their box from the factory is only partially true, as proven by the fact that the same plug may be specified for several different engines, requiring a different gap for each. Spark plugs in automobiles generally have a gap between 0.035"–0.070" (0.9–1.8 mm). But it can depend on the engine: new spark plugs might be pre-gapped for a V-8 engine, installing all 8 plugs unchanged; however if installed in a 6-cylinder engine, all (6) plugs would require re-gapping.

 

sursa: eu si http://en.wikipedia.org/wiki/Spark_plug

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bobina originala are 5.6 ohmi

vreau sa pun una de la o japoneza care are 3.4 ohmi.

aprinderea nu stiu de care este, este cu senzor hall, o cutiuta mai mica decat obisnuitele cdi(cam de marimea celor de la scutere sau atv),

pot pune bobina de la japoneza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bobina originala are 5.6 ohmi

vreau sa pun una de la o japoneza care are 3.4 ohmi.

aprinderea nu stiu de care este, este cu senzor hall, o cutiuta mai mica decat obisnuitele cdi(cam de marimea celor de la scutere sau atv),

pot pune bobina de la japoneza?

 

 

merge mah orice bobina ( poti pune si de dacie ca tot aia e ) ... numa sa pui mana pe un ciocan si sa arzi una la electrod ca sa-i reglezi distanta , nu conteaza numarul de spire ... ohmni .. sau alte cacaturi de astea .... ciocanu' spuf una , ai reglat distanta intre electrozi ( poti sa folosesti si vechea metoda de lera , aia cu tabla de capota de dacia) si merge struna

 

 

garanteaza eu si uncyclopedia :crack:

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tiranspaidica, eu si Binox nu ne-am legat de viata ta, ne-am legat de

 

ABERATIILE

 

pe care le debitezi.

Mare grija ca nu te-am jignit cu nimic, lasa mistourile ieftine, te rog frumos!

 

In primul rand nu ai dreptate, ti-am dat link de pe wikipedia pentru ca acolo e scris pe intelesul tuturor, eu n-am nevoie in problema asta de nici o documentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bobina originala are 5.6 ohmi

vreau sa pun una de la o japoneza care are 3.4 ohmi.

aprinderea nu stiu de care este, este cu senzor hall, o cutiuta mai mica decat obisnuitele cdi(cam de marimea celor de la scutere sau atv),

pot pune bobina de la japoneza?

 

Daca aprinderea este TCI o bobina de rezistenta mai mica, o poate distruge..(curentul comutat este aproape dublu..)

Daca aprinderea este CDI este posibil sa mearga..desi ideal ar fi sa gasesti o bobina care are aceeasi rezistenta (5,6 ohmi)

Cum poti afla daca aprinderea e TCI sau CDI..?Cu un voltmetru de CC conectat in paralel cu bobina.

Daca voltmetru iti indica 12V ,apoi 0V,invartind de rotor,aprindera este TCI (inductiva )

Daca nu-ti va indica nimic (presupunand ca aprinderea nu e defecta ) este CDI(capacitiva )

In locul voltmetrului poti folosi un bec de mica putere (12V-2w)...la TCI se va aprinde -stinge....la CDI nu..(la CDI impulsul aplicat bobinei,desi mare ca amplitudine,este foarte mic ca durata,nesesizabil de bec...)

Senzorul hall poate fi folosit la ambele tipuri de aprindere....asa ca nu ajuta prea mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge mah orice bobina ( poti pune si de dacie ca tot aia e ) ... numa sa pui mana pe un ciocan si sa arzi una la electrod ca sa-i reglezi distanta , nu conteaza numarul de spire ... ohmni .. sau alte cacaturi de astea .... ciocanu' spuf una , ai reglat distanta intre electrozi ( poti sa folosesti si vechea metoda de lera , aia cu tabla de capota de dacia) si merge struna

 

Presupun ca te ai exprimat doar plastic. Eu nici SInteromu de Dacie nu l as maltrata asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca te ai exprimat doar plastic. Eu nici SInteromu de Dacie nu l as maltrata asa.

La cum is oamenii de la SinteroM Cj nu m-as mira daca nu asa le regleaza ei :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...