HOGAN Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Salutari prieteni si iubitori de la marca Alemana , ce ziceti de exemplarul asta unic de BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Stinge-i faru ca ii gati bateria, si daca imi zici ca era pornit, opreste-l imediat, ca il calezi daca sta pe loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 E un R100R cu evacuarile reworked? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 ce ziceti de exemplarul asta unic de BMW? E un BMW facut scrambler. Foarte fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Salutari prieteni si iubitori de la marca Alemana , ce ziceti de exemplarul asta unic de BMW? Trei de opt... si un zece ! Ca baza, R 80 G/S, fabricat ’80, cilindree 800 cmc (ma rog, 798)... Nu m-as hazarda sa ma pronunt ca ar fi unicat in lume... dar ca BMW... 100% Scrambler ! Nota 10 cu felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Octombrie 9, 2010 Autor Share Postat Octombrie 9, 2010 Trei de opt... si un zece ! Ca baza, R 80 G/S, fabricat ’80, cilindree 800 cmc (ma rog, 798)... Nu m-as hazarda sa ma pronunt ca ar fi unicat in lume... dar ca BMW... 100% Scrambler ! Nota 10 cu felicitari ! Nota 10 i-am dat si eu tot cu felicitari iar ca baza e un R 100 RT. De ce cred eu ca este unicat? Pentru ca e unicul BMW Scrambler pe care l-am vazut pana acum.Ai mai vazut tu altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Nota 10 i-am dat si eu tot cu felicitari iar ca baza e un R 100 RT. De ce cred eu ca este unicat? Pentru ca e unicul BMW Scrambler pe care l-am vazut pana acum.Ai mai vazut tu altul? O simpla cautare pe Google ti-ar fi dezvaluit ca nu este nici pe departe unic. Unul mai jos. Link: http://www.boxerschmiede.de/linkleiste/projekt-scrambler.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Foarte misto ambele. Intre timp am mai gasit asta: Nu e un Scrambler 100% insa f. misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 (editat) Nota 10 i-am dat si eu tot cu felicitari iar ca baza e un R 100 RT. De ce cred eu ca este unicat? Pentru ca e unicul BMW Scrambler pe care l-am vazut pana acum.Ai mai vazut tu altul? @hogan, Datorita subiectului foarte atractiv si interesant ti-am raspuns cat se poate de amical. Raspunsul tau mi se pare cam agresiv si lipsit total de argumente. Faptul ca TU nu ai mai vazut pana acum live decat o singura girafa nu inseamna ca asta exista doar intr-un singur exemplar ! (Dupa cum vezi, baietii ti-au dat si alte exemple)... Iar pe mine (dupa patru decenii petrecute in saua BMW-urilor de orice forma culoare) nu ma intreba daca am vazut, intreaba ce am condus ! "Intamplator", pe la sfarsitul anilor '70 am avut un boxer R60 pe care l-am facut rat-scrambler, galben si cu blana pe sa, botezat Golanu'... Din pacate, fotografii nu am dar sunt inca motociclisti care si-l amintesc cu placere. Dupa cum vezi, nimic nou sub soare ! R 69 S R 75/5 ideea de baza (nu fierul) a "unicatului"... ...si design-ul de baza... ...a unui scrambler modern, prototip... ...pe care, sper... ca apuc sa merg si eu ! Mult noroc... si... Sa mai auzim de scrambler BMW ! Editat Octombrie 10, 2010 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Nota 10 i-am dat si eu tot cu felicitari iar ca baza e un R 100 RT. Chiar azi am vazut un R80GS. Nu are absolut nicio treaba cu scramblerul de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 R 80 G/S "mici" variante pe care cosum-amatorii le vad pe strada. Motiv de stima si admiratie Baza si inspiratia unui scrambler de succes ! R80G/S in Motorsport The R80G/S was developed for BMW by engineer RĂźdiger Gutsche, a successful competitor in the International Six Days Trial on his specially adapted R75/5. In 1981, Hubert Auriol, riding a R80G/S prepared by German company HPN Motorradtechnik, won the Paris-Dakar Rally. He repeated his success on a R80G/S version in 1983. Gaston Rahier won the Dakar on a R80G/S in 1984 and then again on a larger engined R80G/S in 1985. To commemorate their success, BMW launched the R80G/S Paris-Dakar special edition which featured a 7 imperial gallons (32 l; 8.4 US gal) fuel tank, fitted with dual petcocks and signed by Gaston Rahier. Successors In 1986, the R80G/S was joined by the R100GS, which had a larger capacity 980 cc engine and an updated suspension and drive unit called a Paralever. In 1987, production of the R80G/S ended and was succeeded by the 650 cc R65GS, which used the same monolever suspension and drive, and the R80GS, which retained the G/S engine but used the newer Paralever drive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 R100R. You be the judge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 exemplarul ala unic de R100R/RT modificat nu-i nici cal nici magar. Nici nu fuge nici nu duce (la gropane). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) Mai,nu as fi asa sigur ca nu duce. In alta ordine de idei,am mai gasit o posibila baza (desi furca nu mi-ar da dreptate.Insa deh,asta se poate schimba) : R100RS In concluzie, e o idee buna sa ne zica posterul original de unde vine scramblerul de pe prima pagina. I demand! Te conjur! Editat Octombrie 11, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Prietenilor made in RO, Nu avem nici un motiv sa nu-l credem pe apropitar... Desi... nici roadsterul ( R ) si nici touringul (RT) nu au doua brate la bascula spate... Singurul care corespunde fiind exact ce v-a indicat baciu' (JE) ! Sa ne intelegem... Mai cu seama ca vom fi "nepoti"... toute notre vie fara nici o tangenta cu Hubert Auriol, Gaston Rahier si sculele lor ! Pana la urma, piesele pot proveni de la orice boxere '80-'90 cu jambe lungi si musai una bascula cu doua brate pe spate !!! Inspiratia iti poate veni de la oricine, oricand si oriunde din lume... dar, mai mult ca sigur ca cea mai "scrambler" idee de BMW R... nu iti poate veni decat dupa ce "te ia flama" vazand de foarte aproape un "Paris-Dakar" autentic ! Oricand, ca motocicleta, desi foarte rara, BMW-ul in formula "scrambler" va fi hiper-atractiva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Un BMW Scrambler din zilele noastre, facut de Touratech pe baza lui F800R: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Octombrie 12, 2010 Autor Share Postat Octombrie 12, 2010 Am gasit BMW-ul SCRAMBLER la vanzare pe ebay.fr iar propietarul zice ca e un R100RT si ca cine-l cumpara poate sa ia si piesele de origine care au ramas in plus. Frumoase si celelalte SCRAMBLER-URI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Stai linistit ca nu s-a indoit nimeni de ce zici (cel putin nu eu). Doar ne dadeam cu parerea cam de la ce s-a plecat in fabricatie. Poate fi motor de R100RT cu bascula de GS si furca de RS. E posibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Mai,nu as fi asa sigur ca nu duce. In alta ordine de idei,am mai gasit o posibila baza (desi furca nu mi-ar da dreptate.Insa deh,asta se poate schimba) : R100RS In concluzie, e o idee buna sa ne zica posterul original de unde vine scramblerul de pe prima pagina. I demand! Te conjur! Desi sunt mare fan al modificarilor de orice fel atata vreme cat sunt facut cum trebuie) , nu cred ca as [utea sa modific bijuteria din poza pusa de tine. Nici macar ca idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) Mai,nu as fi asa sigur ca nu duce. In alta ordine de idei,am mai gasit o posibila baza (desi furca nu mi-ar da dreptate.Insa deh,asta se poate schimba) : R100RS In concluzie, e o idee buna sa ne zica posterul original de unde vine scramblerul de pe prima pagina. I demand! Te conjur! nu duce la gropi fiindca eu am mers 5000 km cu R80/7RT meu si e aceeasi furca subtirica. Editat Octombrie 15, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 ...Am gasit, in schimb, "basic"-ul... poza din '98 ! Motocicleta remarcabila, cu care te "dadeai" peste tot, oricand si oriunde voiai. Treceai si prin balta, ca regimentul 10, "scramblereai" si prin munti, pe forestiere, alergai cu 175 kmh, cu doua persoane si bagaje pe autostrada... Un BMW de nota 10 ! Sa auzim numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Tot un fel de Scrambler marca BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Tot un fel de Scrambler marca BMW Nu e breh scrambler deloc. Tzava trebe sa fie sus,ca d-aia se cheama scrambler. Sa treaca cross country,vaduri samd. Asta e blitzu' francezului ala,nu mai stiu cum il cheama.Dadea un interviu in revista aia a lor zicand c'a fost un exerctiu cromatic. Editat Octombrie 16, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Nu e breh scrambler deloc. Tzava trebe sa fie sus,ca d-aia se cheama scrambler. Sa treaca cross country,vaduri samd. Asta e blitzu' francezului ala,nu mai stiu cum il cheama.Dadea un interviu in revista aia a lor zicand c'a fost un exerctiu cromatic. Esti in tema , aici e interviul povestea motocicletei si cateva poze in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Uite aici un scrambler adevarat Mesaj completat Esti in tema , aici e interviul povestea motocicletei si cateva poze in plus. Da,pai am dezvoltat un fel de obsesie pentru scramblere de ceva timp. La fel cum am o obsesie si pentru bobbere. Nu stiu ce dracu' cumpar altfel de mobre,sincer. Editat Octombrie 16, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.