Sari la conținut

BMW R 100 SCRAMBLER


HOGAN
 Share

Postări Recomandate

Salutari prieteni si iubitori de la marca Alemana , ce ziceti de exemplarul asta unic de BMW?

Trei de opt... si un zece !

 

Ca baza, R 80 G/S, fabricat ’80, cilindree 800 cmc (ma rog, 798)...

 

Nu m-as hazarda sa ma pronunt ca ar fi unicat in lume...

dar ca BMW... 100% Scrambler !

 

Nota 10 cu felicitari !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trei de opt... si un zece !

 

Ca baza, R 80 G/S, fabricat ’80, cilindree 800 cmc (ma rog, 798)...

 

Nu m-as hazarda sa ma pronunt ca ar fi unicat in lume...

dar ca BMW... 100% Scrambler !

 

Nota 10 cu felicitari !

 

 

Nota 10 i-am dat si eu tot cu felicitari iar ca baza e un R 100 RT. De ce cred eu ca este unicat? Pentru ca e unicul BMW Scrambler pe care l-am vazut pana acum.Ai mai vazut tu altul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nota 10 i-am dat si eu tot cu felicitari iar ca baza e un R 100 RT. De ce cred eu ca este unicat? Pentru ca e unicul BMW Scrambler pe care l-am vazut pana acum.Ai mai vazut tu altul?

 

O simpla cautare pe Google ti-ar fi dezvaluit ca nu este nici pe departe unic. Unul mai jos.

 

Link: http://www.boxerschmiede.de/linkleiste/projekt-scrambler.htm

post-7907-1286661522_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nota 10 i-am dat si eu tot cu felicitari iar ca baza e un R 100 RT. De ce cred eu ca este unicat? Pentru ca e unicul BMW Scrambler pe care l-am vazut pana acum.Ai mai vazut tu altul?

@hogan,

Datorita subiectului foarte atractiv si interesant ti-am raspuns cat se poate de amical.

Raspunsul tau mi se pare cam agresiv si lipsit total de argumente.

Faptul ca TU nu ai mai vazut pana acum live decat o singura girafa

nu inseamna ca asta exista doar intr-un singur exemplar !

(Dupa cum vezi, baietii ti-au dat si alte exemple)...

 

Iar pe mine (dupa patru decenii petrecute in saua BMW-urilor de orice forma culoare)

nu ma intreba daca am vazut, intreaba ce am condus !

"Intamplator", pe la sfarsitul anilor '70 am avut un boxer R60

pe care l-am facut rat-scrambler, galben si cu blana pe sa, botezat Golanu'...

Din pacate, fotografii nu am dar sunt inca motociclisti care si-l amintesc cu placere.

Dupa cum vezi, nimic nou sub soare !

 

post-882-1286729054_thumb.jpg

R 69 S

 

post-882-1286728950_thumb.jpg

R 75/5

 

post-882-1286729161_thumb.jpg

ideea de baza (nu fierul) a "unicatului"...

 

post-882-1286729124_thumb.jpg

...si design-ul de baza...

 

 

...a unui scrambler modern, prototip...

 

post-882-1286729190_thumb.jpg

...pe care, sper... ca apuc sa merg si eu !

 

Mult noroc... si...

Sa mai auzim de scrambler BMW !

post-882-1286729098_thumb.jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-882-1286793033_thumb.jpgpost-882-1286791948_thumb.jpg

R 80 G/S "mici" variante pe care cosum-amatorii le vad pe strada.

 

post-882-1286791490_thumb.jpg

Motiv de stima si admiratie

 

post-882-1286791471_thumb.jpg

Baza si inspiratia unui scrambler de succes !

 

R80G/S in Motorsport

 

The R80G/S was developed for BMW by engineer RĂźdiger Gutsche,

a successful competitor in the International Six Days Trial on his specially adapted R75/5.

In 1981, Hubert Auriol, riding a R80G/S prepared by German company HPN Motorradtechnik,

won the Paris-Dakar Rally.

He repeated his success on a R80G/S version in 1983.

Gaston Rahier won the Dakar on a R80G/S in 1984 and then again on a larger engined R80G/S in 1985.

To commemorate their success, BMW launched the R80G/S Paris-Dakar special edition which featured a 7 imperial gallons (32 l; 8.4 US gal) fuel tank, fitted with dual petcocks and signed by Gaston Rahier.

 

Successors

In 1986, the R80G/S was joined by the R100GS, which had a larger capacity 980 cc engine and an updated suspension and drive unit called a Paralever. In 1987, production of the R80G/S ended and was succeeded by the 650 cc R65GS, which used the same monolever suspension and drive, and the R80GS, which retained the G/S engine but used the newer Paralever drive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai,nu as fi asa sigur ca nu duce. In alta ordine de idei,am mai gasit o posibila baza (desi furca nu mi-ar da dreptate.Insa deh,asta se poate schimba) : R100RS

 

img1493155486105312.jpg

 

In concluzie, e o idee buna sa ne zica posterul original de unde vine scramblerul de pe prima pagina. I demand! Te conjur!

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenilor made in RO,

 

Nu avem nici un motiv sa nu-l credem pe apropitar...

Desi... nici roadsterul ( R ) si nici touringul (RT) nu au doua brate la bascula spate...

 

Singurul care corespunde fiind exact ce v-a indicat baciu' (JE) ! :blink:

 

Sa ne intelegem... Mai cu seama ca vom fi "nepoti"... toute notre vie

fara nici o tangenta cu Hubert Auriol, Gaston Rahier si sculele lor !

 

Pana la urma, piesele pot proveni de la orice boxere '80-'90 cu jambe lungi

si musai una bascula cu doua brate pe spate !!!

 

Inspiratia iti poate veni de la oricine, oricand si oriunde din lume...

dar, mai mult ca sigur ca cea mai "scrambler" idee de BMW R...

nu iti poate veni decat dupa ce "te ia flama" vazand de foarte aproape

un "Paris-Dakar" autentic !

 

Oricand, ca motocicleta, desi foarte rara, BMW-ul in formula "scrambler"

va fi hiper-atractiva !

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit BMW-ul SCRAMBLER la vanzare pe ebay.fr iar propietarul zice ca e un R100RT si ca cine-l cumpara poate sa ia si piesele de origine care au ramas in plus. Frumoase si celelalte SCRAMBLER-URI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nu s-a indoit nimeni de ce zici (cel putin nu eu). Doar ne dadeam cu parerea cam de la ce s-a plecat in fabricatie. Poate fi motor de R100RT cu bascula de GS si furca de RS. E posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai,nu as fi asa sigur ca nu duce. In alta ordine de idei,am mai gasit o posibila baza (desi furca nu mi-ar da dreptate.Insa deh,asta se poate schimba) : R100RS

 

In concluzie, e o idee buna sa ne zica posterul original de unde vine scramblerul de pe prima pagina. I demand! Te conjur!

Desi sunt mare fan al modificarilor de orice fel atata vreme cat sunt facut cum trebuie) , nu cred ca as [utea sa modific bijuteria din poza pusa de tine. Nici macar ca idee. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai,nu as fi asa sigur ca nu duce. In alta ordine de idei,am mai gasit o posibila baza (desi furca nu mi-ar da dreptate.Insa deh,asta se poate schimba) : R100RS

 

 

 

In concluzie, e o idee buna sa ne zica posterul original de unde vine scramblerul de pe prima pagina. I demand! Te conjur!

nu duce la gropi fiindca eu am mers 5000 km cu R80/7RT meu si e aceeasi furca subtirica.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Am gasit, in schimb, "basic"-ul... poza din '98 !

 

Motocicleta remarcabila, cu care te "dadeai" peste tot,

oricand si oriunde voiai.

 

Treceai si prin balta, ca regimentul 10,

"scramblereai" si prin munti, pe forestiere,

alergai cu 175 kmh, cu doua persoane si bagaje pe autostrada...

 

Un BMW de nota 10 !

 

post-882-1287240157_thumb.jpg

 

Sa auzim numai de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot un fel de Scrambler marca BMW :D

bmw_r60.jpg

Nu e breh scrambler deloc. Tzava trebe sa fie sus,ca d-aia se cheama scrambler. Sa treaca cross country,vaduri samd. Asta e blitzu' francezului ala,nu mai stiu cum il cheama.Dadea un interviu in revista aia a lor zicand c'a fost un exerctiu cromatic.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e breh scrambler deloc. Tzava trebe sa fie sus,ca d-aia se cheama scrambler. Sa treaca cross country,vaduri samd. Asta e blitzu' francezului ala,nu mai stiu cum il cheama.Dadea un interviu in revista aia a lor zicand c'a fost un exerctiu cromatic.

Esti in tema :D, aici e interviul povestea motocicletei si cateva poze in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici un scrambler adevarat :D

 

Mesaj completat

Esti in tema :D, aici e interviul povestea motocicletei si cateva poze in plus.

Da,pai am dezvoltat un fel de obsesie pentru scramblere de ceva timp. La fel cum am o obsesie si pentru bobbere. Nu stiu ce dracu' cumpar altfel de mobre,sincer.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...