Sari la conținut

Ce enduro recomandati pt un incepator!


stebelsergiu
 Share

Postări Recomandate

din moment ce la ficare cursa la start sun 80% KTM uri e nromal sa fie cele mai multe discutzii despre ce se strica cum se strica la ktm

 

atzi auzit voi de vreun ferari stricat? k despre logan stim cu totzii toate discutziile

 

eu unu am avut 2 ktm 200 2t extrordinare motoarele pt curse, nu pt plimbari in padure cu baietzii

 

ktm nu se strica mai repede, e un pic mai pretentzios si tre sa ai un pic grija de el, spalat gresat uns etc, dupa fiecare iesiere dureaza 1 ora max 2

Mesaj completat

si sa nu cumva sa itzi iei ktm lc4 nu este enduro, cu toate k multzi au facut enduro cu ea are 160 de kg si nu porneste niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Lumeeee,vreau sa imi cumpar si eu un enduro si nu stiu ce model ce marca!De un an de zile ma dau pe un Dragstar deci nu sunt chiar incepator pe doua roti dar la enduro is blana,asa ca va rog sa ma ajutati.Am 1,72 cm, 75 kg si un buget de vreo 1300-1400 de Eur.Deci ce imi recomandati pt un incepator endurist?ms mult!

 

Sunt un pic mai înalt Âşi mult mai slab decât tine. Transalp-ul de 600 a fost (Âşi este încă) primul meu motor. Nici un incident cu el. Dacă am să-l schimb, am să iau tot un Transalp, poate - eh, vise - cel de 700 cmc. E atât de bine gândită Âşi atât de, cum naiba să zic, firească motocicleta asta încât acum am ajuns să mă întreb de ce oamenii încep adesea ori cu supersportive, ori cu 125-uri. Dacă eÂşti începător - ca Âşi mine - mecanica nu e chiar cel mai mirobolant lucru din existența ta. Or, Transalp-ul (bine sau chiar oarecum) întreținut e dat naibii de fiabil, indiferent de numărul de kilometri parcurÂşi. Ăine cont Âşi de faptul că e liniară, adică nu te amendează dacă ai fost bleg Âşi ai scăpat mâna în accelerație, că e twin, Âşi că e răcit cu lichid (adică foarte potrivit Âşi pentru oraÂş), ține cont Âşi că am poți merge cu pasager Âşi cu bagaje până unde nu îți închipui fără să vă rupă de spate sau de alte părți anatomice. Iar dacă eÂşti din Baia Mare, aÂşa cum văd, poți face rost mai uÂşor de un Transalp ținut în occident (deci cu mare Âşanse să fie bine întreținut).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lumeeee,vreau sa imi cumpar si eu un enduro si nu stiu ce model ce marca!De un an de zile ma dau pe un Dragstar deci nu sunt chiar incepator pe doua roti dar la enduro is blana,asa ca va rog sa ma ajutati.Am 1,72 cm, 75 kg si un buget de vreo 1300-1400 de Eur.Deci ce imi recomandati pt un incepator endurist?ms mult!

 

Sunt un pic mai înalt Âşi mult mai slab decât tine. Transalp-ul de 600 a fost (Âşi este încă) primul meu motor. Nici un incident cu el. Dacă am să-l schimb, am să iau tot un Transalp, poate - eh, vise - cel de 700 cmc. E atât de bine gândită Âşi atât de, cum naiba să zic, firească motocicleta asta încât acum am ajuns să mă întreb de ce oamenii încep adesea ori cu supersportive, ori cu 125-uri. Dacă eÂşti începător - ca Âşi mine - mecanica nu e chiar cel mai mirobolant lucru din existența ta. Or, Transalp-ul (bine sau chiar oarecum) întreținut e dat naibii de fiabil, indiferent de numărul de kilometri parcurÂşi. Ăine cont Âşi de faptul că e liniară, adică nu te amendează dacă ai fost bleg Âşi ai scăpat mâna în accelerație, că e twin, Âşi că e răcit cu lichid (adică foarte potrivit Âşi pentru oraÂş), ține cont Âşi că am poți merge cu pasager Âşi cu bagaje până unde nu îți închipui fără să vă rupă de spate sau de alte părți anatomice. Iar dacă eÂşti din Baia Mare, aÂşa cum văd, poți face rost mai uÂşor de un Transalp ținut în occident (deci cu mare Âşanse să fie bine întreținut).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai oameni buni, nu mai recomandati frate strutocamile! No offense dar Transalpul - una la mana NU e enduro ci in cel mai bun caz e enduro-touring sau mai degraba un allrounder.

In acceptiunea mea e o STRUTO-CAMILA.

De ce? 1.Nu fuge; 2.Enduro nu poti face cu ea.

Plm ca e fiabila, motor elastic, consuma putin, comoda, total de acord dar NU e enduro! N-am suportat niciodata motocicleta asta. Nu stiu de ce a fost facuta? Nu acopera nici o clasa. In gama Honda-Enduro pentru enduro-turing ai Africa Twinul, pentru mai mult enduro ai Dominatoarea, pentru si mai mult ai incepand de la XR si terminand cu alea micile... De ce p..a calului au facut Transplantul ala nu stiu. E o motocicleta cu care te plimbi si atat. Te duce de colo colo relativ confortabil, cu o viteza de croaziera acceptabila si un consum ok. Bun - asta fac si alte motociclete!

 

- Or, Transalp-ul (bine sau chiar oarecum) întreținut e dat naibii de fiabil, indiferent de numărul de kilometri parcurÂşi. [corect! dar si altele din alte "clase" fac acelasi lucru!]

- Ăine cont Âşi de faptul că e liniară, adică nu te amendează dacă ai fost bleg Âşi ai scăpat mâna în accelerație,[Fix vax. Nu te "amendeaza" nici un enduro-touring mai de doamne-ajuta ca nu au sute de cai si sute de Nm. Faptul ca e liniara nu inseamna decat ca e foarte boring. ;) ]

- că e twin, Âşi că e răcit cu lichid (adică foarte potrivit Âşi pentru oraÂş), [ca e twin e un avantaj la drum lung, nu neaparat in oras; ca e racid cu lichid aia da - e mai potrivit in aglomeratie. Mai sunt o groaza de modele racite cu lichid enduro si ne-enduro; oricum - si un DR racit aer-ulei se descurca bine cu caldura, asta asa ca exemplu]

- ține cont Âşi că am poți merge cu pasager Âşi cu bagaje până unde nu îți închipui fără să vă rupă de spate sau de alte părți anatomice. [corect. Dar sunt si alte enduro-touring care fac chiar mai bine chestia asta.]

 

As prefera oricand si la orice ora un Tenere 660 unui Transplant (asta daca as vrea enduro-touring autentic). Daca as vrea doar sa merg comod si fara vibratii mi-as lua un K. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai oameni buni, nu mai recomandati frate strutocamile! No offense dar Transalpul - una la mana NU e enduro ci in cel mai bun caz e enduro-touring sau mai degraba un allrounder.

In acceptiunea mea e o STRUTO-CAMILA.

De ce? 1.Nu fuge; 2.Enduro nu poti face cu ea.

Plm ca e fiabila, motor elastic, consuma putin, comoda, total de acord dar NU e enduro! N-am suportat niciodata motocicleta asta. Nu stiu de ce a fost facuta? Nu acopera nici o clasa. In gama Honda-Enduro pentru enduro-turing ai Africa Twinul, pentru mai mult enduro ai Dominatoarea, pentru si mai mult ai incepand de la XR si terminand cu alea micile... De ce p..a calului au facut Transplantul ala nu stiu. E o motocicleta cu care te plimbi si atat. Te duce de colo colo relativ confortabil, cu o viteza de croaziera acceptabila si un consum ok. Bun - asta fac si alte motociclete!

 

 

 

As prefera oricand si la orice ora un Tenere 660 unui Transplant (asta daca as vrea enduro-touring autentic). Daca as vrea doar sa merg comod si fara vibratii mi-as lua un K. ;)

 

Pot sa accept si definitia ta, cu struto-camila. Zi-i cum vrei tu, pentru mine domnita Honda este si ramane premianta clasei pe langa orice alta japoneza. Dar nu e important ce credem noi. Cel putin nu in momentul asta. Acum asculta-ma un pic:

 

1. omul nostru a cerut ceva "cu care sa ma duc pe coclauri.drumuri forestiere,poteci de padure samd" - vei fi, sper, de acord, ca motocicleta asta aberanta, care "nu a fost facuta pentru nici o clasa", dar cu care unii au facut turul lumii, poate sa indeplineasca cu succes cerintele lui

 

2. omul e incepator. ca si mine. mie mi-a mers excelent pe Transalp in primul sezon ca incepator, ea fiind prima mea motocicleta. asa ca i-am recomandat ceva din propria mea experienta. evident, nu e singura varianta posibila.

 

3. in plus, daca omul e incepator, s-ar putea sa aiba nevoie mai degraba de un motor care sa nu-l "fure", de un motor care sa ii dea atat cat ii cere - cerinta de care se apropie mai mult Transalp-ul, mult mai bland decat Tenerele pe care i-l recomanzi tu.

 

In fine, e putin relevant daca isi va lua TA sau Tenere sau alta dracovenie pe doua roti. El sa fie sanatos. Si noi. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man eu sunt de acord ca e o motocicleta buna, fiabila, etc, cu care s-a facut turul lumii (s-a facut si cu DR 350 pana la urma - vezi Mondo Enduro, nu e asta o chestie relevanta) DAR pentru bantuit pe coclauri si poteci de padure sunt altele MULT mai potrivite. Motociclete sensibil mai usoare, cu garda la sol mai mare si cu mai putin risc de a cadea pe tine si a face crater.

Eu sunt convins ca esti subiectiv si ca "domnita Honda" e pentru tine cea mai tare. Asa era si pentru mine cand aveam. Dup-aia m-am lamurit ca nu e chiar asa si sunt multe modele si marci care merita atentie.

Transalpul e un bun allrounder care nu iese cu nimic in evidenta si atata tot. Nu o spun cu rautate, n-am nimic cu oamenii care au Transalp dar in cazul de fata eu nu o recomand. M-am dat pe foarte multe enduro si enduro-touring si chiar am si avut destul de multe personal si - zic eu - am o parere obiectiva despre asta.

 

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man eu sunt de acord ca e o motocicleta buna, fiabila, etc, cu care s-a facut turul lumii (s-a facut si cu DR 350 pana la urma - vezi Mondo Enduro, nu e asta o chestie relevanta) DAR pentru bantuit pe coclauri si poteci de padure sunt altele MULT mai potrivite. Motociclete sensibil mai usoare, cu garda la sol mai mare si cu mai putin risc de a cadea pe tine si a face crater.

Eu sunt convins ca esti subiectiv si ca "domnita Honda" e pentru tine cea mai tare. Asa era si pentru mine cand aveam. Dup-aia m-am lamurit ca nu e chiar asa si sunt multe modele si marci care merita atentie.

Transalpul e un bun allrounder care nu iese cu nimic in evidenta si atata tot. Nu o spun cu rautate, n-am nimic cu oamenii care au Transalp dar in cazul de fata eu nu o recomand. M-am dat pe foarte multe enduro si enduro-touring si chiar am si avut destul de multe personal si - zic eu - am o parere obiectiva despre asta.

 

:goodposting:

 

Eh, nu cred că s-a născut vreun om care să fie obiectiv. Dar asta e deja o problemă filozofică. Salutări! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cred k habar nu avetzi ce este ala enduro .....

 

cel mai simplu criteriu pese 130 kg nu este enduro punct. nici macar coclauri si drumuri de padure, une ori si forestier

k aia e mai buna k aia e mai ieftina astea sunt alte discutzii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

din cite stiu eu nu este enduro ci este cross. iar parerea mea e ca, ca si incepator, fie nu o sa o folosesti decit 20-30% din ce poate fie o sa scoata si sufletul din tine. Dar sa-si dea cu parerea si cineva care are asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cred k habar nu avetzi ce este ala enduro .....

cel mai simplu criteriu pese 130 kg nu este enduro punct.

 

exact , iar aici se incadreaza doar cateva ... in general cu motor ≤ 300

Yamaha: YZ, YZF, WR

KTM: SX, EXC

Honda: CR,CRF, XR

Suzuki: RM, RMZ

Kawasaki: kx ..

 

altceva nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...