Sari la conținut

Suzuki GSX-R 600 K4


Raga
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua si salutare,

 

Eu sunt Ionut, un incepator, ca multi alti, care s-a avantat in lumea motociclistica cu capul inainte. Banuiesc ca este singurul mod de a o face, ca altfel daca "pui totul pe hartie dinainte" exista sanse sa dai inapoi.

Sa nu ma intelegeti gresit, am aproape 30 de ani si sunt insurat de ceva vreme iar capusorul il am foarte bine plantat pe umeri (in limba romana inseamna constient si calculat).

Insurat fiind a trebuit mai intai sa castig batalia cu o sotie foarte grijulie dupa care a urmat procurarea partii financiare necesare pentru achizitionarea"utilajului".

Buun, amandoua problemele rezolvate in ideea care capitalul de care dispuneam nu cred ca era mai mare decat banii " pe care ii sparg baietzasii prin cluburi intr-o noapte", am inceput sa imi caut o motoreta.

Dupa mari discutii si sfaturi cu "batranii" in ale motociclismului ajung la concluzia ca CBR600F4i este motoreta pentru mine in ideea in care mintea imi era blocata la sectiunea "carenate". Dupa cautari indelungate in obtinerea unei motorete care macar sa fie intreaga si sa ii iasa numaratoarea la inventar (ma refer la piese/accesorii), ma trezesc ca ma uit noaptea, atentie, am zis noaptea, la un GSXR600 K4 la recomandarea TUTUROR prietenilor pe care ii zapacisem cu cautarile mele.

Prima impresie: albastra si cu toba lovita (mmm... si asta a fost tavalita)

A 2a impresie: la lumina telefonului pe sub carenele albastre impecabile gasesc si mai multe zgarieturi. Explicatia: motoreta se jucase pe pista la modul profi si ma refer ca avut carene de fibra si tot tacamul. Nu mai stiu ce sa zic.

A 3a impresie:Dau sa pornesc oarecum deja dezamagit motoreta. Bag cheia in contact, pun contactul, strang ambreiajul si o pornesc.

A 4a impresie: Dragoste la prima galagie. Un sunet extraordinar venit dintr-o evacuare integrala Yoshi, orice miscare a acceleratiei era cat se poate de brutala si instantanee, un relanti care oscila cat se poate de melodios.

Gata, este a mea. Nu conta ca a alergat pe pista, nu conta ca a fost data pe jos (usor), conta ca sunt pe un Gixxer pe care in mod normal nu mi-l permiteam si totusi putea sa fie al meu.

 

Fiind adusa de un prieten, mi se transmite tot istoricul, de genu' ce a mancat cand a fost mica, cum a crescut, s.m.d... care de altfel s-a dovedit a fi adevarat.

 

Ok, mi-am cumparat o motociclieta care contravine cu principiile mele de incepator necunoscator: cazuta, a alergat pe pista si nu in ultimul rand al dracului de brutala (modificata cica). Dar macar se incadra in putini banii pe care ii aveam.

 

Si de aici incepe circul, in care pierzi socotoala baniilor investiti, credeti-ma ca este mai bine asa, te lasa nervi ca atunci cand ti-e lumea mai draga crapa un nimic la ea si te obliga sa o tragi pe dreapta o zi sau doua, repara dupa ce au facut alti la ea, bineinteles, modifica si tu ce nu au reusit cei dinaintea ta si tot mai departe.

Ideea este ca aportul meu in materie de modificari se regaseste in injectoare cu debit marit, reconstructia finelei care era zgariata si cu ocazia asta a mai pierdut si cativa centrimetri, un PC usb III sa ii rotunjeasca mersul (am clapele de admisie blocate in pozitia deschis si evacuarea directa), cateva dyno-run-uri la Masinutza sa scoata tot din ea, dar si sa o potoleasca jos in ture, un set de oglinzi scurte luate de la ElF, sunt cred ca de MV Augusta, un parbriz ceva mai mare, crash-pad-uri confectionate (asta dupa ce mi-am facut si eu botezul asfaltului), anvelope, etc...

 

Ideea este ca de fiecare data cand ma urc pe ea, iar asta insemna zilnic, uit prin ce-am trecut cu ea si ma bucur de o motoreta extraordinara.

Ca incheiere precizez ca am achizitionat-o in luna Mai anul acesta iar acum am 7500 Km cu ea parcursi.

 

PS: nu o recomand incepatorilor cu "toata tigla pe casa".

post-57630-1286608879_thumb.jpg

post-57630-1286609046_thumb.jpg

post-57630-1286609058_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bine ai venit in "CLUB" !.......vezi ca exista si sectiunea "apropitarilor di gixer "....ca tot vorbeai de "fara toata tigla pe casa"....../index.php?showtopic=50213&hl=

 

PS frumos motor si fiabil ...faptul ca a tras in pista nu are chiar asa mare importanta, mai ales daca a fost intretinut OK...poti avea mai multe surprize neplacute cu un motor care nu a vazut pista dar intretinerea a lasat de dorit.....la modul ..."las ca nu-i dau in goarna si nu merg prea mult....mai merge si anul asta uleiul"

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in "CLUB" !.......vezi ca exista si sectiunea "apropitarilor di gixer "....ca tot vorbeai de "fara toata tigla pe casa"....../index.php?showtopic=50213&hl=

 

PS frumos motor si fiabil ...faptul ca a tras in pista nu are chiar asa mare importanta, mai ales daca a fost intretinut OK...poti avea mai multe surprize neplacute cu un motor care nu a vazut pista dar intretinerea a lasat de dorit.....la modul ..."las ca nu-i dau in goarna si nu merg prea mult....mai merge si anul asta uleiul"

 

 

Mersi pentru pont, o sa intru pe acolo sa vad cum sunt apele.

Il cunosc pe cel care a alergat cu ea si omul era genul fixist cu schimb de ulei dupa fiecare cursa si chestia asta mi-a fost confirmata de prieteni comuni.

Una peste alta imi place cum trage fata de un k4 de 600 stock, avand in vedere ce modificari are in acest moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos si sa aveti grija unul de altul.

Asfalt uscat (cat o mai tine ...).

 

 

Mersi mult, acelasi lucru iti urez si tie. Cat despre partea cu "asfalt uscat" nu stiu ce sa zic pentru ca momentan ploua :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte ok anvelopele alea pt un incepator ca el (sau pt o persoana care nu se da "racing"). Unele mai moi si mai performante, fac diferenta la stabilitate pe curbe, sau pe circuit, cand motocicleta este aplecata foarte foarte mult. Dar se vede dupa roata spate ca inca nu se apleaca atat de mult incat sa fie necesare niste gume de top :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Fan333 - Multumesc la fel dar am o intrebare, ce solutie ai gasit sa nu mai smuceasca jos in ture? La mine singura a fost PC USB III si bineinteles dyno-run-uri cat cuprinde. Fiind vorba de Masinutza care a lucrat la ea, omul e magician si a reusit sa o regleze pe placul meu dar cand am tras linie la sfarsit am cheltuit ceva bani pentru a rezolva aceasta problema.

 

 

@Robyb - Utilizez 95% din timp motocicleta in oras si aici ma refer la Bucuresti (zilnic cel putin traversez orasul in 2). Am imprumutat un miar de la un prieten si am fost dezamagit cum se comporta in oras. Un motor de 600 cmc este mult mai manevrabil, mai usor, lucreaza la temp. mai joase (un miar fierbe sub tine vara in Bucuresti) si bineinteles la cel putin 80 Km zilnic prin oras incepe sa te intereseze si consumul. Ca sa le impac pe toate in ideea in care vroiam o carenata am ales totusi un 600.

 

 

@Stephon - Anvelopele nu sunt chiar atat de proaste pe cat crezi. Chiar sunt de Doamne Ajuta. Pe ploaie se comporta extraordinar, chiar si reci, iar la iesiri in afara orasului odata incalzite pot sa ma arunc usor in curbe. Este corect ca se incalzesc mai greu dar pana acum am rupt aderenta cu ele doar din prostie. Pana acum consider ca am facut o alegere buna avand in verede ca le utilizez foarte mult in oras (ploaie, praf, nisip, gropi) iar partea de rulare nu se uzeaza asa usor ca slick-urile care le-a avut inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos ! Frumoasa motoreta. Si la mine prima iubire a fost Suzuki K2.. 600 ;)

 

Doar intreb .

 

Decat sa bagi o groaza de bani intr-un motor de 600cc de ce nu cumperi unul de 900-1000 stock si gata . ?

 

Pentru ca il bagau la alta clasa (1000), asa s-a incadrat la cursele 600 cmc si a scos ce a putut din ea..

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte ok anvelopele alea pt un incepator ca el (sau pt o persoana care nu se da "racing"). Unele mai moi si mai performante, fac diferenta la stabilitate pe curbe, sau pe circuit, cand motocicleta este aplecata foarte foarte mult. Dar se vede dupa roata spate ca inca nu se apleaca atat de mult incat sa fie necesare niste gume de top ;)

 

 

Corect, pentru circuit motoreta era incaltata cu o pereche de slick-uri in care bagam unghia dar odata cu prima ploaie pe care am prins-o in oras imi rupea aderenta la orice incercare de accelerare (pe vremea aceea nu aveam PC 3), in plus momentan pe curbe prefer sa sa ma aplec eu pe interiorul curbei cu genunchiul si bazinul in exterior, in felul asta permitand motoretei sa stea mai dreapta pe viraje. Nu am un scop in viata momentan sa tocesc anvelopa "pe muchie".

Mesaj completat

Sa o stapanesti sanatos ! Frumoasa motoreta. Si la mine prima iubire a fost Suzuki K2.. 600 :D

 

 

 

Pentru ca il bagau la alta clasa (1000), asa s-a incadrat la cursele 600 cmc si a scos ce a putut din ea..

 

:crack:

 

 

Mersi.

Cat despre discutia de incadrare in clasa la ROSBK, motoreta pe vremea respectiva se afla la vechiul proprietar. Eu mai am de adunat ceva experienta pana cand o sa aiba vreun rost sa intru pe pista.

Mesaj completat

Sa o stapanesti sanatos ! Frumoasa motoreta. Si la mine prima iubire a fost Suzuki K2.. 600 :D

 

 

 

Pentru ca il bagau la alta clasa (1000), asa s-a incadrat la cursele 600 cmc si a scos ce a putut din ea..

 

;)

 

 

Mersi.

Cat despre discutia de incadrare in clasa la ROSBK, motoreta pe vremea respectiva se afla la vechiul proprietar. Eu mai am de adunat ceva experienta pana cand o sa aiba vreun rost sa intru pe pista.

Mesaj completat

Corect, pentru circuit motoreta era incaltata cu o pereche de slick-uri in care bagam unghia dar odata cu prima ploaie pe care am prins-o in oras imi rupea aderenta la orice incercare de accelerare (pe vremea aceea nu aveam PC 3), in plus momentan pe curbe prefer sa sa ma aplec eu pe interiorul curbei cu genunchiul si bazinul in exterior, in felul asta permitand motoretei sa stea mai dreapta pe viraje. Nu am un scop in viata momentan sa tocesc anvelopa "pe muchie".

Mesaj completat

 

Ma scuzi, corectez, asa este dimineata, vroiam sa scriu ca ma las pe interiorul curbei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primu rand sa o stapanesti sanatos.

Cauciucuri d`astea am si eu pe mobra mea dar asa am luat-o.Ce probleme am avut cu ele:

 

1.Era ud pe jos si eram pe Bd-ul Dimitrie Cantemir.Unu cu masina vroia sa intre pe bulevard de pe o strada laterala si eu am zis sa previn si sa merg pe partea stanga a benzii.Mi-a fugit spatele destul de mult pe smoala aia de mi-au termurat ghenunchii pana am ajuns la liceu (noroc ca era aproape).

 

2.Asta nu stiu sigur daca e de la cauciucuri dar am schimbat de vreo 2-3 ori in jos pe curbe (nu foarte stranse ca eram in bucuresti) si imi aluneca foarte putin spatele, cand schimb in jos dau si putin din acceleratie sa fie mai lina schimbarea.Dar poate a fost vina mea nu a cauciucului.

 

La primavara sper sa trec pe supercorsa.

A...si sunt mai incepator ca tine :crack: . O am de la inceputu lui septembrie.

Editat de k-2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Fan333 - Multumesc la fel dar am o intrebare, ce solutie ai gasit sa nu mai smuceasca jos in ture? La mine singura a fost PC USB III si bineinteles dyno-run-uri cat cuprinde. Fiind vorba de Masinutza care a lucrat la ea, omul e magician si a reusit sa o regleze pe placul meu dar cand am tras linie la sfarsit am cheltuit ceva bani pentru a rezolva aceasta problema.

Mane io am Pc la mana :crack: ....io m-am obisnuit cu ea si imi e ok,a mea e incaltata cu GP-uri si se comporta ok!!!O sa te obisnuiesti cu ea si nu o sa mai fie probleme....!!!!o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si uelcome,am si eu una tot la fel,tot modificata cu injectoare sport,clapete scoase etc....si da,trage al dreaq de bine :D sa o stapanesti sanatos si multi km fara incidente!!!

 

 

Mane io am Pc la mana :blink: ....io m-am obisnuit cu ea si imi e ok,a mea e incaltata cu GP-uri si se comporta ok!!!O sa te obisnuiesti cu ea si nu o sa mai fie probleme....!!!!o zi buna

 

 

Da' tu de cand te pricepi la mobre ma ?! :)

Nu esti in stare sa imi repari mobra prin telefon si o arzi aici inteligent !

Ba , jneboon ? :wink: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rares tu ai grade sa iti dai cu parerea despre mine :D jneboon???

 

on:tie cat iti consuma trompeta mane??? :D

 

 

Daca te referi la motoreta mea, inca nu am reusit sa o aduc in stadiul de trompeta (probabil trebuie sa ma mai chinui un pic ) iar consumul in oras este undeva la 6-7 litri/100 km. Consumul asta este pentru o utilizare zilnica prin Bucuresti la orele de vf. Cat priveste iesirile in afara orasului la viteze fara sa ating vreun "bum sonic" pana in 8 litri/100 km. Dar iti pot spune ca am adus-o si la un consum de 16 litri/100 km. (In alt regim de mers :D )

Mesaj completat

Cati caluti ai scos la roata pe dinojet? (presupun ca ti-a spus Mashinutza)

 

Ultimul grafic arata 105.8 ponei plus corectia din pinioane 109.8.

 

CONCLUZIE: se pierd cam multi pe traseu. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu cred ca mi-a scazut consumu sub 8 litri in oras.Si la mers de incepator pana in 7k de ture.Am incercat intr-o zi dupa ce m-am uitat la sbk :D sa merg ceva mai tare da` dupa 2 semafoare mi-am dat seama ca merg turat si prost.

 

Motoru e stock, doar toba ce e golita de fostu prorietar.

 

Ps:Te-ai intalnit cumva intr-o seara la budapesta cu vreun motociclist cu un kawa verde care tot incerca sa iti zica ceva si nu intelegeai?

Editat de k-2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa jucaria, la cati mai multi kilometri !

imi place ca ai crashpad-uri acolo unde este nevoie (mi-ar trebui si mie dar negre :D )

 

Thanks. Inca merg cu ea si km sunt in crestere :P

 

Crashpad-urile sunt facute din duramid (cred ca asa se scrie) car din pacate din cauza structurii materialului este foarte greu sa adere vopseaua la el sau orice alt lac sau email de contact iar asta se traduce printr-un aspect ceva mai ieftin, asaca le-am lasat in culoarea naturala

Mesaj completat

Mie nu cred ca mi-a scazut consumu sub 8 litri in oras.Si la mers de incepator pana in 7k de ture.Am incercat intr-o zi dupa ce m-am uitat la sbk :D sa merg ceva mai tare da` dupa 2 semafoare mi-am dat seama ca merg turat si prost.

 

Motoru e stock, doar toba ce e golita de fostu prorietar.

 

Ps:Te-ai intalnit cumva intr-o seara la budapesta cu vreun motociclist cu un kawa verde care tot incerca sa iti zica ceva si nu intelegeai?

 

 

Inainte sa ii pun PC III si sa il setez cred ca imi consuma usor 10 litri/100 km dar asta din cauza ca motorul functiona cu un amestec mult prea bogat in benzina ( rateuri pe evacuare si chiar admisie, mers inecat la ture joase si explozii de putere puse aiurea jos, miros benzina puternic la esapament si tot tacamul)

 

Din ce-am mai discutat cu cunoscatorii (din aia adevarati) "golirea" tobei nu este cea mai bun lucru pentru motor. Eu personal am fost mustrat de Masinutza ca am scurtat finala. Daca o lasam asa cum au facut-o cei de la Yoshi mai castigam cate ceva "la roata". Se pare ca trebuie sa invat din greseli.

Trebuie sa invat sa mai si ascult pe cei cu experienta.

 

 

Din pacate nu imi aduc aminte de faza cu budapesta, pe cat posibil sa nu fi fost eu.

 

 

PS: frumoasa jucaria, 636 are ceva aparte in design.

Mesaj completat

Nu te simti lezat,e un fel de a spune trompeta....nu am vrut sa te simti jignit!!!Am intrebat,ca si io am un consum destul de mare,bine o si alerg :D

 

 

Am scris incercand sa fac haz, nici de gand sa ma simt jignit. Dont worry.

Iar la faza cu alergatul nu stiu ce sa zic. In Bucuresti dimineata la 7 nu prea o activitate sanatoasa alergarea cu motoreta pe strazile pline de soferii somnambuli iar seara la 6-7 sunt prea multi fustrati cu tendinte de oligofrenism grabiti spre casa. In utilizarea zilnica prin oras merg undeva intre 5-7-9 mii rpm.

 

PS: E totusi un K4, nu ultima noutate in domeniu. Sunt constient ca sunt mii de fiare mai frumoase, bune, etc... Atata tot ca la sf. zilei "e k4 meu" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rares tu ai grade sa iti dai cu parerea despre mine :D jneboon???

 

Bah , jneboon ?! Ai uitat ca am cumparat Icon-urile alea cu grade de la tine ?! Deci , show some respect !! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Revin cu cateva poze facute cu telefonul la munca. Din pacate lasa de dorit calitatea lor :laugh:

 

 

PS: @FAN333 - Te rog ajuta-ma cu o informatie. Ai scris ca ai scos clapetele din admisie. Cum ai reusit sa ii stingi LED-ul de FI ? Eu din cauza ca am motorasul blocat pe deschis imi da mesaj de FI si imi sta LED-ul aprins.Am verificat si CDI-ul nu functioneaza in "SAFE" si totusi am mesajul afisat.

Ai gasit solutia?

post-57630-1287682524_thumb.jpg

post-57630-1287682544_thumb.jpg

post-57630-1287682562_thumb.jpg

post-57630-1287682581_thumb.jpg

post-57630-1287682613_thumb.jpg

post-57630-1287682651_thumb.jpg

post-57630-1287682679_thumb.jpg

post-57630-1287682691_thumb.jpg

post-57630-1287682751_thumb.jpg

post-57630-1287682765_thumb.jpg

post-57630-1287682784_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te deranjeaza cu ceva??Pe mine nu ma deranjeaza:Dmotoreta merge la fel!!!Nu iti mai face probleme pentru toate nimicurile :laugh: bani de benzina sa fie :D

 

Ps:io zic mai bine sa schimbi gumele,pune unele mai moi pe ea.....daca vrei iti dau nr cuiva pe prv,care are gume la preturi bune!!!bafta

Editat de Fan333
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...