Sari la conținut

Postări Recomandate

Hello everyone

 

V-am intrebat mai in primavara daca mi-ar fi potrivit un Intruder M800. Conform sfaturilor si incurajarilor primite l-am achizitionat. Nu m-am grabit sa ma laud pt ca m-am gandit ca e mai bine sa-i fac macar rodajul inainte sa zic ca-s si eu motociclist. Acum e rodat, a trecut cu bine si de prima revizie si a ajuns la 950 de km. :)

Oricum, sunt convins ca mai am mult de exersat si invatat in acest domeniu. Deocamdata insa urmeaza iarna si frigul. Ramane mai degraba pentru primavara viitoare.

 

Vreau sa va multumesc foarte mult pt raspunsurile primite si va atasez si cateva poze.

 

sa stapanesti sanatos.. e frumoasa... alb cu negru....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hello everyone

 

V-am intrebat mai in primavara daca mi-ar fi potrivit un Intruder M800. Conform sfaturilor si incurajarilor primite l-am achizitionat. Nu m-am grabit sa ma laud pt ca m-am gandit ca e mai bine sa-i fac macar rodajul inainte sa zic ca-s si eu motociclist. Acum e rodat, a trecut cu bine si de prima revizie si a ajuns la 950 de km. :)

Oricum, sunt convins ca mai am mult de exersat si invatat in acest domeniu. Deocamdata insa urmeaza iarna si frigul. Ramane mai degraba pentru primavara viitoare.

 

Vreau sa va multumesc foarte mult pt raspunsurile primite si va atasez si cateva poze.

Sa-l stapanesti sanatos,e scula !!

Vezi ca 950 km nu e chiar tot rodajul,adica daca vrei sa o alergi peste 100 km/h eu iti recomand sa mai astepti macar pana la 1500 km,motorul "sa lasa"ca lumea dupa 3000.

 

PS:cum l-ai rodat ??

Editat de ALEX-CRUISER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi..... se pare ca am gasit unul.... oricum, il vroiam stock

...parca thunderhead avea unul.....

am si eu unul dar nu e neaparat de intruder; e de la highway hawk si e nou-noutz; nu e la fel de curbat si de inalt ca cel de intruder; am si riser-e luate - 4" - tot de acolo.....daca te intereseaza ; zi si incerc sa postez poze.

 

io am ghidonul drept - ca in avatar - si vroiam sa-l schimb cu unul mai confortabil dar m-am cam razgandit din cauza electricelor....trebuie sa schimb sau sa prelungesc cablurile electrice care vin pe ghidon.

conductele de frana si ambreiaj le-am cumparat de la thunderhead deja ( si ar trebuie sa le dau si p`alea....).

 

 

http://www.highwayhawk.com/index.php?actio...er=60&view=

HANDLEBAR

HANDLEBAR 'CUSTOM', ?25mm (1"), CHROME

Art.no.:55-2391

post-43121-1257439267_thumb.jpg

 

http://www.highwayhawk.com/index.php?actio...er=60&view=

RISERSET PASSION 4" M10 BOLT

Art.no.:56-0641

post-43121-1257439400_thumb.jpg

 

pe ghidon am dat 2,2 bulioane vechi si pe riser-e 3,85 bulioane vechi la metrou in romana - sunt un tzipla toate; le dau cu 5 bulioane veki pe amandoua.

Mesaj completat

.....din pacate am si io o problema care a aparut in urma buselii si de care n-a stiut nimeni pana la un moment dat - cand mi-a adus mecanicul motorul de la reparat...:

nu mai porneste ventilatorul.

evident, cel mai simplu e sa ma uit la sigurante....dar unde sunt alea ?

m-am uitat prin niste manuale de vs 700/800 si cica trebuie sa dau saua mare jos, capacul din stanga laterala si sa tot demontez pe-acolo pana ajung la cutia cu sigurante....chiar asa complicat este ?

ca din poza aia din pdf mare lucru n-am inteles....

mi-ar fi foarte util daca as stii valoarea sigurantei ventilatorului; macar daca ma apuc sa demontez, sa am deja siguranta buna ........poate are cineva un tabel de sigurante; in manuale nu am gasit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos,e scula !!

Vezi ca 950 km nu e chiar tot rodajul,adica daca vrei sa o alergi peste 100 km/h eu iti recomand sa mai astepti macar pana la 1500 km,motorul "sa lasa"ca lumea dupa 3000.

 

PS:cum l-ai rodat ??

 

Mersi frumos. Rodajul l-am facut prin oras si pe drumul vechi spre Ploiesti. Pana sa ajung la 800 de km am mers cu pana la 75 km/h si dupa ce am trecut de 800 de km am mai urcat nitel pana la 85.

 

In manual scrie ca intre 800 si 1600 de km sa nu trag de acceleratie mai mult de 3 sferturi. Pana la 800 zicea sa nu trag mai mult de jumate. Si fiind incepator nu m-a deranjat asta deloc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello everyone

 

V-am intrebat mai in primavara daca mi-ar fi potrivit un Intruder M800. Conform sfaturilor si incurajarilor primite l-am achizitionat. Nu m-am grabit sa ma laud pt ca m-am gandit ca e mai bine sa-i fac macar rodajul inainte sa zic ca-s si eu motociclist. Acum e rodat, a trecut cu bine si de prima revizie si a ajuns la 950 de km. :)

Oricum, sunt convins ca mai am mult de exersat si invatat in acest domeniu. Deocamdata insa urmeaza iarna si frigul. Ramane mai degraba pentru primavara viitoare.

 

Vreau sa va multumesc foarte mult pt raspunsurile primite si va atasez si cateva poze.

Foarte frumoasa motocicleta :P ....s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos. Rodajul l-am facut prin oras si pe drumul vechi spre Ploiesti. Pana sa ajung la 800 de km am mers cu pana la 75 km/h si dupa ce am trecut de 800 de km am mai urcat nitel pana la 85.

 

In manual scrie ca intre 800 si 1600 de km sa nu trag de acceleratie mai mult de 3 sferturi. Pana la 800 zicea sa nu trag mai mult de jumate. Si fiind incepator nu m-a deranjat asta deloc :)

E cam tampita recomandarea din manual cu trasul de acceleratie(poti sa mergi numa cu 30 km/h in tr 2 de il gaseste dracii si doar 10%din acceleratie),rodajul se face la drum intins preferabil fara pasager si fara urcusuri pt a nu se supraincalzi motorul el fiind foarte "strans"la capitolul tolerante.

Oricum rodalul isi arata utilitatea dupa cateva zeci mii km.

 

Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sunt pe aici o groaza de oameni care au intruder VS 800 (sau alte modele) si ma gandesc ca ati mai avut probleme cu bateria. Nu am inteles niciodata ce au gandit japonezii cand au pus-o acolo. Ca sa scoti bateria trebuie sa ridici motorul pe cric, plus ca accesul la borne e al dracului de prost. Bateria e bagata intr-o cutie metalica foarte jos, sub sea. Problema e urmatoarea: in timpul mersului, toate mizeriile/pmant/apa ajung la borne. Am incercat sa pun capacele de cauciuc, dar nu au tinut.

Problema asta a culminat ieri seara cand am terminat de vopsit motorul si de facut ceva modificari estetice. Am vrut sa il pornesc si sa fac o tura si..surpriza nu a pornit. M-am gandit prima oara la bateria pe care am curatat-o de curand..si cand m-am uitat le ele..ca de obicei bornele erau pline de un amestec pamant/praf/electrolit + ca nivelul era destul de scazut. Deci poula contact. Erau in halul ala de oxidate incat la o miscare mai serioasa am rupt borna negativa. +-ul erain aceeasi stare. Dupa cristosii/dumnezeii de rigoare am urcat motorul pe cric si am scos bateria. Bornele erau sudate practic de suruburi si am renuntat sa le mai scot.

 

M-am tot gandit cum sa rezolv problema. Prima varianta ar fi sa imi fabric o chestie din cauciuc moale cat bateria, cu 2 gauri pentru fire cu care sa o invelesc in partea superioara. A 2-a solutie ar fi repozitionarea bateriei si constructia altei cutii metalice mai smechere..aici inca nu m-am gandit unde altundeva as putea sa o pun. A 3-a varianta ar fi sa o las asa si sa imi cumpar o baterie cu gel.

 

Asa ca cei care au experienta cu asta si au incercat ce am scris mai sus sau alte chestii mai deshtepte..sariti cu pareri. Puteti veni si cu solutii mai complicate, sunt electrician si mi-am facut singur instalatia electrica la motor, deci impossible is nothing ;)

 

Uite pozitionarea actuala a bateriei..desi majoritatea stiti. Culoarea asta mirobolanta..tocmai am schimbat-o :laugh:

 

iqx3t3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O parere:ia o baterie cu gel si las-o tot in locul ala,dai un strat de vaselina pe borne si putin pe lateralul bateriei dupa care pui o buc de punga de plastic peste borne.

Mesaj completat

O parere:ia o baterie cu gel si las-o tot in locul ala,dai un strat de vaselina pe borne si putin pe lateralul bateriei dupa care pui o buc de punga de plastic peste borne.

Mesaj completat

O parere:ia o baterie cu gel si las-o tot in locul ala,dai un strat de vaselina pe borne si putin pe lateralul bateriei dupa care pui o buc de punga de plastic peste borne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand sissybar 100 euro si suporti scarite spate 40 euro si 4 semnale 35 euro, starea cromului foarte buna, au fost pe un Intruder vs 800.

telefon 0766.234.681

 

Salut!

il intereseaza pe un prieten de al meu, dar am sunat si eu si el si ne-a raspuns o tipa care habar nu avea despre ce vorbim.

 

Iti las nr de tel al tipului- da-i un semn sau suna-l si aranjati afacerea:

0767 515335 -Bogdan

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand sissybar 100 euro si suporti scarite spate 40 euro si 4 semnale 35 euro, starea cromului foarte buna, au fost pe un Intruder vs 800.

telefon 0766.234.681

NUMARUL CORECT..-0766.234.618...merci @Lucifer ca mi-ai atras atentia ...dar pe acest forum nu se pot modifica posturile ...o greseala de scriere din partea mea :crack:

Editat de caferacer.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O parere:ia o baterie cu gel si las-o tot in locul ala,dai un strat de vaselina pe borne si putin pe lateralul bateriei dupa care pui o buc de punga de plastic peste borne.

 

multam de sfat! am sa fac totusi o chestie din cauciuc subtire cu care sa acopar partea superioara

Editat de Dracu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de sfat! am sa fac totusi o chestie din cauciuc subtire cu care sa acopar partea superioara

Tocmai la asta ma refeream,daca pui numai cauciuc apa tot intra....eu ma gandeam la ceva....ca si cum ai impacheta bateria in plastic,de aia am zis sa dai cu vaselina si pe lateral !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai la asta ma refeream,daca pui numai cauciuc apa tot intra....eu ma gandeam la ceva....ca si cum ai impacheta bateria in plastic,de aia am zis sa dai cu vaselina si pe lateral !!

 

Salut! Tot cu privire la baterie, la un Intruder. Am incercat azi sa o scot ca sa o incarc, am putut scoate 3 suruburi, al 4-lea s-a coxat sau asa ceva. Nu a mers desurubat cu cheia (pe care am si rupt-o). Am incercat cu o cheie franceza si s-au belit muchiile surubului. Acum floarea surubului e rotunda :crack: :) Va rog, are cineva vreun sfat in afara de 1. Mers cu remorca la service; 2. Flex? M-am gandit si la bomfaier :P, ca sa tai floarea surubului sau sa-i fac o canelura pentru surubelnita (ceea ce ar fi inutil, oricum), dar accesul acolo e f greu. Si o observatie: cand bag in viteza (oricare), motocicleta merge mai greu la impins, cu maneta de ambreiaj stransa la maxim. Oare de ce? Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu un Intruder C800 k7 la care vreau in iarna asta sa-i pun parbriz ca nu se mai poate cu curentul pe care il iau in plin.

Banuiesc ca unii dintre posesorii de Intruder C800/M800 au montat asa ceva la pret mai mic de 400 Euro cat au cerut aia de la suzuki pe el original.

Daca DA, cum au procedat, de unde l-au luat..etc

Va multumesc :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu un Intruder C800 k7 la care vreau in iarna asta sa-i pun parbriz ca nu se mai poate cu curentul pe care il iau in plin.

Banuiesc ca unii dintre posesorii de Intruder C800/M800 au montat asa ceva la pret mai mic de 400 Euro cat au cerut aia de la suzuki pe el original.

Daca DA, cum au procedat, de unde l-au luat..etc

Va multumesc :crack:

Eu mi-am luat parbrizul de la MOTORTEAM de pe Bd.Timisoara(au si site pe net "motorteam.ro)a fost subtire la pret vreo 100 si ceva de euro,este PUIG ,suna si intreaba !!

Mai gasesti si pe LOUIS.DE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Tot cu privire la baterie, la un Intruder. Am incercat azi sa o scot ca sa o incarc, am putut scoate 3 suruburi, al 4-lea s-a coxat sau asa ceva. Nu a mers desurubat cu cheia (pe care am si rupt-o). Am incercat cu o cheie franceza si s-au belit muchiile surubului. Acum floarea surubului e rotunda :crack: :) Va rog, are cineva vreun sfat in afara de 1. Mers cu remorca la service; 2. Flex? M-am gandit si la bomfaier :P, ca sa tai floarea surubului sau sa-i fac o canelura pentru surubelnita (ceea ce ar fi inutil, oricum), dar accesul acolo e f greu. Si o observatie: cand bag in viteza (oricare), motocicleta merge mai greu la impins, cu maneta de ambreiaj stransa la maxim. Oare de ce? Multam.

 

acum depinde cat acces ai. Iei o surubelnita serioasa si o pozitionezi perpendicular pe surub, (pe partea care acum s-a rotunjit). Bati cu ciocanul in surubelnitza in directia de deschidere a surubului. Daca ai un unghi aproape drept si putina rabdare il poti debloca. Apoi bagi cheia si merge. La surubul de la borna nu am putut face asta pt ca se fute borna cu totul, dar la restul suruburilor merge 100% daca ai loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@blackberry;

 

data viitoare cand dai de un surub/piulita blocat.....lichid de frana nene....pui frumos intr-o pipeta si picuri cat mai aproape de filet; o lasi 10 minute si ai sa fii surprins ce usor se desface.....am facut figura asta de mai multe ori pana acum si n-a dat gres.....( am dat rateuri cu altele mai grave dar asta chiar a mers tot timpul ).

"cand bag in viteza (oricare), motocicleta merge mai greu la impins, cu maneta de ambreiaj stransa la maxim."........nu sunt sigur ca am inteles bine.......dar probabil ca ai o problema cu nivelul lichidului in pompa de ambreiaj de pe ghidon; o fi nevoie de o aerisire a instalatiei sau poate chiar pierzi lichid de ambreiaj pe jos; pe unde intra conducta in motor - acolo e un semering...

 

acuma ca principiu general:

cand dai de o problema care se anunta a fi peste posibilitatile tale de a o rezolva , mai bine lasi totul balta sau remontezi totul la loc si astepti; intai sa te calmezi si pe urma sa gasesti o solutie - care e simpla; sau vine mecanicul la mobra sau vine mobra la mecanic - daca se poate.

am facut suficiente tampenii in timp pana am ajuns la concluzia asta; la inceput ma incapatanam sa o "rezolv" si mai mult stricam si invariabil cand ajungea un mecanic prima intrebare era "cine a fost cretinu` care a facut asta ?".......pana la urma am reusit sa inteleg; daca poti bine; daca nu poti, iarasi bine; o sa poata altul pe banii tai.

 

bafta si distonocalm !

fa o vizita la vecinii tai cu service-ul ala.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@blackberry;

 

data viitoare cand dai de un surub/piulita blocat.....lichid de frana nene....pui frumos intr-o pipeta si picuri cat mai aproape de filet; o lasi 10 minute si ai sa fii surprins ce usor se desface.....am facut figura asta de mai multe ori pana acum si n-a dat gres.....( am dat rateuri cu altele mai grave dar asta chiar a mers tot timpul ).

 

E un spray facut exact pentru asta..si e destul de eficient. Reactioneaza doar cu oxidul de fier si ce mai e pe acolo, metalul ramanand intact. Cu lichidul de frana nu am incercat, dar merita vazut. Si eu care il foloseam doar sa stropesc cocalarii din trafic cu el :crack:

 

acuma ca principiu general:

cand dai de o problema care se anunta a fi peste posibilitatile tale de a o rezolva , mai bine lasi totul balta sau remontezi totul la loc si astepti; intai sa te calmezi si pe urma sa gasesti o solutie - care e simpla; sau vine mecanicul la mobra sau vine mobra la mecanic - daca se poate.

am facut suficiente tampenii in timp pana am ajuns la concluzia asta; la inceput ma incapatanam sa o "rezolv" si mai mult stricam si invariabil cand ajungea un mecanic prima intrebare era "cine a fost cretinu` care a facut asta ?".......pana la urma am reusit sa inteleg; daca poti bine; daca nu poti, iarasi bine; o sa poata altul pe banii tai.

 

bafta si distonocalm !

fa o vizita la vecinii tai cu service-ul ala.....

 

S-ar putea sa ai dreptate, dar eu nu fac asa nici in ruptul capului. Incepi sa dai telefoane/mesaje si iti rezolvi singur problema. Am avut tot felul de probleme mai complexe cum ar fi indreptatul rezervrului, reglaj carburatoare etc...sa nu mai zic ca mi-a luat foc motorul dupa un accident mai urat. Si mi-am rezolvat totul singur..cu nervi, injuraturi, telefoane etc. Nici un mecanic nu o sa aiba grija cu motorul tau cum ai tu. Daca te depaseste problema..te autodepasesti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, oameni buni, si multumesc pentru raspunsuri. Imi aduc aminte de faza cu lichidul de frana, de pe vremea cand bricolam la Dacia 1300 :), acum vreo x ani :crack: Deci, mai intai abordarea minimalista: lichid de frana + surubelnita + ciocan, dupa cum a zis D., apoi - daca nu merge - mai vedem. Sper numa' sa nu f#t vreun ciocan in frumoasa toba... Va tin in curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat parbrizul de la MOTORTEAM de pe Bd.Timisoara(au si site pe net "motorteam.ro)a fost subtire la pret vreo 100 si ceva de euro,este PUIG ,suna si intreaba !!

Mai gasesti si pe LOUIS.DE

 

 

Multumesc pentru lamuriri. Ma voi duce personal la ei sa vad care e treaba, cat costa cu montaj sau fara, si in cat timp e disponibil..etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, oameni buni, si multumesc pentru raspunsuri. Imi aduc aminte de faza cu lichidul de frana, de pe vremea cand bricolam la Dacia 1300 :D, acum vreo x ani :D Deci, mai intai abordarea minimalista: lichid de frana + surubelnita + ciocan, dupa cum a zis D., apoi - daca nu merge - mai vedem. Sper numa' sa nu f#t vreun ciocan in frumoasa toba... Va tin in curent.

Nu folosi lichid de frana, ca pateaza daca ajunge pe vopsea sau pe crom. Sprayul ala special se numeste WD-40, se gaseste la orice brico si e vreo 4 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu folosi lichid de frana, ca pateaza daca ajunge pe vopsea sau pe crom. Sprayul ala special se numeste WD-40, se gaseste la orice brico si e vreo 4 lei.

 

Multam :D Am luat un spray italienesc din targ. Scrie pe el ca nu ataca vopseaua si nici cauciucul. Inca nu am apucat sa-l folosesc, am avut de lucru ca la balamuc. Imi pare rau ca am pierdut zilele-astea cu soare, cand se mai putea iesi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...