Crazy Angel Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Hello everyone V-am intrebat mai in primavara daca mi-ar fi potrivit un Intruder M800. Conform sfaturilor si incurajarilor primite l-am achizitionat. Nu m-am grabit sa ma laud pt ca m-am gandit ca e mai bine sa-i fac macar rodajul inainte sa zic ca-s si eu motociclist. Acum e rodat, a trecut cu bine si de prima revizie si a ajuns la 950 de km. Oricum, sunt convins ca mai am mult de exersat si invatat in acest domeniu. Deocamdata insa urmeaza iarna si frigul. Ramane mai degraba pentru primavara viitoare. Vreau sa va multumesc foarte mult pt raspunsurile primite si va atasez si cateva poze. sa stapanesti sanatos.. e frumoasa... alb cu negru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 (editat) Hello everyone V-am intrebat mai in primavara daca mi-ar fi potrivit un Intruder M800. Conform sfaturilor si incurajarilor primite l-am achizitionat. Nu m-am grabit sa ma laud pt ca m-am gandit ca e mai bine sa-i fac macar rodajul inainte sa zic ca-s si eu motociclist. Acum e rodat, a trecut cu bine si de prima revizie si a ajuns la 950 de km. Oricum, sunt convins ca mai am mult de exersat si invatat in acest domeniu. Deocamdata insa urmeaza iarna si frigul. Ramane mai degraba pentru primavara viitoare. Vreau sa va multumesc foarte mult pt raspunsurile primite si va atasez si cateva poze. Sa-l stapanesti sanatos,e scula !! Vezi ca 950 km nu e chiar tot rodajul,adica daca vrei sa o alergi peste 100 km/h eu iti recomand sa mai astepti macar pana la 1500 km,motorul "sa lasa"ca lumea dupa 3000. PS:cum l-ai rodat ?? Editat Noiembrie 8, 2009 de ALEX-CRUISER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stalky36 Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 mersi..... se pare ca am gasit unul.... oricum, il vroiam stock ...parca thunderhead avea unul.....am si eu unul dar nu e neaparat de intruder; e de la highway hawk si e nou-noutz; nu e la fel de curbat si de inalt ca cel de intruder; am si riser-e luate - 4" - tot de acolo.....daca te intereseaza ; zi si incerc sa postez poze. io am ghidonul drept - ca in avatar - si vroiam sa-l schimb cu unul mai confortabil dar m-am cam razgandit din cauza electricelor....trebuie sa schimb sau sa prelungesc cablurile electrice care vin pe ghidon. conductele de frana si ambreiaj le-am cumparat de la thunderhead deja ( si ar trebuie sa le dau si p`alea....). http://www.highwayhawk.com/index.php?actio...er=60&view= HANDLEBAR HANDLEBAR 'CUSTOM', ?25mm (1"), CHROME Art.no.:55-2391 http://www.highwayhawk.com/index.php?actio...er=60&view= RISERSET PASSION 4" M10 BOLT Art.no.:56-0641 pe ghidon am dat 2,2 bulioane vechi si pe riser-e 3,85 bulioane vechi la metrou in romana - sunt un tzipla toate; le dau cu 5 bulioane veki pe amandoua. Mesaj completat .....din pacate am si io o problema care a aparut in urma buselii si de care n-a stiut nimeni pana la un moment dat - cand mi-a adus mecanicul motorul de la reparat...: nu mai porneste ventilatorul. evident, cel mai simplu e sa ma uit la sigurante....dar unde sunt alea ? m-am uitat prin niste manuale de vs 700/800 si cica trebuie sa dau saua mare jos, capacul din stanga laterala si sa tot demontez pe-acolo pana ajung la cutia cu sigurante....chiar asa complicat este ? ca din poza aia din pdf mare lucru n-am inteles.... mi-ar fi foarte util daca as stii valoarea sigurantei ventilatorului; macar daca ma apuc sa demontez, sa am deja siguranta buna ........poate are cineva un tabel de sigurante; in manuale nu am gasit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trixtonim Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Sa-l stapanesti sanatos,e scula !!Vezi ca 950 km nu e chiar tot rodajul,adica daca vrei sa o alergi peste 100 km/h eu iti recomand sa mai astepti macar pana la 1500 km,motorul "sa lasa"ca lumea dupa 3000. PS:cum l-ai rodat ?? Mersi frumos. Rodajul l-am facut prin oras si pe drumul vechi spre Ploiesti. Pana sa ajung la 800 de km am mers cu pana la 75 km/h si dupa ce am trecut de 800 de km am mai urcat nitel pana la 85. In manual scrie ca intre 800 si 1600 de km sa nu trag de acceleratie mai mult de 3 sferturi. Pana la 800 zicea sa nu trag mai mult de jumate. Si fiind incepator nu m-a deranjat asta deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Hello everyone V-am intrebat mai in primavara daca mi-ar fi potrivit un Intruder M800. Conform sfaturilor si incurajarilor primite l-am achizitionat. Nu m-am grabit sa ma laud pt ca m-am gandit ca e mai bine sa-i fac macar rodajul inainte sa zic ca-s si eu motociclist. Acum e rodat, a trecut cu bine si de prima revizie si a ajuns la 950 de km. Oricum, sunt convins ca mai am mult de exersat si invatat in acest domeniu. Deocamdata insa urmeaza iarna si frigul. Ramane mai degraba pentru primavara viitoare. Vreau sa va multumesc foarte mult pt raspunsurile primite si va atasez si cateva poze. Foarte frumoasa motocicleta ....s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Mersi frumos. Rodajul l-am facut prin oras si pe drumul vechi spre Ploiesti. Pana sa ajung la 800 de km am mers cu pana la 75 km/h si dupa ce am trecut de 800 de km am mai urcat nitel pana la 85. In manual scrie ca intre 800 si 1600 de km sa nu trag de acceleratie mai mult de 3 sferturi. Pana la 800 zicea sa nu trag mai mult de jumate. Si fiind incepator nu m-a deranjat asta deloc E cam tampita recomandarea din manual cu trasul de acceleratie(poti sa mergi numa cu 30 km/h in tr 2 de il gaseste dracii si doar 10%din acceleratie),rodajul se face la drum intins preferabil fara pasager si fara urcusuri pt a nu se supraincalzi motorul el fiind foarte "strans"la capitolul tolerante. Oricum rodalul isi arata utilitatea dupa cateva zeci mii km. Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) pentru toata lumea; manuale in engleza pe un site italian : http://www.ioci.it/Manuali_officina.htm ................atentie; au watermark si sunt cateva jumatati de pagina albe..... Editat Noiembrie 10, 2009 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caferacer.ro Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Vand sissybar 100 euro si suporti scarite spate 40 euro si 4 semnale 35 euro, starea cromului foarte buna, au fost pe un Intruder vs 800. telefon 0766.234.681 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracu Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Mai sunt pe aici o groaza de oameni care au intruder VS 800 (sau alte modele) si ma gandesc ca ati mai avut probleme cu bateria. Nu am inteles niciodata ce au gandit japonezii cand au pus-o acolo. Ca sa scoti bateria trebuie sa ridici motorul pe cric, plus ca accesul la borne e al dracului de prost. Bateria e bagata intr-o cutie metalica foarte jos, sub sea. Problema e urmatoarea: in timpul mersului, toate mizeriile/pmant/apa ajung la borne. Am incercat sa pun capacele de cauciuc, dar nu au tinut. Problema asta a culminat ieri seara cand am terminat de vopsit motorul si de facut ceva modificari estetice. Am vrut sa il pornesc si sa fac o tura si..surpriza nu a pornit. M-am gandit prima oara la bateria pe care am curatat-o de curand..si cand m-am uitat le ele..ca de obicei bornele erau pline de un amestec pamant/praf/electrolit + ca nivelul era destul de scazut. Deci poula contact. Erau in halul ala de oxidate incat la o miscare mai serioasa am rupt borna negativa. +-ul erain aceeasi stare. Dupa cristosii/dumnezeii de rigoare am urcat motorul pe cric si am scos bateria. Bornele erau sudate practic de suruburi si am renuntat sa le mai scot. M-am tot gandit cum sa rezolv problema. Prima varianta ar fi sa imi fabric o chestie din cauciuc moale cat bateria, cu 2 gauri pentru fire cu care sa o invelesc in partea superioara. A 2-a solutie ar fi repozitionarea bateriei si constructia altei cutii metalice mai smechere..aici inca nu m-am gandit unde altundeva as putea sa o pun. A 3-a varianta ar fi sa o las asa si sa imi cumpar o baterie cu gel. Asa ca cei care au experienta cu asta si au incercat ce am scris mai sus sau alte chestii mai deshtepte..sariti cu pareri. Puteti veni si cu solutii mai complicate, sunt electrician si mi-am facut singur instalatia electrica la motor, deci impossible is nothing Uite pozitionarea actuala a bateriei..desi majoritatea stiti. Culoarea asta mirobolanta..tocmai am schimbat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 O parere:ia o baterie cu gel si las-o tot in locul ala,dai un strat de vaselina pe borne si putin pe lateralul bateriei dupa care pui o buc de punga de plastic peste borne. Mesaj completat O parere:ia o baterie cu gel si las-o tot in locul ala,dai un strat de vaselina pe borne si putin pe lateralul bateriei dupa care pui o buc de punga de plastic peste borne. Mesaj completat O parere:ia o baterie cu gel si las-o tot in locul ala,dai un strat de vaselina pe borne si putin pe lateralul bateriei dupa care pui o buc de punga de plastic peste borne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIFER Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Vand sissybar 100 euro si suporti scarite spate 40 euro si 4 semnale 35 euro, starea cromului foarte buna, au fost pe un Intruder vs 800.telefon 0766.234.681 Salut! il intereseaza pe un prieten de al meu, dar am sunat si eu si el si ne-a raspuns o tipa care habar nu avea despre ce vorbim. Iti las nr de tel al tipului- da-i un semn sau suna-l si aranjati afacerea: 0767 515335 -Bogdan Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caferacer.ro Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 (editat) Vand sissybar 100 euro si suporti scarite spate 40 euro si 4 semnale 35 euro, starea cromului foarte buna, au fost pe un Intruder vs 800.telefon 0766.234.681 NUMARUL CORECT..-0766.234.618...merci @Lucifer ca mi-ai atras atentia ...dar pe acest forum nu se pot modifica posturile ...o greseala de scriere din partea mea Editat Noiembrie 14, 2009 de caferacer.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracu Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 (editat) O parere:ia o baterie cu gel si las-o tot in locul ala,dai un strat de vaselina pe borne si putin pe lateralul bateriei dupa care pui o buc de punga de plastic peste borne. multam de sfat! am sa fac totusi o chestie din cauciuc subtire cu care sa acopar partea superioara Editat Noiembrie 14, 2009 de Dracu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 multam de sfat! am sa fac totusi o chestie din cauciuc subtire cu care sa acopar partea superioara Tocmai la asta ma refeream,daca pui numai cauciuc apa tot intra....eu ma gandeam la ceva....ca si cum ai impacheta bateria in plastic,de aia am zis sa dai cu vaselina si pe lateral !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Tocmai la asta ma refeream,daca pui numai cauciuc apa tot intra....eu ma gandeam la ceva....ca si cum ai impacheta bateria in plastic,de aia am zis sa dai cu vaselina si pe lateral !! Salut! Tot cu privire la baterie, la un Intruder. Am incercat azi sa o scot ca sa o incarc, am putut scoate 3 suruburi, al 4-lea s-a coxat sau asa ceva. Nu a mers desurubat cu cheia (pe care am si rupt-o). Am incercat cu o cheie franceza si s-au belit muchiile surubului. Acum floarea surubului e rotunda Va rog, are cineva vreun sfat in afara de 1. Mers cu remorca la service; 2. Flex? M-am gandit si la bomfaier , ca sa tai floarea surubului sau sa-i fac o canelura pentru surubelnita (ceea ce ar fi inutil, oricum), dar accesul acolo e f greu. Si o observatie: cand bag in viteza (oricare), motocicleta merge mai greu la impins, cu maneta de ambreiaj stransa la maxim. Oare de ce? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tassadar Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Salut, Am si eu un Intruder C800 k7 la care vreau in iarna asta sa-i pun parbriz ca nu se mai poate cu curentul pe care il iau in plin. Banuiesc ca unii dintre posesorii de Intruder C800/M800 au montat asa ceva la pret mai mic de 400 Euro cat au cerut aia de la suzuki pe el original. Daca DA, cum au procedat, de unde l-au luat..etc Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Salut, Am si eu un Intruder C800 k7 la care vreau in iarna asta sa-i pun parbriz ca nu se mai poate cu curentul pe care il iau in plin. Banuiesc ca unii dintre posesorii de Intruder C800/M800 au montat asa ceva la pret mai mic de 400 Euro cat au cerut aia de la suzuki pe el original. Daca DA, cum au procedat, de unde l-au luat..etc Va multumesc Eu mi-am luat parbrizul de la MOTORTEAM de pe Bd.Timisoara(au si site pe net "motorteam.ro)a fost subtire la pret vreo 100 si ceva de euro,este PUIG ,suna si intreaba !! Mai gasesti si pe LOUIS.DE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracu Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Salut! Tot cu privire la baterie, la un Intruder. Am incercat azi sa o scot ca sa o incarc, am putut scoate 3 suruburi, al 4-lea s-a coxat sau asa ceva. Nu a mers desurubat cu cheia (pe care am si rupt-o). Am incercat cu o cheie franceza si s-au belit muchiile surubului. Acum floarea surubului e rotunda Va rog, are cineva vreun sfat in afara de 1. Mers cu remorca la service; 2. Flex? M-am gandit si la bomfaier , ca sa tai floarea surubului sau sa-i fac o canelura pentru surubelnita (ceea ce ar fi inutil, oricum), dar accesul acolo e f greu. Si o observatie: cand bag in viteza (oricare), motocicleta merge mai greu la impins, cu maneta de ambreiaj stransa la maxim. Oare de ce? Multam. acum depinde cat acces ai. Iei o surubelnita serioasa si o pozitionezi perpendicular pe surub, (pe partea care acum s-a rotunjit). Bati cu ciocanul in surubelnitza in directia de deschidere a surubului. Daca ai un unghi aproape drept si putina rabdare il poti debloca. Apoi bagi cheia si merge. La surubul de la borna nu am putut face asta pt ca se fute borna cu totul, dar la restul suruburilor merge 100% daca ai loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 @blackberry; data viitoare cand dai de un surub/piulita blocat.....lichid de frana nene....pui frumos intr-o pipeta si picuri cat mai aproape de filet; o lasi 10 minute si ai sa fii surprins ce usor se desface.....am facut figura asta de mai multe ori pana acum si n-a dat gres.....( am dat rateuri cu altele mai grave dar asta chiar a mers tot timpul ). "cand bag in viteza (oricare), motocicleta merge mai greu la impins, cu maneta de ambreiaj stransa la maxim."........nu sunt sigur ca am inteles bine.......dar probabil ca ai o problema cu nivelul lichidului in pompa de ambreiaj de pe ghidon; o fi nevoie de o aerisire a instalatiei sau poate chiar pierzi lichid de ambreiaj pe jos; pe unde intra conducta in motor - acolo e un semering... acuma ca principiu general: cand dai de o problema care se anunta a fi peste posibilitatile tale de a o rezolva , mai bine lasi totul balta sau remontezi totul la loc si astepti; intai sa te calmezi si pe urma sa gasesti o solutie - care e simpla; sau vine mecanicul la mobra sau vine mobra la mecanic - daca se poate. am facut suficiente tampenii in timp pana am ajuns la concluzia asta; la inceput ma incapatanam sa o "rezolv" si mai mult stricam si invariabil cand ajungea un mecanic prima intrebare era "cine a fost cretinu` care a facut asta ?".......pana la urma am reusit sa inteleg; daca poti bine; daca nu poti, iarasi bine; o sa poata altul pe banii tai. bafta si distonocalm ! fa o vizita la vecinii tai cu service-ul ala..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracu Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 @blackberry; data viitoare cand dai de un surub/piulita blocat.....lichid de frana nene....pui frumos intr-o pipeta si picuri cat mai aproape de filet; o lasi 10 minute si ai sa fii surprins ce usor se desface.....am facut figura asta de mai multe ori pana acum si n-a dat gres.....( am dat rateuri cu altele mai grave dar asta chiar a mers tot timpul ). E un spray facut exact pentru asta..si e destul de eficient. Reactioneaza doar cu oxidul de fier si ce mai e pe acolo, metalul ramanand intact. Cu lichidul de frana nu am incercat, dar merita vazut. Si eu care il foloseam doar sa stropesc cocalarii din trafic cu el acuma ca principiu general:cand dai de o problema care se anunta a fi peste posibilitatile tale de a o rezolva , mai bine lasi totul balta sau remontezi totul la loc si astepti; intai sa te calmezi si pe urma sa gasesti o solutie - care e simpla; sau vine mecanicul la mobra sau vine mobra la mecanic - daca se poate. am facut suficiente tampenii in timp pana am ajuns la concluzia asta; la inceput ma incapatanam sa o "rezolv" si mai mult stricam si invariabil cand ajungea un mecanic prima intrebare era "cine a fost cretinu` care a facut asta ?".......pana la urma am reusit sa inteleg; daca poti bine; daca nu poti, iarasi bine; o sa poata altul pe banii tai. bafta si distonocalm ! fa o vizita la vecinii tai cu service-ul ala..... S-ar putea sa ai dreptate, dar eu nu fac asa nici in ruptul capului. Incepi sa dai telefoane/mesaje si iti rezolvi singur problema. Am avut tot felul de probleme mai complexe cum ar fi indreptatul rezervrului, reglaj carburatoare etc...sa nu mai zic ca mi-a luat foc motorul dupa un accident mai urat. Si mi-am rezolvat totul singur..cu nervi, injuraturi, telefoane etc. Nici un mecanic nu o sa aiba grija cu motorul tau cum ai tu. Daca te depaseste problema..te autodepasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Salutare, oameni buni, si multumesc pentru raspunsuri. Imi aduc aminte de faza cu lichidul de frana, de pe vremea cand bricolam la Dacia 1300 , acum vreo x ani Deci, mai intai abordarea minimalista: lichid de frana + surubelnita + ciocan, dupa cum a zis D., apoi - daca nu merge - mai vedem. Sper numa' sa nu f#t vreun ciocan in frumoasa toba... Va tin in curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caferacer.ro Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Vand sissybar 100 euro si suporti scarite spate 40 euro si 4 semnale 35 euro, starea cromului foarte buna, au fost pe un Intruder vs 800.telefon 0766.234.681 s-au dat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tassadar Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Eu mi-am luat parbrizul de la MOTORTEAM de pe Bd.Timisoara(au si site pe net "motorteam.ro)a fost subtire la pret vreo 100 si ceva de euro,este PUIG ,suna si intreaba !!Mai gasesti si pe LOUIS.DE Multumesc pentru lamuriri. Ma voi duce personal la ei sa vad care e treaba, cat costa cu montaj sau fara, si in cat timp e disponibil..etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Salutare, oameni buni, si multumesc pentru raspunsuri. Imi aduc aminte de faza cu lichidul de frana, de pe vremea cand bricolam la Dacia 1300 , acum vreo x ani Deci, mai intai abordarea minimalista: lichid de frana + surubelnita + ciocan, dupa cum a zis D., apoi - daca nu merge - mai vedem. Sper numa' sa nu f#t vreun ciocan in frumoasa toba... Va tin in curent. Nu folosi lichid de frana, ca pateaza daca ajunge pe vopsea sau pe crom. Sprayul ala special se numeste WD-40, se gaseste la orice brico si e vreo 4 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Nu folosi lichid de frana, ca pateaza daca ajunge pe vopsea sau pe crom. Sprayul ala special se numeste WD-40, se gaseste la orice brico si e vreo 4 lei. Multam Am luat un spray italienesc din targ. Scrie pe el ca nu ataca vopseaua si nici cauciucul. Inca nu am apucat sa-l folosesc, am avut de lucru ca la balamuc. Imi pare rau ca am pierdut zilele-astea cu soare, cand se mai putea iesi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.