alex_en Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 (editat) Salut! Sunt extrem de foarte nou, ca sa zic asa. Am 200 km pe un Intruder mititel si abia astept sa se faca vremea buna sa plec la drum (sau macar la serviciu, cu motorul ) In ultimul timp, a inceput sa ma bantuie o intrebare: ce fac daca am pana pe spate, intr-o zona interurbana, fara tovarasi pe langa mine? Cum procedez ca sa schimb camera/anvelopa (in conditiile in care am cardan si nu am cric central)? Se poate face ceva sau trebuie pusa pe remorca si dusa la un atelier? Exista kituri de vulcanizare la rece, intr-adevar, dar daca nu poate fi folosit? Incerc sa fiu pregatit pentru orice situatie Exista SPRAY DE PANA. Il gasesti la toate benzinariile care se respecta. Se scoate cuiul din roata (obiectul care a provocat pana), se conecteaza shtutzul spray-ului la ventilul anvelopei si se pulverizeaza solutie antipana in anvelopa. Un spray ajunge pentru ambele roti lejer. Dupa ce ai pulverizat, roata de UMFLA SINGURA cu o anumita presiune si poti sa mergi mai departe pana la o vulcanizare unde verifici presiunea din roata (sau mai bagi aer).Cand ajungi acasa te poti apuca de demontat. Teoretic camera cu spray in ea trebuie aruncata. Am patit asa ceva, cu motocicleta unui prieten (vulcan de 400) pe roata fata ce-i drept si a mers asa cu spray in ea muuulta vreme (sute de km). Minunea este asta: Editat Decembrie 20, 2009 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Multumesc pentru raspunsuri. In cazul in care trebuie sa scot roata (pentru probleme mai mari cu anvelopa), cum se procedeaza cu cardanul? Asta nu e intr-o carcasa care are ulei inauntru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Multumesc pentru raspunsuri. In cazul in care trebuie sa scot roata (pentru probleme mai mari cu anvelopa), cum se procedeaza cu cardanul? Asta nu e intr-o carcasa care are ulei inauntru? Scoti roata linistit si fara nicio grije, la fel ca la orica motocicleta nu o sa-i curga nici o picatura de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 @blackberry:ar trebui sa fii CEA MAI GHINIONISTA persoana sa faci pana .eu am 10 km cu intruderul meu si nu am patit asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracu Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 @blackberry:ar trebui sa fii CEA MAI GHINIONISTA persoana sa faci pana .eu am 10 km cu intruderul meu si nu am patit asa ceva buna asta adevarul e ca intr-adevar se intampla rar, si daca se intampla, ar trebui sa te intereseze mai mult pielea ta. Ideea e ca daca meri la drum lung sa ai camera la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 buna asta Ideea e ca daca meri la drum lung sa ai camera la tine. hihihi, buna si asta! * eu imi iau mai tot timpul la mine cort. e mai ieftin si daca fac pana, astept pana vine bunul samaritean in alta ordine de idei, cine mai face modificari la Intruder iarna asta? poze, ceva? ...vreau sa ma inspir. stiu ce vreau, da' nu stiu cum arata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 .10.000km.sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracu Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) .10.000km.sorry suna mortal varianta cu 10 km hihihi, buna si asta! * eu imi iau mai tot timpul la mine cort. e mai ieftin si daca fac pana, astept pana vine bunul samaritean in alta ordine de idei, cine mai face modificari la Intruder iarna asta? poze, ceva? ...vreau sa ma inspir. stiu ce vreau, da' nu stiu cum arata.. cand zic drum lung, zic excursii in afara tarii, de mii de kilometri. In tara nu are rost, motociclistii sunt din fericire uniti si te ajuta oriunde ai dat de belea. acum depinde ce vrei sa modifici. Ziceai ceva de crash bar, ghidon si suporturi pt tocuri personal nu imi place cum arata crash bar-ul. se poate proteja motorul si altfel: am comenzi avansate foarte joase - si nu sunt rabatabile. Partea buna e ca au rol de crash bar, motorul e protejat foarte bine. Partea proasta e ca la curbe stranse atinng asfaltul si devine neplacut Editat Decembrie 21, 2009 de Dracu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 acum depinde ce vrei sa modifici. Ziceai ceva de crash bar, ghidon si suporturi pt tocuri personal nu imi place cum arata crash bar-ul. se poate proteja motorul si altfel: am comenzi avansate foarte joase - si nu sunt rabatabile. Partea buna e ca au rol de crash bar, motorul e protejat foarte bine. Partea proasta e ca la curbe stranse atinng asfaltul si devine neplacut * da, nici mie nu-mi plac crashbarurile... Am evitat pana acum, cu aia mica (Lucky) n-am avut probleme, cand am dat-o pe jos, de pe loc, se sprijinea bine in scarite si in ghidon. da' cu asta mare, nu mai merge:( l-am pus jos de doua ori anul asta, tot asa, aproape de pe loc, si de doa ori i-am strambat ghidonul rau de tot si am rupt si o oglinda, mi se rupe mie sufletul sa-l vad "ranit"! tocmai d-aa vrea sa-i fac niste bare custom, sa arate bine, ca ce am vazut eu pana acum stock nu prea as pune. ce ziceti de apehangere la Intruder? are cineva? cum se merge la drum lung? eu sunt destul de inalta, ma gandeam la varianta asta, ca sa am si o pozitie mai confortabila. dar nu stiu cum am sa conduc cu astfel de ghidon. tre' sa fac o proba intai. unde? unde? comenzile avansate ma avantajeaza la mers, dar ma si dezavantajeaza la "salturi" ca nu mai am cum sa imping in picioare, cand e nevoie. (eu peste gropi ma si ridicam in scari, sa nu bulesc nada ). acuma, la drum lung trebuie sa pun si eu picioarele pe ceva stabil totusi, ca amortesc cu ele in aer. any ideea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 la cit esti tu de inalta,ti-e numa bun vs800....lasa-i comenzile sub tine-frisco-si eventual pui ghidonul ape'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 la cit esti tu de inalta,ti-e numa bun vs800....lasa-i comenzile sub tine-frisco-si eventual pui ghidonul ape'. * da, asa zic si eu. imi surade ideea de ape la ghidon, da' vreau sa probez intai. apoi, ca sa schimb comenzile, sa pun d-alea sub mine, mi-e ca ma costa cam mult, totusi. sa vad ce gasesc p-aci, poate iau unele demontate, daca dau peste vreun Schrot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracu Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 (editat) * da, asa zic si eu. imi surade ideea de ape la ghidon, da' vreau sa probez intai. apoi, ca sa schimb comenzile, sa pun d-alea sub mine, mi-e ca ma costa cam mult, totusi. sa vad ce gasesc p-aci, poate iau unele demontate, daca dau peste vreun Schrot... sa nu uiti ca pentru ape trebuie sa lungesti si cablurile, si nu e cea mai simpla chestie. O cunostinta, cunoscandu-mi afinitatea pentru ape, mi-a spus saptamana trecuta cum ca ar avea de vanzare unul, cu tot cu cablurile aferente. Eu sunt multumit de dragbar la intruder si l-am refuzat. Nu pot sa zic nimic sigur ca pret si aspect pt ca eram sub efectul mirific al rachiei banatene, dar zilele astea ma interesez si iti zic Editat Decembrie 22, 2009 de Dracu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 ...dar zilele astea ma interesez si iti zic Te rog! Intreaba-l si daca se potriveste pe Intruder si daca are si jugurile coresunzatoare. Mie imi trebuie tot "kit-ul". thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Incearca un Z-bar mishtoc de cel mulkt 14' sau mai bine mai mic! Ar merge pe stilul intruderului! Ape-urile in principal sunt prea late jos si nu prea pusca cu juguri mai putin late... exceptia la springer (umila mea parere)Bafta mare! Cablurile sunt chiar fix pix de facut, modificat etc... Cumperi mai lungi si in 10 minute sunt gata taiate si aranjate. Poti sa folosesti de la alt model... schimbi numai nucile si capetele , etc... O gramada de posibilitati la bani putini Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 cam asa arata cu z-bar , furtunele costau undeva pe la 100-150 lei bucata la lungimea dorita de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 (editat) merci! Sobolane, ma gandeam si la varianta asta, mai ales ca am vazut deja cum arata Z-bar si e numa' bun (poza pe un Intruder, motorul de la Galati, nu mai stiu cum o cheama pe fata..., i l-a confectionat prietenul ei) danm, aata f. misto pe motorul ala Z-barul, chiar merge la fix cu low-seat. Acum ma gandesc sa schimb si saua, o la mai jos. buna ideea! ...reconsider ghidonul. la an nou, idei noi Sarbatori fericite! si pax et bonum! Editat Decembrie 24, 2009 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Craciun fericit, multa sanatate si multi km. fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 merci! Sobolane, ma gandeam si la varianta asta, mai ales ca am vazut deja cum arata Z-bar si e numa' bun (poza pe un Intruder, motorul de la Galati, nu mai stiu cum o cheama pe fata..., i l-a confectionat prietenul ei) danm, aata f. misto pe motorul ala Z-barul, chiar merge la fix cu low-seat. Acum ma gandesc sa schimb si saua, o la mai jos. buna ideea! ...reconsider ghidonul. la an nou, idei noi Sarbatori fericite! si pax et bonum! cria mama..ce ziceai tu mai "devreme"???ca esti "destul de inalta"????????in ce film te-ai visat mama INALTA???!!!!=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracu Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 (editat) cam asa arata cu z-bar , furtunele costau undeva pe la 100-150 lei bucata la lungimea dorita de tine e al tau? arata mortal omule! ala e rezervor de sportster sau doar unghiul e de vina?? seaua a iesit mortala, ceva in genul am si eu de gand sa fac Editat Decembrie 25, 2009 de Dracu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 cria mama..ce ziceai tu mai "devreme"???ca esti "destul de inalta"????????in ce film te-ai visat mama INALTA???!!!!=)) * 1,69 m descultza, counts for you? (oricum picioarele au lungimea cea mai mare din corpul meu, pe masurate! ) ) Hai Sarbatori fericite la toata lumea! ieri nu am avut net, merge cam greu p-aici, ...asa ca va pup din fereastra, unde m-am asezat acuma, sa prind semnalu'... pax et bonum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 da, de sporster , saua arata bine dar la peste 200 km nu-ti mai place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bas Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Modificarea evacuarii cu tobe custom presupune si modificari la carburator,filtru aer etc.? Astept raspunsuri.Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Modificarea evacuarii cu tobe custom presupune si modificari la carburator,filtru aer etc.? Astept raspunsuri.Va multumesc. da.tobe custom=jet kit custom.(jiglere pe romaneste:) ) nu ca brusc nu mai merge dar nu mai merge in parametrii.consuma mult...nu trage...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 am mai spus-o , atata timp cat nu umbli la fitre , nu ai ce unbla la carburatie , poti sa mergi si fara tobe , teoretic ar trebui ceva reglaje dar la categoria asta de motoare sunt bani aruncati pe fereastra ( o sa ai impresia ca nu mai trage cum tragea , dar ii din cauza tobelor -nu mai deschizi tu atata acceleratia), eu am unblat 1 an cu finale modificate fara nici o problema , a trebuit montat chit cand i-am schimbat filtrele de aer originale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 buna asta adevarul e ca intr-adevar se intampla rar, si daca se intampla, ar trebui sa te intereseze mai mult pielea ta. Ideea e ca daca meri la drum lung sa ai camera la tine. multumesc tuturor pentru raspunsuri si pentru incurajari ) La multi ani si sa fiti sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.