Sari la conținut

Postări Recomandate

am mai spus-o , atata timp cat nu umbli la fitre , nu ai ce unbla la carburatie , poti sa mergi si fara tobe

, teoretic ar trebui ceva reglaje dar la categoria asta de motoare sunt bani aruncati pe fereastra ( o sa ai impresia ca nu mai trage cum tragea , dar ii din cauza tobelor -nu mai deschizi tu atata acceleratia), eu am unblat 1 an cu finale modificate fara nici o problema , a trebuit montat chit cand i-am schimbat filtrele de aer originale .

 

 

Performantele si consumul ma intereseaza mai putin. Scopul intrebarii a fost ca nu cumva sa apara probleme la motor din cauza acestor modificari.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Performantele si consumul ma intereseaza mai putin. Scopul intrebarii a fost ca nu cumva sa apara probleme la motor din cauza acestor modificari.

Multumesc.

 

 

* stai linisit, dom'le! atata fizica imi mai amintesc si eu, cat nu strici carburantul (adica pui corespunzator) si ungerea e buna, motorul n-are cum sa se strice. doar daca dai cu el de pamant :)

 

bafta maxima! si sa-mi zici si mie cum e cu noile tobe, ce ai gasit, la ce pret, detalii, orice crezi ca e util :love: ca si pe mine ma bate un gand... pan' la primavara trebuie sa-mi fac lista de cumparaturi. please help!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea evacuarii cu tobe custom presupune si modificari la carburator,filtru aer etc.?

Astept raspunsuri.Va multumesc.

NU sint necesare modificari. Adica rejet. Dar e indicat sa reglezi din nou "air-fuel mixture". asta din cauza ca va "respira" mai usor din cauza evacuarilor mai permisive. Pe intruderalert sint o gramada de discutii pe tema asta. Parerile sint impartite si acolo, iar la urma am decis sa-mi schimb tobele fara rejet, ulterior sa-l rejet-ez daca e cazul. Si nu afost cazul. De fapt am spus-o si aici, dar se pare ca nu a interesat pe nimeni. Acolo spuneam ca nu e neaparat nevoie de reglaj, dar dupa reglaj mi-am schimbat parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* stai linisit, dom'le! atata fizica imi mai amintesc si eu, cat nu strici carburantul (adica pui corespunzator) si ungerea e buna, motorul n-are cum sa se strice. doar daca dai cu el de pamant :)

 

bafta maxima! si sa-mi zici si mie cum e cu noile tobe, ce ai gasit, la ce pret, detalii, orice crezi ca e util :love: ca si pe mine ma bate un gand... pan' la primavara trebuie sa-mi fac lista de cumparaturi. please help!

Cria, draga, datul motorului de pamant poate fi de multe ori mai putin stricacios decat modificari la admisie/evacuare. Gandeste-te ca la fiecare motor au lucrat oameni care, pe langa faptul ca au facut niste scoli nu tocmai usoare, lucreaza intr-un mediu competitional dur. Si maximum ce pot obtine ei este un produs optim, nu perfect. Prin optim intelegand, grosso-modo, sa impace si capra si varza. Adica sa impace caracteristici care se bat cap in cap (putere, cuplu, fiabilitate, mentenanta, costuri si inca multe altele). Orice modificare neomologata a fragilului echilibru dintre admisie/evacuare va avea efecte pe termen lung asupra oricarui motor. La extrem gandind, iti poti pune pe o masina un motor de Formula 1. Dar te va tine doar cateva sute de kilometri. Pentru ca un motor de F1 nu-i facut sa mearga mai mult.

 

Daca esti multumita de cum merge mobra, sfatul meu e sa ramai doar la modificari estetice si, mai ales, ergonomice. Daca vrei mai multa putere, up-gradeaza-te la o mobra mai puternica. S-ar putea se iesi tanda pe manda la bani comparativ cu trickuri aplicate la VS800.

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cria, draga, datul motorului de pamant poate fi de multe ori mai putin stricacios decat modificari la admisie/evacuare. Gandeste-te ca la fiecare motor au lucrat oameni care, pe langa faptul ca au facut niste scoli nu tocmai usoare, lucreaza intr-un mediu competitional dur. Si maximum ce pot obtine ei este un produs optim, nu perfect. Prin optim intelegand, grosso-modo, sa impace si capra si varza. Adica sa impace caracteristici care se bat cap in cap (putere, cuplu, fiabilitate, mentenanta, costuri si inca multe altele). Orice modificare neomologata a fragilului echilibru dintre admisie/evacuare va avea efecte pe termen lung asupra oricarui motor. La extrem gandind, iti poti pune pe o masina un motor de Formula 1. Dar te va tine doar cateva sute de kilometri. Pentru ca un motor de F1 nu-i facut sa mearga mai mult.

 

Daca esti multumita de cum merge mobra, sfatul meu e sa ramai doar la modificari estetice si, mai ales, ergonomice. Daca vrei mai multa putere, up-gradeaza-te la o mobra mai puternica. S-ar putea se iesi tanda pe manda la bani comparativ cu trickuri aplicate la VS800.

 

AI PERFECTA DREPTATE!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cria, draga, datul motorului de pamant poate fi de multe ori mai putin stricacios decat modificari la admisie/evacuare. Gandeste-te ca la fiecare motor au lucrat oameni care, pe langa faptul ca au facut niste scoli nu tocmai usoare, lucreaza intr-un mediu competitional dur. Si maximum ce pot obtine ei este un produs optim, nu perfect. Prin optim intelegand, grosso-modo, sa impace si capra si varza. Adica sa impace caracteristici care se bat cap in cap (putere, cuplu, fiabilitate, mentenanta, costuri si inca multe altele). Orice modificare neomologata a fragilului echilibru dintre admisie/evacuare va avea efecte pe termen lung asupra oricarui motor. La extrem gandind, iti poti pune pe o masina un motor de Formula 1. Dar te va tine doar cateva sute de kilometri. Pentru ca un motor de F1 nu-i facut sa mearga mai mult.

 

Daca esti multumita de cum merge mobra, sfatul meu e sa ramai doar la modificari estetice si, mai ales, ergonomice. Daca vrei mai multa putere, up-gradeaza-te la o mobra mai puternica. S-ar putea se iesi tanda pe manda la bani comparativ cu trickuri aplicate la VS800.

 

* Sorine mama, stiu ca ai dreptate, in tot ce zici, iar eu sunt departe (si la propriu si la figurat :drink: ) de a ma baga in motorul motocicletei mele si nici nu vreau cine-stie-ce performante de la mine si motorul pe care merg. daca schimb tobele, vreau un sunet mai ...sonor, atat. puterea de pe Zburator imi ajunge deocamdata. In plus, nu cred ca am pe ce sa fac eu up-grade, respectiv nu cred ca vreau sa ma chinui sa depasesc masini tunate pe autostrada, un camion, un autobuz, ...merge :love: Urmatorul motor va fi HD si nu ma grabesc (prea tare). Probabil ca atunci cand voi vrea sa fac turul lumii, o sa-mi iau un BMW sau un KTM (enduro-touring), intre timp insa ma misc pe langa casa si imi place sa "gust" peisajul. :)

 

hai bafta! si sa ne vedem sanatosi la anu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* Sorine mama, stiu ca ai dreptate, in tot ce zici, iar eu sunt departe (si la propriu si la figurat :drink: ) de a ma baga in motorul motocicletei mele si nici nu vreau cine-stie-ce performante de la mine si motorul pe care merg. daca schimb tobele, vreau un sunet mai ...sonor, atat. puterea de pe Zburator imi ajunge deocamdata. In plus, nu cred ca am pe ce sa fac eu up-grade, respectiv nu cred ca vreau sa ma chinui sa depasesc masini tunate pe autostrada, un camion, un autobuz, ...merge :love: Urmatorul motor va fi HD si nu ma grabesc (prea tare). Probabil ca atunci cand voi vrea sa fac turul lumii, o sa-mi iau un BMW sau un KTM (enduro-touring), intre timp insa ma misc pe langa casa si imi place sa "gust" peisajul. :)

 

hai bafta! si sa ne vedem sanatosi la anu'!

 

am crezut ca vrei sa faci turul lumii cu HD-ul =)) primeai premiu pentru vointa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am crezut ca vrei sa faci turul lumii cu HD-ul =)) primeai premiu pentru vointa :D

 

* vointa am destula, bey Dracule, dar nu sunt absurda :D

 

in fine, au facut altii tururi pe bicicleta sau pe doau picioare, la o adica..., insa eu sunt o persoana comoda si pragmatica. BMW, GPS si toate alea (chiar si ABS :o ) pentru o tura lunga. cand ma vor tine buzunarele, o sa imi iau 3 motociclete in casa. sa fie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ma vor tine buzunarele, o sa imi iau 3 motociclete in casa. sa fie :D

 

 

Io-s pe cale sa am cea de-a 2-a... :o .

Ceva mai mic,250 cc,mai mult pt. oras,dar pe care o s-o am in 2 variante: bobber sau cruiser.

Bobber-ul,il fac prin inlocuirea aripii spate,cu ceva minimalist,jos seaua pasagerului,alta sea de pilot , subtire si cu arcuri , alt rezervor,jos aripa fatza si capacele laterale....In varianta (mini)cruiser,va avea si parbriz,sissy-bar cu port-bagaj,si coburi. ...Deci,intr-un fel,as zice ca voi avea...3 motoare! :D

Cost total,pt. asta mica:in jur de 1000-1300 euro.Ea,ma costa doar 500 euro.

Asa ca,Cornelia mama,nu e vorba de ceva greu...Asta,daca nu vrei sa te-arunci,deja,la un HD...

Cam asa,va fi bobber-ul:

post-2143-1262458275_thumb.jpg

Mesaj completat

Scuze,vroiam s-o atasez si p-asta:

post-2143-1262459218_thumb.jpg

post-2143-1262458288_thumb.jpg

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* Dariane, eu fac ceva modificari la Intruder acuma, sa-l imbunatatesc si sa ma mai duca o vreme. apoi vine HD-ul, mi-ajunge un chopper. cand ma fac eu mare, o sa comand un custom, iar HD-ul o sa plece pe calea lui. asta va fi pentru ture scurte si oras. pentru mai departe imi trebuie un enduro-touring (mai ales ca nu vreau sa inconjur lumea pe autostrazi). iar pentru fun si pasiune o sa imi iau un old-timer, restaurat si functional bineinteles. mai am pana atunci..., intai sa izbutesc eu cu Zburatorul :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cria mama eu iti tin pumnii sa ti se indeplineasca toate visele astea ale tale:)

 

 

din 2 una:ori ai spart o banca si nu vrei sa ne zici....ori ai pus mana pe un milionar ....si nu vrei sa ne zici:))

 

 

 

la multi ani !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

O mica problema am si eu. Am fost azi pe la garajul unde imi tin mobra peste iarna sa o mai pornesc si sa ii pun noile tobe :D

Chestia buna e ca mi-a pornit din prima, nu i-am scos deloc bateria, asta a fost o chestie buna. Apoi am demontat tobele stock si le-am pus pe cele noi, insa m-am lovit de o "problema". Cilindrul din fata merge foarte ok, rotund, de parca ar fi singur, imi da aer cald pe evacuare din primul minut. La cilindrul din spate insa este o problema deoarece nu mai vrea sa imi mearga rotund, de parca nu s-ar termina cele 4 cicluri ale motorului. Am desfacut bujia, era putin innegrita, am curatat-o, am pus-o la loc, am pornit mobra, pe evacuare iesea numai aer rece, nici macar teava din piston nu se incalzea. Am scos-o iar, mai neagra, am curatat-o, am pus-o la loc, a pornit cat de cat ok, dar tot ca inainte...Opresc mobra , scot bujia, pun alta, pornesc, la fel... Opresc mobra, ii scot ambele tobe care le pusesem inainte, si o las numai cu tevile de evacuare principale, cele care vin de la cilindrii... Imi face la fel :o ... Opresc mobra, desfac filtrul de aer de la cilindrul din spate, il verific daca e curat, e ok, il montez la loc, dau iar "foc" la mobra, iar imi iesea numai aer rece pe evacuarea de la cilindrul din spate... scot iar bujia, o pun inapoi pe prima, porneste, dar la fel, numai in 3 faze...tin mana la capetele evacuarilor, de la cea din dreapta, numai aer cald, fara variatii, la cea din stanga, aer cald, dar si cate un bufnet, si in plus stropi de ceva, cred ca apa...pana la urma, mai trag de 2-3 ori de gaz, parca merge mai "rotund" acuma, dar nu ca cel din fata, si ma cam ingrijoreaza faza asta...

Precizez ca atunci cand aveam tobele stock, nu am sesizat deloc aceasta chestie, nici la zgomot,nici la aerul iesit pe tevi.

Am nevoie de un sfat , ceva, nu stiu... Poate are careva timp intr-o zi sa vina sa ma ajute, sau macar sa "asculte" mobra, sa isi dea o parere, dau beri (Silva Black :D). Zona de iernare a mobrei e pe la Aparatorii Patriei, pe langa Clinica Filip, ca si idee.

Respectele mele !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica mai intai daca ai scanteie: pune bujia in lulea, sprijin-o cu filetul de cilindru si da-i de cateva ori la demaror. Daca nu da scanteie, infileteaza mai bine luleaua in cablu. Pentru mai multa siguranta, desurubeaza luleaua din cablu si introdu in gaura din cablu o sarmulita de cupru, sa se faca mai bine contactul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cria mama eu iti tin pumnii sa ti se indeplineasca toate visele astea ale tale:)

 

 

din 2 una:ori ai spart o banca si nu vrei sa ne zici....ori ai pus mana pe un milionar ....si nu vrei sa ne zici:))

 

 

 

la multi ani !

 

* merci de urari! frate :o

 

barbati milionari nu caut, deci n-am gasit :D

o banca as sparge eu, da' n-am sculele necesare si ...treburile improvizate nu-mi plac :P

ramane sa trag cu carca, ceea ce dureaza, da' e mai sigur.

Mesaj completat

Am nevoie de un sfat , ceva, nu stiu... Poate are careva timp intr-o zi sa vina sa ma ajute, sau macar sa "asculte" mobra, sa isi dea o parere, dau beri (Silva Black :D). Zona de iernare a mobrei e pe la Aparatorii Patriei, pe langa Clinica Filip, ca si idee.

Respectele mele !

 

* sfaturi nu pot sa-ti dau, insa o sa-ti zic ce mi s-a intamplat mie iarna (cu Lucky, aia mica): la fel ca la tine, cilindrul din spate pornea "poticnit" si scotea aer rece apoi fun si ceva stropi. Am intrebat si eu oameni mai priceuti si mi-au spus: asa e motorul V, cilindrii nu pornesc simultan, primul se incalezeste rapid, al doilea mai incet. Deci tine motorul pornit vreo 5-10 min. si va merge rotund cu ambii cilindrii. problema e de la frig si stat pe loc. socul nu-l tragi decat la inceput, putin, apoi deschizi gazul si inchizi socul. lasa-l sa mearga, e vechi, se "desteapta" mai greu pe frig. asa am facut si ..a mers :D

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* sfaturi nu pot sa-ti dau, insa o sa-ti zic ce mi s-a intamplat mie iarna (cu Lucky, aia mica): la fel ca la tine, cilindrul din spate pornea "poticnit" si scotea aer rece apoi fun si ceva stropi. Am intrebat si eu oameni mai priceuti si mi-au spus: asa e motorul V, cilindrii nu pornesc simultan, primul se incalezeste rapid, al doilea mai incet. Deci tine motorul pornit vreo 5-10 min. si va merge rotund cu ambii cilindrii. problema e de la frig si stat pe loc. socul nu-l tragi decat la inceput, putin, apoi deschizi gazul si inchizi socul. lasa-l sa mearga, e vechi, se "desteapta" mai greu pe frig. asa am facut si ..a mers :o

bafta!

 

Socul l-am tras "regulamentar" apoi l-am lasat dupa 2-3 minute, numai ca de tinut pornit l-am tinut la fiecare proba cate 3-5 minute, sa sesizez cand se incalzesc gazele evacuate la nivelul ambelor tzevi. Data viitoare o sa il tin mai mult. In plus, mi-am luat si bujii noi, poate o fi fost problema ca bujiile sunt mai batranele, au deja 7000 km, si o sa incerc cu bujiile cele noi.

Mersi pt sfaturi!

Salutare!

Mesaj completat

Verifica mai intai daca ai scanteie: pune bujia in lulea, sprijin-o cu filetul de cilindru si da-i de cateva ori la demaror. Daca nu da scanteie, infileteaza mai bine luleaua in cablu. Pentru mai multa siguranta, desurubeaza luleaua din cablu si introdu in gaura din cablu o sarmulita de cupru, sa se faca mai bine contactul.

 

Mersi pt sfaturi! O sa incerc si asa, si in plus o sa ii pun si bujii noi, ca cele de acuma au deja 7000 km, si cred ca sunt cam batranele.

Salutare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

vand intruder VS 400 din 1994.

am bagat in ea vreo 500 euro si ar trebui sa cer cam 3000 euro pe ea; dar pretul este elastic si suficient de discutabil.

mobra e impecabila; am devizele din service, e la zi cu absolut tot- am si codurile consumabilelor...le-am dibuit pana la urma....

i-am schimbat ghidonul si riser-ele - highway hawk - ; capacul de vitezometru - metalic -; i-am pus crashbars, maneta reglabila pe ambreiaj si furtun racing pentru frana fata.

are carburatoarele sincronizate, schimbate garniturile din pompa de frana, schimbati rulmentii pe ambele roti, schimbat lichidul in furca si semeringurile furcii.

schimbat uleiul din motor si cel din cardan.

schimbat pe bune placutele si filtrele de aer ( le am pe alea vechi ; mai am un set de oglinzi si ghidonul drept original).

 

dupa toate astea consuma (verificat la pompa ) intre 3,5 si 4,5 in oras.

 

o dau NUMAI pentru ca........nevasta-mea nu vrea sa se urce pe ea ca pasager !!!

mie-mi place foarte mult intruderu` dar nu pot tine 2 mobre...

asa ca trebuie sa cumpar altceva si caut o honda CBF 600 - viespea aia mai touring - sau un BMW R 850 R ( mai pun o diferenta , evident...) pentru ca in fiecare dimineata trebuie sa ajung si eu si nevasta la servici pe motor cand o fugi zapada - cu masina e aventura....

 

deocamdata mobra e la iernat si este pe langa Bucuresti; cand ajung pe-acolo ii fac si poze si poate si un filmulet.

este vorba de "Lucky" pe care am cumparat-o de la user-ul cria_p.

va invit sa urmariti biografia mobrei pe topicul asta; gasiti toate detaliile; inclusiv ceva poze cu ghidonul si riser-ele.

 

dati pm daca e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* ca tare ti-as cumpara-o eu, ..daca as mai avea bani de una! :hurt:

 

baga, bre, si ceva poze cu ea, ca nu sta omul sa caute zeci de pagini in urma, chiar daca-i vorba de un "fotomodel" :laugh:

 

bafta! si sa n-o mai dati de asfalt, ca asta-i mobra norocoasa! pe mine m-a dus unde-am vrut, cand am vrut, pe orice vreme, fara nici un incident, ...pe aripile vantului :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa razi da acu e si mai frumoasa !!!

ma oftic de mor ca trebuie s-o dau; numa` bine ca o facusem brici ; ca noua .......

 

hai sa zicem 2800 euro negociabil.

Mesaj completat

/index.php?...=481449&hl=

Mesaj completat

2500 discutabil.

Mesaj completat

intreba cineva acu cateva zile de suporti de coburi pentru intruder; iata-i:

http://www.motomike.eu/autonet/category/10...18?show=gallery

Mesaj completat

io tot vreau sa mai zic cate una-alta si forumu` mi le pune ca "mesaj completat"......

 

fara nici-o legatura cu vanzarea:

 

1986 - 1987 VS 700 GLF, GLP,GLEF, GLEP

1988 - 1991 VS 750 GLP

1992 - 2004 VS 800 GL

1994 - 1997 VS 400 toate

1995 - 1997 VS 600

si........2005 - S 50 BOULEVARD;

 

au absolut toate absolut aceleasi filtre de aer - mi-a luat o zi de sapat pe net:

 

FRONT: 13780-38A01 ( s-a inlocuit vechiul 38A00 !!!)

REAR: 13780-38A51 ( s-a inlocuit vechiul 38A50 !!!)

 

si inca ceva:

cine vrea filtre K&N, sa stie ca merg bine merci K-N___SU-7086 adica astea:

post-43121-1266325565_thumb.jpg

 

altceva:

 

cum bine stim frana fata e vai de ea, asa ca se poate inlocui discul plin - stock - cu unul EBC - adica cu asta:

http://www.motomike.eu/autonet/category/10...90?show=gallery

 

luati-l de unde vreti; io am postat link-ul ala ptr. ca acolo l-am gasit din prima .........

 

ei bine da; ati ghicit, .......nu-mi vine sa mai dau intruderu...mai bine bag bani in ea si o fac sa-mi placa prea tare....

ma gandesc sa o vopsesc, sa-i scot saua spate si sissybar-ul; sa-i dau 2 gauri in fiecare toba, sa-i pun filtre k&n; sa-i cumpar coburi si sa rezolv cu frana fatza - ii schimb discul si daca tot nu "musca" ii schimb si etrierii - inca nu stiu ce merge pe ea...ma gandeam la nissin cu 4 pistonase....si ar mai fi......bani sa fie.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap; asa am vazut si io pe net; discurile sunt ultima frontiera; pana la ele sunt placutele si etrierii.

ma bate un gand despre etrieri mai destepti dar e complicat si cumplit de scump.

am vazut la nissin niste smecherii dar cum vrei sa-i pui etrieri cu 2/3/4 cilindrii se strica socoteala si trebuie sa iei si un adaptor pentru prinderea de amortizor.....mai sap ca zapada asta vad ca n-are de gand sa plece....

 

ar mai fi o varianta; mobrele pentru uk au discul pe stanga si restul il au pe dreapta...daca as putea gasi un nene sa-mi faca axul pentru 2 discuri ar fi o smecherie.....

 

am schimbat placutele cu niste TRW/ LUCAS.......ihm....

 

daca va mai idei dati aici cu ele.

thx.

Mesaj completat

intrebare de radio erevan :

 

etrierii sunt prinsi de amortizor prin 2 suruburi; distanta dintre suruburile alea este standard sau nu ?

thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut geamul de la vitezometru, inclusiv rama lui metalica. Asta daca aveti dezmembrat. Daca nu ma intereseaza si tot vitezometrul, dar sa fie functional si sa arate bine daca tot il schimb pe al meu.

 

Vali, 0725446231

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti rapid pe ebay.

 

ce-am mai gasit pe net (concluzii in urma sapaturilor pe tzshpe saituri):

 

BRAKE PADS( VS 400, 600,700,750,800,1400):

OEM: 59130-38B10

EMGO: M71922

MARSHALL: MP103

VESRAH: VD331

EBC: FA 103 (astea au pe spate un strat de atenuare zgomot/vibratii )

DIAMETRU DISC FATA cf. EBC : MD3032RS

SBS BRAKE PAD SHIM ( se aplica pe spatele placutei , antizgomot/vibratie) # 500

…….surprise: cele care au disc si pe spate folosesc acelasi tip de placute ca pe fata !

 

FRONT CALIPER:

OEM: VS 800 GLV 1994 : 59100-38A01

VS 1400 GLPS 1994: 59100-38B00

VS 1400 GLP 2000: 59100-38B11

 

BRAKE DISC:

DIAMETRU EXTERIOR: 295 MM

DIAMETRU INTERIOR: 57 MM

GROSIME DISC: 5 MM

 

AIR FILTERS (VS 400,600,700,750,800,S 50 BOULEVARD):

OEM FRONT: 13780-38A01 ( replaces 38A00)

OEM REAR: 13780-38A51 (replaces 38A50)

K&N: SU-7086

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Mesaj completat

merit o bere.

Mesaj completat

Parts found with Part Number: 59130-38B10.

Description, 59100-38820. Price, $19.36.

This item has be Superseded to a new part number: 59100-38820.

Mesaj completat

post-43121-1266416920_thumb.jpg

post-43121-1266416965_thumb.jpg

 

cam nashpa cu aripa spate......kidule; tu cum ai facut nene ca a ta arata chiar misto....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...