spd Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Da, de 2 saptamani sunt posesor ca sa zic asa . Fabricatie 2014, model XC cu ABS, proiectoare Touratech si manere incalzite. AM studiat mult inainte sa o iau, am testat si m-am hotarat indragostindu-ma imediat. Nu e primul meu Triumph insa asta chiar e cel mai reusit. Ca fost (si actual) posesor de Africana mi-a luat putin sa ma obisnuiesc cu postura, astept inaltatoarele de ghidon, scutul si inaltatorul de parbriz in prima faza, este senzationala, cuplul este fantastic, livreaza de jos, este cel mai smooth motor in exploatare. Nu are pic de vibratie, schimba imediat mi se pare racheta. NU am apucat sa fac prea multe iesiri insa cele scurte de pina acum m-au umplut de bucurie . Sa te bucuri de ea cat mai mult cu putinta.Manerele incalzite sun cele originale? Scutul si inaltatoarele de gidon de unde le-ai comandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Sa te bucuri de ea cat mai mult cu putinta.Manerele incalzite sun cele originale? Scutul si inaltatoarele de gidon de unde le-ai comandat? merci ! manerele si proiectoarele sunt originale, scutul si inaltatoarele de la SW Motech, cutiile (sosite ieri) de la Kappa (KGR 33) compatibile cu sistemul Givi Monokey. acestea din urma sunt de mare clasa si au costat jumate fata de Outback uri avand marele avantaj ca side case-ul poate fi fol ca si topcase - atunci cand nu ai ture lungi, sunt super incantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 merci ! manerele si proiectoarele sunt originale, scutul si inaltatoarele de la SW Motech, cutiile (sosite ieri) de la Kappa (KGR 33) compatibile cu sistemul Givi Monokey. acestea din urma sunt de mare clasa si au costat jumate fata de Outback uri avand marele avantaj ca side case-ul poate fi fol ca si topcase - atunci cand nu ai ture lungi, sunt super incantat. Eu am Givi Trekker tot de 33l , ramase de la motocicleta veche, mai trebuie sa cumpar topcase, scut , protectii la maini si o sa cu gel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Eu am Givi Trekker tot de 33l , ramase de la motocicleta veche, mai trebuie sa cumpar topcase, scut , protectii la maini si o sa cu gel. foarte faine trekker ul, m-am uitat si eu mult la ele insa mie mi-au placut kappa si la 280 euro setul nu am stat prea mult pe ganduri. sunt robuste, estetice si stau ferm pe suport. eu nu-mi iau topcase ca nu bag casca in el si pt alte acarete folosesc in oras un side case care se potriveste la fix pe monokey. pt drumuri lungi am luat un carnat waterproof de la Triumph care pica f bine intre side case uri uite asta : http://www.jcsmotorcycles.com.au/WATERPROOF%20ROLL%20BAG%20TIGER%20800%20TIGER%20EXPLORER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Ce marca de cauciucuri ai pe a ta? eu am pe ea Michelin, dar sunt al doi-lea set, nu stiu cu ce a venit din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 (editat) Eu locuiesc langa o reprezenatanta triumph (Austria) as fi optat din prima pentru un triumph dar la partea de service in romania lasa de dorit din aceasta cauza am abandonat si am luat altceva . Partea de service, ma refer la lucruri complicate nu un schimb de ulei , placute frana sau antigel. Editat Decembrie 16, 2014 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 (editat) Ce marca de cauciucuri ai pe a ta? eu am pe ea Michelin, dar sunt al doi-lea set, nu stiu cu ce a venit din fabrica. ale mele sunt de fabrica si mai merg vreo 5000, sunt Pirelli Scorpion urmatorul set e fie Anankee fie ... TKC fata cu Scout spate, inca nu m-am hotarat ca am si Africana :-) Editat Decembrie 16, 2014 de kyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 (editat) Eu locuiesc langa o reprezenatanta triumph (Austria) as fi optat din prima pentru un triumph dar la partea de service in romania lasa de dorit din aceasta cauza am abandonat si am luat altceva . Partea de service, ma refer la lucruri complicate nu un schimb de ulei , placute frana sau antigel. Nu stiu ce sa zic, dpmdv in ziua de azi nu cumpar motocicleta pentru fiabilitate , service , consum etc... eu am vandut Yamaha Super Tenere 1200 pentru urmatoarea, care sa nimerit a fi Triumph.Multi prieteni mi-au spus ca am inebunit, mie pur si simplu nu mi sa potrivit Tenere-ul, Tiger-ul mi se pare mult mai ''distractiv'' /index.php?/topic/716736-yamaha-xt1200z-super-tenere/ Eu am acum Anakee si nu sunt deloc multumit. Editat Decembrie 16, 2014 de spd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 (editat) eu nu sunt la primul Triumph, si am si o Honda insa la fiabilitate- daca scoti japonezele din calcul - Triumph ul este fara rival. iar cu 800 XC ul chiar au nimerit-o f bine, fun e putin spus » Post actualizat in 16 Dec 2014 19:38si Kappa urile : Editat Decembrie 16, 2014 de kyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 @ spd de acord cu tine , atata timp cat nu se pune problema de bani , in caz de ceva probleme serioase sa o poti transporta unde vrei si sa faci ce vrei cu motoru respectiv dar cand bugetu e restrans te uiti si la 200 km si unde ai putea cat mai aproape sa poti rezolva problemele. Si la nivel de trai in romania categoric nu cred ca cineva ar da 1000 de euro sa rezolve niste probleme seroase la triumpf , nu zic ca nu ar fi si pentru alte motoare preturi scumpe (BMW) dar la nivelul de trai incercam sa ne incadram intrun pret minim. Eu vad aici la banii din Austria foarte multi cu triumpf si e floare la ureche un 500 euro pe luna sa faca ceva tuning sau cine stie ce service delicat , daca i se pune pata la unu ca ceva nui place la semeringi la jambe si tot prezinata probleme si daca mecanicu spune ca ar trebuii o noua revizie , pur si simplu pune alte telescoape cu totu noi si gata . E cu totul alt nivei de trai , e un moft ptentru ei , eu doar ma uitam prin vitrina sau intram si admiram. Vreau sa mai remarc ca ce am vazut in service la motoare aici am ramas masca , profesionalism , promtitudine , calitate , si garantie. p.s. si eu inca visez la un triumpf le vad zilnic dar........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 @ spd de acord cu tine , atata timp cat nu se pune problema de bani , in caz de ceva probleme serioase sa o poti transporta unde vrei si sa faci ce vrei cu motoru respectiv dar cand bugetu e restrans te uiti si la 200 km si unde ai putea cat mai aproape sa poti rezolva problemele. Si la nivel de trai in romania categoric nu cred ca cineva ar da 1000 de euro sa rezolve niste probleme seroase la triumpf , nu zic ca nu ar fi si pentru alte motoare preturi scumpe (BMW) dar la nivelul de trai incercam sa ne incadram intrun pret minim. Eu vad aici la banii din Austria foarte multi cu triumpf si e floare la ureche un 500 euro pe luna sa faca ceva tuning sau cine stie ce service delicat , daca i se pune pata la unu ca ceva nui place la semeringi la jambe si tot prezinata probleme si daca mecanicu spune ca ar trebuii o noua revizie , pur si simplu pune alte telescoape cu totu noi si gata . E cu totul alt nivei de trai , e un moft ptentru ei , eu doar ma uitam prin vitrina sau intram si admiram. Vreau sa mai remarc ca ce am vazut in service la motoare aici am ramas masca , profesionalism , promtitudine , calitate , si garantie. p.s. si eu inca visez la un triumpf le vad zilnic dar........ Daca se strica ceva de 1000 de euro e nasol, o repar dupa care o vand si am terminat cu Triumph, dar nu ma gandesc la asta, nu ma gandesc ca nu am unde sa o repar mai aproape de Viena (nu ca as avea unde sa repar Ducati, Aprilia, Kawasaki, Yamaha etc) ma gandesc doar ca e motorul care se pare ca mi se potiveste si cu care vreau sa fac cat mai multi km in urmatorii 2-3 ani. Acum cativa ani am fost cu un prieten sa-si cumpere un Triumph Street Triple, tot drumul am incercat sa-l conving sa renunte si sa cumpere o japoneza, bineinteles ca nu am reusit si l-a cumparat. Dupa ceva tipm am mers si eu cu Triumph-ul ala si am ramas placut impresionat, dar nu destul incat sa-mi cumpar unul. Legat de Tiger, recunosc ca nu e Tenere sau GS , dar are cate putin din fiecare si mai mult decat atat un motor de ''vitezana'' pe o bicicleta de touring foarte usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Da intradevar e un motor super , sa speram ca vor avansa lucrurile inspre bine si sa ne luam ce ne place, dar depinde de multe aspecte , drumuri , intretinere , buget si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Salutare baieti, de ceva vreme am decis sa-mi vand vacuta si sa fac upgrade la ceva cu ABS si mai nou. Un timp am oscilat intre BMW F800GS si Tiger-ul 800 XC. M-am hotarat pe Tiger din mai multe motive, asta fara sa ma urc vreodata pe unul totusi. Cei care sunteti posesori, imi puteti spune cum se comporta exemplarele voastre? Regretati alegerea? Daca da, ce altceva ati fi cumparat? In Romania vad ca nu gasesc varianta XC cu ABS, deci va trebui sa ma orientez in afara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Salutare baieti, de ceva vreme am decis sa-mi vand vacuta si sa fac upgrade la ceva cu ABS si mai nou. Un timp am oscilat intre BMW F800GS si Tiger-ul 800 XC. M-am hotarat pe Tiger din mai multe motive, asta fara sa ma urc vreodata pe unul totusi. Cei care sunteti posesori, imi puteti spune cum se comporta exemplarele voastre? Regretati alegerea? Daca da, ce altceva ati fi cumparat? In Romania vad ca nu gasesc varianta XC cu ABS, deci va trebui sa ma orientez in afara... Nu pot spune mai nimic de XC , pot spune cateva lucruri de al meu.Imi place foarte mult motorul, cum trage , cum suna , pozitia pe motocicleta e destul de confortabila.Nu imi place furca fata , nu are niciun fel de reglaj, saua pt pasager destul de ingusta si subtire...........nu are cardan. Inainte de Tiger am avut Super Tenere 1200, Versys 650, Gs 1200, V-strom 650 .....nu pot sa compar Tiger-ul cu niciuna din celelalte, fiecare are puncte bune dar si puncte slabe. Din pacate nu exista motocicleta perfecta si e foarte greu sa o gasesti pe cea care ti se potriveste, eu aceea o consider perfecta. Oricum sa nu renunti la ABS sub nicio forma(parerea mea). Bafta la cautari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 (editat) Am mers si eu pe aproate toate motoarele enumerate mai sus si sunt de aceeasi parere. Un singur motor parca ne contrazice, Vstromul 1000ABS, care are cam tot ce este bun din toate, fara excese si fara nici unul dintre defectele lor. Este disponibil la Motorteam pt teste, nu ezitati sa-l incercati. Editat Martie 10, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Din cate stiu, XC-ul are doar cateva mici diferente fata de varianta normala, mici dar importante pentru mine (roata fata de 21, roti spitate, cursa amortizoarelor mai lunga). Tiger-ul mi s-a parut cam cel mai bun compromis dpdv greutate, putere, fiabilitate, confort etc. Vstrom-ul 1000 arata foarte bine, dar are cateva din minusurile enumerate mai sus. Multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 (editat) Pt off roata 21 si susprnsiile sunt clar un plus pt Tiger. Mie mi-au placut amandoua, mult mai echilibrate decat oricare din clasa 1200. Editat Martie 10, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Salutare baieti, de ceva vreme am decis sa-mi vand vacuta si sa fac upgrade la ceva cu ABS si mai nou. Un timp am oscilat intre BMW F800GS si Tiger-ul 800 XC. M-am hotarat pe Tiger din mai multe motive, asta fara sa ma urc vreodata pe unul totusi. Cei care sunteti posesori, imi puteti spune cum se comporta exemplarele voastre? Regretati alegerea? Daca da, ce altceva ati fi cumparat? In Romania vad ca nu gasesc varianta XC cu ABS, deci va trebui sa ma orientez in afara... Si eu am luat-o de afara, inca o descopar, ce am realizat este ca e mult mai manevrabila decat Africa Twin si mai usoara in manevre pe loc . Am inceput sa folosesc counter steering, chestie de obisnuinta, la viraje in viteza mica. Cu anvelopele de fabrica se comporta surprinzator de bine pe drumuri forestiere insa nu m-as hazarda la mai mult. Ma bate gandul sa iau un set de K 60 Scout ca am fost foarte multumit de ele. I-am pus inaltatoare de ghidon si e mult mai confortabila, insa scutul de la SW Motech care acopera si filtrul de ulei ma dezamageste. Intre 4-6 mii de ture da o vibratie urata pe care o simti imediat. Dupa cum spuneam, inca o descopar insa e o poezie de motoreta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Tot K60 vreau sa pun si eu pe ea, sunt multumit de ele pe Transalp. Scuturi bune par sa faca aia de la AdventureSpec sau AltRider, asta in caz ca vrei sa schimbi SW Motech-ul. De vibratii nu stiu, e posibil sa fie altceva din cate am citit. Sa nu ai cumva problema asta: http://advrider.com/forums/showpost.php?p=21594003&postcount=353 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 si unde gasim K 60 uri la pret corect, ai idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Eu am varianta simpla (nu Scout) M+S pe Transalp si le-am luat de pe anvelopemoto.eu. http://anvelopemoto.eu/?subcats=Y&status=A&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&search_performed=Y&pcode=Y&match=all&q=heidenau+k60&dispatch=products.search Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 merci. Si eu sint foarte multumit de K60 cu mentiunea ca cel de pe fata face mai mult zgomot decat te-ai astepta. Multi aleg sa puna pe spate K60 si pe fata TKC 80 se pare ca se consuma cam in acelasi timp. Asta daca vrei un 50-50 on/off. Altfel tot Heidenau are si K76 care are recenzii f bune si este asemanator cu Anankee, se pare ca au anduranta mai buna totusi. dar sunt 90-10 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 (editat) Mereu am cumparat de pe heidenau.ro (dna Ramona);prompt, eficient si cu preturi mult sub alte siteuri+ transport 25ron iar dupa primele comenzi am primit si o reducere.O seara placuta http://heidenau.ro/index.php?page=shop.browse&category_id=397&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=5 Comparatie: pe heidenau.ro k60 fata 100/90/19 eeste 271 ron iar pe anvelopemoto este 320ron....transportul este acelasi(chiar si cu transport adaugat la heidenau.ro tot rezulta un avantaj de 26ron pt o anvelopa....asta la un calcul scurt) Editat Martie 18, 2015 de tavi_cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Mereu am cumparat de pe heidenau.ro (dna Ramona);prompt, eficient si cu preturi mult sub alte siteuri+ transport 25ron iar dupa primele comenzi am primit si o reducere.O seara placuta http://heidenau.ro/index.php?page=shop.browse&category_id=397&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=5 Comparatie: pe heidenau.ro k60 fata 100/90/19 eeste 271 ron iar pe anvelopemoto este 320ron....transportul este acelasi(chiar si cu transport adaugat la heidenau.ro tot rezulta un avantaj de 26ron pt o anvelopa....asta la un calcul scurt) Asa e, si eu tot de la Ramona am cumparat :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Am batut si eu palma pentru un Tiger 800 XC negru, model 2012. Abia astept sa-mi vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.