Sari la conținut

Roti,butuci,spite...


utzelu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 296
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Caut meserias pentru a-mi monta spitele si a echilibra roata din imagine

e un meserias in Bucuresti ,Rabinul este porecla lui ,am auzit numai lucruri bune despre el , nu il cunosc personal poate e vreun user care sa stie datele lui de contact .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
impletita liniar si nu clasic radial

spite de 10 in loc de 5

filetate pe butuc si nu indoite

sa gasesc nipluri sau inlocuitor si ma apuc sa-mi execut una!

 

http://www.hotbikeweb.com/tech/0611_hbkp_c...s/photo_18.html

 

mda ... foarte frumos .. daca iti iese vreuna dupa modelul ala ... iti cer patentul ... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda ... foarte frumos .. daca iti iese vreuna dupa modelul ala ... iti cer patentul ... :crack:

as fi preferat sa am un inel simplu sa nu fie gaurit ,sa pot eu sai dau gaurile acolo unde trebuie si cite trebuie

avind nipru voi folosi butucul de nipru care e mai mult decat ideeal pentru facatura asta.

spitele vin facute din soroafe de 10 cu filet partial( astea sunt tratate)

niplurile din piulita prelungitor de 10(acelea mai groase in carne)care vor veni strunjite si scurtate, ori din bara de OTEL de 15 strunjit si freazat pentru cheie, apoi tratate.

sa am butucu! restul e gindit ,ramane s-o vedem..... pe drumuri

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
e un meserias in Bucuresti ,Rabinul este porecla lui ,am auzit numai lucruri bune despre el , nu il cunosc personal poate e vreun user care sa stie datele lui de contact .

 

Rabinul tel: 0724452023 sta in Chitila, pe strada Delta Dunarii nr 6

Up, omul e de incredere, lucreaza nemteste si taxeaza romaneste , recomand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
...spite de 10 in loc de 5

filetate pe butuc si nu indoite...

:)

...voi folosi butucul de nipru care e mai mult decat ideeal pentru facatura asta.

spitele vin facute din soroafe de 10 cu filet partial...

Ce inseamna filet partial? Dar "soroafe"?

Spitele trebe sa aibe oarece elasticitate, o spita groasa-i prea rigida. Filetul in butuc de aluminiu nu este rezistent la socuri(nu se practica asa ceva).

Eu cred ca-i mai simplu sa le dublezi ca numar, gauresti janta si faci ambutiurile pentru nipluri cu un poanson. Restul e floare la ureche, utilizand spite originale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

Ce inseamna filet partial? Dar "soroafe"?

Spitele trebe sa aibe oarece elasticitate, o spita groasa-i prea rigida. Filetul in butuc de aluminiu nu este rezistent la socuri(nu se practica asa ceva).

Eu cred ca-i mai simplu sa le dublezi ca numar, gauresti janta si faci ambutiurile pentru nipluri cu un poanson. Restul e floare la ureche, utilizand spite originale...

mai degraba! da tovarase ai dreptate.

soroafe=surbur-suruburi

filet partial =suruburi pe care filetul este doar partial ex:lungime de 70mm din care fieltul este doar 30mm si 40mm fara filet.

bun! sunt de acord cu ce spuneti cu toate ca filetul era facut in butuc si din interiorul butucului sa fie prins cu o piulita, spita de 10....frina va fi trecuta pe disc

o modalitate de a confectiona spitele atunci va rog!?

elctrozi de 5 nu intra in discutie, nici nu gasesc si daca ar fi sunt prea scumpi la atitea spite.

spitele de nipru nu-mi sunt bune, roata va fi cu inel de 18"

doar varianta confectionari din cuie , indoirea capului sa fie facuta la cald obligatoriu, iar partea de filet sa o tratez termic urmata de o calire in ulei.

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai degraba! da tovarase ai dreptate.

....doar varianta confectionari din cuie , indoirea capului sa fie facuta la cald obligatoriu, iar partea de filet sa o tratez termic urmata de o calire in ulei.

Vei renunta la ea! Sti de ce?

Tratamentul termic nu poate fii aplicat in cazul cuielor normale, care sunt facute din cel mult OL38. Cuiele nu se fac din oteluri superioare(la care se pot aplica tratamente termice) decat daca sunt cuie cu destinatie speciala(alpinism, beton, etc). Tratament termic se poate aplica otelurilor superioare, peste OL50, otel carbon(C-uri), otel de scule(OSC-uri), etc. La OL38 poate fii doar imbunatatit stratul superficial cu carbon si calire/revenire la duritatea care o vrei(asta se cheama cimentare), dar in cazul tau(spite) nu-i recomandat acest proces. Apoi nu inteleg de ce incerci sa faci o lucrare mai scumpa si mai proasta? :) O spita cromata + niplu originala, costa de zeci de ori mai ieftin decat ce incerci tu sa faci.

Adevarata problema este centrarea si intinderea spitelor egal, pentru a obtine o roata cu calitatle dorite. O data facute rotile nu-ti mai creaza probleme aproape niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

roatele de MT sunt pe 19" , ce le vreu eu vor fi pe 18" asta inseamna ca spita va veni taiata si refacut filetul

spita originla de MT este de 4.5 doar capul partea filetata este de 5, daca tai si dau filet mai jos nu mai pot folosi spita....asta e motivul modificari-constructieii altor spite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta alt argument! Le poti decala cu 1,2 sau 3 gauri, mai simplu nici ca se poate. Filetul este facut prin roluire, avantajul e ca prin ecruisare materialul se intareste apoi cu filiera apar fisuri ce fac partea filetata mai slaba decat restul spitei. In final fa cum vrei, e dreptul tau la opinie :) solutia insa nu-i inspirata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
:) Caut spre cumparare 2 spite scurte si 3 lungi de la roata spate, Virago 535, sau alte solutii, ca sa inlocuiesc spitele astea... , eventual o roata spate defecta si fara cauciuc si camera, de pe care pot refolosi spite...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Caut spre cumparare 2 spite scurte si 3 lungi de la roata spate, Virago 535, sau alte solutii, ca sa inlocuiesc spitele astea... , eventual o roata spate defecta si fara cauciuc si camera, de pe care pot refolosi spite...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta sa-ti cumperi de la reprezentanta . Eu mi-am cumparat 2 spite lungi cu tot cu niplu de la reprezentanta kawasaki ( united motors ). Au fost 20 ron bucata ...scumpe fata de spitele la comuniste care costa 1 ron . Insa daca vrei roata si te avantajeaza am eu o roata in perfecta stare de vulcan 800 - an 1998 ( janta de 3.00" cu cauciuc de 140/90 - R16) cu 48 de spite, dar este completa ( ax - butuc - spite - janta - cauciuc ). Nu m-am gandit la un pret ...

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutari!

 

am mare nevoie de o roata de 15 x 5.5 pentru guma de 180...indiferent daca e fata sau spate, turnata sau cu spite...unde gasesc? are cineva? si va rog nu ma trmiteti la Custom Chrome sau mai stiu eu ce adresa spre faliment ;)...

 

mersi anticipat

dau cel putin o bere !!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate gasesti pe ebay.de una ieftina de shadow 600 . Vine cu cauciuc de 170 dar poti pune fara probleme si 180 .

 

mersi...am cautat pe ebay.de ce mi s-ar potrivi ar fi una spate de kawa vn 1600 de 16x5 pe care intra guma de 180 sau aia de vl 1500...dar cred ca merg mai bine pe ebay.com...sunt preturi mult mai bune cu tot cu livrare si tva ies mai ieftin decat din Germania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare. Am mai intrebat si pe la Viroage, dar n-am primit nici un raspuns, asa ca incerc si aici, poate se uita mai multa lume. Multam fain, Nick.

 

Salve lume!!!

Am si yo o intrebare mai ciudata/stupida/interesanta... etc.

Se da problema: Mi-am schimbat gumele pe Neagra cu unele noi. Cele vechi erau slik de tocite si plastic de vechi. Acum, noi fiind, diametrul exterior a rotii (fata, ca aia cred ca intereseaza mai mult) a crescut cu cel putin 15mm.(poate 20mm sau mai mult, nu am masurat roata inainte si dupa, dar dupa profilul gumei noi fata de cea veche, care era inexistent... intelegeti voi.)

Si acum vine intrebarea: Cat de mult poate influenta diferenta de diametru exterior al rotii fata, chestii banale cum ar fi viteza indicata de vitezometru, sau distanta parcursa inregistrata de tripu' kilometrajului?!? Intreb asta, pentru ca anul trecut faceam 200km cu un plin(ma rog... intram la pompa la 200km si eram sigur ca e bine asa) iar anul asta la prima plimbare ceva mai lunga, a trebuit sa pun rezerva la 174km. Cam pe la 180 am inceput sa o imping spre peco.

Multzam fain de pareri, idei si raspunsuri documentate, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am mai intrebat si pe la Viroage, dar n-am primit nici un raspuns, asa ca incerc si aici, poate se uita mai multa lume. Multam fain, Nick.

 

 

 

 

 

parerea mea este ca problema nu vine de la roti/cauciucuri.e prea mare diferenta dintre km parcursi inainte si dupa.daca ai intrat pe rezerva la 174km si dupa 6 km ai ramas fara inseamna ca ai o problema la carb.sau,si mai rau,pierzi benzina pe undeva.orice rezerva ar trebui sa te duca cel putin 20 km daca nu si mai mult.la intruderul meu ma duce 40km daca merg cumintel.ca sa iti dau cifre exacte:am intrat pe rezerva la 168 si am ramas fara benzina la 232 EXACT la intrarea in benzinarie.asta la intruderul de 600.oricum nr de km parcursi variza si in functie de stilul de mers...viteza si directia vantului ...calitatea benzinei....etc.tot cifre exacte:drum cta-bucuresti....la km 166 a trebuit sa o dau pe rezerva ca batea un vant din fata de iti rupea capul.si tot m-a dus rezerva pana la intrarea in buc....

asa ca....repet,la motor sa nu fie o problema.

 

 

bafta maxima

 

 

P.S. aoleu,acu vad ca viroaga ta e de 250.in orice caz nu are voie sa consume atat...

Editat de dkid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este ca problema nu vine de la roti/cauciucuri.e prea mare diferenta dintre km parcursi inainte si dupa.daca ai intrat pe rezerva la 174km si dupa 6 km ai ramas fara inseamna ca ai o problema la carb.sau,si mai rau,pierzi benzina pe undeva.orice rezerva ar trebui sa te duca cel putin 20 km daca nu si mai mult.la intruderul meu ma duce 40km daca merg cumintel.ca sa iti dau cifre exacte:am intrat pe rezerva la 168 si am ramas fara benzina la 232 EXACT la intrarea in benzinarie.asta la intruderul de 600.oricum nr de km parcursi variza si in functie de stilul de mers...viteza si directia vantului ...calitatea benzinei....etc.tot cifre exacte:drum cta-bucuresti....la km 166 a trebuit sa o dau pe rezerva ca batea un vant din fata de iti rupea capul.si tot m-a dus rezerva pana la intrarea in buc....

asa ca....repet,la motor sa nu fie o problema.

 

 

bafta maxima

 

 

P.S. aoleu,acu vad ca viroaga ta e de 250.in orice caz nu are voie sa consume atat...

 

Multam de pareri. Inainte sa-i schimb gumele, ii calculasem un consum aproximativ de sub 5%. Nu cu mult, dar ma obijnuisem sa intru la 200km la pompa, ca sa nu am probleme. Rezerva nu m-a dus niciodata mai mult de 6-8km. Rezervorul e de cca 10 litri. Neagra e de 250cmc. Eu sunt de cca 120kg, asa ca se explica un consum ceva mai mare. Am sa o duc oricum la doctor sa-i vada carburatorul si sa-si dea cu parerea. Chestia e ca singurul lucru care s-a schimbat la Neagra au fost gumele, apoi am patit treaba cu consumul. D'aia intrebam, sa stiu daca pot fi indicatiile odometrului eronate (ma rog... diferite fata de cele dinaintea schimbului de gume), sau Negruta a suferit ceva modificari de temperament peste iarna si astfel a crescut efectiv consumul. Multam fain inca o data si mai astept pareri, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...