nelutu_10pin Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Caut meserias pentru a-mi monta spitele si a echilibra roata din imagine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Caut meserias pentru a-mi monta spitele si a echilibra roata din imagine e un meserias in Bucuresti ,Rabinul este porecla lui ,am auzit numai lucruri bune despre el , nu il cunosc personal poate e vreun user care sa stie datele lui de contact . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Sunt datele lui la topicul legat de roti, cat si la Servicii . Editat Septembrie 22, 2010 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 impletita liniar si nu clasic radial spite de 10 in loc de 5 filetate pe butuc si nu indoite sa gasesc nipluri sau inlocuitor si ma apuc sa-mi execut una! http://www.hotbikeweb.com/tech/0611_hbkp_c...s/photo_18.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 impletita liniar si nu clasic radialspite de 10 in loc de 5 filetate pe butuc si nu indoite sa gasesc nipluri sau inlocuitor si ma apuc sa-mi execut una! http://www.hotbikeweb.com/tech/0611_hbkp_c...s/photo_18.html mda ... foarte frumos .. daca iti iese vreuna dupa modelul ala ... iti cer patentul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 (editat) mda ... foarte frumos .. daca iti iese vreuna dupa modelul ala ... iti cer patentul ... as fi preferat sa am un inel simplu sa nu fie gaurit ,sa pot eu sai dau gaurile acolo unde trebuie si cite trebuie avind nipru voi folosi butucul de nipru care e mai mult decat ideeal pentru facatura asta. spitele vin facute din soroafe de 10 cu filet partial( astea sunt tratate) niplurile din piulita prelungitor de 10(acelea mai groase in carne)care vor veni strunjite si scurtate, ori din bara de OTEL de 15 strunjit si freazat pentru cheie, apoi tratate. sa am butucu! restul e gindit ,ramane s-o vedem..... pe drumuri Editat Octombrie 7, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 e un meserias in Bucuresti ,Rabinul este porecla lui ,am auzit numai lucruri bune despre el , nu il cunosc personal poate e vreun user care sa stie datele lui de contact . Rabinul tel: 0724452023 sta in Chitila, pe strada Delta Dunarii nr 6 Up, omul e de incredere, lucreaza nemteste si taxeaza romaneste , recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 ...spite de 10 in loc de 5filetate pe butuc si nu indoite... ...voi folosi butucul de nipru care e mai mult decat ideeal pentru facatura asta.spitele vin facute din soroafe de 10 cu filet partial... Ce inseamna filet partial? Dar "soroafe"? Spitele trebe sa aibe oarece elasticitate, o spita groasa-i prea rigida. Filetul in butuc de aluminiu nu este rezistent la socuri(nu se practica asa ceva). Eu cred ca-i mai simplu sa le dublezi ca numar, gauresti janta si faci ambutiurile pentru nipluri cu un poanson. Restul e floare la ureche, utilizand spite originale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 (editat) Ce inseamna filet partial? Dar "soroafe"? Spitele trebe sa aibe oarece elasticitate, o spita groasa-i prea rigida. Filetul in butuc de aluminiu nu este rezistent la socuri(nu se practica asa ceva). Eu cred ca-i mai simplu sa le dublezi ca numar, gauresti janta si faci ambutiurile pentru nipluri cu un poanson. Restul e floare la ureche, utilizand spite originale... mai degraba! da tovarase ai dreptate. soroafe=surbur-suruburi filet partial =suruburi pe care filetul este doar partial ex:lungime de 70mm din care fieltul este doar 30mm si 40mm fara filet. bun! sunt de acord cu ce spuneti cu toate ca filetul era facut in butuc si din interiorul butucului sa fie prins cu o piulita, spita de 10....frina va fi trecuta pe disc o modalitate de a confectiona spitele atunci va rog!? elctrozi de 5 nu intra in discutie, nici nu gasesc si daca ar fi sunt prea scumpi la atitea spite. spitele de nipru nu-mi sunt bune, roata va fi cu inel de 18" doar varianta confectionari din cuie , indoirea capului sa fie facuta la cald obligatoriu, iar partea de filet sa o tratez termic urmata de o calire in ulei. Editat Decembrie 24, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 mai degraba! da tovarase ai dreptate.....doar varianta confectionari din cuie , indoirea capului sa fie facuta la cald obligatoriu, iar partea de filet sa o tratez termic urmata de o calire in ulei. Vei renunta la ea! Sti de ce? Tratamentul termic nu poate fii aplicat in cazul cuielor normale, care sunt facute din cel mult OL38. Cuiele nu se fac din oteluri superioare(la care se pot aplica tratamente termice) decat daca sunt cuie cu destinatie speciala(alpinism, beton, etc). Tratament termic se poate aplica otelurilor superioare, peste OL50, otel carbon(C-uri), otel de scule(OSC-uri), etc. La OL38 poate fii doar imbunatatit stratul superficial cu carbon si calire/revenire la duritatea care o vrei(asta se cheama cimentare), dar in cazul tau(spite) nu-i recomandat acest proces. Apoi nu inteleg de ce incerci sa faci o lucrare mai scumpa si mai proasta? O spita cromata + niplu originala, costa de zeci de ori mai ieftin decat ce incerci tu sa faci. Adevarata problema este centrarea si intinderea spitelor egal, pentru a obtine o roata cu calitatle dorite. O data facute rotile nu-ti mai creaza probleme aproape niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 roatele de MT sunt pe 19" , ce le vreu eu vor fi pe 18" asta inseamna ca spita va veni taiata si refacut filetul spita originla de MT este de 4.5 doar capul partea filetata este de 5, daca tai si dau filet mai jos nu mai pot folosi spita....asta e motivul modificari-constructieii altor spite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 Cauta alt argument! Le poti decala cu 1,2 sau 3 gauri, mai simplu nici ca se poate. Filetul este facut prin roluire, avantajul e ca prin ecruisare materialul se intareste apoi cu filiera apar fisuri ce fac partea filetata mai slaba decat restul spitei. In final fa cum vrei, e dreptul tau la opinie solutia insa nu-i inspirata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 sa aveti inspiratie http://www.hdwheels.com/80-100-120_spoke.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Caut spre cumparare 2 spite scurte si 3 lungi de la roata spate, Virago 535, sau alte solutii, ca sa inlocuiesc spitele astea... , eventual o roata spate defecta si fara cauciuc si camera, de pe care pot refolosi spite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Caut spre cumparare 2 spite scurte si 3 lungi de la roata spate, Virago 535, sau alte solutii, ca sa inlocuiesc spitele astea... , eventual o roata spate defecta si fara cauciuc si camera, de pe care pot refolosi spite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) Cauta sa-ti cumperi de la reprezentanta . Eu mi-am cumparat 2 spite lungi cu tot cu niplu de la reprezentanta kawasaki ( united motors ). Au fost 20 ron bucata ...scumpe fata de spitele la comuniste care costa 1 ron . Insa daca vrei roata si te avantajeaza am eu o roata in perfecta stare de vulcan 800 - an 1998 ( janta de 3.00" cu cauciuc de 140/90 - R16) cu 48 de spite, dar este completa ( ax - butuc - spite - janta - cauciuc ). Nu m-am gandit la un pret ... Editat Februarie 10, 2011 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 salutari! am mare nevoie de o roata de 15 x 5.5 pentru guma de 180...indiferent daca e fata sau spate, turnata sau cu spite...unde gasesc? are cineva? si va rog nu ma trmiteti la Custom Chrome sau mai stiu eu ce adresa spre faliment ... mersi anticipat dau cel putin o bere !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Poate gasesti pe ebay.de una ieftina de shadow 600 . Vine cu cauciuc de 170 dar poti pune fara probleme si 180 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Poate gasesti pe ebay.de una ieftina de shadow 600 . Vine cu cauciuc de 170 dar poti pune fara probleme si 180 . mersi...am cautat pe ebay.de ce mi s-ar potrivi ar fi una spate de kawa vn 1600 de 16x5 pe care intra guma de 180 sau aia de vl 1500...dar cred ca merg mai bine pe ebay.com...sunt preturi mult mai bune cu tot cu livrare si tva ies mai ieftin decat din Germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Salutare. Am mai intrebat si pe la Viroage, dar n-am primit nici un raspuns, asa ca incerc si aici, poate se uita mai multa lume. Multam fain, Nick. Salve lume!!! Am si yo o intrebare mai ciudata/stupida/interesanta... etc. Se da problema: Mi-am schimbat gumele pe Neagra cu unele noi. Cele vechi erau slik de tocite si plastic de vechi. Acum, noi fiind, diametrul exterior a rotii (fata, ca aia cred ca intereseaza mai mult) a crescut cu cel putin 15mm.(poate 20mm sau mai mult, nu am masurat roata inainte si dupa, dar dupa profilul gumei noi fata de cea veche, care era inexistent... intelegeti voi.) Si acum vine intrebarea: Cat de mult poate influenta diferenta de diametru exterior al rotii fata, chestii banale cum ar fi viteza indicata de vitezometru, sau distanta parcursa inregistrata de tripu' kilometrajului?!? Intreb asta, pentru ca anul trecut faceam 200km cu un plin(ma rog... intram la pompa la 200km si eram sigur ca e bine asa) iar anul asta la prima plimbare ceva mai lunga, a trebuit sa pun rezerva la 174km. Cam pe la 180 am inceput sa o imping spre peco. Multzam fain de pareri, idei si raspunsuri documentate, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Cu gumele vechi aveai erori: viteza, Km parcursi. Cu gume noi vei avea indicatii corecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 (editat) Salutare. Am mai intrebat si pe la Viroage, dar n-am primit nici un raspuns, asa ca incerc si aici, poate se uita mai multa lume. Multam fain, Nick. parerea mea este ca problema nu vine de la roti/cauciucuri.e prea mare diferenta dintre km parcursi inainte si dupa.daca ai intrat pe rezerva la 174km si dupa 6 km ai ramas fara inseamna ca ai o problema la carb.sau,si mai rau,pierzi benzina pe undeva.orice rezerva ar trebui sa te duca cel putin 20 km daca nu si mai mult.la intruderul meu ma duce 40km daca merg cumintel.ca sa iti dau cifre exacte:am intrat pe rezerva la 168 si am ramas fara benzina la 232 EXACT la intrarea in benzinarie.asta la intruderul de 600.oricum nr de km parcursi variza si in functie de stilul de mers...viteza si directia vantului ...calitatea benzinei....etc.tot cifre exacte:drum cta-bucuresti....la km 166 a trebuit sa o dau pe rezerva ca batea un vant din fata de iti rupea capul.si tot m-a dus rezerva pana la intrarea in buc.... asa ca....repet,la motor sa nu fie o problema. bafta maxima P.S. aoleu,acu vad ca viroaga ta e de 250.in orice caz nu are voie sa consume atat... Editat Mai 12, 2011 de dkid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 parerea mea este ca problema nu vine de la roti/cauciucuri.e prea mare diferenta dintre km parcursi inainte si dupa.daca ai intrat pe rezerva la 174km si dupa 6 km ai ramas fara inseamna ca ai o problema la carb.sau,si mai rau,pierzi benzina pe undeva.orice rezerva ar trebui sa te duca cel putin 20 km daca nu si mai mult.la intruderul meu ma duce 40km daca merg cumintel.ca sa iti dau cifre exacte:am intrat pe rezerva la 168 si am ramas fara benzina la 232 EXACT la intrarea in benzinarie.asta la intruderul de 600.oricum nr de km parcursi variza si in functie de stilul de mers...viteza si directia vantului ...calitatea benzinei....etc.tot cifre exacte:drum cta-bucuresti....la km 166 a trebuit sa o dau pe rezerva ca batea un vant din fata de iti rupea capul.si tot m-a dus rezerva pana la intrarea in buc.... asa ca....repet,la motor sa nu fie o problema. bafta maxima P.S. aoleu,acu vad ca viroaga ta e de 250.in orice caz nu are voie sa consume atat... Multam de pareri. Inainte sa-i schimb gumele, ii calculasem un consum aproximativ de sub 5%. Nu cu mult, dar ma obijnuisem sa intru la 200km la pompa, ca sa nu am probleme. Rezerva nu m-a dus niciodata mai mult de 6-8km. Rezervorul e de cca 10 litri. Neagra e de 250cmc. Eu sunt de cca 120kg, asa ca se explica un consum ceva mai mare. Am sa o duc oricum la doctor sa-i vada carburatorul si sa-si dea cu parerea. Chestia e ca singurul lucru care s-a schimbat la Neagra au fost gumele, apoi am patit treaba cu consumul. D'aia intrebam, sa stiu daca pot fi indicatiile odometrului eronate (ma rog... diferite fata de cele dinaintea schimbului de gume), sau Negruta a suferit ceva modificari de temperament peste iarna si astfel a crescut efectiv consumul. Multam fain inca o data si mai astept pareri, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 ce ziceti de rotile astea???...30" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 pararea mea, si doar parerea mea, ii ca arata ca niste biciclete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.