andrei_pro89 Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Din nou eu cu al meu KLR Am iesit azi cu el si mi-am dat seama ca numai prea am benizna pt ca a inceput sa intrerupa ... am fost de i-am bagat benizina dar nu si-a revenit atat de repede pe cat am crezut ( banuiesc ca a prins niste gunoaie, in fine ) dupa care l-am turat puternic o data sau de 2 ori ca sa arunce mizeria afara iar dintr-o data in timpul turatie a aparul o bataie la motor, un "taca - taca" ( motorul era deja incins ). Este greu de localizat dar in zona chiuloasei se aude. Am oprit motorul dupa care l-am prornit din nou dupa o ora iar bataia numai este asa de pronuntata dar tot se aude ... stie cineva ce ar putea sa fie ? 2 din problemele motorului le-am rezolvat cu ajutorul acestui forum ... de ce nu as incerca si pe a 3-ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Regleaza supape si tacheti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 decompresorul automat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 6, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2010 Am tras cu urechea iar bataia ar fi sus , la supape la bujie , deci este in partea de sus a motorului. Motorul functioneaza perfect , nu consuma ulei , merge rotund. Cineva mi-a spus ca ar fi o supa care este lovita de piston , dar eu cred ca nu ar mai merge asa rotund si bine motorul. Decompresorul este piesa aia formata din 2 pinioane cu lant ? cel putin asa se vede fara capac. Mersi baieti Mesaj completat Daca ar fi acela , cam acolo se aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Daca era o supapa lovita de piston, garantez ca iti dadeai seama ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 (editat) dupa care l-am turat puternic o data sau de 2 ori ca sa arunce mizeria afara iar dintr-o data in timpul turatie a aparul o bataie la motor, un "taca - taca" ( motorul era deja incins ). Ce inseamna puternic? I-ai dat pana a vomitat sau i-ai dat un pic in rosu? KLR-il are limitator de turatie? Editat Noiembrie 6, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 6, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2010 Nu am pe bord turometru, doar chilometraj si restul atentionarilor. Nu stiu daca are limitator de turatie . Mesaj completat Pornirea este perfecta , functionarea motorului la fel dar bataia este tot acolo. Eu cred ca l-am turat aproape la maxim dupa cum simt eu ca poate duce. Cel putin nu l-am turat niciodata atat de tare. Mersi baieti. Mesaj completat Il voi desface maine ( duminica ) sa vad ce-i pot face. Mesaj completat Am desfacut motorul primul lucru care mi-a sarit in ochi era ca un pinion de la Decompresoul automat ( cred ) care juca foarte tare. 3 dintre tacheti se invart foarte bine dar al 4-trulea mai greu. Dupa ce am pus capacul am pornit motorul, numai bate la fel ,dar tot are un mic taca taca. Repet este in zona de sus a motorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Salut! Nu sunt eu mare mecanic, insa iti zic ca daca ai putea fotografia locul care iti face probleme - ai fi putut poza cand ai desfacut ieri motoru', de exemplu - si ai posta pozele aici, poate ai avea sanse mai mari de reusita ca cineva sa-ti raspunda mai concret. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 7, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2010 S-ar putea sa-l mai desfac odata .... L-as demonta, i-as scoate tachetii ...dar imi e teama ca nu ma descurc cu pusu-l la punct dupa. Si pana la urma nu imi pot da seama ce bate .... pt ca totul este strans din cate am vazut ... mersul motorului nu da nici un indiciu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 nu mai spune prostii... nu ai desfacut nici un motor! ai dat jos un amarat de capac de chiulasa! mai intai verifica (eventual regleaza) jocul supapelor, dupa aia mai vorbim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 9, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2010 Si cum se regleaza jocul supapelor? nu am nevoie de "tablita aia" care intra intre scaun si pastila tachetilor pt a verifica jocul ? La ce altceva as mai putea sa ma uit Mesaj completat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Cauta pe forum, sunt 10ci de topicuri unde se descrie cum se regleaza jocul la supape. Cauta manualul de reparatie, e descris si acolo si oricum iti trebuie si valorile Tablitele alea se numesc LERE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 10, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2010 Salut baieti. Pun aici un link cu motorul meu, si in functuine si desfacut ... poate va sare ceva in ochi si ma puteti ajuta. ( sunt si poze ) Mersi. http://www.youtube.com/watch?v=tEoACC-jk70 Mai nou am si ceva rateruri... de la ce apar rateurile? din cate stiu eu la prea multa benzina in galeria de ardere ...dar cum se poate regla ... nu am la vedere nici un jugler la carburato Mesaj completat in video-ul de pe youtube puteti auzi si bataia poate o indentificati . Mersi inca odata. Mesaj completat in video-ul de pe youtube puteti auzi si bataia poate o indentificati . Mersi inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 jocul supapelor nu se regleaza la motorul tau, cel putin nu ca la dacie, si da ai nevoie de LERE si de un micrometru! mai ai nevoie si de manualul motocicletei.este o operatie care trebuie efectuata intr-un atelier mecanic , nu iti sunt suficiente sculele de mana, si daca nu stii cum le zice la "LERE"... mai bine platesti acum pe cineva care stie decat sa strici, pentru ca VEI STRICA ceva. Daca nu stii in principiu cum functioneaza un motor, care e rolul distributiei si care e rolul acelui joc la supape... n-are rost sa te chinui singur, mai rau o sa strici. Procedura nu este foarte grea dar sunt multe detalii de care trebuie sa tii cont, si daca nu stapanesti ce ziceam mai sus o sa ignori detaliile, o sa incurci borcanele si o sa strici acel motor de tot. Cere ajutorul cuiva care a mai facut asta, si care sa te poata ajuta fizic acolo, nu pe net. Inainte si inainte si inainte de toate fa rost de manualul de reparatie si impreuna cu persoana cu experienta fa verificarile. Degeaba pui filmulete pe youtube, pot sa ma uit 50 de ani la filmulet si nu iti pot spune ce-are, pentru ca diagnosticarea nu se face cu_camera video ci cu micrometrul si lerele (puse unde trebuie si cand trebuie) asa cum bine zicea colegul Bec. Am vazut acum clipul - eu nu aud nici o bataie decat tacanitul motorului.. Cele pe care le rotesti cu degetul se numesc "pastile". Chestia care se roteste si o impinge in jos se numeste "cama" si face parte din axul cu came - tu ai doua de-astea, cate un ax pentru fiecare doua supape. Jocul ala e normal sa existe si ala trebuie masurat cu lera. Descarca manualul ca e explicat tot acolo, si in plus trebuie sa vezi valorile jocurilor pe care trebuie sa le ai. In caz ca jocurile nu corespund cu valorile din manual nu ai ce regla - acele pastile se inlocuiesc cu unele mai subtiri sau mai groase in funtie de ce ai gasit la masuratoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 11, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2010 Mersi baieti , o sa o duc la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 11, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2010 Rateurile nu le aveam pana sa turez tare motorul si sa apra prima bataie...cum le pot retusa? si daca ar fi carburatorul devina care ar fi caluza? Mi sa mai zis de catre alte persoane ca nu aud nici o bataie .... ori mi s-a implantat mie in cap prima bataie care era de la rola decompresorului si acum o aud mai incet ... ori nu stiu ... mie mi se pare ca tzacanitul ala nu era asa de accentuat cand ma luat-o. Mersi mult baieti pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 schimba si tu uleiul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 pastila noua se duce la un atelier de prelucrari mecanice unde se planeaza pana la dimensiunea dorita, nu lasa mecanicul sa-ti faca el operatiunea asta, am intalnit "face tot" de genul asta, operatiunea necesita o masinarie foarte precisa. Pastila noua in mod normal se comanda exact la dimensiunea care-ti trebuie conform tabelului din manual si a masuratorilor pentru a obtine jocul necesar. Aceste pastile au tratament de suprafata si nu este recomandata prelucrarea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 N-am cumparat prea multe si pe cele pe care le-am cumparat le-am luat de la farmacie , motorul meu are culbutori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 14, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2010 O intrebare tot aici ca sa numai deschid alt topic. De cand am avut problema cu bataia la motor, imi da rateuri in frana de motor sau dupa ce turez ( cand dau drumul acceleratiei ) Poate nu au nici o legatura una cu alta...dar cunoaste cineva cauza si cum se poate remedia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 In frana de motor e normal sa iti dea in general, cand iti da pe loc e putin mai ciudat, e ceva la amestec posibil, dar acum depinde si de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 14, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2010 Nu-mi dadea cand l-am luat. Imi da si pe loc , parca cand se incalzeste nu mai da asa de mult, dar imi da in frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) E amestec sarac, probabil ceva mizerie. Du-te la un amic care se pricepe, desfaceti si curatati carburatorul, suflati bine jiclerele, este usor. Dupa ce montati totul la loc fa o tura de 10-20 de km cu turatie peste 1/2. Scoate bujia si vezi ce culoare are in zona electrodului. Bujia ar trebui sa fie caramizie. Daca este alba inseamna ca aprinderea amestecului degaja temperatura prea mare si nu prea ii face bine motorului, in cazuri extreme poti topi pistonul. Du-o la un mecanic priceput sa-i verifice reglajele carburatorului. Ai grija sa folosesti bujia indicata de fabrica, in manualul de utilizare. Editat Noiembrie 14, 2010 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 14, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2010 ma gandesc , daca aprinderea amestecului ar dehaja o temperatura prea mare ... mi s-ar incinge motorul destul de repede incluzand pornirea venitlatorului si aprinderea becului de atentionare... nu? Deci remedierea se face in cea mai mare parte din carburator. Mersi mult , o sa incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 daca tot iti desface cineva carburatorul este bine sa iti verifice/regleze si jocul la supape, este oricum o operatie recomandata a fi facuta periodic... nu mi-a parut scumpa manopera desi la mine a fost necesara si demontarea radiatorului ... joc la supape nu mai era deloc ... mecanicosul a zis ca am avut noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.