ovidius Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 foarte tare motocicleta. Am vazut-o ieri pe la piata Gemeni (in mers). S-o stapanesti sanatoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 21, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2010 Superb exemplar! Sa o stapanesti sanatoasa si sa va bucurati una de cealalta! PS - thumbs up pentru poze - compozitie si postprocesare intr-un mare fel, bravo! Multumesc Incerc sa am grija de ea frumoasa bicicleta! schimba toba si undertail-ul! Toba da, Understailul de ce?! foarte tare motocicleta. Am vazut-o ieri pe la piata Gemeni (in mers). S-o stapanesti sanatoasa Da, am iesit cred ca la ultima plimbare, a vrut un prieten sa vada cum merge iar eu eram pasagera. Dar gata, saptamana urmatoare la culcarica cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fenegyerek Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 frumoasa bicicleta! schimba toba si undertail-ul! Frumoasa motocicleta...si undertailul e chiar OK lipseste de pe ea un Mivv GP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 21, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2010 Frumoasa motocicleta...si undertailul e chiar OK lipseste de pe ea un Mivv GP Ummm da, iti dau dreptate! sper sa fie finante iarna asta de un Mivv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Toba da, Understailul de ce?! e uratel stopul ala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 25, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2010 e uratel stopul ala! Woww!!!! rusinica ca te iei de stopul meu! Glumesc! Hm...mie nu mi se pare nici urat nici frumos, problema e ca nu prea bate bine, e prea ridicat si de la departare stopul se vede destul de slab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Mie imi place mai mult cum arata cu stopul original. Cat despre toba... un mic filmulet cu un Mivv (dar nu stiu daca e chiar modelul care ti-l doresti tu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 25, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2010 Mie imi place mai mult cum arata cu stopul original. Cat despre toba... un mic filmulet cu un Mivv (dar nu stiu daca e chiar modelul care ti-l doresti tu) Mie una nu imi place stopul orginal, dar nici de cel care il am acum nu sunt incantata. Din pacate insa, eu asa am cumparat-o cu modificarile coditei. In privinta tobei nu am preferinte de marca, poate fi orice atata timp cat imi place cum suna. Voi vedea la primavara ce toba voi achizitiona, asta dupa ce voi incalta motocicleta cu cauciucuri noi (sunt mai importante...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 o motocicleta f buna pt cine stie sa o foloseasca cum trebuie bafta multa si nu uita sa ma ocolesti in trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 5, 2010 Autor Share Postat Decembrie 5, 2010 o motocicleta f buna pt cine stie sa o foloseasca cum trebuiebafta multa si nu uita sa ma ocolesti in trafic Smiorc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 o motocicleta f buna pt cine stie sa o foloseasca cum trebuiebafta multa si nu uita sa ma ocolesti in trafic Smiorc ! © Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desertfox1943 Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Va prezint noua mea iubita... CBR600 F4i sport Noa mandara-i, sa o stapanesti sanatoasa !!! pun pariu ca pe asta o simti mai tare intre picioare ca pe cealalta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 5, 2010 Autor Share Postat Decembrie 5, 2010 Noa mandara-i, sa o stapanesti sanatoasa !!!pun pariu ca pe asta o simti mai tare intre picioare ca pe cealalta ? Multam Fox! Neee...spre deosebire de multi altii, eu nu mi-am luat motocicletele ca sa am ceva tare intre picioare (Ma stii de ceva timp de ti-ai adus aminte de semnatura mea veche ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desertfox1943 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Multam Fox! Neee...spre deosebire de multi altii, eu nu mi-am luat motocicletele ca sa am ceva tare intre picioare (Ma stii de ceva timp de ti-ai adus aminte de semnatura mea veche ) N-am cum sa uit acea replica, are prea mult adevar in ea, te mai si citez din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 6, 2010 Autor Share Postat Decembrie 6, 2010 N-am cum sa uit acea replica, are prea mult adevar in ea, te mai si citez din cand in cand Ma bucur atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIPPY10 Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Pfuu.. SUPER tare moto tau!! sa-l stapanesti sanatoasa si la cat mai multzi km de asfalt >uscat! Treb sa recunosc.. imi place ff mult designul modelului >The Best! Eu vroiam sa-mi iau 900RR SC50 -ul! Sper k anul viitor sa ajungi cu trupa si prin V-estul tzarii.. Asfalt Uscat(si fara gropi)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 9, 2010 Autor Share Postat Decembrie 9, 2010 Pfuu.. SUPER tare moto tau!! sa-l stapanesti sanatoasa si la cat mai multzi km de asfalt >uscat! Treb sa recunosc.. imi place ff mult designul modelului >The Best! Eu vroiam sa-mi iau 900RR SC50 -ul! Sper k anul viitor sa ajungi cu trupa si prin V-estul tzarii.. Asfalt Uscat(si fara gropi)! Multam Cippy!! Da sper ca la anul sa ajung pe la voi, ca de cand tot zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIPPY10 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Dada... mi-a crescut fire albe(multe) de cand tot zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 10, 2010 Autor Share Postat Decembrie 10, 2010 Dada... mi-a crescut fire albe(multe) de cand tot zice... Pai anul urmator nu mai am nicio scuza, partea aia de tara nu am explorat-o pe moto inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIPPY10 Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Ok.. pai te/va asteptam cu bratzele deschise... > Arsita Neagra 2011!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 14, 2010 Autor Share Postat Decembrie 14, 2010 Ok.. pai te/va asteptam cu bratzele deschise... > Arsita Neagra 2011!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 (editat) Frumoasa motocicleta. Daca imi permiti, in opinia mea, stelutele, abtilipdele cu moto gp si abtipildul galben de pe sa, strica un design ce ar putea fi perfect. PS: Cum se simte fata de naked, de hornet? Editat Decembrie 14, 2010 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 14, 2010 Autor Share Postat Decembrie 14, 2010 Frumoasa motocicleta. Daca imi permiti, in opinia mea, stelutele, abtilipdele cu moto gp si abtipildul galben de pe sa, strica un design ce ar putea fi perfect. PS: Cum se simte fata de naked, de hornet? Iti permit pentru ca sunt de acord cu tine. Am mentionat putin mai in urma ca urmeaza sa le dau jos. Nu pot sa zic ca m-am bucurat de CBR inca atat cat ar trebui sa imi formez o parere totala. Am cumparat-o si a venit iarna. La mersul prin oras e ok, pozitia nu e atat de rea precum credeam, m-am obisnuit repede si fara dureri. Consumul este ok. Ce ma deranjeaza e ca se incinge tare...dar si la Hornet exista problema asta, doar ca fiind naked scapam mai usor . La drum lung insa nu i-am facut inca proba, vom vedea la primavara cum se comporta, dupa schimbarea tuturor consumabilelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Frumusica Honda la variantele F nu prea ai ce reprosa la uz de zi cu zi. Vara e nasol de tot caldura de la motor si cadru pe CBR. Cand eram in Hr si mergeam la plaja pe 35 grade nu prea aveam chef de echipament. Mergeam a'la slapar in pantaloni scurti... mama ce epilare pe Honda. Problema este ca ventilatorul porneste la 101-102 grade, temperatura care la mers normal (v>70kmh) nu va ajunge ever motorul dar in oras printre masini sta cam tot timpul acolo si toata caldura motorului este directionata spre picioare iar cadrul preia o mare parte. Rezolvarea? Un comutator montat pe firul de la ventilator care iti permite sa pornesti manual ventilatorul. Astfel pot tine motorul la temperatura optima (84 grade la apa) sau putin peste fara probleme dar ventilatorul functioneaza si singur cand ECU-ul cere asta. Trebuie doar avut grija ca ventilatorul sa fie oprit imediat ce temperatura a ajuns la 84-85 grade in mers si sa nu fie pornit cand ai oprit motorul ca se poate sa ia prb dupa cu bateria. Schimbarea este foarte sanatoasa si pt picioarele mele dar si pt motoreta care nu a fost proiectata sa functioneze la 99+ grade cum ar sta altfel tot timpul prin oras. Asta e singura modificare adusa de mine la 954. Costul total ~5 lei comutator + jumatate de metru de cablu izolat + niste cunostinte cu pistolul de lipit + 1 ora de lucru cu demontare carene si gandire de how and where the frap to put this inclus. De atunci ne intelegem mult mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 16, 2010 Autor Share Postat Decembrie 16, 2010 Frumusica Honda la variantele F nu prea ai ce reprosa la uz de zi cu zi. Vara e nasol de tot caldura de la motor si cadru pe CBR. Cand eram in Hr si mergeam la plaja pe 35 grade nu prea aveam chef de echipament. Mergeam a'la slapar in pantaloni scurti... mama ce epilare pe Honda. Problema este ca ventilatorul porneste la 101-102 grade, temperatura care la mers normal (v>70kmh) nu va ajunge ever motorul dar in oras printre masini sta cam tot timpul acolo si toata caldura motorului este directionata spre picioare iar cadrul preia o mare parte. Rezolvarea? Un comutator montat pe firul de la ventilator care iti permite sa pornesti manual ventilatorul. Astfel pot tine motorul la temperatura optima (84 grade la apa) sau putin peste fara probleme dar ventilatorul functioneaza si singur cand ECU-ul cere asta. Trebuie doar avut grija ca ventilatorul sa fie oprit imediat ce temperatura a ajuns la 84-85 grade in mers si sa nu fie pornit cand ai oprit motorul ca se poate sa ia prb dupa cu bateria. Schimbarea este foarte sanatoasa si pt picioarele mele dar si pt motoreta care nu a fost proiectata sa functioneze la 99+ grade cum ar sta altfel tot timpul prin oras. Asta e singura modificare adusa de mine la 954. Costul total ~5 lei comutator + jumatate de metru de cablu izolat + niste cunostinte cu pistolul de lipit + 1 ora de lucru cu demontare carene si gandire de how and where the frap to put this inclus. De atunci ne intelegem mult mai bine Rezolvarea asta mi-a mai explicat-o un amic din State, ceva asemanator si-a facut si el. Vom vedea la vara cum ne intelegem si poate ingros si eu randurile, Multumesc de pont! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.