Sari la conținut

Noua mea prietena :)


Ravenitza
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 130
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Superb exemplar! Sa o stapanesti sanatoasa si sa va bucurati una de cealalta!

 

PS - thumbs up pentru poze - compozitie si postprocesare intr-un mare fel, bravo!

Multumesc :laugh: Incerc sa am grija de ea ;)

 

frumoasa bicicleta!

 

schimba toba si undertail-ul!

Toba da, Understailul de ce?! :)

 

foarte tare motocicleta. Am vazut-o ieri pe la piata Gemeni (in mers). S-o stapanesti sanatoasa

:) Da, am iesit cred ca la ultima plimbare, a vrut un prieten sa vada cum merge iar eu eram pasagera. Dar gata, saptamana urmatoare la culcarica cu ea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e uratel stopul ala! :)

Woww!!!! rusinica ca te iei de stopul meu! :)

Glumesc!

 

Hm...mie nu mi se pare nici urat nici frumos, problema e ca nu prea bate bine, e prea ridicat si de la departare stopul se vede destul de slab.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place mai mult cum arata cu stopul original. Cat despre toba... un mic filmulet cu un Mivv (dar nu stiu daca e chiar modelul care ti-l doresti tu)

:) Mie una nu imi place stopul orginal, dar nici de cel care il am acum nu sunt incantata. Din pacate insa, eu asa am cumparat-o cu modificarile coditei.

In privinta tobei nu am preferinte de marca, poate fi orice atata timp cat imi place cum suna. Voi vedea la primavara ce toba voi achizitiona, asta dupa ce voi incalta motocicleta cu cauciucuri noi (sunt mai importante...) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va prezint noua mea iubita... :( :D CBR600 F4i sport

 

Noa mandara-i, sa o stapanesti sanatoasa !!!

pun pariu ca pe asta o simti mai tare intre picioare ca pe cealalta ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noa mandara-i, sa o stapanesti sanatoasa !!!

pun pariu ca pe asta o simti mai tare intre picioare ca pe cealalta ? :)

Multam Fox!

Neee...spre deosebire de multi altii, eu nu mi-am luat motocicletele ca sa am ceva tare intre picioare :D (Ma stii de ceva timp de ti-ai adus aminte de semnatura mea veche :()

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam Fox!

Neee...spre deosebire de multi altii, eu nu mi-am luat motocicletele ca sa am ceva tare intre picioare :) (Ma stii de ceva timp de ti-ai adus aminte de semnatura mea veche :D)

 

N-am cum sa uit acea replica, are prea mult adevar in ea, te mai si citez din cand in cand :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfuu.. SUPER tare moto tau!! sa-l stapanesti sanatoasa si la cat mai multzi km de asfalt >uscat! :(

Treb sa recunosc.. imi place ff mult designul modelului >The Best! Eu vroiam sa-mi iau 900RR SC50 -ul!

 

Sper k anul viitor sa ajungi cu trupa si prin V-estul tzarii.. :D

 

Asfalt Uscat(si fara gropi)! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfuu.. SUPER tare moto tau!! sa-l stapanesti sanatoasa si la cat mai multzi km de asfalt >uscat! :(

Treb sa recunosc.. imi place ff mult designul modelului >The Best! Eu vroiam sa-mi iau 900RR SC50 -ul!

 

Sper k anul viitor sa ajungi cu trupa si prin V-estul tzarii.. :D

 

Asfalt Uscat(si fara gropi)! :)

Multam Cippy!! Da sper ca la anul sa ajung pe la voi, ca de cand tot zic... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa motocicleta. Daca imi permiti, in opinia mea, stelutele, abtilipdele cu moto gp si abtipildul galben de pe sa, strica un design ce ar putea fi perfect.

 

PS: Cum se simte fata de naked, de hornet?

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa motocicleta. Daca imi permiti, in opinia mea, stelutele, abtilipdele cu moto gp si abtipildul galben de pe sa, strica un design ce ar putea fi perfect.

 

PS: Cum se simte fata de naked, de hornet?

Iti permit :angryfire: pentru ca sunt de acord cu tine. Am mentionat putin mai in urma ca urmeaza sa le dau jos. ;)

Nu pot sa zic ca m-am bucurat de CBR inca atat cat ar trebui sa imi formez o parere totala. Am cumparat-o si a venit iarna. La mersul prin oras e ok, pozitia nu e atat de rea precum credeam, m-am obisnuit repede si fara dureri. Consumul este ok. Ce ma deranjeaza e ca se incinge tare...dar si la Hornet exista problema asta, doar ca fiind naked scapam mai usor ;) .

La drum lung insa nu i-am facut inca proba, vom vedea la primavara cum se comporta, dupa schimbarea tuturor consumabilelor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumusica Honda :rolleyes: la variantele F nu prea ai ce reprosa la uz de zi cu zi.

 

Vara e nasol de tot caldura de la motor si cadru pe CBR. Cand eram in Hr si mergeam la plaja pe 35 grade nu prea aveam chef de echipament. Mergeam a'la slapar in pantaloni scurti... mama ce epilare pe Honda. Problema este ca ventilatorul porneste la 101-102 grade, temperatura care la mers normal (v>70kmh) nu va ajunge ever motorul dar in oras printre masini sta cam tot timpul acolo si toata caldura motorului este directionata spre picioare iar cadrul preia o mare parte.

 

Rezolvarea? Un comutator montat pe firul de la ventilator care iti permite sa pornesti manual ventilatorul. Astfel pot tine motorul la temperatura optima (84 grade la apa) sau putin peste fara probleme dar ventilatorul functioneaza si singur cand ECU-ul cere asta. Trebuie doar avut grija ca ventilatorul sa fie oprit imediat ce temperatura a ajuns la 84-85 grade in mers si sa nu fie pornit cand ai oprit motorul ca se poate sa ia prb dupa cu bateria. Schimbarea este foarte sanatoasa si pt picioarele mele dar si pt motoreta care nu a fost proiectata sa functioneze la 99+ grade cum ar sta altfel tot timpul prin oras. Asta e singura modificare adusa de mine la 954. Costul total ~5 lei comutator + jumatate de metru de cablu izolat + niste cunostinte cu pistolul de lipit + 1 ora de lucru cu demontare carene si gandire de how and where the frap to put this inclus. De atunci ne intelegem mult mai bine :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumusica Honda :rolleyes: la variantele F nu prea ai ce reprosa la uz de zi cu zi.

 

Vara e nasol de tot caldura de la motor si cadru pe CBR. Cand eram in Hr si mergeam la plaja pe 35 grade nu prea aveam chef de echipament. Mergeam a'la slapar in pantaloni scurti... mama ce epilare pe Honda. Problema este ca ventilatorul porneste la 101-102 grade, temperatura care la mers normal (v>70kmh) nu va ajunge ever motorul dar in oras printre masini sta cam tot timpul acolo si toata caldura motorului este directionata spre picioare iar cadrul preia o mare parte.

 

Rezolvarea? Un comutator montat pe firul de la ventilator care iti permite sa pornesti manual ventilatorul. Astfel pot tine motorul la temperatura optima (84 grade la apa) sau putin peste fara probleme dar ventilatorul functioneaza si singur cand ECU-ul cere asta. Trebuie doar avut grija ca ventilatorul sa fie oprit imediat ce temperatura a ajuns la 84-85 grade in mers si sa nu fie pornit cand ai oprit motorul ca se poate sa ia prb dupa cu bateria. Schimbarea este foarte sanatoasa si pt picioarele mele dar si pt motoreta care nu a fost proiectata sa functioneze la 99+ grade cum ar sta altfel tot timpul prin oras. Asta e singura modificare adusa de mine la 954. Costul total ~5 lei comutator + jumatate de metru de cablu izolat + niste cunostinte cu pistolul de lipit + 1 ora de lucru cu demontare carene si gandire de how and where the frap to put this inclus. De atunci ne intelegem mult mai bine :rolleyes:

Rezolvarea asta mi-a mai explicat-o un amic din State, ceva asemanator si-a facut si el. Vom vedea la vara cum ne intelegem si poate ingros si eu randurile,

Multumesc de pont!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...