dedant68 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Iar bati campii, oamenii vorbesc de cu totul si cu totul altceva in schimb tu o tot tii pe a ta vad. Tu ai inteles ceva din ce s-a discuta aici...sau esti un,, tușier de seara,, daca nu intelegi poti sa asisti si sa inveti, daca nu, alege alt subiect pentru comentarii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Tu ai inteles ceva din ce s-a discuta aici...sau esti un,, tușier de seara,, daca nu intelegi poti sa asisti si sa inveti, daca nu, alege alt subiect pentru comentarii.. Tocmai de asta am si postat, inteleg, "invat", totusi nu inteleg de ce atitudinea asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Unde vezi ca se bate campii ? Se discuta probelma RRT pentru alternatoare, de ce se incalzesc acestea, tipuri de RRT, tipuri de alternatoare , etc. Daca ai contraargumente pentru ce am postat eu, poti sa postezi si sa vedem de ce? si cum? daca nu, te rog nu ma pune vorbe de ,, 2 lei ,, a mai fost unul pe aici care posta aiurea fara sa sa stie ce doreste, probabil goana dupa numarul de postari, hai sa fim seriosi. Esti electrician auto/moto, electronist, etc, absolvent de facultate in domeniu..........repari/remediezi defectiuni electrice la motociclete ...te ascultam ! Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Unde vezi ca se bate campii ? Se discuta probelma RRT pentru alternatoare, de ce se incalzesc acestea, tipuri de RRT, tipuri de alternatoare , etc. Daca ai contraargumente pentru ce am postat eu, poti sa postezi si sa vedem de ce? si cum? daca nu, te rog nu ma pune vorbe de ,, 2 lei ,, a mai fost unul pe aici care posta aiurea fara sa sa stie ce doreste, probabil goana dupa numarul de postari, hai sa fim seriosi. Esti electrician auto/moto, electronist, etc, absolvent de facultate in domeniu..........repari/remediezi defectiuni electrice la motociclete ...te ascultam ! Numai bine, Din nou nu inteleg de unde atitudinea asta? 1. E forum public 2. Discutia a pornit de la releele de Honda, strict Honda in schimb vad ca tot tragi spre altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Si ca sa te conving ca ..spun realitati, consulta schema practica de la Honda! Un alternator pentru care excitatia se realizeaza cu magneti permanenti. Cred ca observi partea de redresare si RRT. Un alternator de acest gen a trecut prin mana mea, verificare si inlocuire 2 diode redresoare. Sper ca am fost de inteles, este forum ...dar de ce sa nu facem ceva constructiv daca tot comunicam in acest gen! Alt.Honda.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fanefmx Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 salut va deranjez cu o problema poate ma poate ajuta cineva , am o honda vfr 800 vtec 2003 care dupa ce o pornesc la 1 min incepe sa apara un tacanit dupa care se opreste merge putin ok si iar apare acel tacanit daca o turez dispare ok pana aici plec cu ea si la fiecare reducere de viteza apare acel tacanit si la acceleratie pana in 3000 de ture la fel opresc la semafor si incepe iar sa tacane se opreste si iar incepe si tot asa am schimbat un intinzator care era mucificat si tot degeaba acum intrebarea are care idee ce i pot face sincer ma dispera acel tacanit , cu stima stefan salut va deranjez cu o problema poate ma poate ajuta cineva , am o honda vfr 800 vtec 2003 care dupa ce o pornesc la 1 min incepe sa apara un tacanit dupa care se opreste merge putin ok si iar apare acel tacanit daca o turez dispare ok pana aici plec cu ea si la fiecare reducere de viteza apare acel tacanit si la acceleratie pana in 3000 de ture la fel opresc la semafor si incepe iar sa tacane se opreste si iar incepe si tot asa am schimbat un intinzator care era mucificat si tot degeaba acum intrebarea are care idee ce i pot face sincer ma dispera acel tacanit , cu stima stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) Ulei putin/la limita inferioara si/sau de proasta calitate .Probleme de genul acesta am avut si le-am rezolvat prin schimb ulei ...primi 1000km a disparut fenomenul dar dupa a reaparut ,parca mai intens (aceasta e o parere subiectiva) . Din descrierea facuta de tine am inteles ca dupa 1' se opreste din tacanit ,nu motorul ! Pe de alta parte ,cand tacane se lovesc doua piese ;in urma acestor lovituri apare o uzura care nu se poate inlatura prin tensionarea lantului (apropo,acela zornaie ,se freaca de ceva si nu da o lovitura scurta) .Ce tip de intinzator ai : cu autotensionare sau normal ? Editat Mai 23, 2013 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fanefmx Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 hidraulic intinzatorul fuctioneaza pe presiune de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Probleme la prima pornire la SUZUKI INTRUDER 1500 LC. Trebuie sa dau foarte mult la automat pana porneste,si cu soclu tras si cu el netras. Mentionez ca la un moment dat da un rateu de porneste alarmele la masini.Dupa care nu mai am probleme la pornire pana se raceste motorul,cand sa racit aceasi problema! O idee ce ar putea fi? orice idee este binevenita! Multumesc anticipat!~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Cand tacane nu 'fumeaza' ? Ai spalat motorul (interior) ?Posibil o mizerie sa obtureze partial canalul de ungere al intinzatorului iar acesta sa tensioneze lantul insuficient . Marian ,din cate zici problema sunt carburatoarele nesincronizate si/sau cu mizerie si/sau nivel mult diferit . Cu motorul rece,un pic socat ,la un cilindru ajunge benzina la greu iar la celalat mai deloc . Surplusul de benzina se elimina in esapament unde se apride de pornesc alarmele . Pornirea dificila poate fi si de la bujii . Incearca sa faci o sincronizare (la cineva care chiar stie ca de nu poate si merge cum porneste) ; verifica partea de aprindere (bujii ,fise,bobine) -o pipa de bujie defecta poate cauza pornirea grea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Mulțumesc frumos pentru informație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grigoreionutmarius Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 salut, am si eu o problema la mobra mea. Ieri incercand sa plec cu ea,am pornit-o,a stat normal cu socul tras pana a crescut temperatura,iar cand sa scada turatia a scazut incet incet pana s-a oprit de tot. Cand ma uit in rezervor am observat ca era cam murdara benzina(ce e drept,aveam si cam putina). Am fost la peco,am adus benzina,i-am pus si tot nu a pornit,am si impins-o si degeaba. A mai patit cineva?Ma puteti ajuta cu un sfat? Este prima oara cand patesc asa ceva si chiar nu stiu ce i-as putea face. Am eu niste ideii,dar am zis sa mai cer si parerea altor motociclisti cu mai multa experienta! Va multumesc si sper sa ma ajutati! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Cand tacane nu 'fumeaza' ? Ai spalat motorul (interior) ?Posibil o mizerie sa obtureze partial canalul de ungere al intinzatorului iar acesta sa tensioneze lantul insuficient . Marian ,din cate zici problema sunt carburatoarele nesincronizate si/sau cu mizerie si/sau nivel mult diferit . Cu motorul rece,un pic socat ,la un cilindru ajunge benzina la greu iar la celalat mai deloc . Surplusul de benzina se elimina in esapament unde se apride de pornesc alarmele . Pornirea dificila poate fi si de la bujii . Incearca sa faci o sincronizare (la cineva care chiar stie ca de nu poate si merge cum porneste) ; verifica partea de aprindere (bujii ,fise,bobine) -o pipa de bujie defecta poate cauza pornirea grea . Acum nu mai pornește deloc, nu mai da scantee la nicio bujie. Oare ce ar putea fi? Dacă aveți sau știți pe cineva care cunoaște dați-mi si mie de știre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) salut. cum pot sa verific la motocicleta mea daca termocupla este buna? m-am dus pe teren accidentat, cu viteza mica, si tot nu a pornit ventilatorul. multumesc. Editat Iunie 18, 2013 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Johny ,in manualul de service se da procedura de verificare a termocuplei . O dai jos de pe radiator (cu grija sa nu fisurezi radiatorul) si verifici continuitatea cu un bec de far . Inainte de a o da jos ,scurcircuteaza firul care merge ei la masa . Cu contactul pus trebuie sa porneasca ventilatorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 o sa incerc multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pelicanu Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 (editat) sal colegii am o problema cu moto........... am un vfr 800 martorul de neutral nu mai se aprinde a inceput sa se stinga pe la 80 grade temperatura si a tot scazut acum nu se mai aprinde deloc de vreo 2 sapt se opreste la semafoare , cand dadeam in denivelari(socuri), dar numai cand trageam ambreiaj in forta nu se intampla am desfacuto mam uitat pe fise leam pus inapoi 2 zile nu a mai facut acum iar a inceput dar nu se mai opreste la deniveri,acum cand trag de ambreiaj si pe frana stiu ca au o problema pe senzorul de neutral .... astept sfaturi si pareri mltumiri anticipate salut va deranjez cu o problema poate ma poate ajuta cineva , am o honda vfr 800 vtec 2003 care dupa ce o pornesc la 1 min incepe sa apara un tacanit dupa care se opreste merge putin ok si iar apare acel tacanit daca o turez dispare ok pana aici plec cu ea si la fiecare reducere de viteza apare acel tacanit si la acceleratie pana in 3000 de ture la fel opresc la semafor si incepe iar sa tacane se opreste si iar incepe si tot asa am schimbat un intinzator care era mucificat si tot degeaba acum intrebarea are care idee ce i pot face sincer ma dispera acel tacanit , cu stima stefan daca e pe partea ambreiajului este de la o piesa imi scapa denumirea care este slaba ceva gen arc la mine fostul proprietar a schimbato o sa ma intresez si o sa trimit foto daca problema pt care a schimb este asemanatoare Editat Iulie 13, 2013 de pelicanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 (editat) Informatia de neutral e data de un intrerupator care palpeaza o cama . Acel intrerupator se mai strica ,are un numar limitat de actionari si este in contact direct cu uleiul fierbinte iar daca integritatea etansarii e compromisa ... oricum imbatraneste mai rapid decat intrerupatoarele de uz general . E plin ebay-ul de ele dar sunt relativ scumpe . http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR5.TRC1.XHonda+VFR800+Neutral+Switch.TRS0&_nkw=Honda+VFR800+Neutral+Switch&_sacat=0&_from=R40 Verifica inca o data firele ,in mod special prinderea cu surub de pe intrerupator . Editat Iulie 13, 2013 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pelicanu Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 ms man de resp cititor auzisem este velabil si pt hornet dar tot sper sa nu fie ala oricum sezonul pt mine s-a terminat anu asta .... a aparut baietelu si mai mult cu auto dupa 6 ani cu moto indiferent de vreme e greu acum....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_bass85 Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Salut. Am si eu o problema la un Hornet din 2001, cumparat recent si daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi, mi-ar fi de mare ajutor. In prima zi cand l-am cumparat, a mers ok, desi nu am mers foarte mult. A doua zi dupa 30 de km parcursi, dadea semne ca nu mai are benzina. Am dat pe rezerva si a mers. Dupa 15 km aceeasi problema. Ma uit in rezervor si era pe jumatate. Am mai alimentat 8 litrii de benzina si a3a zi s-a oprit motorul in mers de vreo 6 ori. El da semne ca ramane fara benzina, merge in 3 si dupa aia nu mai are vlaga si se opreste. Asi vrea sa stiu daca e pe partea electrica sau mecanica. Daca a mai avut cineva aceasta problema si a rezolvat-o sa imi zica ce i-a facut. Ma gandeam ca busonul de la benzina sa fie infundat si sa se produca vid in rezervor si sa nu poata curge bezina, dupa aia ma gandeam sa fie un gunoi in rezervor...sau CDI-ul. Nu am schimbat deocamdata nimca la el...nici bujii, filtru de aer, ulei si filtru de ulei. Urmeaza cat de curand. Astept raspunsurile si parerile voastre. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Problema cu vidul se poate constata usor: cand se opreste de la sine ,deschide repede rezervorul si trage cu urechea daca face vreun zgomot suspect . Curata carburatoarele ,regleaza supapele si sincronizeaza-le. Pe partea electrica curata contactele (mufe) . O fi fost un motor 'pregatit' pt vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.