mas oyama Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 o fi no fi sinteza , ma pricopsi cu un M61 motor,cutie si cadru. am inceput cu motorul prin ai face cezariana si a scoate toti fetusi putezi gasiti in el! partea proasta e ca un piston era blocat in cilindru, partea buna e ca pistoanele sunt de Wolskvagen-Audi de 79.4..... clar mai bine cnstruite solide..... incepe puricare pe fiecare piesa in parte... Mesaj completat si mai ! multa rugina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Spectaculos! ...preferata mea e qiuloasa! Idee e ca, ca sa treci peste ceva greu , e bine sa-ti iei un avant...asa, cat mai de departe...sau cat mai de jos... Tu ti-ai luat un avant serios ! Poate fi o noua etapa placuta in viata... Succese! ...am mosit doua...deci pot abera pe tema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 am auzit o chestie pe care inca nu am testat-o, cica rugina ar iesi cu solutzie de sare de lamaie si apa... nu stiu in cat timp se petrece reactia dar cred ca merita incercat, probabil ca totul debinde de concentratzia de sare de lamaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 vezi ambielajul in primul rand si ce sa zic de pistoanele alea, probabil trebuie alezat deci adio pistoane.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 am auzit o chestie pe care inca nu am testat-o, cica rugina ar iesi cu solutzie de sare de lamaie si apa... nu stiu in cat timp se petrece reactia dar cred ca merita incercat, probabil ca totul debinde de concentratzia de sare de lamaie http://www.policolor.ro/pdf/ro/feruginol.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 brava, brava, hai sa vedem ce iasa din uralul asta ...........spor la munci si la cati mai putini nervi cand stai in apropierea barosului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 arata intr-un mare fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 23, 2010 Autor Share Postat Octombrie 23, 2010 (editat) urarile sunt pe masura asteptarilor! ambielajul la prima vedere e bun, cel putin nu agata, nui crapat,fisurat ,bielele sunt drepte bucsele de bronz sunt OK, ramine de analizat puricat! spuneti-mi va rog care e cota 0 la M61? cota cilindrii-pistoane ...cota1 ?cota 2?..... in functie de asta se va decide soarta pistoanelor.... daca e si un manual de reparatie care sa mi-l poata da careva ar fi tare bine venit! am nevoie de capac transmisie si capac aprindere, si grup....daca le are cineva rog sa-mi dea de stire. cel putin capacele in prima faza am nevoie de ele ar mai fi dinamul la capitolul " am nevoie de:" insa vreu sa mearga pe 12 volti, o idee cum sa fac modificarea e bine venita, s-o citesc. Mesaj completat arata intr-un mare fel... si va arata intr-un mare fel ,bani sa am sa investesc in piese, cel putin sa fac motorul sa se invirta, restul e fantezie Editat Octombrie 23, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 de unde stii ca sunt de ww ??? ca eu nu am vazut pistoane de ww cu camera de ardere in piston doar la diselele dupa 94 cele cu injectie directa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 23, 2010 Autor Share Postat Octombrie 23, 2010 vezi ambielajul in primul rand si ce sa zic de pistoanele alea, probabil trebuie alezat deci adio pistoane.. cilindrii nu cred ca au scapare, unul e mincat bine si nu cred ca scapa.....am sa-l duc la un meserias sa-si dea el cu parerea, poate scapa doar Hornuit, atit cit sa-l corecteze.Segmenti vor fi facuti tot la dinsi ,e vorba de cei de la Sigma, mesteresc multe si pentru multi. Mesaj completat de unde stii ca sunt de ww ???ca eu nu am vazut pistoane de ww cu camera de ardere in piston doar la diselele dupa 94 cele cu injectie directa sa nu dau cu presupusul! daca esti amabil poate imi spui si provenienta lor, iti dau datele exacte si poate afli in ce motor au umblat. Mesaj completat Spectaculos!...preferata mea e qiuloasa! Idee e ca, ca sa treci peste ceva greu , e bine sa-ti iei un avant...asa, cat mai de departe...sau cat mai de jos... Tu ti-ai luat un avant serios ! Poate fi o noua etapa placuta in viata... Succese! ...am mosit doua...deci pot abera pe tema... sunt ca pruncu care capata acadele si piscoturi agatate in ata, alea frumos colorate in tricolorul Romaniei! .....incep sa simt gustul dulce pufos al piscoturilor..... sa aberam impreuna tovarase! daca motorul era functional ,piscoturile nu ar fi fost asa dulci......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erc Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 exista pistoane de vw cu camera de ardere (cod motor 2E in poza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 exista pistoane de vw cu camera de ardere (cod motor 2E in poza) da de astea stiam dar pe mine ma deruteaza modelul camerei pt ca nu am vazut asa ceva numai la diesel si cinstit iti spun ca mi-au trecut o multime de motoare prin mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 10, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2010 (editat) Mesaj completat diametru piston 79.4 Mesaj completat corectarea tachetilor si corectarea scaunelor de supape ...de inceput Mesaj completat ...... Editat Noiembrie 10, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Salut! Este o motocicleta memorabila. Am restaurat si eu un Ural IMZ 8103. Ai nevoie de documentatie? Poze ne mai arati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 16, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2010 Salut! Este o motocicleta memorabila. Am restaurat si eu un Ural IMZ 8103. Ai nevoie de documentatie? Poze ne mai arati? desigur! e nevoie de documentatie, daca se poate trimete-o pe mail mosu2007@yahoo.com din pacate.. eu nu o voi putea aduce in stare originala, lipsesc multe si nu se gasesc si cind le gasesc, imi tai portia de proteina animala din alimentatie pe o jumate de an. din fericire ma pot juca, asa incet...... carburatia va fi probabil de japoneza sau k68 sa vad daca nu e falsificatura ce am sa nu investesc degeaba in kitul de reparatie.aprindere elctronica si probabil un alternator pe 12 volti. intrebare: cit este distanta din capul pistonului pina la gaura boltului? , pe axa gaurei sau pina la umarul de sus ? pistoanele din ea sunt de Vw si nu am avut inspiratia(din nestiinta) sa urmaresc cursa pistonului in cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Salut! Ca documentatie pot sa iti dau o copie dupa urmatoarele lucrari: George Al. Mayer "Intretinerea si repararea Motocicletelor", Ed Tehnica, Bucuresti, 1956 George Al. Mayer "Intretinerea si repararea Motocicletelor, Motoretelor si Scuterelor", Ed Tehnica, Bucuresti, 1961 George Al. Mayer "Manualul Motociclistului", Ed Tehnica, Bucuresti, 1957 D. Vochin "MOTOCICLETA", Ed Tehnica, Bucuresti, 1964 Manual de reparatie URAL, editia din 1989, limba rusa Manual de intetinere URAL in limba germana (PDF, deci ti-l voi trimite pe mail) Din pacate nu le am si scanate, ar fi fost mai usor de trimis. In ceea ce priveste pistonul, la PMS trebuie sa ajunga in acelasi plan cu suprafat de contact cu chiulasa a cilindrului, deci la nivel. Pistoanele pe care le vad in pozele tale nu au forma corespunzatoare. Cele de Ural/ M63 au doua decupaje in care "intra" discul supapei cand pistonul e la PMS. Deci, exista riscul de compresie necorespunzatoare, putere mica si distrugere a suprafetei cilindrului, daca pistoanele de VW au un joc mai mare decat cel permis. Ai incercat sa vezi cat costa un set motor la deler-ul URAL? In mod normal ar trebui sa fie compatibil cu cel de Ural 650 si parca nu era f scump. Din pacate nu am un piston scos ca sa il pot masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 probabil un set nou la dealer costa cat a dat el pe motocicleta. avantajul (mare) ar fi ca e original si nu o cioplitura bashita care merge 4 minute si caleaza apoi prosteste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 se lauda cei de pe oldtimergarage cu seturi facute in Nemtsia, asa ca e o varianta intermediara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 17, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2010 uitel! tucala-r tata ce frumos e creol pistonul asta! http://www.oldtimergarage.eu/store/product...roducts_id=1172 care e setul de care zici matale coane Aleco? alta intrebare: la modelul asta de M,la cutia de viteze, treptele de viteza se pot schimba manual si cu levierul din dreapta? Mesaj completat Salut! Ca documentatie pot sa iti dau o copie dupa urmatoarele lucrari: George Al. Mayer "Intretinerea si repararea Motocicletelor", Ed Tehnica, Bucuresti, 1956 George Al. Mayer "Intretinerea si repararea Motocicletelor, Motoretelor si Scuterelor", Ed Tehnica, Bucuresti, 1961 George Al. Mayer "Manualul Motociclistului", Ed Tehnica, Bucuresti, 1957 D. Vochin "MOTOCICLETA", Ed Tehnica, Bucuresti, 1964 Manual de reparatie URAL, editia din 1989, limba rusa Manual de intetinere URAL in limba germana (PDF, deci ti-l voi trimite pe mail) Din pacate nu le am si scanate, ar fi fost mai usor de trimis. In ceea ce priveste pistonul, la PMS trebuie sa ajunga in acelasi plan cu suprafat de contact cu chiulasa a cilindrului, deci la nivel. Pistoanele pe care le vad in pozele tale nu au forma corespunzatoare. Cele de Ural/ M63 au doua decupaje in care "intra" discul supapei cand pistonul e la PMS. Deci, exista riscul de compresie necorespunzatoare, putere mica si distrugere a suprafetei cilindrului, daca pistoanele de VW au un joc mai mare decat cel permis. Ai incercat sa vezi cat costa un set motor la deler-ul URAL? In mod normal ar trebui sa fie compatibil cu cel de Ural 650 si parca nu era f scump. Din pacate nu am un piston scos ca sa il pot masura. George Al. Mayer "Intretinerea si repararea Motocicletelor, Motoretelor si Scuterelor", Ed Tehnica, Bucuresti, 1961 pe asta o am, ma ajutat mult...si ma ajuta Manual de intetinere URAL in limba germana (PDF, deci ti-l voi trimite pe mail) e bine venita chiar daca e in germana, dam pe google sa traduca, ma folosesc de imagini...am sa-mi caut si creioanele de colorat multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 In mod normal cutia are si schimbator la mana. Acesta este folosit mai mult pentru reglarea cutiei. Daca totusi vrei sa schimbi vitezele cu el trebuie cu miscari ferme si rapide deoarece exista riscul sa carai cutia destul de rau. In ceea ce priveste pistoanele, daca sunt cele maro de pe link-ul comunicat mai devreme nu cred ca sunt bune, sunt pentru motoare cu supape laterale si nici dimensiunile nu cred ca sunt cele corespuzatoare. O alta informatie utila: Pistonul de M61, M63, Ural are 4 segmenti... Un alt site interesant de vizitat este: www.motorrat-stemler.de. Au multe piese, mai ailes cauciucaraie universala... PS: Am trimis cartea PDF pe mail... Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Hell yeah!! Extras din ultima factura de la Stemler, sosita la mine 'eri: 00 00 0 000 046 Auspuffgewinde-Reparatur fĂźr alle BMW-Modelle ab: 2x2 50,29 € 100,58 € It is only to repair the thread. The cylinder head must be oil and grease free and without valves. Or it cost more. 00 00 0 000 103 Zylinder bohren und honen 2x2 54,50 € 109,00 € 11 25 0 012 261 Kolben R 60/2 (125 mm Pleuel) (Ø 72,5) "deutsche Produktion" 2 2 116,81 € 233,62 € The size of the pistons is for price sample. The right side depends of the cylinder Ø after bore. The pistons are complete with rings and bolt. Intr-adevar, calitatea e la ea acasa. Dai un ban, da' stai in fata. Succes(uri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 exista pistoane de vw cu camera de ardere (cod motor 2E in poza) E piston de motor de 2000 cm daca zici ca asta e codul motor. Mesaj completat da de astea stiam dar pe mine ma deruteaza modelul camerei pt ca nu am vazut asa ceva numai la dieselsi cinstit iti spun ca mi-au trecut o multime de motoare prin mana Sunt destule motoare pe benzina care au pistoane cu calota iar la diesel de regula au numai motoarele cu injectie directa ca sa faca turbionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Salutare, Am vazut ca avem aproape cate un topic special dedicat fiecarei marci de motociclete "comuniste" din Romania, insa lipsesc URAL si M. Haideti sa ne facem si noi, posesorii de URAL si M un topic dedicat. Eu sunt posesorul unui URAL IMZ 8103-10. Cat de curand vor aparea si pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 M72 are topic la clasice, deja M72, M61, 62, 63, sunt clasice. La fel si Ijul 49. O sa pun topicul sus si succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ro nin Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Nu a fost nevoie de topic special pentru că nu au pus nici un fel de probleme AÂşa că punem doar poze : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.