rove Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 topicurile astea cu ulei sunt interminabile si circula prea mult folclor. Cel mai mult i-ar place lui nea Niprea/Rural 0W30 - la pornire. Iarna cand ajunge in temperatura de lucru si incepe sa stea in trafic dupa toate conservele evident 0W30 nu-si mai face treaba. Cel mai putin ii place lui nea Niprea 20W50 sau M40 - la pornire. Iarna cand ajunge in temperatura de lucru si sta in trafic parca e mai bine - dar un 15W40 se descurca avand in vedere multele grade cu minus. Daca-l incingi bine si 15W40 ar putea fi prea subtire. cartea recomanda 15W40 - (M8V-ul rusesc). Experienta indica pentru 3 sezoane romanesti si chiar pentru ierni blande 20W50 neuitand intervalele de incalzire. Mineral, semisintetic, sintetic- i-as pune cel mai sintetic sintetic daca as avea banii. Da, face diferenta. E clar ca face diferenta sinteticul .Eu la fostul meu boxer am vrut sa-i dau ce este mai bun,am pus tot 20w50 cum vroia cartea dar full sintetic de la Motul,nu mineral.Surpriza mare,manca ulei ca nebunu asa ca l-am trecut pe mineral si a fost totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 (editat) daca am ajuns sa fac reclama la castrol, nu stiu ce sa mai zic. Cel putin asta am reusit sa deduc din ce ai scris tu. M-am gandit ca poate unii au folosit asa ceva si eram curios daca chiar este ce scrie acolo, sau e numai ambalajul mai vintage. si nu vad de ce este asa exagerat sa cumperi uleiul din uk sau de oriunde altundeva, atata timp cat uleiurile de la noi lasa urme de indoiala. Ca sa nu mai zic ca nici diferenta de pret nu este de speriat. Stiu pe cineva care si-a luat de pe louis exact acelasi ulei care il cumpara normal din romania si pe langa faptul ca a iesit mai ieftin, a constatat ca uleiul luat din germany s-a comportat mult mai bine, fata de cel din romania. deja am deviat de la subiect. numai bine! il gasesti si la louis.de http://www.louis.de/_30edf4e4ec0bdc0fb4806fc400e25ef8bb/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=325&wgr=432&list_total=40&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10038243 Parerea ta ca nu este SI ulei de calitate in Ro. Iar cine ia Procycle de la tata luiz, sa faca bine sa unga poarta cu el, ca e pacat de motorul in care il baga... SI e vremea sa lasam chestia cu uleiurile ca e un subiect fara sfarsit. anul trecut am luat castrol de la louis, acum am luat din romania acelasi ulei....pare la fel, nu am facut inca schimbu da' cred ca astea cu uleiul contrafacut sunt mai mult mituri romanesti.... Editat Februarie 14, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Care ați văzut filmul ăsta? Are premiera de gala pe 1 Martie la Studio. De pe 2 Martie cred ca e cu public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiticuBc Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 se vinde 1 bucata cutie viteze ural `92 cu filtru de aer...astept ofertele voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 AÂşteptăm pozele tale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiticuBc Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 maine si pozicile...si mai am multe piese de nipru...spune`ti cam ce ati mai vrea...de motor ma refer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Probabil îl Âştiați... dar abia acum am văzut Âşi eu cum se face cu tracțiune pe față Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Trebe sa faci unul de-asta cu tractiune pe atas. Apoi o sufa de vreo 4m, schiurile in picioare si la drum. . . . Visuri,maica,visuri Uitati cum face krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 tot despre ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Arata super avionul de mai sus ....dar parca e prea modificat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Arata super avionul de mai sus ....dar parca e prea modificat... avionul de care zici tu ii modificat undeva pe la mama dracu prin ucraina.acolo cica nu le trebuie verificare tehnica si deci uite rezultatul.mie mi se pare un lucru facut calumea fata de modificarile care le fac unii la botul calului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 avionul de care zici tu ii modificat undeva pe la mama dracu prin ucraina.acolo cica nu le trebuie verificare tehnica si deci uite rezultatul.mie mi se pare un lucru facut calumea fata de modificarile care le fac unii la botul calului Ma refeream la raportul sasiu ,roata din fata si roata din spate...roata din spate poate ar fi mai frumoasa sa fie mai mare ...si la balon,..mai lata ...beh, fiecare cu ideile lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Ma refeream la raportul sasiu ,roata din fata si roata din spate...roata din spate poate ar fi mai frumoasa sa fie mai mare ...si la balon,..mai lata ...beh, fiecare cu ideile lui... nu tot ce ii frumos ii si tehnic sau util.stiu pe cineva care a montat roata auto pe un cadru facut de el dimensiunile erau parca 255/60/17 arata foarte bine numai ca dupa un test mai amanuntit si a dat cu seama tipul ca va omora motorul cu roata aia si a renuntat la proiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Da a renuntat,a dat jos motorul de pe proiect si l-a dus cu foarte multa grija-n sufragerie sau in dormitor,sau in living si-l admira. "Te-am salvat" probabil ca -i spune,roata aia mare avea sa-ti strice toti rulmenti,ambielajul poate si volanta... Am admirat si eu pozele si poate ca sunt subiectiv dar zic ca este o onoare pentru motorul respectiv,pe care-l iubesc si eu,sa stea pe asa lucrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Da a renuntat,a dat jos motorul de pe proiect si l-a dus cu foarte multa grija-n sufragerie sau in dormitor,sau in living si-l admira. "Te-am salvat" probabil ca -i spune,roata aia mare avea sa-ti strice toti rulmenti,ambielajul poate si volanta... Am admirat si eu pozele si poate ca sunt subiectiv dar zic ca este o onoare pentru motorul respectiv,pe care-l iubesc si eu,sa stea pe asa lucrare. era vorba de un motor de mz de 300 cc nu avea cum sa duca asemenea roata mult timp si dac ma gandesc bine nici uralullui nu ii placea sa traga o asemenea roata.parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Am cochetat si eu cu o roata mai mare si m-am blocat la cadru,nu avea loc. De aia-l apreciez pe respectivul fiindca a mers mai departe,cum au mai facut si altii,ca o merge sau nu vom sti cand ne vom asuma riscul.Daca as reusi sa fac asa ceva,traba cu roata si motorul ar fi ultima mea problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Am cochetat si eu cu o roata mai mare si m-am blocat la cadru,nu avea loc. De aia-l apreciez pe respectivul fiindca a mers mai departe,cum au mai facut si altii,ca o merge sau nu vom sti cand ne vom asuma riscul.Daca as reusi sa fac asa ceva,traba cu roata si motorul ar fi ultima mea problema. va trebui sa modifici furca pe spate(bascula)va trebui facuta una de la zero iti va trebui sa faci alte prinderi sa "bata"la cadru si altele pt roata dar in principiu cu ceva masuratori exacte ceva material de calitate aparat de sudura si un flex se poate face asta depinde de tine acu dac iti vei prinde mintea cu asemenea lucrare.ce sa tic bafta si ne vedem pe drumurile patriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Sa-mi prind mintea cu asa ceva,cu cea mai mare placere,numai ca a vrea nu este suficient. Anul asta cred ca o sa merg mai putin cu moto pe so s ele l e patriei,oricum primul rand de bere-l dau eu. Mi-a facut placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Mda..mi s-a pus pata pe Ural, modelul nou. Ceva pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Daca ai posibilitatea este perfect, modelul nou. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Mda..mi s-a pus pata pe Ural, modelul nou. Ceva pareri? Domnule, n-o sa afli mare lucru: cei ce stiu nu vorbesc, cei ce vorbesc nu stiu. In rest, numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Multumesc, ai sintetizat perfect. O sa-l calaresc intr-o zi cu soare pe al lui Cristi si de acolo om vedea. Editat Martie 28, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Multumesc, ai sintetizat perfect. O sa-l calaresc intr-o zi cu soare pe al lui Cristi si de acolo om vedea. tu de fapt ce vrei sa afli? fiabilitate? viteza? cum se descurca pe camp? capacitatea de cargo? daca iti place cu atasul? sau care dintre modele e mai potrivit pentru tine in particular? daca merita sau nu tractiunea pe atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Păi ar fi simpatică o recenzie a tuturor acestor aspecte . Că am impresia că Uralul nou va rămâne multă vreme cvasi-tabu pentru majoritatea motocicliÂştor români. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Atunci sa se afirme minoritatea! Nu?? E fiabil, fuge de crapa (comparat cu tuciuri gen Nipru si alte asemenea), le stie pe camp (vezi Aventurile lui Mr. Cob), capacitatea de incarcare - intrebi pe nea ala vecin cu tine, care are M72, iti va spune in ce unitate de masura vrei tu: in sticle de vodca, in saci de cartofi, in sape, in paie, in kile de lana... eu pot sa iti spun in numar de saci de mere Iti place cu atasul. Pentru tine cel mai potrivit e Retro (fix ala la care te gandesti tu!) N-ai tu treaba cu tractiunea la atas, ai Zundapp. Punct. Hai, cand il muti la tine in curte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.