Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna asta! :ok:

 

Iti doresc kilometri multi si probleme deloc :burnout:

 

Multumesc, poate acum ajung si eu cu voi prin Austria.

 

 

Bugetarule.

 

Âşi ioo:

URAL, FAÂŞI GHINI LA MORAL !!!

 

Da, si acum il asteptam pe maistrul Nicu sa ne spuna el cum sta treaba cu bugetarii.

 

Nie panimaiu moldovenski, bre!

 

 

Cutia de Ural cu revers este acum in posesia mea :rolleyes: .

 

 

 

 

 

Bravo, sa-ti traisca si pe motoreta sa schimbe vitezele fara probleme. Care mai vrei din asta, am si eu 1. Sau chiar 2.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna asta! :ok:

 

 

Gata, vă cer berea virtuală tuturor! :P

:friends:

Iar lui @cios o să-i recomand s-o facă slogan oficial! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am apucat de dezmembrat :moron: Ural-ul.

 

 

 

 

Acum cadrul si toate elementele de tabla sunt pregatite pentru sablat.

 

Si pentru ca tot m-am apucat voiniceste de treaba, ia uitati "CE AVEM NOI AICI!"

 

 

 

...si binenteles inca cateva repere demne de luat in seama ;) .

 

 

 

 

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mihai prd pentru ajutorul oferit in ceea ce priveste surpriza pe care i-am facut-o prietenei mele , plimbarea a fost excelenta si zambetele nu s-au lasat asteptate :) Un adevarat profesionist si un om de o calitate mai rar intalnita in zilele noastre. Cat despre motocicleta ....pffff vis ! Black beauty nu alta :) . Inca o data multumesc frumos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un Ural Tourist 2008, nu este o motocicleta restaurata. Saua este originala Ural (de altfel, stau bine pe ea, fara dureri suparatoare, tinand cont de spatele meu).

 

Pretul de achizitie e accesibil oricarei persoane cumpatate care se lasa de tigari 2 ani jumate.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un Ural Tourist 2008, nu este o motocicleta restaurata. Saua este originala Ural (de altfel, stau bine pe ea, fara dureri suparatoare, tinand cont de spatele meu).

 

Pretul de achizitie e accesibil oricarei persoane cumpatate care se lasa de tigari 2 ani jumate.

Eu daca m-as lasa as economisi in 2ani si 6luni 2433.33 euro! Deci de la cate pachete pe zi ai facut socoteala???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plin proces de restaurare URAL M 63 inca nu am decis varianta finala a incarcarii.

 

 

 

 

pe 6V sau 12V headscratch.gif

cu dinam sau alternator headscratch.gif

 

Astept sugestii din partea voastra. Nu doresc sa tai urechile de pe motor unsure.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plin proces de restaurare URAL M 63 inca nu am decis varianta finala a incarcarii.

 

 

 

 

pe 6V sau 12V headscratch.gif

cu dinam sau alternator headscratch.gif

 

Astept sugestii din partea voastra. Nu doresc sa tai urechile de pe motor unsure.gif

Charlie e pe 6 si se descurca, se mai arde cate un generator mai cate un releu care se repara sau segasesc, dar e vorba de vreo 20 000 km. Eu l-as lasa pe 6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plin proces de restaurare URAL M 63 inca nu am decis varianta finala a incarcarii.

 

 

 

 

pe 6V sau 12V headscratch.gif

cu dinam sau alternator headscratch.gif

 

Astept sugestii din partea voastra. Nu doresc sa tai urechile de pe motor unsure.gif

salut de si al meu este mai vechi m62 am cam 3000 cu el de cand la m pus pe picioare de anul trecut,mai mult de jumatate i am facut of roud eu merg pe 6v si cu aprindere electronica de la dany si nu am avut nici cel mai mic stres,apropo azi l am scos la o tura de of roud ne pornit de cateva saptamani doua pedale de amorsare socu tras la poz 1 a pornit la prima pedala si a mers fara nici o prblema ,mama prin ce cratere l am bagat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva zile studiez sistemul de franare (original) folosit de UARAL pentru ataÂş unsure.gif.

Consider ca este necesar si foarte eficient in cazul franarilor de urgență.

 

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un Ural Tourist 2008, nu este o motocicleta restaurata. Saua este originala Ural (de altfel, stau bine pe ea, fara dureri suparatoare, tinand cont de spatele meu).

 

Pretul de achizitie e accesibil oricarei persoane cumpatate care se lasa de tigari 2 ani jumate.

A fost cumva motocicleta domnului Adrian din Jilava?

Si daca nu sunt indiscret care a fost pretul?(ma cam tenteaza asa ceva si tre' sa imi pregatesc bugetul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost, acum este motocicleta lui Mihai Voda din Berceni, vecin cu Cios, importator de Ural si vanzator de Ural ca al meu la super pret. Al meu a costat 5500 euro, nu e nici un secret, taica-meu si nevasta sa-mi traiasca, ca daca era dupa salariul meu...

 

Daca vrei o motocicleta la care sa nu mai stai sa reglezi si sa reglezi si nu esti un mic Aleko, ia-ti un Ural nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit un task de schimbat set motor de Ural si reglat aprindere si carburatie, nu ceva spectaculos. Dar am zis sa fac ca la carte.

Azi a fost prima etapa: verificat piston.

Pistonul de Ural este o relicva a timpurilor trecute, plat, turnat in nisip, nici macar nu are boltul decalat.

Pistoanele cu pricina aveau span in cotloane si pe fundul lor nisip :grinbandit: , numai bune de aruncat in motor fara sa-ti pese.

Au stantata litera "C" si vospite cu negru inseamnand ca pe tabel trebuie sa aiba urmatoarele caracteristici incadrate:post-4291-0-61567000-1348766189_thumb.jpg

Bolturile de schimb nu era chip sa intre in piston, departe de strangerea maxima de o sutime data de manual.

Cu trioborul am gasit la unul o diferenta de - 4 sutimi fata de dimensiunea minima a alexajului boltului 20.988 iar la celalalt diferenta mai mica de -2 sutimi.post-4291-0-58511300-1348766665_thumb.jpg

Bolturile erau bune ca lungime (de obicei vin bune de pus la cota a nspea-a) si diametru de 20.995 (OK).

Problema era ca nu sunt cromate dur cum ar trebui si se disting chiar urme de masina. Diferenta se vede in poza, alaturi cu uzura e un piston de M/Nipru/Ural vechi cromat.post-4291-0-11951600-1348766971_thumb.jpg

Am luat o pasta de slefuit si am pus pe strung si da-i cu carpita imbibata. A iesit mult mai lucios:post-4291-0-85665900-1348767078_thumb.jpg

Mai departe am provedat la largirea umerilor boltului si la final am masurat rotind in mai mutle pozitii si am adus ambele pistoane la o strangere a ajustajului de 2 sutimi, fata de 1 cat zice manualul. Ar trebui sa fie mai bine intrucat tot manualul zice ca boltul se introduce cu pistonul incalzit la 100 grade doar fara sa congelezi boltul. Maine verific segmentii si eventual pilesc capetele sa fie tot ca-n manual.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...