Vizitator Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 magazinul e din fucking Spania.... depozitul e in Polonia si deci au venit direct de acolo pentru ca taxele postale sunt mai mici... Asaaa ca sa vedeti si voi de ce platesc cu PayPal... Dear Olimpiu, We decided the claim for the following transaction in your favor: Before we can issue you a refund, we need you to return the item to your seller following these steps: 1. Return the item. Please ship the item to the seller at the following address: c/ Ametller, 36 Montornès del Vallès Barcelona 08170 Spain 2. Provide us with online tracking. Ship the item using any shipping service that provides online tracking. Here's how to provide your tracking information: 1. Log in to your PayPal account. 2. Click "Resolution Center" near the top of the page. 3. Click "Respond" in the Action column for this transaction. 4. Click "Provide Tracking Information". 5. Enter your tracking information. 6. Click "Submit Tracking Info". Note: - We need your shipping information within 10 days of receiving this email. If you can't provide the shipping information within this timeframe, you will not receive a refund. - If your transaction was $250.00 or more, we require online proof of delivery from the shipping service in the form of a signature from the recipient. - You are responsible for the shipping costs to return the item to the seller. After we can confirm your shipping information, we'll issue you a refund by crediting your PayPal account. Please note that your refund is based on the PayPal Purchase Protection coverage amount listed on the auction and could be less than the original transaction amount. Yours sincerely, PayPal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Vezi ca DPD s-ar putea sa te coste mai putin decat Posta, trebuie sa incerci ambele variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Mda se vede ca sunt turnati in matrite puse in galeti cu nisip cu pietris de la ciment si luati apoi la pila . Da' era Danny mai devreme pe topicul asta, de ce nu-i spune el? Danny recunoaste ca ti-ai facut in fundul curtii turnatorie . Editat Octombrie 10, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 aproape exclus, tijele au cam 8mm, tuburile interior de cam 15, cilindrii aproape pun pariu ca-s IMZ originali NOS, tre sa aiba stantat la baza. Tuburile sunt infipte gresit si insuficient, oricum e vorba de cracanat 1 cm maxim. Hai ca se poate, curaj. mda se vede la baza, sunt NOS Irbit, excelenti de altfel. De regula ma abtin de la comentarii despre piese si calitatea lor, dar acum vorbim deja de piese care valoreaza niste banuti... Niciodata dar NICIODATA cilindrii originali Ural nu vin fara tuburile de la tije infipte in ei, de asemenea niciodata dar NICIODATA nu au stantat vre-un cod de piesa la vedere, de asemenea intotdeauna au stantata cota (A,B sau C) care trebuie imperecheata cu pistonul altfel apar probleme... mai sunt cateva lucruri de spus si despre pistoane (apropos de un post anterior al tau) dar ma marginesc la a te informa ca Ural nu mai toarna deja de niste ani buni nici un piston in fabrica, ci le cumpara de la producatori consacrati de pistoane. Drept urmare turnatul in nisip si alte prostii nu au nici o legatura cu Ural asa cum si la Dacia pe vremuri existau in targ minim 6 seturi de productii diferite si nici una de origine. Cam asa se intampla cand un agregat a fost produs in suficient de multe exemplare ca sa nu aiba cine stie ce valoare dupa un numar de ani iar proprietarii trecuti sau actuali ezita (pe buna dreptate) sa dea valoarea integrala a utilajului pe un set motor care se POTRIVESTE fara ciocane foutute in diverse locuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Mda se vede ca sunt turnati in matrite puse in galeti cu nisip cu pietris de la ciment si luati apoi la pila . Danny recunoaste ca ti-ai facut in fundul curtii turnatorie . Aleko ce te face sa crezi ca setul ala asa cum este el nu va functiona????(merge linistit cu segmantari periodice far nici o problema,de topit nu se va topi,eventual citeva mici calari in rest nici o grija) Stai linistit ca nui de la mine setul ala,nu aduc asa ceva de multa vreme,bazarul e plin de seturi de ural de la 100-150 de dolari complet dar nu aduc asa ceva nici la cerere. Citeva posturi mai sus se vede ce set am gasit pt Dan, a pus omul poze(un cunoscator observa calitatea dar din pacate sint putini aia..) Ce iam dat lui Dan e set de la mama rusia de pe vremuri dar din pacate asa ceva e greu de gasit(am fost norocos ca am dat de el si de o gramada de piese adunate de un fost posesor de URAL) Referitor la comenatriile lui Valy...nu vreau sa supar pe nimeni mai ales pe olimpiu ca asteapta omul de 1 an de zile set de la mine.(am fost sincer cu el si iam explicat ce pot gasi si ce nu) Setul lui olimpiu poate fi folosit fara nici o grija multa vreme(dar unii circotasi care sint motociclisti de google fac comentari aiurea)si descurajeaza omul inutil(uni chiar iau propus ceva adrese de unde sa comande omul set...si a facuto) Pune setul ala Olimpiu fara nici o grija chiar daca mai ai de facut ceva modificari si blana fara nici o grija(lasa circotasi sa le curga balele pe youtube) De regula ma abtin de la comentarii despre piese si calitatea lor, dar acum vorbim deja de piese care valoreaza niste banuti... Niciodata dar NICIODATA cilindrii originali Ural nu vin fara tuburile de la tije infipte in ei, Aici te contrazic putin,am avut multe seturi originale de ural, schiuloase de nipru(majoritatea erau scoase din fabrica prin spate si era normal sa nu le mai puna tijele alea,stiu asta de la un comerciant serios) Sau din cauza transportului nu se mai monteaza tijele respective care practic e un consumabil..(se duce cromul se schimba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Aici te contrazic putin,am avut multe seturi originale de ural, schiuloase de nipru(majoritatea erau scoase din fabrica prin spate si era normal sa nu le mai puna tijele alea,stiu asta de la un comerciant serios)Sau din cauza transportului nu se mai monteaza tijele respective care practic e un consumabil..(se duce cromul se schimba) Vezi aici apare confuzia... prin original eu inteleg piese care au trecut de un control de calitate al fabricii, nu piese care "au iesit prin spate" sau asa cum se exprima Aleko "nu s-a terminat prelucrarea". Alea nu sunt piese, alea sunt rebuturi din punctul meu de vedere. Ca fapt divers, codul ala de piesa stantat pe ambele seturi nici macar nu exista in catalogul de piese Ural. Desi e drept cilindrii de la tine arata mai bine decat cei din Spania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Vezi aici apare confuzia... prin original eu inteleg piese care au trecut de un control de calitate al fabricii, nu piese care "au iesit prin spate" sau asa cum se exprima Aleko "nu s-a terminat prelucrarea". Alea nu sunt piese, alea sunt rebuturi din punctul meu de vedere. Ca fapt divers, codul ala de piesa stantat pe ambele seturi nici macar nu exista in catalogul de piese Ural. Desi e drept cilindrii de la tine arata mai bine decat cei din Spania. Piesele de care zici tu sau scos pe pita in proportie de 10% restul prin spate(de aia sa si inchisa tot..caracatita era prea dezvoltata sa fie si profitabial fabrica) De ce piese zici tu e istorie care e doar pe hirtie(majoritatea magazinelor au vindut piese scoase prin spate) Codurile sint doar pe hirtie si atit ce naiba ca doar sint rusi nu nemti aia ce le-au fabricat(gasestemi tu un set cu un cod de care zici tu si eu il cumpar indiferent cit costa) E aceiasi chestie cum se proceda la noi prin fabrici(ce se scotea prin spate era normal sa nu mai fie trecut si pe hirtie ce naiba..) Vorbim de coduri de parca cumparam marfa facuta de nemti.. Sau iar pe hirtie sau vindut n...exemplare de moto si in realitate erau dublu in circulatie sau prin ograzi..sa nu mai intru in detali cu seriile pe sasiu si la cele fara serie pe sasiu..nu exista o baza de date in rusia nici cu piese nici cu moto fabricate exact pt.ca in realitate nu se stie nimic(cind vb.de coduri legat de rusi sau ucraina e ceva inutil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Eu spuneam ca Dany stie nu ca Dany le-a facut sau altceva, coane Alecu. Si mai stiu si eu ceva dar eram siogur ca ia foc @cios si am preferat sa il las pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Sau iar pe hirtie sau vindut n...exemplare de moto si in realitate erau dublu in circulatie sau prin ograzi..sa nu mai intru in detali cu seriile pe sasiu si la cele fara serie pe sasiu..nu exista o baza de date in rusia nici cu piese nici cu moto fabricate exact pt.ca in realitate nu se stie nimic(cind vb.de coduri legat de rusi sau ucraina e ceva inutil) Dany, eu nu vreu sa intru in polemici cu tine pentru ca sunt convins ca incerci sa aduci cea mai buna marfa pe care o poti gasi. Singurul lucru pe care tin sa-l subliniez este ca in ceea ce priveste Ural este o diferenta mare intre piesele pentru Ural si piesele de laUral. Iarasi trebuie sa te informez ca eu comand piesele numai dupa cod, si de asemenea trebuie sa stii ca arhiva fabricii Ural contine toate motocicletele care au iesit legal pe poarta ei de la infiintare. Secretul este ca trebuie sa dai seria cadrului+seria motorului+seria cutiei si daca nu se regaseste combinatia originala in arhiva, motocicleta nu se poate identifica. Evident probabilitatea ca acest lucru sa se intample la un agregat de 40 ani si peste,exploatat in Europa de Est sau Rusia, este de 99%. Editat Octombrie 10, 2012 de cios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Aleko ce te face sa crezi ca setul ala asa cum este el nu va functiona????(merge linistit cu segmantari periodice far nici o problema,de topit nu se va topi,eventual citeva mici calari in rest nici o grija) Si asta numesti tu calitate?? Deci un ambielaj e perfect daca are un maneton bun in timp ce al doilea are un joc mai mare de o zecime, ceea ce inseamna conform manualului ca piesa e iesita din cota normala de functionare si trebuie reparata/inlocuita. Acum m-am luminat! Referitor la comenatriile lui Valy...nu vreau sa supar pe nimeni mai ales pe olimpiu ca asteapta omul de 1 an de zile set de la mine.(am fost sincer cu el si iam explicat ce pot gasi si ce nu) Setul lui olimpiu poate fi folosit fara nici o grija multa vreme(dar unii circotasi care sint motociclisti de google fac comentari aiurea)si descurajeaza omul inutil(uni chiar iau propus ceva adrese de unde sa comande omul set...si a facuto) Am scris mai sus ca era vorba sa fi scris TU ca esti in cunostinata de cauza (nu??) si nu pentru ca ai avea ceva de-a face cu piesele de mai sus sau cu tranzactia in sine, despre care NU SUNT INTERESAT sa alfu detalii. Vorbim de coduri de parca cumparam marfa facuta de nemti.. Fiecare saiba folosita in motocicletele URAL are un cod. Fiecare piesa in parte, oricat de mica. Asa a fost din 1941 incoa. Ca piesele ajunse la noi sunt 99% contrafacute si nu respecta coduri (nici macar cote!!) e alta poveste. Si mai stiu ca tu Dany ai sanse mai mari sa ii gasesti pe la vreun comerciant un set de origine decat sansa lui Oly de a cumpara acelasi lucru de undeva de pe net. Ca nu poti face asta zilnic, aia e. DE AIA MANCAM UN RAHAT SI SPUNEAM LUATI PIESE DE LA REPREZENTANTA, NU SUNT SCUMPE, VA CARPITI SI IESITI MAI RAU DE ATAT..... Dar ce sa-i faci, batman, batman!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Si asta numesti tu calitate?? Deci un ambielaj e perfect daca are un maneton bun in timp ce al doilea are un joc mai mare de o zecime, ceea ce inseamna conform manualului ca piesa e iesita din cota normala de functionare si trebuie reparata/inlocuita. Acum m-am luminat! Un ambelaj de care ai vrea tu nu exista si ala nu va functiona niciodata bine(e moto care merge numai cu uzuri) Ambelajul de care pomenesti tu am pus eu in 2,3 moto(cu una dine ele fac mai mult ofroud fara mila si merge de rupe,ca tacane nu am deranjeaza cit timp se invurte roata) Asta avem, asta folosim(exact ce si bagam in gura acuma la masa..e calitate??sau numai euri si cacaturi care au un gus bun si ne creste burta de la ele) Un ambelaj bun nu exista fabricat in rusia sau ucraina(ai patit tu sa crape unul din ele in afara de bataile care sint specifice?) Acuma depinde si cum le folosim(ai exemplu crocodilu care are uralul de la mine cu set nou si ambelaj nou,merge moto perfect ca noua, dar omul ii da cei trebuie si o foloseste si corespunzator,a vrut sa fuga a cumparat japo,a vrut sa mearga linistit cu o clasica sovietica a luat ural si asa mai departe,discutia poate fi lunga..) Am avut ocazia sa cunosc persoane care au lucrat in fabrica si uni din ei erau cei pe care le verifica calitatea cica... Toti aveau tarabe in 5-10 localitati mari si multi distribuitori de afara(cu prima ocazie am sa intru in amanunte cum se lucra acolo..in functie de comenzi...erau comenzi mari tot nu era bun si nu trecea de ctc sa poate satisface cererile din exterior si interior) Am cumpar piese si moto noi de la persoane care au lucrat in fabrica si stiu povestea in mare legata de coduri si alte verificari. Scotau moto intregi far numar, care nu erau trecute pe nici o hirtie si numai gasca lor stia de ele. "Iarasi trebuie sa te informez ca eu comand piesele numai dupa cod, si de asemenea trebuie sa stii ca arhiva fabricii Ural contine toate motocicletele care au iesit legal pe poarta ei de la infiintare. Secretul este ca trebuie sa dai seria cadrului+seria motorului+seria cutiei si daca nu se regaseste combinatia originala in arhiva, motocicleta nu se poate identifica. Evident probabilitatea ca acest lucru sa se intample la un agregat de 40 ani si peste,exploatat in Europa de Est sau Rusia, este de 99%." Eu ma refeream la uralul fabricat de rusi nu la asta nou, facut in toata lumea si adunat ca moto de traditie U.R.S.S. De aia tu comanzi dupa cod, ca exista si coduri la asta Uralul nou din fericire. Uralu asta nou are doar numele dupa rusi si citeva table in rest se poate trece la categoria japoneze fara nici o discutie de aia exista si coduri la el. E facut de persoane responsabile si care nu au tarabe si magazine unde vind piesele scoase prin spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 DE AIA MANCAM UN RAHAT SI SPUNEAM LUATI PIESE DE LA REPREZENTANTA, NU SUNT SCUMPE, VA CARPITI SI IESITI MAI RAU DE ATAT..... Dar ce sa-i faci, batman, batman!!!!!!! Nici macar. Asa cum am spus mai sus eu inteleg perfect ca un om care a dat 10.mil pe mobra nu vrea sa dea tot atat sau mai mult pe 2 cilindrii. Tot ce am spus este ca daca iei piese din bazar iti asumi riscul ca ele sa nu mearga. Iar piese originale (asa cum le inteleg eu, adica din productia curenta a fabricii si trecute de un CTC)nu exista decat in reteaua de dealeri. Asta bineinteles este valabil pentru URAL. Nu stiu si nici nu vorbesc de alte marci sovietice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Un ambelaj de care ai vrea tu nu exista si ala nu va functiona niciodata bine(e moto care merge numai cu uzuri) M72 are toleranțe mai mari, aici nu vorbim de uzuri. Ambelajul de care pomenesti tu am pus eu in 2,3 moto(cu una dine ele fac mai mult ofroud fara mila si merge de rupe,ca tacane nu am deranjeaza cit timp se invurte roata) Pe mine ma deranjeaza, banii mei nu tacane. Intre a reconditiona un motor si a-l face sa mearga eu fac o diferenta foarte mare. Daca voiam sa ma carpesc desfaceam unul din cele 6 motoare care zac pe balcon pentru ambielaj sau il schimbam pe cel de pe cadru cu totul... Asta avem, asta folosim(exact ce si bagam in gura acuma la masa..e calitate??sau numai euri si cacaturi care au un gus bun si ne creste burta de la ele) Mancam cancer nu mancare, dar la piese avem de ales. Am invatat cu ocazia asta ca trebuie sa reconditionez un ambielaj daca vreau sa il am in cotele corecte... Acuma depinde si cum le folosim(ai exemplu crocodilu care are uralul de la mine cu set nou si ambelaj nou,merge moto perfect ca noua, dar omul ii da cei trebuie si o foloseste si corespunzator,a vrut sa fuga a cumparat japo,a vrut sa mearga linistit cu o clasica sovietica a luat ural si asa mai departe,discutia poate fi lunga..) Cunosc treaba asta, daca pe Harley merg toata A2 numai cu 140 (dus-intors) nici prin cap nu-mi trece sa fac asa ceva cu un M72!!! Am avut ocazia sa cunosc persoane care au lucrat in fabrica si uni din ei erau cei pe care le verifica calitatea cica... Toti aveau tarabe in 5-10 localitati mari si multi distribuitori de afara(cu prima ocazie am sa intru in amanunte cum se lucra acolo..in functie de comenzi...erau comenzi mari tot nu era bun si nu trecea de ctc sa poate satisface cererile din exterior si interior) Am cumpar piese si moto noi de la persoane care au lucrat in fabrica si stiu povestea in mare legata de coduri si alte verificari. Scotau moto intregi far numar, care nu erau trecute pe nici o hirtie si numai gasca lor stia de ele. Si se mai mira ca le e foame?? DE AIA MANCAM UN RAHAT SI SPUNEAM LUATI PIESE DE LA REPREZENTANTA, NU SUNT SCUMPE, VA CARPITI SI IESITI MAI RAU DE ATAT..... Dar ce sa-i faci, batman, batman!!!!!!! Nici macar. Asa cum am spus mai sus eu inteleg perfect ca un om care a dat 10.mil pe mobra nu vrea sa dea tot atat sau mai mult pe 2 cilindrii. Tot ce am spus este ca daca iei piese din bazar iti asumi riscul ca ele sa nu mearga. Cine se asteapta sa ia o mobra cu zece milioane si sa mearga cu ea fara sa o reconditioneze total e atat de praf incat merita sa se mai arda putin asa... dar numai din cand in cand si numai in punctele esentiale! Si nu e o aluzie la cineva ci strict o parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Fiecare saiba folosita in motocicletele URAL are un cod. Fiecare piesa in parte, oricat de mica. Asa a fost din 1941 incoa. Hai las-o ca macane prea tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Vrei sa-ti desenez? Sau daca nu stiai tu inseamna ca nu e asa? Daca tu mie imi comanzi reperul 7201107 eu stiu ca vei bucsa din spatele axei cu came (de la M72 pana la URAL de 750cc inclusiv e aceeasi) si in nici un caz rezervorul de benzina. Si soc! Codul s-a pastrat pana in 2009! Mai vrei?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) DE AIA MANCAM UN RAHAT SI SPUNEAM LUATI PIESE DE LA REPREZENTANTA, NU SUNT SCUMPE, VA CARPITI SI IESITI MAI RAU DE ATAT..... Legat de UNELE preturile mari de REPREZENTANTA nejustificate ca si moto dealtfel(e moto de 6000-7000 de euro,restul pina la 11000-12000 e pus in plus ca se cheama URAL. Multa lume cauta varinta mai ieftian la piese(mi se pare logic)de ce sa dea 50 de euro sau mai mult pe 2 discuri de ambreaj cind le poate cumpara cu 80-100 de lei originale,sau pinioanele de distributie care sar de 80-90 de euro la varinta mai veche, cind le poate cumpara cu 150-200 de lei si alte consumabile foarte scumpe (ca doar le vinde reprezentanta) Am clienti care au uralul modelul nou si cumpara piese de calitate la preturi mult mai mici,in multe cazuri economisesc bani de o vacanta. Daca cumperi moto de 400 de euro,merge de 400 de euro(multa lume prefera sa cumpere ieftin in speranta ca o repara si iese mult mai ieftin..dar in fond se face un fel de cirpeala,rar sint cazurile in care se face o reparatie capitala care este mai costisitoare la cheltuieli. Editat Octombrie 10, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Vrei sa-ti desenez? Sau daca nu stiai tu inseamna ca nu e asa? Daca tu mie imi comanzi reperul 7201107 eu stiu ca vei bucsa din spatele axei cu came (de la M72 pana la URAL de 750cc inclusiv e aceeasi) si in nici un caz rezervorul de benzina. Si soc! Codul s-a pastrat pana in 2009! Mai vrei?? tu ziceai de saibe si orice piese marunte.....sau exagerai usor?Banuiesc ca din 1941 gasesti codurile si cu denumirea in engeleza si alte limbi UE Editat Octombrie 10, 2012 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Of, fir-ar a dreacu de pana de curent, ca mi-a picat netul, dupa ce am scris juma de ora. Scrot pe 2> Krokodilul, am cartea de coduri si de blueprinturi pentru piesele de M72 din 42, fiecare saiba are codul ei. Vali are dreptate, nu macane deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 tu ziceai de saibe si orice piese marunte.....sau exagerai usor?Banuiesc ca din 1941 gasesti codurile si cu denumirea in engeleza si alte limbi UE. Uralurile de 650 pot fi reparate(readuse la viata) de mecnici care au ceva cunostinte si mai ales experienta in domeniu si niciodada nu vor reusi sa le resursciteze schimbacii care cauta piese dupa coduri,......sunt din alta epoca, e la mintea cocosului.Cu astea de 750 e alceva, sint de acord. Of, fir-ar a dreacu de pana de curent, ca mi-a picat netul, dupa ce am scris juma de ora. Scrot pe 2> Krokodilul, am cartea de coduri si de blueprinturi pentru piesele de M72 din 42, fiecare saiba are codul ei. Vali are dreptate, nu macane deloc. Pai da-ne si noua, eu nu am saiba de la surubul care tine ochelarul farului....nu gasesc nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Daca ai chef de mistouri ieftine (nu-s chiar in dispozitie seara asta), inchidem canalul de comunicatie. Dar ca sa nu zici ca-s baiat rau si abrupt in dialog, ia de cauta 7218469 si iti gasesti saiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Iar daca vrei sa stii codul surubelului care se prinde in tija de la oglinda stanga, incearca 7216113. Alte nelamuriri? Editat Octombrie 10, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Daca cumperi moto de 400 de euro,merge de 400 de euro(multa lume prefera sa cumpere ieftin in speranta ca o repara si iese mult mai ieftin..dar in fond se face un fel de cirpeala,rar sint cazurile in care se face o reparatie capitala care este mai costisitoare la cheltuieli. Ei mai sunt si exceptii si stim asta. Desfac fiecare surubel ... dar sa nu mai vorbim de asta. Deocamdata studiez eficienta babelor pe linia de productie URAL. Cilindrii originali de URAL asa trebuie sa arate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Pfu! ce mai fierbeti! Vad ca toti vorbiti de coduri dar nimeni nu pune catalogul. Asta-i catalogul de care se vorbeste mai sus (intelegand prin asta referirile la coduri): https://docs.google.com/open?id=0B4xHxcYB17Y0Q1RyMUJLSlV4UDA Preturile sunt ceva mai mari acolo, probabil fiind vorba de Belgia... da' are poze! Stiu ca mai gasisem la un moment dat catalogul cu preturile reale, ca si in Ro. pe un site francez.... Da-i bun si asta, cred: http://www.uralmoto.lt/?INFORMACIJA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Treaba e urmatoarea: La Ural daca nu stii sa apelezi la micrometru, triobor si altele motocicleta Ural nu va functiona foarte bine. Daca nu stii sa folosesti ciocanul motocicleta Ural nu va functiona deloc. Niciodata dar NICIODATA cilindrii originali Ural nu vin fara tuburile de la tije infipte in ei, de asemenea niciodata dar NICIODATA nu au stantat vre-un cod de piesa la vedere. ..Ca fapt divers, codul ala de piesa stantat pe ambele seturi nici macar nu exista in catalogul de piese Ural. Ba exista 6101301 sau cu 6101301-Α. Motocicleta Ural 650 se produce de 53 de ani, in cataloagele ilustrate de piese pe care le am - M63,M67,8.103- cilindrul si kktul de tub au part-numbere diferite, poti sa stii daca acum ...30 de ani nu se vindeau separat? De unde stii ca acum 30 de ani nu aveau stantate exact IMZ 6101301 ? Eu am pe Uralul M61 cilindri stantati asa, cilindri care au cel putin 30 000 km, montati cel putin inainte de perioada Tunaru-Gaspar cand nu se gaseau piese de Ural in Bucuresti. Aproape sunt sigur ca cilindrii sunt cumparati in vremea comunista de batranel. Apropos codificari gramada pe toate ansamblele mari de M61. Apoi sunt cilindrii de pe un Ural vechi 6V de prin Moldova luat acum 8 ani dintr-un grajd. Sa fi investit taranii aia in cilindri noi? Nici asta vopsitu' n-o fi original: Despre pistonul de care vorbisem l-am verificat era precum in manual mai putin alezajul boltului pe care l-am corectat. Cilindrii aferenti pistoanelor (de la Danny) sunt astia, verificati, totu-i pirfect tovarase ministru, lucratura foarte frumoasa, merg foarte bine si nu o sa caleze neam. Or fi NOS n-or fi NOS (M63-67) ma marginesc la a te informa ca Ural nu mai toarna deja de niste ani buni nici un piston in fabrica, ci le cumpara de la producatori consacrati de pistoane. Drept urmare turnatul in nisip si alte prostii nu au nici o legatura cu Ural asa cum si la Dacia pe vremuri existau in targ minim 6 seturi de productii diferite si nici una de origine. Cam asa se intampla cand un agregat a fost produs in suficient de multe exemplare ca sa nu aiba cine stie ce valoare dupa un numar de ani iar proprietarii trecuti sau actuali ezita (pe buna dreptate) sa dea valoarea integrala a utilajului pe un set motor care se POTRIVESTE fara ciocane foutute in diverse locuri... IMZ Ural are acum 150 lucratori in fabrica platiti probabil tot la fel de mizerabil si Uralul e scump pentru ca productia in serie mica e scumpa iar pistoanele Ural erau foarte bune ca si rotile dintate sau ca si cromul dar utilajele sunt invechite, cromarea costa si 150 de salahori nu se mai pricep sa scoate piesele nici la standardele sovietice, asa ca da... mare parte din fabricatie e externalizata. Dupa cum vezi Olimpiux a cumparat din Spania un set ce a strabatut intreaga Europa originand de la aceiasi bisnitari. Pot sa fie noi dupa specificatiile vechi sau NOS, ciordite din vreme sau din depozitele nustiucarei institutii etc. Probabil ca la transport sau la depozitare o fi stat pe tuburi si alea nefiind bine bagate s-au dat 5 mm mai jos si gata, tragedie pentru Olimpiux si empatie din partea unora patiti sau prea pretentiosi. Editat Octombrie 10, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Tuburile n-au nicio legatura cu cilindrii. Tuburile le-am luat de pe vechii cilindri, drepte fiind, si le-am pus pe astia noi... Atata tot! N-am incercat sa modific in niciun fel piesele existente. Doar am ramas surprins de rezultat. Dar mai am ceva nervi tari... si putina rabdare prin atas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.