Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

da cu spray cu zinc concentratie mare, de-ala de e dat sa reziste la temperatura mare de pus direct dupa sudura.

grund cu plumb, miniu de plumb a fost excelent, nu se mai produce, degeaba e rosu ce gasesti acum.

solutii de pasivare direct pe tabla... nu stiu daca-s bune sau rele, poti incerca. Sunt cam scumpe.

 

rezistenta anticoroziva ti-o va da stratul de vopsea final daca este gros si lucios, vopseaua mata nu ofera buna protectie anticoroziva

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma apropii vertiginos de parte cu vopsitul la Ural. Toate piesele sunt sablate. Recomanda cineva o protectie inainte de fiuler?

 

Grund epoxidic bicomponent.Eu am folosit Mipa EP dar exista si mai ieftine..

Ca si inhibitor de rugina Chelade mi se pare cel mai bun din tot ce exista pe piata acum.

 

da cu spray cu zinc concentratie mare, de-ala de e dat sa reziste la temperatura mare de pus direct dupa sudura.

 

Spray-ul de zinc reactioneaza la diluantii din vopsele.In nici un caz nu e bun de grunduit cu el!E bun de aplicat pe sudura fierbine ptr. a neutraliza rapid oxidarea..si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu l-am folosit fara probleme pe tabla data cu un inhibitor de pe la Wurth, ca prim grund, lasat bine sa se usuce apoi spray negru. Evident a fost o vopsire rapida cu mijloace limitate, nu a reactionat, dar daca zici dumneata ca e risc la o vopsire profesionala, mai bine nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ural cu roti rotunde - scump, domne scump, merg si patrate!

Ural cu roti din aluminiu - dar foarte scumpe, deci nu sunt bune, mai ales ca nu ruginesc (sa zicem)!

Cu frana disc chiar si pe atas - dar foarte scumpa, deci merge si fara frana, noi e destepti, noi putem si asa, ca doar s-a putut si in 1941!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Pai crezi ca nu stiu? De cind caut semnalizari rusesti...

 

Am eu cateva dubluri (din cele ucrainiene, mai proaste), nici sticlele nu-s chiar intregi si nici soclurile nu sunt grozave - dar cum te stiu bun la bricolat, ti le dau cu mare placere, injghebezi tu ceva din ele. In caz ca le vrei, da-mi un tel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alte probleme...pedala de pornire merge foarte usor si nu nu mai invarte volanta, o parere un sfat ar fi bine venit, am o alta cutie dar nici cum ori cat as scurta din cardan la capete nu o pot pune sus, din pacate din probleme in probleme merg cu ea :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alte probleme...pedala de pornire merge foarte usor si nu nu mai invarte volanta, o parere un sfat ar fi bine venit, am o alta cutie dar nici cum ori cat as scurta din cardan la capete nu o pot pune sus, din pacate din probleme in probleme merg cu ea :(

Salut. 1) Dane, vezi sa nu ai prea strins cablul de la ambreiaj. Fiind strins cablul preseaza in tija si debreiaza. Nu total dar suficient cit sa faca probleme. 2) In cazul in care ai schimbat tija impingatoare, cea care trece prin axul primar al cutiei, s-ar putea sa faca figuri, sa ramina putin blocata, Si automat ramine debraiat. Astea sint maruntisuri. Daca incepem sa ne gindim la placi, discuri, arcuri din ansamblul ambreiaj... cred ca mai bine tac. Sa nu cobesc. Numai bine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pentru ca in ultima vreme Ural-ul imi starneste interesul...: http://motorhead.ro/...dupa-60-de-ani/

 

(nu e neaaparat un articol cu care rezonez, pare mai degraba rautacios dar e printre putinele pe tema "motoretelor cu stea rosie" din presa noastra, fie ea si online)

 

Foarte adevarata afirmatia cu pedala de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari si imagini cu dedicatie:

 

am scos cilindrii si asa arata pistoanele si segmentii...

 

 

 

ambielajul nu are joc deloc...

 

 

 

cilindrii se prezinta foarte bine...

 

 

 

Am depresat pinionul mare de la distributie si pe spate am gasit "inventia" asta :

 

 

 

Asa arata si celalalt pinion pe care inca nu l-am depresat...

 

 

 

Pot folosii o presa cu ghiare?

Asa trebuie sa arate sarma aceea acolo?

Multumesc.

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Gabi, fa o poza te rog cam in aceeasi pozitie a pinioanelor dar cu vederea frontal. Sa se poata vedea penele de fixare a pinioanelor pe axe si semnele de punere la punct. 4Bike va numara dintii de la canalul de pana, pina la semn pe fiecare pinion. Pe pinioanele lui va alege semnele de care are nevoie. si va pune motorul la punct. Celelalte semne care spune ca le are... le va pastra "de rezerva". Gabi, nu te speria de sistemul asta de siguranta prin legare cu sirma. L-au practicat multi fabricanti pina hat incoace. Si inca ceva, axa ta cu came se preteaza de minune la aprindere electronica. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pentru ca in ultima vreme Ural-ul imi starneste interesul...: http://motorhead.ro/...dupa-60-de-ani/

 

(nu e neaaparat un articol cu care rezonez, pare mai degraba rautacios dar e printre putinele pe tema "motoretelor cu stea rosie" din presa noastra, fie ea si online)

 

Articolul asta mi se pare a fi scris la gramada, la genul mi-a dat ordin dom' redactor sa scriu repede un arcticol, sa umplem pagina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Gabi, fa o poza te rog cam in aceeasi pozitie a pinioanelor dar cu vederea frontal. Sa se poata vedea penele de fixare a pinioanelor pe axe si semnele de punere la punct. 4Bike va numara dintii de la canalul de pana, pina la semn pe fiecare pinion. Pe pinioanele lui va alege semnele de care are nevoie. si va pune motorul la punct. Celelalte semne care spune ca le are... le va pastra "de rezerva". Gabi, nu te speria de sistemul asta de siguranta prin legare cu sirma. L-au practicat multi fabricanti pina hat incoace. Si inca ceva, axa ta cu came se preteaza de minune la aprindere electronica. Numai bine.

 

Asa e,as fi vrut o poza frontala ca sa ma pot orienta dupa canalul de pana,insa ma multumesc cu poza primita si o sa ma orientez dupa stift.Sper ca stiftul sa fie pozitionat la toate pinioanele in acelasi loc.Mersi Gabi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

sa scriu repede un arcticol, sa umplem pagina.

 

da, asa mi s-a parut si mie, scris "la norma".

 

de fapt, asa e si scris (chiar daca autorul se disculpa, aruncand argumentul ca Ural nu a modificat motocicletele de 60 de ani - pana si eu stiu ca nu-i asa)

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari si imagini cu dedicatie:

 

am scos cilindrii si asa arata pistoanele si segmentii...

 

 

 

ambielajul nu are joc deloc...

 

 

 

cilindrii se prezinta foarte bine...

 

 

 

Am depresat pinionul mare de la distributie si pe spate am gasit "inventia" asta :

 

 

 

Asa arata si celalalt pinion pe care inca nu l-am depresat...

 

 

 

Pot folosii o presa cu ghiare?

Asa trebuie sa arate sarma aceea acolo?

Multumesc.

Interesanta ranforsare a pinionului de pe axa cu came, poate i s-a spart in trecut unul.

Iar treaba cu sarma, foarte misto, daca tot sunt gaurile baga si tu la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta ranforsare a pinionului de pe axa cu came, poate i s-a spart in trecut unul.

Iar treaba cu sarma, foarte misto, daca tot sunt gaurile baga si tu la fel.

...aduce mai degraba cu ceva tiganie...sigur ranforsare nu e!

Fonta aia din pinion nu a prea ras cand a fost sudata(ca si orice fonta dealtfel)...

As indrazni sa spun ca pinionul este fisurat pe undeva...si daca a mai si fost extras usor de pe ax , sigur ceva nu e in buna regula p-acolo....

...iar chestia aia misto , cu sarma se vrea un fel de asigurare, dar , nu ca sa nu se desfaca , ci mai degraba ca sa nu le piarda....se mai folosea in utilaje vechi

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. 1) Dane, vezi sa nu ai prea strins cablul de la ambreiaj. Fiind strins cablul preseaza in tija si debreiaza. Nu total dar suficient cit sa faca probleme. 2) In cazul in care ai schimbat tija impingatoare, cea care trece prin axul primar al cutiei, s-ar putea sa faca figuri, sa ramina putin blocata, Si automat ramine debraiat. Astea sint maruntisuri. Daca incepem sa ne gindim la placi, discuri, arcuri din ansamblul ambreiaj... cred ca mai bine tac. Sa nu cobesc. Numai bine.

placi noi, ambreiajul e nou, cred ca saptamana asta o desfac sa vad mai exact ce poate fi .. o cutie buna de ural 650 cu filtru de aer mare , are cineva de vanzare pe aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu o cutie de Ural 650 cu filtru de aer "bascalie". Nu stiu care e treaba in ea, ma pot apuca sa o desfac- ba chiar sa-i schimb garniturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...