Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

Bai omul ala care a pozat Uralul la Milano, are cateva dintre primele imagini publice cu editia limitata de anul asta "Apus", iar el nici macar nu a avut curiozitatea sa ceara comunicatul de presa de la Hari pe care-l vad in plan secund. Ca de obicei 25 de unitati vor fi produse in total.

 

Rares, la motocicletele care merg e o placere pornirea la pedala, de aia multi entuziasti prefera pedala in loc de buton, felul cum porneste la pedala iti da si o indicatie despre starea motorului.

 

 

Ma gandesc sa vand Retro ( singurul Retro din Romania de care stiu eu). Motivul este un Retro nou, rosu, sexi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator MosRahao

Rares, la motocicletele care merg e o placere pornirea la pedala, de aia multi entuziasti prefera pedala in loc de buton, felul cum porneste la pedala iti da si o indicatie despre starea motorului.

 

inteleg, multzam pt raspuns. da, e funny pornitul la pedala - dar daca pedala e inlocuita cu butonul, intr-adevar nu mai e funny. credeam ca au si una si alta (cum are Vespa, de ex), articolul nu e clar si-i scris "la norma" - desi autorul s-a aparat spunand ca "doar atunci cand Ural o sa vina cu ceva nou" va scrie mai consistent... ma rog. pacat. mai bine nu mai scria deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pornirea la pedala este un ritual, nu doar o simpla actiune.

 

Daca tin bine minte la Nipru era : Tragi socu de pe ambele carburatoare, le inunzi cu benzina, dai 2-3 pedale in gol, pui contactul, dai la pedala si...vezi daca mai e cazul sa mai dai o data.

 

La mine pornea mai mereu din prima. Lasi motorul sa-si revina un pic, inchizi socurile pe jumatate iar apoi de tot.

 

Inca ma bantuie dorinta de a-mi lua un Nipru sau un Ural, caruia sa-i atasez 2 tobe goale, sa-i zbor tot ce inseamna aripa, sa, bord, sa-i pun o sa de M si sa il plimb de parada sambata si duminica pana imi crapa cupla cardanica (cam des ce-i drept) :)))

 

Scuze pt offtopic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pornirea la pedala este un ritual, nu doar o simpla actiune.

 

Daca tin bine minte la Nipru era : Tragi socu de pe ambele carburatoare, le inunzi cu benzina, dai 2-3 pedale in gol, pui contactul, dai la pedala si...vezi daca mai e cazul sa mai dai o data.

 

La mine pornea mai mereu din prima. Lasi motorul sa-si revina un pic, inchizi socurile pe jumatate iar apoi de tot.

 

Inca ma bantuie dorinta de a-mi lua un Nipru sau un Ural, caruia sa-i atasez 2 tobe goale, sa-i zbor tot ce inseamna aripa, sa, bord, sa-i pun o sa de M si sa il plimb de parada sambata si duminica pana imi crapa cupla cardanica (cam des ce-i drept) :)))

 

Scuze pt offtopic

 

 

Trageai socul doar jumate?sau cum zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Au trecut 6 ani, dar nu ai uitat. Asta este procedura corecta la pornire. Soclu deschis la maxim, inundate putin carburatoarele, 2-3-4 pedale in gol fara contact. Apoi contact, pedala pina porneste, lasat un pic sa mearga, dupa care soclu inchis jumatate pina se incalzeste putin motorul. Apoi soclu inchis total. Si...apa paie si bataie. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

2 chestiuni:

 

1. Din cîte Âştiu... Âşocurile la Ural/Dnepr sunt "on/off". La IJ, ce e drept, am Âşoc cu cablu, pot să-l las la jumate. Dar la alea "mari" nu sunt 2 "butonaÂşe"?

 

2. ...mai puțin important pentru moment... dar, cine are o cutie de Ural cu marche-arrierre Âşi un grup de solo (fugă) de Ural, îl rog să le păstreze pentru mine, pîn la primăvară....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din discutiile de pe aici, am inteles ca dealerul Ural in Ro, www.ural.ro, apartine userului Cios. Dar am vazut ca mai exista cineva in Ro care vand Ural si anume www.pedouaroti.ro. Sunt curios daca acestia apartin tot de Cios sau sunt dealeri independenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mult, baga in primele sute 2-3 sute de km apoi baga cand crezi tu.

Mergi prin oras cu ea macar prima suta de km pe distante scurte sa se aseze bine segmentii cu porniri-opriri. O incalzesti la pornire. Nu o subturezi dar nici nu ambalezi prea mult, vitezometrul iti arata regimurile, nudepasesti 70 km/h cu atasul.

Temperatura de acum e ideala. Dupa 500 km - la anul probabil- dai jos uleiul, mai strangi chiulasele ca probabil s-au lasat, reglezi culbutorii si mai mergi inca 500 km mai vioi daca vrei. Viteza de croaziera la Ural cu atas e oricum 70.

Culbutorii sa fie la 0.10 si 0.10, nu mai putin, avansul e important sa fie bine reglat, bujiile sa fie 14NP21 sau echivalent si amestecul sa nu fie sarac.

 

1. Din cîte ştiu... şocurile la Ural/Dnepr sunt "on/off". La IJ, ce e drept, am şoc cu cablu, pot să-l las la jumate. Dar la alea "mari" nu sunt 2 "butonaşe"?

la Ural/Dnepr sunt socuri, la Ij rusii le cheama corectoare de amestec.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care au mai multe cunostinte de moto Ural, poate ma lamuresc si pe mine putin. Uitandu-ma pe site-urile ce comercializeaza moto Ural am vazut ceva neclar. Diferenta de pret dintre ele. De pilda de ce Ural Retro este cea mai scumpa, desi are tractiunea doar pe roata din spate? Ural Sportsman si Ranger au tractiune si pe atas si sunt mai ieftine. De asemenea modelul Turist este cel mai ieftin. Poate sa spuna cineva mai clar de ce e aceasta diferenta de pret? Ce are una si ce nu are alta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care au mai multe cunostinte de moto Ural, poate ma lamuresc si pe mine putin. Uitandu-ma pe site-urile ce comercializeaza moto Ural am vazut ceva neclar. Diferenta de pret dintre ele. De pilda de ce Ural Retro este cea mai scumpa, desi are tractiunea doar pe roata din spate? Ural Sportsman si Ranger au tractiune si pe atas si sunt mai ieftine. De asemenea modelul Turist este cel mai ieftin. Poate sa spuna cineva mai clar de ce e aceasta diferenta de pret? Ce are una si ce nu are alta?

 

Exista un model si mai ieftin, se numeste "T" in varianta cu si fara tractiune si pe atas. Diferenta este data de nivelurile diferite de echipare cu accesorii (la acelasi cadru- Tourist, Ranger/Sportsman, "T"), si de faptul ca este un alt model (cadru, raport transmisie, atas diferit, tinuta de drum) - Retro. E ca si cum te-ai intreba de ce Sandero e mai scump decat Logan desi e mai mica.

 

Daca vrei detalii da-mi un mail si-ti detaliez cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai potrivit ar fi sa scoti M63-ul ala din prim planul site-ului. Apoi sa apara mare un link cu ural.cc si sa zici ca poti aduce tot ce au aia.

Cine si-ar fi inchipuit ca poti sa prajesti oua in tigaie Ural?

Ah, si nu strica o lista cu toate piesele de 750 care sunt la fel cu cele de 650: cutie, grup, semnale, capacelul de pe joje, saboti etc.,

noi, originale, gata de adus. Copy paste din catalogul ala excel de prin 2003-2004?! unde apareau 650 si 750 laolalta - parca asa-mi amintesc.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara domnilor!

Caut si eu un motor cu atas, in stare buna de functionare, cu actele in regula, sa aiba tractiune si pe atas.Nu trebuie sa aiba 100 de ani, sa aiba valoare mare ptentru ca stau prost financiar.

Sa aiba cuplu mare si sa mearga peste tot si la munte si la vale cu 70 km/h.

Astept oferte PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...