ioneld Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 O pregatim pentru campania de primavara-vara .....montat portbagaj {cred ca este original de IJ Planeta } si probe de montare a doua cutii din tabla galvanizata din dotarea armatei , cred ca sunt de ceva munitie . Cutiile mi se par un pic cam mari au 33 H x 22 l x 33 L si nu stiu sigur daca o sa le montez . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nipplelutz Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Adicătelea alea vândute de Ural România Intreaba Corleone daca au in stoc pistoanele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Intreaba Corleone daca au in stoc pistoanele astea. Raspund eu - nu, nu sunt consumabile si nu le tinem pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nipplelutz Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Raspund eu - nu, nu sunt consumabile si nu le tinem pe stoc. Un ambielaj si un set motor nu costa o avere ca sa le ai pe stoc si nici nu isi pierd valoarea in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Nu am avut in 9 ani de activitate nici o comanda de ambielaj, si am vandut doar 1 set motor. Am vandut un singur ax cu came si o singura aprindere Ducati (amandoua lui Valicaddy pentru un upgrade). De ce as tine pe stoc piese care nu se strica? Poate pentru tine nu reprezinta o valoare dar noi preferam sa bagam banii astia in consumabile sau accesorii care se invart mai repede. Avem clienti care au facut 45.000 km fara sa faca nimic la motor (in afara de schimbul de ulei si filtru). La o medie de 5.000 km/an crede-ma ca nu merita sa tinem pe stoc pistoane, cilindrii sau ambielaj. Asta cu atat mai mult cu cat pistoanele si segmentii sunt din ce in ce mai bune. Termenul de livrare insa nu trebuie sa te sperie, daca dai comanda luni, vineri poti ridica piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 De ce as tine pe stoc piese care nu se strica? Nu sunt atat de multe Ural-uri in Romania insa fiabilitatea lor e cunoscuta de multi oameni. Asta e motivul pentru care nu sunt comenzi pentru piese de Ural in Romania. Ural-ul a copiat foarte bine motorul de BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Nu mai au multe lucruri in comun, dar nu sunt ingrijorat ca nu am ce vinde; am descoperit ca un client multumit de cum ii merge mobra este muult mai dispus sa bage bani in accesorii decat unul care face motorul la fiecare iesire.... Desi fiecare cu pasiunea lui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Nu mai au multe lucruri in comun Intr-adevar insa motorul, ca principu de functionare, constructie si o buna parte din cadru to BMW a ramas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 (editat) Fabrica IMZ nu mai uzineaza de ceva vreme ambielajele de Ural 650. Deci cine vrea aceasta piesa vitala care nu intotdeauna este trainica la un Ural 650, nu are decat sa si-o gaseasca "di pi stoc"."Di pi stoc" inseamna orice ambielaj fabricat la un moment dat in trecut de IMZ- Ural (ca n-avea care altul) vandut de vreun roman,ucrainean,rus,polonez,german, piesa care nu are acte deci nu fost urmarita pentru a i se asigura calitatea.Astfel la gramada printre ambielaje sanatoase NOS se gasesc rebuturi sustrase din fabrica, ambielaje reparate prost si data cu vaselina, sau ambielaje la jumatatea vietii ce nu arata joc.Asta-i toata gama de piese Ural 650 de motor pe care o ofera astazi IMZ-Ural https://www.ural-shop.com/de/90-650-motor-getriebe Se poate observa usor ca oferta este una ridicol de mica iar pistoanele-s din UE iar chiulasle sunt IMZ-Ural din vremea 1992-2002 = nu calitatea de acum. OK, e ridicola oferta si platesti pret de supapa Ural 750 noua 33Euro pentru o supapa Ural 650 fabricata cand venea Yeltin beat la ceremonii.Tragand linie, tii la motocicleta ta, vrei un bolt cum se facea in vremea URSS, superfinisat si cromat dur, bun? Ai aici o oferta 90 lei. "Pi stoc" am intalnit doar bolturi din inox la 10 lei...Vrei pistoane adaptate pentru Ural si agreata de fabrica, ai aici oferta dar la pret de BMW.Vrei cilindri din aluminiu camasuit ca sa se potriveasca cu pistoanele astea? Nu mai ai oferta...Distributia de la Ural 750 e aceiasi din 1937. Editat Aprilie 12, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Aleko, ceea ce spui tu este numai partial adevarat. Spre informarea ta Ural a oprit fabricarea motoarelor de 650 abia anul trecut (ultimul a fost vandut in Octombrie). Oferta din magazinul on-line daca ai fost atent se refera in special la accesorii si upgrade, nu la piese de schimb. Cilindrii de aluminiu camasuiti pentru 650 nu sunt disponibili, dar asta din cauza ca nu sunt o alegere fericita, cei din fonta lucreaza bine.Piesele di pi stoc nu mai au de mult legatura cu fabrica, sunt sigur ca-ti aduci aminte de perioada in care orice srl de garaj fabrica piese de Dacia. In orice caz sunt de acord ca nu poti investi 1000 euro in motorul unei motociclete care valoreaza atata toata (desi eu am facut-o). Din cauza asta cele bune vor ajunge sa coste 2-3000 si de aici la 5000 cat e unul de 750sh nu e decat un pas si in pasul asta ai multe alte imbunatatiri. Distributia la Ural e aceeasi ca in '37 numai la nivel de principiu. La 750 sunt 3 cote diferite de pinioane care sa se pupe cu carterele, d-aia unele Urale zornaie ca un Ducati (proprietari priceputi) si pe altele nu le auzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Eu am vb de ambielaj nu de piese in general, ai un SRL ai un atelier, incearca sa-l fabrici. Sau un cilindru de fonta cum sunt cele de pe stoc. Dar am mai spus-o... Jocul la pinionul de pe axa cu came si de la ambielaj oricum e dat in carte si se verifica la orice reparatie capitala, daca nu cu comparatorul prins intr-o instalatie corespunzatoare, cate SRL-uri or avea?, macar cu ceva improvizatie si mai mult bun simt. Iar pinioanele din 2014 au acelasi calcul german al danturii si distanta din '37 si nu-i nicio rusine, asta-i tot farmecul, inca putin si fac suta Editat Aprilie 14, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Moşule, încearcă să fragmentezi ideile, mi-e greu să te urmăresc. Pune mâna şi apucă-te de Ural, să-mi fac mustaţa în el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 O pregatim pentru campania de primavara-vara .....montat portbagaj {cred ca este original de IJ Planeta } si probe de montare a doua cutii din tabla galvanizata din dotarea armatei , cred ca sunt de ceva munitie . Cutiile mi se par un pic cam mari au 33 H x 22 l x 33 L si nu stiu sigur daca o sa le montez . Acu ca i-am montat si portbagajul ma gandeam sa-i schimb si barca cu asta ca sa imbin placerile numa ca barca asta are 4,4 metri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 am eu una de 2,5m daca vrei... chiar mi-ai dat o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Pai cand mergem la o tura pe Neajlov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 sa treaca ploaia... si bagam la rame, vele sau motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Poate deschidem si un topic cu alte pasiuni ale motociclistilor ca sa nu poluam topicul asta sau altul . Totusi abia astept sa facem o tura mai lunga in grup si musai cu o innoptare la cort pe malul raului ......in alta ordine de idei io azi deja am inceput antrenamentul pe paraul Mangu din Chitila si m-am dat pana a venit Politia sa-mi zica { citez ; v-am adus la constiinta } ca nu aveti voie sa mergti cu canoea ca este rezervatie . Dupa o cursa de vreo 80 km facuta duminica am observat ca motorul cam vibra si se auzea ceva suspect in interior drept pentru care ieri seara m-am apucat sa dau jos motorul de pe Uralul meu si sa il desfac pentru constatare si schimbarea volantei . Am gasit scaunul rulmentului de la ambielaj din fata rupt si intrat in talerul din tabla care arunca ulei pe rulmenti . Dupa o zi de munca azi spre seara am reusit sa montez motorul la loc pe motocicleta ,,,urmeaza maine sa iau ulei si sa il scot la proba sa vad ce am facul si daca am facut bine ceea ce am facut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 O mica intrunire la Vadu... si pestele prins cu cearceaful de pat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 O mica intrunire la Vadu... 2007? 2008? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Foarte probabil, nu mai stiu. Oricum, a fost de vis... Editat Mai 8, 2014 de Ursu Gunoier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Vreau un Ural M63-până în 2000. Preferabil cu acte. Nu mă interesează starea tehnică, e de dorit să fie cât mai ieftin. 0723565973. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 cam cat face un cadru de URAL M 72???,s-au la cine pot gasi ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 cam cat face un cadru de URAL M 72???,s-au la cine pot gasi ?? 1,250,00 E http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?cPath=26_34_39&products_id=3400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 cam cat face un cadru de URAL M 72???,SAU la cine pot gasi ?? Un cadru de M72 ar trebui sa coste importat cu tot cu transport cam 900 lei, da-mi un PM si te ajut daca vrei sa dai atatia bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.