Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

O pregatim pentru campania de primavara-vara .....montat portbagaj {cred ca este original de IJ Planeta } si probe de montare a doua cutii din tabla galvanizata din dotarea armatei , cred ca sunt de ceva munitie . Cutiile mi se par un pic cam mari au 33 H x 22 l x 33 L si nu stiu sigur daca o sa le montez .

post-29942-0-37917800-1396870899_thumb.jpg

post-29942-0-21308100-1396870907_thumb.jpg

post-29942-0-53118400-1396870914_thumb.jpg

post-29942-0-15042500-1396870922_thumb.jpg

post-29942-0-32753000-1396870930_thumb.jpg

post-29942-0-73553600-1396870937_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu am avut in 9 ani de activitate nici o comanda de ambielaj, si am vandut doar 1 set motor.

Am vandut un singur ax cu came si o singura aprindere Ducati (amandoua lui Valicaddy pentru un upgrade). De ce as tine pe stoc piese care nu se strica?

Poate pentru tine nu reprezinta o valoare dar noi preferam sa bagam banii astia in consumabile sau accesorii care se invart mai repede. Avem clienti care au facut 45.000 km fara sa faca nimic la motor (in afara de schimbul de ulei si filtru). La o medie de 5.000 km/an crede-ma ca nu merita sa tinem pe stoc pistoane, cilindrii sau ambielaj. Asta cu atat mai mult cu cat pistoanele si segmentii sunt din ce in ce mai bune. Termenul de livrare insa nu trebuie sa te sperie, daca dai comanda luni, vineri poti ridica piesele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce as tine pe stoc piese care nu se strica?

 

Nu sunt atat de multe Ural-uri in Romania insa fiabilitatea lor e cunoscuta de multi oameni. Asta e motivul pentru care nu sunt comenzi pentru piese de Ural in Romania. Ural-ul a copiat foarte bine motorul de BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai au multe lucruri in comun, dar nu sunt ingrijorat ca nu am ce vinde; am descoperit ca un client multumit de cum ii merge mobra este muult mai dispus sa bage bani in accesorii decat unul care face motorul la fiecare iesire.... Desi fiecare cu pasiunea lui....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabrica IMZ nu mai uzineaza de ceva vreme ambielajele de Ural 650. Deci cine vrea aceasta piesa vitala care nu intotdeauna este trainica la un Ural 650, nu are decat sa si-o gaseasca "di pi stoc".
"Di pi stoc" inseamna orice ambielaj fabricat la un moment dat in trecut de IMZ- Ural (ca n-avea care altul) vandut de vreun roman,ucrainean,rus,polonez,german, piesa care nu are acte deci nu fost urmarita pentru a i se asigura calitatea.
Astfel la gramada printre ambielaje sanatoase NOS se gasesc rebuturi sustrase din fabrica, ambielaje reparate prost si data cu vaselina, sau ambielaje la jumatatea vietii ce nu arata joc.

Asta-i toata gama de piese Ural 650 de motor pe care o ofera astazi IMZ-Ural https://www.ural-shop.com/de/90-650-motor-getriebe Se poate observa usor ca oferta este una ridicol de mica iar pistoanele-s din UE iar chiulasle sunt IMZ-Ural din vremea 1992-2002 = nu calitatea de acum.

OK, e ridicola oferta si platesti pret de supapa Ural 750 noua 33Euro pentru o supapa Ural 650 fabricata cand venea Yeltin beat la ceremonii.

Tragand linie, tii la motocicleta ta, vrei un bolt cum se facea in vremea URSS, superfinisat si cromat dur, bun? Ai aici o oferta 90 lei. "Pi stoc" am intalnit doar bolturi din inox la 10 lei...
Vrei pistoane adaptate pentru Ural si agreata de fabrica, ai aici oferta dar la pret de BMW.
Vrei cilindri din aluminiu camasuit ca sa se potriveasca cu pistoanele astea? Nu mai ai oferta...


Distributia de la Ural 750 e aceiasi din 1937.




Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko, ceea ce spui tu este numai partial adevarat. Spre informarea ta Ural a oprit fabricarea motoarelor de 650 abia anul trecut (ultimul a fost vandut in Octombrie). Oferta din magazinul on-line daca ai fost atent se refera in special la accesorii si upgrade, nu la piese de schimb. Cilindrii de aluminiu camasuiti pentru 650 nu sunt disponibili, dar asta din cauza ca nu sunt o alegere fericita, cei din fonta lucreaza bine.Piesele di pi stoc nu mai au de mult legatura cu fabrica, sunt sigur ca-ti aduci aminte de perioada in care orice srl de garaj fabrica piese de Dacia.

 

In orice caz sunt de acord ca nu poti investi 1000 euro in motorul unei motociclete care valoreaza atata toata (desi eu am facut-o). Din cauza asta cele bune vor ajunge sa coste 2-3000 si de aici la 5000 cat e unul de 750sh nu e decat un pas si in pasul asta ai multe alte imbunatatiri. Distributia la Ural e aceeasi ca in '37 numai la nivel de principiu. La 750 sunt 3 cote diferite de pinioane care sa se pupe cu carterele, d-aia unele Urale zornaie ca un Ducati (proprietari priceputi) si pe altele nu le auzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vb de ambielaj nu de piese in general, ai un SRL ai un atelier, incearca sa-l fabrici. Sau un cilindru de fonta cum sunt cele de pe stoc. Dar am mai spus-o... Jocul la pinionul de pe axa cu came si de la ambielaj oricum e dat in carte si se verifica la orice reparatie capitala, daca nu cu comparatorul prins intr-o instalatie corespunzatoare, cate SRL-uri or avea?, macar cu ceva improvizatie si mai mult bun simt. Iar pinioanele din 2014 au acelasi calcul german al danturii si distanta din '37 si nu-i nicio rusine, asta-i tot farmecul, inca putin si fac suta :D

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O pregatim pentru campania de primavara-vara .....montat portbagaj {cred ca este original de IJ Planeta } si probe de montare a doua cutii din tabla galvanizata din dotarea armatei , cred ca sunt de ceva munitie . Cutiile mi se par un pic cam mari au 33 H x 22 l x 33 L si nu stiu sigur daca o sa le montez .

Acu ca i-am montat si portbagajul ma gandeam sa-i schimb si barca cu asta ca sa imbin placerile :moron: numa ca barca asta are 4,4 metri :dropsmilie:

post-29942-0-53088400-1397836322_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Poate deschidem si un topic cu alte pasiuni ale motociclistilor ca sa nu poluam topicul asta sau altul .

Totusi abia astept sa facem o tura mai lunga in grup si musai cu o innoptare la cort pe malul raului ......in alta ordine de idei io azi deja am inceput antrenamentul pe paraul Mangu din Chitila si m-am dat pana a venit Politia sa-mi zica { citez ; v-am adus la constiinta :crack: } ca nu aveti voie sa mergti cu canoea ca este rezervatie .



Dupa o cursa de vreo 80 km facuta duminica am observat ca motorul cam vibra si se auzea ceva suspect in interior drept pentru care ieri seara m-am apucat sa dau jos motorul de pe Uralul meu si sa il desfac pentru constatare si schimbarea volantei . Am gasit scaunul rulmentului de la ambielaj din fata rupt si intrat in talerul din tabla care arunca ulei pe rulmenti . Dupa o zi de munca azi spre seara am reusit sa montez motorul la loc pe motocicleta ,,,urmeaza maine sa iau ulei si sa il scot la proba sa vad ce am facul si daca am facut bine ceea ce am facut .

post-29942-0-83561100-1397988845_thumb.jpg

post-29942-0-62432000-1397988854_thumb.jpg

post-29942-0-60082900-1397988864_thumb.jpg

post-29942-0-39530900-1397988874_thumb.jpg

post-29942-0-20062100-1397988884_thumb.jpg

post-29942-0-69551300-1397988893_thumb.jpg

post-29942-0-99660400-1397988901_thumb.jpg

post-29942-0-14946500-1397988910_thumb.jpg

post-29942-0-74758000-1397989148_thumb.jpg

post-29942-0-06546200-1397989156_thumb.jpg

post-29942-0-33694400-1397989163_thumb.jpg

post-29942-0-71213100-1397989169_thumb.jpg

post-29942-0-72782300-1398883530_thumb.jpg

post-29942-0-13725800-1398883538_thumb.jpg

post-29942-0-13404300-1398883546_thumb.jpg

post-29942-0-35361700-1398883553_thumb.jpg

post-29942-0-48727000-1398883560_thumb.jpg

post-29942-0-14398400-1398883567_thumb.jpg

post-29942-0-35944000-1398883573_thumb.jpg

post-29942-0-98635900-1398883579_thumb.jpg

post-29942-0-54984300-1398883587_thumb.jpg

post-29942-0-03926000-1398883596_thumb.jpg

post-29942-0-00178200-1398883611_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

cam cat face un cadru de URAL M 72???,SAU la cine pot gasi ??

 

Un cadru de M72 ar trebui sa coste importat cu tot cu transport cam 900 lei, da-mi un PM si te ajut daca vrei sa dai atatia bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...