Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

deja am in plan un ural cu tractiune, ca ma inebuneste ce vad...mt16,mt12 am incercat.. dar ural inca e o mare curiozitate ce poate face...

voi incerca o combinatie..motor de ural clasic,grup de mt12,fata de ural,cadru clasic de ural..sint curios ce nebunie iese :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

daaaa... salivez.

 

@Aleko: alternatorul rusesc se repara cel mai bine prin inlocuire.

 

@Dany: daca nu pui motor de 750 OHV de ural pierzi vremea, nu iese nimic spectaculos. :laugh:

 

ia uite...

 

ideia cu motor de 750 e chiar buna,dar sa fiu sincer nu stiu mai nimic de motoarele de 750 de ural ca nam avut ocazia..cele clasice e jucarie de facut,piese gasesc dar la cele noi am vazut preturi la piese comparativ cu cele de HARLEY.. :P

Daca crapa ma gindesc cai costisitor de reparat..in ucraina gasesc numai la modelul de 650 piese dar la 750 nam auzit..si de aia as opta la un motor clasic de ural(preferabil chiar nou)sau ceva second cu km putini.

buba e ca tre sa modific bascula sai pun grup pt.atas ca la modelul clasic nam vazut inca cu tractiune atas..

Planul e un ural cu tractiune orcum cas curios cum se comporta mai mult la ofroud ca pt.aia il si fac...de vro 2 anisori a intrat microbul asta costisitor de ofroud in singe..zic costisitor ca am cam calicit ceva grupuri :P asa inveti mai multe despre ofroud si ce marfa e buna pt.asa ceva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rupi tu motorul de 750 daca stii sa mergi cu el. Si diferenta de putere intre cel vechi si cel nou e sesizabila... De reparat, este EXACT LA FEL ca cel vechi, principiul e acelasi, il faci cu o mana legata la spate. Piesele sunt mai accesibile pe ebay, noi sunt destul de scumpe intr-adevar. Daca ai drum pe aici treci sa te dai cu un 750 ca sa vezi tu singur cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Aleko: alternatorul rusesc se repara cel mai bine prin inlocuire.

Nu e vorba de alternator ci de pinion, asa suna in cazul asta. Ca sa fiu eu sincer alternatorul rusesc de 400 W care era inainte pe Uralul tau de 750 sera mai bine montat pe motor decat unitatea ta Denso. CU tot Denso si Herzog, uruie mai tare deci fie nu ai reglat jocul pinioanelor de sus cum trebuie, fie trebuie rodat- adica sa folosesti motocicleta, sa te plimbi cu ea, adica sa bagi benzina si sa pui casca pe cap si sa eliberezi ambreiajul :laugh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jocul la pinion este reglat la lera, am verificat dupa 1000km si nu se cunoaste ca acele pinioane au lucrat impreuna. daca le scot de acolo si le spal le vand de noi, asa arata.

pinionul rusesc NOU a mers 5 minute, 3 ture de bloc, cu alt. rusesc. dupa aia, jurai ca e vechi de 20 de ani, dintii erau tociti incredibil de mult.

da, cele herzog se aud, dupa ce se rodeaza nu se mai aud asa.

mai dureaza 10 ani pana le rodez eu, stii de ce nu am mers cu ea vara trecuta (potato-potato-poatao :laugh: )

 

nici vara asta nu cred ca voi mege, potato-potato consuma mai putn decat uralul !!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uralul lui Olimpiux suna prost.

Alternatorul e adaptat... cu toate ca Nea' Victor a facut treaba buna, el a mesterit sa vina la fix roata dintata pentru Nipru. Adica alternatorul cu roata dintata trimisa de el era imposibil de montat la Ural din cauza lungimii prea mari si a felului in care venea roata dintata pe ax. Am pus roata dintata originala. La prima vedere tot nu pusca bine, si nici n-am mai verficat.

Se poate sa fie de acolo problema. M-am gandit si eu.. dar am tot lasat-o pentru mai tarziu, ca deocamdata tot cam pe loc stau cu el.

Nu stiu cum naiba imi iese ca nu dau peste unu' care sa le aiba cu adaptarile/modificarile, sa aiba si scule si curent. Toate la un loc.

Trebuie sa ma tot plimb cu bucati din motor in geanta, de la unul la altul.

O sa verific cu un stetoscop auto cat de curand.

Mersi!

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot nu ai inteles. Nu e nimic in neregula cu alternatorul sau cu roata dintata, este vorba de modul de angrenare. Alternatorul e prins pe flansa si tinut in loc de 2 prezoane cu piulita, si ai posibilitatea sa rotesti alternatorul macar 10 grade. Angrenarea pinioanelor se regleaza de acolo, prin rotire. Trebuie sa ai un mic joc intre pinionul de alternator si cel de axa cu came in orice grad de rotatie ar fi motorul. E important fiindca pinionul de axa cu came are gauri si mai poate crapa.

 

La Nipru sau la Ural sunt niste shparle, cateva, care uneori fac diferenta. Nefiind scrise, un mecanic de "japoneza" nu are cum sa faca treaba bine, mai ales ca el e obisnuit cu asamblare si dezasamblare fara atatea ajustari.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nui neparat nevoie de dat jos capacul sal reglezi..eventual cind sint uzuri mari..reglajul se face simplu prin rotire daca distributia e ok fara uzuri mari la pinioane.

important e si pinionul de la alternator in ce stare e..

daca pinionele de distributie nu au uzura nu tre sa se auda nici un zgomot de acolo, doar un sunet specific alternatorului care nu e deranjant deloc..

daca pinioanele de distributie sint noi atunci cam 300-400 de km va face galagie pina se pasuesc pinionele..asa patisem eu al un motor de nipru si unul de k750 noi..cind le-am dat pedala se auzea un sunet ciudat din distributie dar a disparut dupa 300-400 de km,nu era o bataie specifica..se simtea o troncaneala si facea ingrozitor la frinele de motor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vinzare dinam de Ural model mai vechi cu prindere pe laterale pentru M63?

 

numai pinionul si vatajul difera ural,nipru la cele vechi in rest nimic.

daca ai nevoie am eu pinion de ural,pt.tine nu costa nimic.

 

:laugh:

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai pinionul si vatajul difera ural,nipru la cele vechi in rest nimic.

daca ai nevoie am eu pinion de ural,pt.tine nu costa nimic.

 

:laugh:

o mersi mersi , esti un gentelman!

vine bine cu precadere ca acum is falit.

alternatorul de Nipru nu se poate monta in locasul dinamului de Ural(M63), am incercat si nu merge.

am pinion acum imi mai tre restul, de-o fi bani il voi converti cu un alternator.

pistoanele pe ultima cota ajunsau?

Mesaj completat

un ural de ciuda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Pun o intrebare prosteasca...

Pe unde drac' bag io ulei in cutia diferentialului?

Ca n-are gaura pe sus!

,..o gaura de 8mm , filetata in partea superioara a carcasei grupului , si un surub frumos in ea....

Capacul de grup de Ural are intr-o margine , spre spate busonul de ungere, dar tu , probabil ai de Nipru.

...sau adaptezi ceva 'holender' de la circuite hidraulice si ii bagi pe jos uleiul....spectaculos , dar frustrant...

 

 

 

PS

...un fel de adaptare pentru alternator , pe un bloc de K750 cu dinam original....blocul este foarte asemanator cu cel de Ural....

post-3884-1301777632_thumb.jpg

post-3884-1301777640_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul de grup de Ural are intr-o margine , spre spate busonul de ungere, dar tu , probabil ai de Nipru.

 

Nu e de nipru:

dsc02382.jpg

 

...un fel de adaptare pentru alternator , pe un bloc de K750 cu dinam original....blocul este foarte asemanator cu cel de Ural....

La asa ceva o sa ajung si eu cu alternatorul de tico...

Mersi de pont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,..o gaura de 8mm , filetata in partea superioara a carcasei grupului , si un surub frumos in ea....

Capacul de grup de Ural are intr-o margine , spre spate busonul de ungere, dar tu , probabil ai de Nipru.

...sau adaptezi ceva 'holender' de la circuite hidraulice si ii bagi pe jos uleiul....spectaculos , dar frustrant...

 

 

 

PS

...un fel de adaptare pentru alternator , pe un bloc de K750 cu dinam original....blocul este foarte asemanator cu cel de Ural....

 

ooo minunat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun o intrebare prosteasca...

Pe unde drac' bag io ulei in cutia diferentialului?

Ca n-are gaura pe sus!

 

 

pe aici il bagi ;)

am reusit sa gasesc si capacul de care ai nevoie,sa ma anunti ce fel de cutie ai,ca difera semeringurile ural,nipru la cutie.

pun si o poza cu o un ural sa vezi daca asa ai cutia de viteze.

 

apropo.. daca e cineva interesat de ceva de pe acest ural sa ma anunte cai posibil sal dau pe bucati..

are 6km motocicleta,e noua nu sa circulat cu ea pe drum inca,rezervorul si carburatoarle nus in foto.

post-20619-1302688409_thumb.jpg

post-20619-1302688419_thumb.jpg

post-20619-1302688423_thumb.jpg

post-20619-1302688426_thumb.jpg

post-20619-1302688618_thumb.jpg

post-20619-1302688628_thumb.jpg

post-20619-1302688631_thumb.jpg

post-20619-1302688635_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macar cutia sper ca e de ural... :D

cel putin dupa cum arata filtrul de aer.

 

capacul e perfect! e chiar ce-mi trebuie!

Mare Om! Mersi!

 

;)

 

 

 

Mesaj completat

As vrea sa pun un robinet la flansa de echilibrare ca sa n-o dau jos de fiecare data cand sincronizez carburatoarele - ca la carte...

are cineva vreo sugestie in acest sens?

 

Mersi

flansa%20echilibrare.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...