dany_oldmoto Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 deja am in plan un ural cu tractiune, ca ma inebuneste ce vad...mt16,mt12 am incercat.. dar ural inca e o mare curiozitate ce poate face... voi incerca o combinatie..motor de ural clasic,grup de mt12,fata de ural,cadru clasic de ural..sint curios ce nebunie iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 daaaa... salivez. @Aleko: alternatorul rusesc se repara cel mai bine prin inlocuire. @Dany: daca nu pui motor de 750 OHV de ural pierzi vremea, nu iese nimic spectaculos. ia uite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 daaaa... salivez. @Aleko: alternatorul rusesc se repara cel mai bine prin inlocuire. @Dany: daca nu pui motor de 750 OHV de ural pierzi vremea, nu iese nimic spectaculos. ia uite... ideia cu motor de 750 e chiar buna,dar sa fiu sincer nu stiu mai nimic de motoarele de 750 de ural ca nam avut ocazia..cele clasice e jucarie de facut,piese gasesc dar la cele noi am vazut preturi la piese comparativ cu cele de HARLEY.. Daca crapa ma gindesc cai costisitor de reparat..in ucraina gasesc numai la modelul de 650 piese dar la 750 nam auzit..si de aia as opta la un motor clasic de ural(preferabil chiar nou)sau ceva second cu km putini. buba e ca tre sa modific bascula sai pun grup pt.atas ca la modelul clasic nam vazut inca cu tractiune atas.. Planul e un ural cu tractiune orcum cas curios cum se comporta mai mult la ofroud ca pt.aia il si fac...de vro 2 anisori a intrat microbul asta costisitor de ofroud in singe..zic costisitor ca am cam calicit ceva grupuri asa inveti mai multe despre ofroud si ce marfa e buna pt.asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Nu rupi tu motorul de 750 daca stii sa mergi cu el. Si diferenta de putere intre cel vechi si cel nou e sesizabila... De reparat, este EXACT LA FEL ca cel vechi, principiul e acelasi, il faci cu o mana legata la spate. Piesele sunt mai accesibile pe ebay, noi sunt destul de scumpe intr-adevar. Daca ai drum pe aici treci sa te dai cu un 750 ca sa vezi tu singur cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 @Aleko: alternatorul rusesc se repara cel mai bine prin inlocuire. Nu e vorba de alternator ci de pinion, asa suna in cazul asta. Ca sa fiu eu sincer alternatorul rusesc de 400 W care era inainte pe Uralul tau de 750 sera mai bine montat pe motor decat unitatea ta Denso. CU tot Denso si Herzog, uruie mai tare deci fie nu ai reglat jocul pinioanelor de sus cum trebuie, fie trebuie rodat- adica sa folosesti motocicleta, sa te plimbi cu ea, adica sa bagi benzina si sa pui casca pe cap si sa eliberezi ambreiajul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 jocul la pinion este reglat la lera, am verificat dupa 1000km si nu se cunoaste ca acele pinioane au lucrat impreuna. daca le scot de acolo si le spal le vand de noi, asa arata. pinionul rusesc NOU a mers 5 minute, 3 ture de bloc, cu alt. rusesc. dupa aia, jurai ca e vechi de 20 de ani, dintii erau tociti incredibil de mult. da, cele herzog se aud, dupa ce se rodeaza nu se mai aud asa. mai dureaza 10 ani pana le rodez eu, stii de ce nu am mers cu ea vara trecuta (potato-potato-poatao ) nici vara asta nu cred ca voi mege, potato-potato consuma mai putn decat uralul !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 (editat) Uralul lui Olimpiux suna prost. Alternatorul e adaptat... cu toate ca Nea' Victor a facut treaba buna, el a mesterit sa vina la fix roata dintata pentru Nipru. Adica alternatorul cu roata dintata trimisa de el era imposibil de montat la Ural din cauza lungimii prea mari si a felului in care venea roata dintata pe ax. Am pus roata dintata originala. La prima vedere tot nu pusca bine, si nici n-am mai verficat. Se poate sa fie de acolo problema. M-am gandit si eu.. dar am tot lasat-o pentru mai tarziu, ca deocamdata tot cam pe loc stau cu el. Nu stiu cum naiba imi iese ca nu dau peste unu' care sa le aiba cu adaptarile/modificarile, sa aiba si scule si curent. Toate la un loc. Trebuie sa ma tot plimb cu bucati din motor in geanta, de la unul la altul. O sa verific cu un stetoscop auto cat de curand. Mersi! Editat Martie 10, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) Tot nu ai inteles. Nu e nimic in neregula cu alternatorul sau cu roata dintata, este vorba de modul de angrenare. Alternatorul e prins pe flansa si tinut in loc de 2 prezoane cu piulita, si ai posibilitatea sa rotesti alternatorul macar 10 grade. Angrenarea pinioanelor se regleaza de acolo, prin rotire. Trebuie sa ai un mic joc intre pinionul de alternator si cel de axa cu came in orice grad de rotatie ar fi motorul. E important fiindca pinionul de axa cu came are gauri si mai poate crapa. La Nipru sau la Ural sunt niste shparle, cateva, care uneori fac diferenta. Nefiind scrise, un mecanic de "japoneza" nu are cum sa faca treaba bine, mai ales ca el e obisnuit cu asamblare si dezasamblare fara atatea ajustari. Editat Martie 13, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Reglezi jocul dintre pinionul alternatorului si cel de pe axa cu came cu capacul de fatza dat jos, sa vezi exact ce faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 nui neparat nevoie de dat jos capacul sal reglezi..eventual cind sint uzuri mari..reglajul se face simplu prin rotire daca distributia e ok fara uzuri mari la pinioane. important e si pinionul de la alternator in ce stare e.. daca pinionele de distributie nu au uzura nu tre sa se auda nici un zgomot de acolo, doar un sunet specific alternatorului care nu e deranjant deloc.. daca pinioanele de distributie sint noi atunci cam 300-400 de km va face galagie pina se pasuesc pinionele..asa patisem eu al un motor de nipru si unul de k750 noi..cind le-am dat pedala se auzea un sunet ciudat din distributie dar a disparut dupa 300-400 de km,nu era o bataie specifica..se simtea o troncaneala si facea ingrozitor la frinele de motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 14, 2011 Autor Share Postat Martie 14, 2011 are cineva de vinzare dinam de Ural model mai vechi cu prindere pe laterale pentru M63? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) are cineva de vinzare dinam de Ural model mai vechi cu prindere pe laterale pentru M63? numai pinionul si vatajul difera ural,nipru la cele vechi in rest nimic. daca ai nevoie am eu pinion de ural,pt.tine nu costa nimic. Editat Martie 14, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 15, 2011 Autor Share Postat Martie 15, 2011 numai pinionul si vatajul difera ural,nipru la cele vechi in rest nimic.daca ai nevoie am eu pinion de ural,pt.tine nu costa nimic. o mersi mersi , esti un gentelman! vine bine cu precadere ca acum is falit. alternatorul de Nipru nu se poate monta in locasul dinamului de Ural(M63), am incercat si nu merge. am pinion acum imi mai tre restul, de-o fi bani il voi converti cu un alternator. pistoanele pe ultima cota ajunsau? Mesaj completat un ural de ciuda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Pun o intrebare prosteasca... Pe unde drac' bag io ulei in cutia diferentialului? Ca n-are gaura pe sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Pun o intrebare prosteasca...Pe unde drac' bag io ulei in cutia diferentialului? Ca n-are gaura pe sus! il dai jos si bagi ulei pe la gaura de golire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) tot mai simplu Editat Aprilie 2, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Pun o intrebare prosteasca...Pe unde drac' bag io ulei in cutia diferentialului? Ca n-are gaura pe sus! ,..o gaura de 8mm , filetata in partea superioara a carcasei grupului , si un surub frumos in ea.... Capacul de grup de Ural are intr-o margine , spre spate busonul de ungere, dar tu , probabil ai de Nipru. ...sau adaptezi ceva 'holender' de la circuite hidraulice si ii bagi pe jos uleiul....spectaculos , dar frustrant... PS ...un fel de adaptare pentru alternator , pe un bloc de K750 cu dinam original....blocul este foarte asemanator cu cel de Ural.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Capacul de grup de Ural are intr-o margine , spre spate busonul de ungere, dar tu , probabil ai de Nipru. Nu e de nipru: ...un fel de adaptare pentru alternator , pe un bloc de K750 cu dinam original....blocul este foarte asemanator cu cel de Ural.... La asa ceva o sa ajung si eu cu alternatorul de tico... Mersi de pont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Nu e de nipru: ....corpul nu , dar capacul da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 ok, am gasit! si-un link fain: http://dnepr.ural.free.fr/modeles-ural.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 8, 2011 Autor Share Postat Aprilie 8, 2011 ,..o gaura de 8mm , filetata in partea superioara a carcasei grupului , si un surub frumos in ea....Capacul de grup de Ural are intr-o margine , spre spate busonul de ungere, dar tu , probabil ai de Nipru. ...sau adaptezi ceva 'holender' de la circuite hidraulice si ii bagi pe jos uleiul....spectaculos , dar frustrant... PS ...un fel de adaptare pentru alternator , pe un bloc de K750 cu dinam original....blocul este foarte asemanator cu cel de Ural.... ooo minunat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 ,..o gaura de 8mm , filetata in partea superioara a carcasei grupului , si un surub frumos in ea... cred ca e cea mai buna solutie. asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Pun o intrebare prosteasca...Pe unde drac' bag io ulei in cutia diferentialului? Ca n-are gaura pe sus! pe aici il bagi am reusit sa gasesc si capacul de care ai nevoie,sa ma anunti ce fel de cutie ai,ca difera semeringurile ural,nipru la cutie. pun si o poza cu o un ural sa vezi daca asa ai cutia de viteze. apropo.. daca e cineva interesat de ceva de pe acest ural sa ma anunte cai posibil sal dau pe bucati.. are 6km motocicleta,e noua nu sa circulat cu ea pe drum inca,rezervorul si carburatoarle nus in foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 macar cutia sper ca e de ural... cel putin dupa cum arata filtrul de aer. capacul e perfect! e chiar ce-mi trebuie! Mare Om! Mersi! Mesaj completat As vrea sa pun un robinet la flansa de echilibrare ca sa n-o dau jos de fiecare data cand sincronizez carburatoarele - ca la carte... are cineva vreo sugestie in acest sens? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 20, 2011 Autor Share Postat Aprilie 20, 2011 poti pune un robinet de linie de 1/4 sunt cele mai mici gasesti la magazin de instalatii sanitare sau gaz montat undeva la mijlocul furtunului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.