Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

suruburile-s astea!

deci trebuie sa le insurubez pana cand in cealalta parte, surubul cu cap de plastic nu se mai misca stanga-deapta dupa ce schimb vitezele (intre neutral 2 si 3)...

 

surubul de jos regleaza schimbarea vitezelor neutral > 2 > 3

surubul de sus regleaza schimbare avitezelor 3 > 2 > neutral

 

daca nu face click - le desurubez

daca simt ca imi misca cheia stanga-dreapta, le strang

 

cam asta am inteles eu

 

imi place! la astea totul e "feeling".

 

 

 

Brava, fa-i acordajul fin si trebuie sa bagam o tura pana la nea mihai ca vrea sa-ti vada uralul, m-am intalnit cu el la intrunire si i-am povestit si e curios omul de cum arata uralul, ca si el il stia de cand era dezmembrat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu inteleg despre care doua suruburi ( A si B - fig. 5.1-6) se vorbeste aici.

Adica unde sunt ele localizate exact.

 

Raspusul era in Manualul de M72 pe care l-am pus la 'Colectionari si pasionati de motociclete clasice',dar la care,nu mai am acces.Nu am manualul la indemana dar cred ca maine seara ajung,copiez si pun raspunsul. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspusul era in Manualul de M72...

La paginile atasate te referi?

Sau era in limba romana?

 

*********

 

M-am chnuit astazi si greu ii dau de capat... mai e si caldura asta.

 

Na si-n rusa, daca pricepe cineva:

 

DSC03217.JPG

 

DSC03221.JPG

 

DSC03222.JPG

 

DSC03223.JPG

post-51591-0-96956900-1308898614_thumb.png

post-51591-0-61668500-1308898620_thumb.png

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, nu trebuie sa iei lectii de rusa ca sa poti insuruba/dezsuruba un surub!

Cele doua suruburi cu contrapiulite (pozitia lor) definesc capetele de cursa la parghia ce actioneaza selectorul secvential.Da, daca capetele de cursa nu sunt bine reglate , nu va intra corect in treptele de viteza....Nu mai stiu acum , dar cred ca cel de sus este pentru retrogradare, si celalat pentru urcare in viteza...

Trebuie reglate in asa fel incat cu pedala apasata pana in capat (o actionare in sus sau in jos) , foaia cautatoare sa fie pe pozitia corecta , adica mecanismul cu arc si piedica care fixeaza foaia in pozitie ,sa fie asezat in degajarile de pe profilul foii...

Practic, cand apesi pe pedala de schimbator , foaia trebuie sa se roteasaca pana la urmatorea pozitie, si un miez mai mult un pic...da' un miez , nu mai mult!Poti sa verifici cu levierul de la schimbatorul de mana....trebuie sa fie intrat in urmatoarea pozitie , si daca apesi bine pedala, trebuie sa-l simti ca nu mai misca( adica nu-l mai poti clinti catre vechea pozitie...)

Daca nu se rezolva din capetele de cursa atunci e bai...poate fi pozitionare axiala la arbori, pot fi jocuri mari la clichet si parghiile de prin pian...poate fi un rulment..

Daca nu face cuplarea corecta , risti sa belesti rotile baladoare, crabotii de cuplare...sa iti sara in sarcina...etc...

http://dnepr.ural.free.fr/renovation_boite_ural.htm

ui, aci...

...si la alea de M e tot asa , tot doau suruburi de reglaj...

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-37468-0-15879600-1308942466_thumb.jpg post-37468-0-44865500-1308942489_thumb.jpg

Succes!

 

Am gasit Âşi două poze cu mațele :) luate dintr-un unghi potrivit

 

mersi

post-51591-0-12143400-1309021470_thumb.jpg

post-51591-0-06620500-1309021476_thumb.jpg

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor, de obicei la cutiile noastre ce se intampla prin uzura? Se modifica cumva cursa hartii de trebuie reglate din cand in cand suroapele? Mie-mi schimba precis, nu sare, sutn sincrone pedalierul cu maneta se duc unde trebuie, dar cu oleiul incins bine scoate zgomot la schimbarea superioara. Binenteles ca pot atribui acest zgomot unui cumul de uzuri in mecanism dar PLM. Legat de cele 2 suroape, cu trecerea anilor si km-lor trebuie cumva refacut reglajul?? Multumesc anticipat.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor, de obicei la cutiile noastre ce se intampla prin uzura? Se modifica cumva cursa hartii de trebuie reglate din cand in cand suroapele? Mie-mi schimba precis, nu sare, sutn sincrone pedalierul cu maneta se duc unde trebuie, dar cu oleiul incins bine scoate zgomot la schimbarea superioara. Binenteles ca pot atribui acest zgomot unui cumul de uzuri in mecanism dar PLM. Legat de cele 2 suroape, cu trecerea anilor si km-lor trebuie cumva refacut reglajul?? Multumesc anticipat.

Da, cand se incinge bine , si e vara afara, trozneste la schimbare...eu cred ca e de la T90....

La fel face si strungul meu....vara suna ca naiba...iarna se sting becurile pina cand o ia din loc....

mai anticipat de atat nu-ti pot raspunde....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator corleone

ce cota?

da un pm.

 

 

ce cota?

da un pm.

 

Nu conteaza cota pt ca vrea sa bage pistoane auto mai mari. Suna-l pe om ca nu intra des pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Prea a intrat în subsol topicul ăsta. Mai bine să vă reamintesc de un film minunat pe calea unui videoclip de pe YouTube:

 

http://www.youtube.com/watch?v=nBBR8Pn7eUQ

 

ÂŞi că tot suntem pe subiectul "Ural", faceți stop-cadru la minutul 2:08 Âşi priviți cu atenție motorul drezinei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!Vand putregaiurile din fotografii.Merge si schimb cu piese de Simson s 425.0748.982858,Adrian Rosca.

Salut, un pret pentru motoarele cam cat ar fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am alte motoare la schimb, am doar bani. Si consider ca vanzatorul trebuie sa propune un pret, nu cumparatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...