otto92 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 salut.Am o problema cu care ma confrunt de ceva vreme si nu reusesc sa o rezolv.Am un peugeot elyseo de 100cmc in 2T.motorul, bijuterie.Acum 2 saptamani intr-un weekend m-am apucat sa il spal pt ca era si cald afara si vroiam sa rate bine.L-am spalat cu furtunul, nu cu dala ca la spalatorie.Dupa ce l am facut frumos am plecat sa ma plimb.Nu am avut nici o problema, seara l-am bagat in garaj si dupa o saptamana knd dau sa il pornesc nema.Dupa cateva incercari am incercat sa vad daca are scanteie.Spre uimirea mea, nu avea si nu mai avea nici curent bateria(s-ar fi putut descarca pt ca a fost frig zilele alea si e putin cam veche).De atunci tot caut o posibila cauza.Am avut multe banuieli pt ca scuterul are si alarma si pornire din telecomanda si m-am gandit k dak so fi scurtcircuitat alarma si mi lo pus in bot.Avand in vedere ca scuterul are cheie cu cip si CDI cu verificator de cip nu stiu ce sa zic, si nu stiu ce sa ii mai fac.L-am dezbracat tot de plastice ca sa verific toata instalatia electrica.Am verificat curentul care ajunge la CDI si e ok.Va ROG sa imi dati niste sfaturi si as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta!Mi-a mai spus cineva care a patit la fel ca ar fi din CDI, el l-a taiat(pt ca e capsulat)si a refacut toate lipiturile ca erau oxidate.ASTEPT SFATURILO VOASTRE!MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 încarcă bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otto92 Postat Noiembrie 19, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2010 încarcă bateria. Am incarcat-o dar nu stiu daca sa incarcat destul.dadea bine la automat, invartea dar nici urma de scanteie.I-am dat curent de la masina si la fel, NIMIC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otto92 Postat Noiembrie 19, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2010 schimba bujia degeaba.Am luat si fisa jos si tin degetu.Numa de ar da sa ma curenteze sa stiu ca porneste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otto92 Postat Noiembrie 19, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2010 verifica senzorul hall (cel care citeste timpii aprinderii) - e pe volanta masoara-l sa vezi daca are impedenta corecta de sigurante arse nu mai are rost sa te intreb, nu? nu:D.le-am schimbat,am pus noi.senzoru ala l am desfacut da nusth qm pot sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 otto92, boss, scrie boalii corect dacă vrei să te ajute cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otto92 Postat Noiembrie 19, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2010 otto92, boss, scrie boalii corect dacă vrei să te ajute cineva. am scris la viteza si am omis unele greseli!Cine o sa vrea sa ma ajute ma ajuta si asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Io can am fost viteaz si am spalat mobra mi-am ars bobina de inductie Asa ca io pe aia pariez. Fa rost de manual si verifica ce rezistenta tre sa iti indice cand o masori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otto92 Postat Noiembrie 19, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2010 Io can am fost viteaz si am spalat mobra mi-am ars bobina de inductie Asa ca io pe aia pariez. Fa rost de manual si verifica ce rezistenta tre sa iti indice cand o masori am fost la un pr mecanic si a zis k aia i deaia de suzuki sau cva de genu si nu are moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Corect, nimic nu se pierde, totu se transforma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 misto principiul prin care mecanicul verifica piesele, sa te mai duci la el !! Concluzia e ca Dan Cata ar fi bine sa-si schimbe bobinele de inductie cu unele nemuritoare de la Suzuki. Astfel se pot traversa si cursuri de rauri fara folosirea flotoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Asta era acu 2 ani, si am luat alta noua. Si era BOSCH, nu bmw sau suzuki sau firma aia care face mobre cu flotoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otto92 Postat Noiembrie 20, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2010 misto principiul prin care mecanicul verifica piesele, sa te mai duci la el !! ma mai duc!atata timp cat mi-a si verificat-o si i s-a adeverit ideea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 ) e comedie si aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otto92 Postat Noiembrie 20, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2010 ) e comedie si aici apoi no.dak unii n-au ce face si numa se baga-n seama... Mesaj completat salut.Am o problema cu care ma confrunt de ceva vreme si nu reusesc sa o rezolv.Am un peugeot elyseo de 100cmc in 2T.motorul, bijuterie.Acum 2 saptamani intr-un weekend m-am apucat sa il spal pt ca era si cald afara si vroiam sa rate bine.L-am spalat cu furtunul, nu cu dala ca la spalatorie.Dupa ce l am facut frumos am plecat sa ma plimb.Nu am avut nici o problema, seara l-am bagat in garaj si dupa o saptamana knd dau sa il pornesc nema.Dupa cateva incercari am incercat sa vad daca are scanteie.Spre uimirea mea, nu avea si nu mai avea nici curent bateria(s-ar fi putut descarca pt ca a fost frig zilele alea si e putin cam veche).De atunci tot caut o posibila cauza.Am avut multe banuieli pt ca scuterul are si alarma si pornire din telecomanda si m-am gandit k dak so fi scurtcircuitat alarma si mi lo pus in bot.Avand in vedere ca scuterul are cheie cu cip si CDI cu verificator de cip nu stiu ce sa zic, si nu stiu ce sa ii mai fac.L-am dezbracat tot de plastice ca sa verific toata instalatia electrica.Am verificat curentul care ajunge la CDI si e ok.Va ROG sa imi dati niste sfaturi si as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta!Mi-a mai spus cineva care a patit la fel ca ar fi din CDI, el l-a taiat(pt ca e capsulat)si a refacut toate lipiturile ca erau oxidate.ASTEPT SFATURILO VOASTRE!MS Tocmai am taiat CDI-ul si inauntru am gasite o parte din circuite oxidate(cele de pe partea cu lipiturile).Ce e de facut?Cum sa le curat?Sau sa il duc la un electronist sau la un service GSM sa le refaca??ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Incearca cu altul de pe alt scuter!Atentie sa fie identic.Nu cred ca mai faci ceva cu el daca a fost desfacut/taiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Tocmai am taiat CDI-ul si inauntru am gasite o parte din circuite oxidate(cele de pe partea cu lipiturile).Ce e de facut?Cum sa le curat?Sau sa il duc la un electronist sau la un service GSM sa le refaca??ms anticipat DA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 la un service gsm mă gândeam Âşi eu că e bine să mergi. acolo sunt cei mai buni specialiÂşti în cdi-uri. la ei mi-am reparat Âşi eu cdi-ul de la drujba husqvarna. bonus mi-au ascuțit Âşi lanțul, că eu n-am pilă de aia rotundă. apropo, de unde aÂş putea lua una? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Nu inteleg de ce faci misto, un service GSM e cel mai potrivit loc unde poate reface niste lipituri pe un cablaj. Aici chiar a nimerit-o. De obicei baietii de acolo au pistol cu aer cald, pompita de cositor, etc .. si tot ce mai trabuie pentru a reface niste lipituri. Cunosc personal oameni care si-au reparat CDI-uri la service GSM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Daca il duce la service GSM, cand ii da cineva beep o sa ii porneasca motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Daca il duce la service GSM, cand ii da cineva beep o sa ii porneasca motoru Numai daca CDI-ul nu e codat in VOdafone! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otto92 Postat Noiembrie 22, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Incearca cu altul de pe alt scuter!Atentie sa fie identic.Nu cred ca mai faci ceva cu el daca a fost desfacut/taiat. Eu l-am taiat finut si as incerca cu unul de la alt scuter dar nu gesesc pe ca pe langa ca sunt rare, cdi-ul primeste semnal de la contact care prin imobilizator citeste cheia.Astfel imi trebuie contact cu cheie si cu imobilizator si cdi-ul lui. Mesaj completat la un service gsm mă gândeam Âşi eu că e bine să mergi. acolo sunt cei mai buni specialiÂşti în cdi-uri. la ei mi-am reparat Âşi eu cdi-ul de la drujba husqvarna. bonus mi-au ascuțit Âşi lanțul, că eu n-am pilă de aia rotundă. apropo, de unde aÂş putea lua una? Un prieten de-al meu si-a luat de la Stihl, de acolo isi cumpara si ulei si ce ii mai trebuie.E magazin de desfacere nu e chiar reprezentanta. Mesaj completat Nu inteleg de ce faci misto, un service GSM e cel mai potrivit loc unde poate reface niste lipituri pe un cablaj. Aici chiar a nimerit-o.De obicei baietii de acolo au pistol cu aer cald, pompita de cositor, etc .. si tot ce mai trabuie pentru a reface niste lipituri. Cunosc personal oameni care si-au reparat CDI-uri la service GSM. MULTUMESC DE SFATURI!astazi ma duc la un service GSM sa intreb. Mesaj completat salut.Am o problema cu care ma confrunt de ceva vreme si nu reusesc sa o rezolv.Am un peugeot elyseo de 100cmc in 2T.motorul, bijuterie.Acum 2 saptamani intr-un weekend m-am apucat sa il spal pt ca era si cald afara si vroiam sa rate bine.L-am spalat cu furtunul, nu cu dala ca la spalatorie.Dupa ce l am facut frumos am plecat sa ma plimb.Nu am avut nici o problema, seara l-am bagat in garaj si dupa o saptamana knd dau sa il pornesc nema.Dupa cateva incercari am incercat sa vad daca are scanteie.Spre uimirea mea, nu avea si nu mai avea nici curent bateria(s-ar fi putut descarca pt ca a fost frig zilele alea si e putin cam veche).De atunci tot caut o posibila cauza.Am avut multe banuieli pt ca scuterul are si alarma si pornire din telecomanda si m-am gandit k dak so fi scurtcircuitat alarma si mi lo pus in bot.Avand in vedere ca scuterul are cheie cu cip si CDI cu verificator de cip nu stiu ce sa zic, si nu stiu ce sa ii mai fac.L-am dezbracat tot de plastice ca sa verific toata instalatia electrica.Am verificat curentul care ajunge la CDI si e ok.Va ROG sa imi dati niste sfaturi si as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta!Mi-a mai spus cineva care a patit la fel ca ar fi din CDI, el l-a taiat(pt ca e capsulat)si a refacut toate lipiturile ca erau oxidate.ASTEPT SFATURILO VOASTRE!MS Am dus CDI-ul la un service gsm si mi-a refacut lipiturile.Cand am incercat pe scuter la fel, scanteie nema.Pana la urma am gasit un magnetou care se potrivea la mine de Honda Bali 100cmc,motor identic doar ca fara cip si prostii si am facut ca si in linkul urmator http://elystar.ardane.com/nonchipkey-en.htm .Acum scuterul merge fara probleme, ba chiar mai bine pentru ca nu mai e limitat de CDI.Multumesc oricum de sfaturi. Editat Noiembrie 22, 2010 de otto92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 am si eu 2 intrebari referitoare la CDI 1 - cum aflu daca o motocicleta e limitata din CDI ? 2 - cum aflu daca un CDI e ars ? e vorba de o cagiva freccia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 daca-i ars nu mai merge! despre limitare nu stiu ce sa zic dar parca freccia nu a fost limitata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 pai , treaba e in felul urmator tipului de la care am luat o , i se stricase contactul , si a incercat unul chinezesc care se potrivea la mufe si a ars cdi-ul . apoi a cautat cdi de a innebunit , si pana la urma a gasit unul care merge dar cred ca este ori cdi de 50cmc , ori este limitat , caci viteza maxima imi pare cam mica .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.