grex Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 hai care ti-ai pus cuie, suruburi, holtzsuruburi pe cauciucuri? eu am ales varianta holtzsurub de 6/35, usor de montat cca 2 ore pe cauciuc, dat gaura in fiecare crampon cu burghiu de 3mm, apoi montat din interior, dupa care am lipit o camera veche pe interior pentru pt protectia camerei.(nu am mousse) pe crampoanele de pe lateral pe fata nu am pus holtzsurub pt ca mi se parea atinge soseta de neopren, si nu vroiam sa le agat. pe crampoanele de pe lateral spate am pus holtzsuruburi doar ca le-am scurtat ff mult pt a nu atunge in esapament si sa-l faca varza. mi s-a parut solutia cea mai ieftina pt ceea ce fac eu cu motorul, am avut si cateva iesiri, vad ca merge si prin zapada de 40-60 cm. doar ca imi creste consmul mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) am cumparat saptamana trecuta bestgrip model 1350 (proeminenta 2,4mm cu adancime 12 mm) - 200 bucati si surubelnita speciala - 536 lei saptamana trecuta le-am montat. de atunci merg in fiecare zi cu motorul pe zapada/asfalt si fiindca au cap vidia nu se tocesc deloc pe asfalt. cred ca tin cativa ani buni si le montezi ,demontezi fara a da cauciucul jos de pe motoreta .. jap jap modelul de 1500 proeminenta de 4 cred ca sunt recomandate pt mers pe gheata sau zapada medie, 1350 cum am pus eu ..sunt asa de mers incetisor pe zapada sau gheata fara sa am probleme de aderenta (insa chiar si asa daca dau un pic burn-out sapa si acestea pana la pamant ) daca vrei sa faci spectacol in zapada de juma de metru ...pui un 1750 si te apuci de afanat zapada pe 2 gume intra maxim 400 de cuie . porniti de la minim 200 bucati recomandabil pentru o aderenta decenta Editat Februarie 3, 2012 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free3ady89 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Surub de M6 cu cap inecat + saiba + piulita cu autoblocare .....doua ore de munca ,70 de suruburi, cu totul m'au costat 15 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 de ce ai ales solutia de a nu baga suruburile prin cramponul cauciucului? mie mi s-a parut ca-i da o stabilitate mai mare surubului, nu-l zmulge si nici nu-l impinge inspre interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free3ady89 Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 de ce ai ales solutia de a nu baga suruburile prin cramponul cauciucului? mie mi s-a parut ca-i da o stabilitate mai mare surubului, nu-l zmulge si nici nu-l impinge inspre interior. Pentru ca crampoanele erau tocite si surubul intra mai usor asa.....daca bagam prin crampoane trebuia sa dau gauri de 8 si sa bag surub de 6......pana acum se comporta bine in interior nu au cum sa intre k au saibe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 mare gresala, o sa se plieze cand o sa te dai... pentru roara spate folositi holsuruburi de 8x35-40 (cele de 6 se rup repede) iar pentru fata de 6 suruburiele trebuiesc montate pe toate crampoanele pentru a avea directie si tractiune. SPOR LA GAURIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 M-am chinuit destul demult sa le fac si nu am apucat sa ma dau decat o jumatate de ora ca am facut pana pe ambele roti....aveam camere normale si powertape de jur imprejurul cauciucului ca sa nu le agatze suruburile...se pare ca nu a functionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 (editat) Parca am mai spuso. Pt enduro ideal is suruburi cu piulita, Iar pt gheata holsuruburi sau varfuri progrip care nu cred ca merita la banii aia. Din ce am testat nici una din variante nu e eficienta la zapada mai mare de 34-40cm... pt simplu fapt ca atingi cu scutul si ai prea mult de sapat pana la pamant. Cu cat ai cuplu mai mare cu atat se duc mai repede... initial ma mirasem cu de rezista asa bine pe un 250 4t...dar cand am pus pe 450... leam zapacit destul de rpd. Cel mai bun cauc pe care lam facut e asta. Mia luat 3ore. Dar nu am apucat sal testez pt ca lam vandut.. Important sa fie cat mai multe holsuruburi inghesuite pe crampon si lungimea corecta... important sa nu fie iesite inafara mai multe decat grosimea cramponului pt ca nu mai are sustinere. Pe interior ori o camera stricata in care inveliti camera buna, ori o folie rezistenta.Si cel mai important multa presiune in camera. Trebuie sa fie f umflat pt ca la sarituri , borduri , wheelie sa nu se ciupeasca camera de janta. si nu uitati sa verificat sa nu atinga lantul si toba... din cate am vazut Ktm cam are prbl cu distanta la toba. Editat Februarie 25, 2012 de M!rra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Am pus cateva suruburi de 6x40 cu piulita si saiba, si-mi ies in afara cramponului cam 2,5 cm. Am si strans piulita tare, dar 2,5cm mi se pare enorm. Pentru folosinta in padure, 6x30 nu ar fi mai bune? Sa pun saiba si pe interior, sau nu e risc de smulgere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 daca bagi prin crampon nu cred ca o sa ti-l smulga, dar ca sa fii sigur pune-i saiba, eu am puze holtzsuruburi si sunt fara saiba, n-am pierdut deocamdata nici unu. nu cred ca-s mai lungi decat cramponul cu mai mult de 10mmm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) dupa 2300 de kilometri ..pe zapada si asfalt (zapada s-a cam topit si au curatat-o astia-n bucuresti cam demult) ...cuiele nu mi s-au tocit deloc deloc si n-am pierdut niciunul . sarumana Alfred de la FM Racing inca odata pt cuiele best-grip ..(nu-i fac reclama ...pur si simplu sunt multumit de aceste cuie) multumita tie am putut merge cam toata iarna fara o bag la iernat . daca ma tin 2-3 ani sunt multumit de investitia facuta . o sa treaca zapada si o sa le scot si apoi o sa pot folosi cauciucurile de enduro fara niciun fel de stres,pentru ca n-a afectat foarte mult starea crampoanelor asa cum strica tot cauciucul suruburile cu piulita astfel am scutit eventualul efort de anul trecut de cand ma apucasem si eu de montat suruburi in cauciucuri sa ne auzim cu bine. Editat Martie 1, 2012 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Nu are nimeni de vanzare gume gata facute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Am primit din nou suruburile de iarna best-grip, cei interesati ne pot contacta. Mai jos gasiti un articol despre aceste suruburi : http://www.fm-moto.ro/home/noutati/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 cat e bucata?Numarul 3 m-ar interesa,pt zapada ,vegetatie,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Aveti raspuns prin mesaj personal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bangarang Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Cea mai buna solutie....autoforante insurubate pe interior cu piulite stranse foarte bine....fara cuie speciale sau lipici sau mai stiu eu ce...Dupa ce ai terminat pui o camera veche peste capurile suruburilor si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Nu exista nici o comparatie intre holzsuruburi, de orice fel ar fi ele, si cuiele speciale, de care vinde Alfred. Eu, recunosc, am pus numai holzsuruburi pana acum, dar dupa ce am vazut la cineva cuie speciale, stiu ce am de facut de acum inainte. Holzsuruburile au urmatoarele dezavantaje: necesita un timp f lung la montaj, in cazul meu s-a lasat mereu ci cu ceva zgarieturi si haine agatate, se tocesc f repede, distruge mousse-ul, iar cauciucul e neutilizabil. La cuiele speciale singurul dezavantaj e pretul, dar daca le folosesti minim 2 ani e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Ar mai fi un aspect: daca sunt prea lungi, la o cazatura, cuiele s-ar putea sa faca ravagii in carne. Stiu ca exista curse gen speedway pe gheata dar acolo cuiele sunt protejate de aripi pe aproape toata circumferinta rotilor. Cuisoare gen auto sunt OK de utilizat si la moto velo pe asfal+gheata, dar pt coclauri tentatia e sa pui cuiele cat mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Avem din nou in stoc cuiele de iarna de la Best - Grip, ca o noutate acum avem in stoc si pentru ATV si pentru autoturisme, fie ele de strada, off-road sau utilaje agricole. Pretul e acelasi ca in anii trecuti : http://fmracing.ro/suruburi-iarna-best-grip/29555-surub-gheata-best-grip-cu-cap-vidia-power-stud.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.