cristos Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 salut, ce trebuie facut la un motor 4T cu 2 cilindrii (yamaha xs400) la care in relanti nu functioneaza un cilindru? cand accelerez functioneaza si scoate putin fum la inceput. dimineata porneste destul de bine. poate stie cineva si ce distante sunt la tacheti. daca are cineva si un manual... multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_tm Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 salut, ce trebuie facut la un motor 4T cu 2 cilindrii (yamaha xs400) la care in relanti nu functioneaza un cilindru? cand accelerez functioneaza si scoate putin fum la inceput. dimineata porneste destul de bine. poate stie cineva si ce distante sunt la tacheti. daca are cineva si un manual... multumesc anticipat daca un cilindru scoate fum,e posibil sa fie segmentii uzati sau gripati,sau problema electrica la cilindrul respectiv,sau reglaj de supape.ia-le pe rand.distantele intre tacheti si supape:0.15 admisie si 0,25 evacuare.masoara compresia[ar trebui sa fie egala la ambii cilindri],chiar si carburatia ar trebui verificata.succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 masoara compresia[ar trebui sa fie egala la ambii cilindri] Nu neaparat! Nu prea gasesti 2 cilindri cu aceeasi compresie la un Twin fiindca are sigur momente in viata motorului cand lucreaza mai mult sau mai putin inegal. Mai degraba as spune compresie "apropiata" decat "la fel" in cazul unui motor care a lucrat in parametrii normali. Vezi - pe langa ce a zis bogdan_tm - sa fie sincronizate carburatoarele (daca e cu 2, nu stiu cum e la XS), starea bujiilor (mizerie, distanta proasta la electrod) si totodata starea fiÂşelor de bujie - de la bobine pana la pipe - sa aiba continuitate si sa nu fie oxidate capetele, mie mi s-a intamplat odata si nu stiam de ce nu trage ca lumea! De obicei problemele de instabilitate la relanti apar din cauza carburatiei desincronizate cand moto are 2 carburatoare... deci de obicei, nu neaparat! Succes la verificari si reparatii, s-o faci bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 sau reglaj de supape.ia-le pe rand.distantele intre tacheti si supape:0.15 admisie si 0,25 evacuare Frate e vorba de o moto nu de Raba!!!!!!!!! Cristoase cauta manual frate nu te lua dupa "meseriasi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_q Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 curatza mestere bujia de la ala care nu mere shi vezi dupa aia daca isi da drumu la ralanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristos Postat Septembrie 16, 2006 Autor Share Postat Septembrie 16, 2006 multumesc inca odata pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 vezi sa nu fie si din carburatoare daca are doaua e posibil ca la cilindrul ala care nu merge in relanti sa fie jiglerul de mers in gol infundat..... si din supape poate fi..... 0,25 pe evacuare e mult...... maxim 0,15-0,20 parerea mea.... dar mai bine cauta un manua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 Si eu sunt de parare ca tot la carburatoare ar trebui sa umbli (reglat-sincronizat). Faza cu curatatul bujiilor e cam aiurea. Nu prea e recomandat sa le cureti cu peria de sarma, pe aragay sau mai stiu eu cum... . Ca sa-ti iasa din grija aprinderea, ai putea sa inversezi bujiile intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.