Jump to content
Sign in to follow this  
cristos

Problema Relanti

Recommended Posts

salut,

ce trebuie facut la un motor 4T cu 2 cilindrii (yamaha xs400) la care in relanti nu functioneaza un cilindru?

cand accelerez functioneaza si scoate putin fum la inceput. dimineata porneste destul de bine.

poate stie cineva si ce distante sunt la tacheti. daca are cineva si un manual... :baldy:

multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

ce trebuie facut la un motor 4T cu 2 cilindrii (yamaha xs400) la care in relanti nu functioneaza un cilindru?

cand accelerez functioneaza si scoate putin fum la inceput. dimineata porneste destul de bine.

poate stie cineva si ce distante sunt la tacheti. daca are cineva si un manual... :baldy:

multumesc anticipat

daca un cilindru scoate fum,e posibil sa fie segmentii uzati sau gripati,sau problema electrica la cilindrul respectiv,sau reglaj de supape.ia-le pe rand.distantele intre tacheti si supape:0.15 admisie si 0,25 evacuare.masoara compresia[ar trebui sa fie egala la ambii cilindri],chiar si carburatia ar trebui verificata.succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

masoara compresia[ar trebui sa fie egala la ambii cilindri]

 

Nu neaparat! Nu prea gasesti 2 cilindri cu aceeasi compresie la un Twin fiindca are sigur momente in viata motorului cand lucreaza mai mult sau mai putin inegal. Mai degraba as spune compresie "apropiata" decat "la fel" in cazul unui motor care a lucrat in parametrii normali.

 

Vezi - pe langa ce a zis bogdan_tm - sa fie sincronizate carburatoarele (daca e cu 2, nu stiu cum e la XS), starea bujiilor (mizerie, distanta proasta la electrod) si totodata starea fiÂşelor de bujie - de la bobine pana la pipe - sa aiba continuitate si sa nu fie oxidate capetele, mie mi s-a intamplat odata si nu stiam de ce nu trage ca lumea!

De obicei problemele de instabilitate la relanti apar din cauza carburatiei desincronizate cand moto are 2 carburatoare... deci de obicei, nu neaparat!

 

Succes la verificari si reparatii, s-o faci bine!

:baldy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau reglaj de supape.ia-le pe rand.distantele intre tacheti si supape:0.15 admisie si 0,25 evacuare

Frate e vorba de o moto nu de Raba!!!!!!!!!

 

Cristoase cauta manual frate nu te lua dupa "meseriasi"

Share this post


Link to post
Share on other sites

curatza mestere bujia de la ala care nu mere shi vezi dupa aia daca isi da drumu la ralanti

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi sa nu fie si din carburatoare daca are doaua e posibil ca la cilindrul ala care nu merge in relanti sa fie jiglerul de mers in gol infundat..... si din supape poate fi..... 0,25 pe evacuare e mult...... maxim 0,15-0,20 parerea mea.... dar mai bine cauta un manua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt de parare ca tot la carburatoare ar trebui sa umbli (reglat-sincronizat). Faza cu curatatul bujiilor e cam aiurea. Nu prea e recomandat sa le cureti cu peria de sarma, pe aragay sau mai stiu eu cum... . Ca sa-ti iasa din grija aprinderea, ai putea sa inversezi bujiile intre ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...