Jump to content

ITP MOTO


cosmoldo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lasand la o parte faptul ca puteai sa adresezi intrebarea pe topicul UTIL....doar la RAR se face ''ieftin si bun'' ;)

80 lei parca

Link to comment
Share on other sites

mare multumita

vreau sa ma apuc sa il pregatesc

 

Asa e. Doar la RAR. Fiindca a intrat in paine si standul de frana pentru mobre. Atentie deci! Frane bune, gume , tobe, culoare, becuri (inclusiv cel de la numar,pozitie, faza scurta, lunga), semnalizatoare, ca aia nu stau mult la povesti si te expediaza urgent. Succesuri!

Link to comment
Share on other sites

Asa e. Doar la RAR. Fiindca a intrat in paine si standul de frana pentru mobre. Atentie deci! Frane bune, gume , tobe, culoare, becuri (inclusiv cel de la numar,pozitie, faza scurta, lunga), semnalizatoare, ca aia nu stau mult la povesti si te expediaza urgent. Succesuri!

 

 

Trebuie si becul de pozitie? ;)

 

Nu e o chestie un pic redundanta? Adica ce folos sa verifice becul de pozitie daca noi suntem obligati prin lege sa mergem cu faza scurta si pe timpul zilei?

Link to comment
Share on other sites

Asa e. Doar la RAR. Fiindca a intrat in paine si standul de frana pentru mobre. Atentie deci! Frane bune, gume , tobe, culoare, becuri (inclusiv cel de la numar,pozitie, faza scurta, lunga), semnalizatoare, ca aia nu stau mult la povesti si te expediaza urgent. Succesuri!

la faza cu toba e aiurea!

si eu am fost cu un prieten cu o vitezana pt ITP ... si la faza cu verificatul tobei a zis domnu inginer: "porneste so aud cum suna"... deci domnii de la RAR au aparat de masurat decibelii in urechi:p

Link to comment
Share on other sites

la faza cu toba e aiurea!

si eu am fost cu un prieten cu o vitezana pt ITP ... si la faza cu verificatul tobei a zis domnu inginer: "porneste so aud cum suna"... deci domnii de la RAR au aparat de masurat decibelii in urechi:p

 

Chestia cu toba am auzit-o si eu, trebuie originala. Daca mobra e mai noua pe tablita ei sunt trecuti si decibeli . Nu mai stiu si de emisia de gaze la cele cu catalizator. Sa nu le dam idei asadar. Trebuie interesat inainte la RAR-ul respectiv treaba cu toba , daca o ia si cu alta toba la ITP. Revenind la becul de pozitie: da e obligatoriu. Din mai multe motive. Eu am facut la cele 2 mobre ITP-ul anul asta. Si s-a uitat si la lumina de pozitie, faza scurta si lunga, inclusiv la becul ce lumineaza numarul noaptea.

Link to comment
Share on other sites

Cosmoldo...de ce citesti sacadat ? 80 lei, scrie si in primul post !!!

 

Legat de toba...nu te pune nime', cel putin la Cluj SA PORNESTI MOTORUL ;) In concluzie, toba va suna doar daca sufla careva in ea :banana:

Link to comment
Share on other sites

Stie careva cat de importante is gumele la ITP? Trebuie sa il fac si eu in curand si nu is tocmai noi... Mai au carne pe ele dar e sub aia 3 mm sau cat era limita la santuri...

 

Si programarea cum se face? Ultima data cand am intrat pe site ziceau ca sa revii maine ;)

Link to comment
Share on other sites

Cosmoldo...de ce citesti sacadat ? 80 lei, scrie si in primul post !!!

 

Legat de toba...nu te pune nime', cel putin la Cluj SA PORNESTI MOTORUL ;) In concluzie, toba va suna doar daca sufla careva in ea :banana:

 

Yzu, nu e adevarata treaba cu ITP-moto doar la RAR-Gilau/Luna de Sus? Daca este stand-moto (eu asa am auzit) atunci sigur masoara si nivelul de zgomot pe langa multe altele.

 

@Dan Cata: daca trebuie sa mergi la RAR nu stiu daca scapi cu orice cauciuc :-s

Poti incerca la telefon dar din pacate foarte rar iti raspund cei de acolo. Daca nu e nevoie sa faci programarea personal pot sa trec eu intr-o zi pe acolo daca se lucreaza si dupa 5.

Edited by dedics
Link to comment
Share on other sites

In aug. si dec. 2010 mi-am facut ITP-ul si la BMW si la Suzuki...nu am pornit motorul deloc.

Le-am impins in hala, am pus rotile pe stand pt frane, a verificat luminile, i-a facut poze motorului, am platit si am plecat acasa.

@ Dan : pe spate GSR-ul avea sclik...nu a comentat nime' nimic

Link to comment
Share on other sites

Stie careva cat de importante is gumele la ITP? Trebuie sa il fac si eu in curand si nu is tocmai noi... Mai au carne pe ele dar e sub aia 3 mm sau cat era limita la santuri...

 

Si programarea cum se face? Ultima data cand am intrat pe site ziceau ca sa revii maine ;)

Mie in ambele cazuri mi-a bagat sublerul ala de adancime intre rizurile anvelopelor. 5mm e limita minimami-a zis tipul cu ITP-ul.
Link to comment
Share on other sites

Mie in ambele cazuri mi-a bagat sublerul ala de adancime intre rizurile anvelopelor. 5mm e limita minimami-a zis tipul cu ITP-ul.

Cat de tare l-au impins? Cat sa faca un client la vulcanizarea de la colt? ;)

 

Mno las-o-n... Cum 5 mm? Ca are 7 mm cand ii nou...

Link to comment
Share on other sites

Cat de tare l-au impins? Cat sa faca un client la vulcanizarea de la colt? ;)

 

Mno las-o-n... Cum 5 mm? Ca are 7 mm cand ii nou...

 

Se poate Dane cum zici tu 7mm. Dar oare am mai avea nou gume second duse de afara unele cu uzura infima? Ce limita de uzura crezi ca au aia din apus la gume? De unde am mai lua noi cauciucuri cu uzura infima daca ei ar circula cu ele ca si noi. Eu am citat pe specialistul de acolo, daca el minte mint si eu. Numai bine!

Edited by kato_arad
Link to comment
Share on other sites

eu cand am fost in vara , o verificat daca are frane.standu ala ii asa numa sa fie, ca ce valori da , nu ii intereseaza.in afara de poza la serii, nu o verificat nimica!!! nush ce va tot stresati ca zici ca are examenul de bacalaureat motoru, atata il pregatiti.sa fie rotile atasate de motor, sa fie tot intr-o bucata si sa aibe asigurare si iei itp-ul, atata filosofie......... ;)

Link to comment
Share on other sites

Uite ca eu nu stiam cat de importante is gumele si nu prea vreau sa imi inchiriez platforma de 2 ori si sa imi iau liber in doo zile :banana:

daca te respinde pt gume eu personal iti duc motoru pe platforma GRATIS. ;)

P.S. binenteles sa ai ce gume scrie in talon. :banana:

Link to comment
Share on other sites

Programare ii mai simplu sa faci telefonic (0264266491, 0264266492, 0264266493), daca ai noroc raspund repede, daca nu... insisti. La moto ii liber si te poti risca si fara (iti faci programare la fata locului cand mergi cu mobra). La enduro s-o legat de oglinzi, semnalizatoare (nu aveam) si toba (era deformata de la cazaturi). Am rezolvat cu oglinzile si semnalizatoarele si nu o mai zis nimic nici de toba cand am revenit (nu am platit revenire, in prima faza mi-o zis ce sa ii fac si la revenire o facut actele, o verificat franele si gata). La CB am rezolvat rapid din prima (cauciucuri sub 3 mm pe banda de rulare).

Link to comment
Share on other sites

daca te respinde pt gume eu personal iti duc motoru pe platforma GRATIS. ;)

P.S. binenteles sa ai ce gume scrie in talon. :banana:

S-ar putea sa am nevoie sa ma ajuti in privinta asta, cu tot cu gumele din talon :banana:

Link to comment
Share on other sites

  • Guest pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...