Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratilor, iar revin cu o problema si nu-i dau de cap.

 

ieri m-am intors dintr-o vacanta scurta de 5 zile. Azi ma sui pe motor, dau sa-l pornesc si canci. Nu facea nimic. Nu piria, nu ciria, Absolut nimic Bateria fiind un pic mai veche ( cam un an jumate) am dat-o jos si pe la borne erau urme mari de oxidatie. Sint genul de om care prefera sa schimbe ceva stricat cu un lucru nou decit sa cirpesc. Asa ca mi-am luat baterie noua. Pus baterie si dupa multe multe multe incercari a pornit. Si a stat pornita pentru vre-un minut dupa care iar a murit. Daca ii dadeam cu socul tras, nu pornea deloc. Iar am pornit-o si parca se mai stabilizase un pic, dar cind sa-i dau gaz ( finut) iar a murit si tot asa.

Cum imi lasasem motorul la al meu cumnat, si trebuia sa-l aduc acasa, m-am chinuit si cumva l-am stabilizat si am pornit la drum. Dar daca nu o tineam la turatii mari murea in mers.

In timpul mersului mergea destul de ok, adica fara imbrinceli si alte nebuneli.

Are cineva o idee ce ar putea fi?

Luni o duc la mecanic, dar poate pina atunci imi da cineva o idee..

 

Ms anticipat.

 

Si asa se duce naibii plimbarea mea de duminica....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, iar revin cu o problema si nu-i dau de cap.

 

ieri m-am intors dintr-o vacanta scurta de 5 zile. Azi ma sui pe motor, dau sa-l pornesc si canci. Nu facea nimic. Nu piria, nu ciria, Absolut nimic Bateria fiind un pic mai veche ( cam un an jumate) am dat-o jos si pe la borne erau urme mari de oxidatie. Sint genul de om care prefera sa schimbe ceva stricat cu un lucru nou decit sa cirpesc. Asa ca mi-am luat baterie noua. Pus baterie si dupa multe multe multe incercari a pornit. Si a stat pornita pentru vre-un minut dupa care iar a murit. Daca ii dadeam cu socul tras, nu pornea deloc. Iar am pornit-o si parca se mai stabilizase un pic, dar cind sa-i dau gaz ( finut) iar a murit si tot asa.

Cum imi lasasem motorul la al meu cumnat, si trebuia sa-l aduc acasa, m-am chinuit si cumva l-am stabilizat si am pornit la drum. Dar daca nu o tineam la turatii mari murea in mers.

In timpul mersului mergea destul de ok, adica fara imbrinceli si alte nebuneli.

Are cineva o idee ce ar putea fi?

Luni o duc la mecanic, dar poate pina atunci imi da cineva o idee..

 

Ms anticipat.

 

Si asa se duce naibii plimbarea mea de duminica....

Incearca sa-i golesti paharelele dela carb, sa nu fi facut condens. Verifica si scanteia la bujii. Daca e nevoie verifica si robinetul, so fi adunat rugina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa-i golesti paharelele dela carb, sa nu fi facut condens. Verifica si scanteia la bujii. Daca e nevoie verifica si robinetul, so fi adunat rugina.

Salutare,

 

Am promis ca revin cind ii dau de cap. Acum m-am intors de la mecanic.

Bine ca nu m-am apucat de dat jos carb, rezervoare, filtre si alte neamuri. Problema fiind cind se poate de simpla si de stupida. Un fir pe traseul plusului nu era bine izolat. Defapt cei care umblasera innainte facusera un nod provizoriu care in timp s-a cam dezlegat si cele doua fire abia se mai atingeau. De la vibratii si hopuri firele nu mai faceau contactul necesar= toata problema.

 

Oricum va multumesc pt ajutor.

 

Acu mai am o intrebare pt cei de aici mai mult de curiozitate ca traim pe planete diferite.

Pe voi cit va ajunge un set de suspensie? A inceput sa-mi curga cel din stinga si cum tot eram la mecanic am intrebat cit ar fi de schimbat setul. Aftermarket ar ajunge cam 800Ron setul, original cam 2000Ron. Eram si eu curios cit va ajunge pe voi pt cei ce si-au schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, amortizoarele spate nu se pot demonta. Ele se schimba. Eu am luat de la louis.de cu aprox. 100 euro perechea

http://www.louis.de/_1013275c32469fd9a048c2c8ebc375a522/index.php?topic=search&searchterm=shock&cmd.x=5&cmd.y=6

Editat de papas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, amortizoarele spate nu se pot demonta. Ele se schimba. Eu am luat de la louis.de cu aprox. 100 euro perechea

http://www.louis.de/_1013275c32469fd9a048c2c8ebc375a522/index.php?topic=search&searchterm=shock&cmd.x=5&cmd.y=6

mda. Dupa cite vad astea sint aftermarket. Am avut si eu si m-au tinut cam un an jumate. Le-am luat cu 500RON perechea. Atea OEM cica sint 2000RON perechea. Vb de preturile de aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Seceta in topicul asta. De cand a dat caldura toti sau pus la umbra? Hm, ori fi in vacanta, sau motoarele sunt bune si nu e necesara nici o interventie. Am sa pun o intrebare si voi primi raspuns cand sor intoarce. Cum se regleaza corect intinderea curelei, in cartea tehnica de pe net nu gasesc nimic. Se face reglaj in functie de greutatea (nr de pers) de pe ia sau e un reglaj standard. Anticipat, sa va fie de bine vacanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Si doar am trecut peacolo. Sa inteleg ca la o greutate de 4,5 kg ,presiune pe curea, ar trebui sa aiba o curba de deviatie de 12,5 mm ? Nu stiu,dar mi se pare cam aiurea, sau prea exacte cotele 4 virgula, 5 virgula.. Dar in sfarsit daca asa zice niponul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei un liniar si iti iei bratul basculei ca plan de referinta, apoi apesi pe curea cu un telescop dinamometric.

Cum poate nu ai asa ceva, eu am apasat cu degetul pe un cantar apoi tinand in minte aproximativ forta aplicata, am verificat cureaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus,

 

Ast noapte pe la un 11, mi s-a rupt cablu de aceleratie. Eram doar la vre-un km de casa dar intr-o parte destul de nasoala a orasului. 1km nu pare mult de impins dar avind vreo 3 dealuri dealuri de urcat, l-am chemat pe un amic sa ma ajute. Daca o lasam acolo ori o gaseam demontata ori suita intr-o duba si dusa. In fine, cu chiu cu vai am ajuns acasa cu ea.

Azi stateam si ma uitam un pic pe forumuri sa vad cit de greu e de inlocuit cablu. Ceea ce m-a mirat a fost o descoperire. Am aflat ca defapt ar trebui sa fie 2 cabluri. Accel si deccel.Intr-o parte unii ziceau ca e doar un singur cablu care le face pe toate intro parte ziceau ca iti trebe 2. Eu am doar unu, dar am vazut ca in carcasa, in partea de jos, sint 2 gauri mai mari pt cabluri.

Care-i faza?

 

Tin sa mentionz ca nu le am cu mecanica deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu o intrebare; are cineva idee, cum pot lasa un en500 mai jos persoana care il conduce este de mica inaltime si nu prea poate sa il stapineasca, atit din partea inaltimii cat si a greutatii ,si as mai avea nevoie si de un ghidon normal in momentul de fata are in dotare un t-bar,care nu o avantajaza deloc, daca nici asa nu merge o scot la vanzare sau la schimb cu ceva mai mic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se lasa din prindea furcii cu jugul si din modificarea prinderii amortizoarelor spate de pe bascula.Tre sa faci doua oase din tabla sau din aluminiu dural.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus,

 

Ast noapte pe la un 11, mi s-a rupt cablu de aceleratie. Eram doar la vre-un km de casa dar intr-o parte destul de nasoala a orasului. 1km nu pare mult de impins dar avind vreo 3 dealuri dealuri de urcat, l-am chemat pe un amic sa ma ajute. Daca o lasam acolo ori o gaseam demontata ori suita intr-o duba si dusa. In fine, cu chiu cu vai am ajuns acasa cu ea.

Azi stateam si ma uitam un pic pe forumuri sa vad cit de greu e de inlocuit cablu. Ceea ce m-a mirat a fost o descoperire. Am aflat ca defapt ar trebui sa fie 2 cabluri. Accel si deccel.Intr-o parte unii ziceau ca e doar un singur cablu care le face pe toate intro parte ziceau ca iti trebe 2. Eu am doar unu, dar am vazut ca in carcasa, in partea de jos, sint 2 gauri mai mari pt cabluri.

Care-i faza?

 

Tin sa mentionz ca nu le am cu mecanica deloc.

Salut, sunt doua, si eu am avut rupt cablul de deceleratie, dar merge si asa, gratie arcurilor de la carburatoare.

E bine sa la schimbi pe amandoua si sa le gresezi periodic.

Iti atasez pagina referitoare la ele din manualul de service:

Cabluri.pdf

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sint din buc, dar motoreta nu este aici este la un garaj in apropiere, oricum nu are asigurare,ulei schimbat si mai mult ca sigur bateria dusa sta de ceva timp bun, dar ne putem vedea la un suc sa-mi explici (cred ca nu sint greu de cap) sper din tot sufletul sa o rezolv, este o capra buna la care nu vreau sa renunt din cauza asta

oricum multumesc mult de tot pentru sfat

Editat de ghost1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu o intrebare; are cineva idee, cum pot lasa un en500 mai jos persoana care il conduce este de mica inaltime si nu prea poate sa il stapineasca, atit din partea inaltimii cat si a greutatii ,si as mai avea nevoie si de un ghidon normal in momentul de fata are in dotare un t-bar,care nu o avantajaza deloc, daca nici asa nu merge o scot la vanzare sau la schimb cu ceva mai mic

Parerea mea, pe spate poti pune niste amortizoare mai scurte,pe fata, scoti in sus telescoapele,adica lasi cadrul cu tot cu jug mai jos. Trebuie sa ai in vedere ca, cu cat cobori in spate, cobori si in fata,altfel nu mai ai linia. Referitor la ghidon,cred ca ar fi bun de la Virago,coarnele sunt mai "adunate" si mai aplecate spre conducator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt doua, si eu am avut rupt cablul de deceleratie, dar merge si asa, gratie arcurilor de la carburatoare.

E bine sa la schimbi pe amandoua si sa le gresezi periodic.

Iti atasez pagina referitoare la ele din manualul de service:

attachicon.gifCabluri.pdf

Hai norock!

Ms,

Intre timp am rezolvat-o si cu cablaraia. Mi-a luat ceva timp ca am inceput prost dar pina la urma a iesit bine.

Inca ma mi macina o problema mai veche care se agreaveaza pe zi ce trece ( e si normal de altfel). Problema e suspensia spate (amortizoarele). Cel din stinga e bulit complet. In curbe sau la hopuri imi danseaza spatele mai ceva ca Ciulandra. Aici inca nu am gasit amortizoare 2nd ( intr-o stare buna) dar originale, iar cele noi... perechea e vreo 400 de euro. Ce alte amortizoare s-ar potrivi? Pina acum am avut after market dar un set m-a tinut cred ca vreo 7 luni ( ceva ce am gasit pe aici din taiwan) si un set vreo un an jumate..

Ceva idei? Ma gindeam ceva originale (2nd) de la un sportster sau ceva. Nu stiu, zic si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...