KENAZ Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Ok, ti-am salvat numarul, o sa te sun cand ma hotarasc (si fac rost de ceva banuti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Ok, ti-am salvat numarul, o sa te sun cand ma hotarasc (si fac rost de ceva banuti ) Oki.Astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Fratilor, iar revin cu o problema si nu-i dau de cap. ieri m-am intors dintr-o vacanta scurta de 5 zile. Azi ma sui pe motor, dau sa-l pornesc si canci. Nu facea nimic. Nu piria, nu ciria, Absolut nimic Bateria fiind un pic mai veche ( cam un an jumate) am dat-o jos si pe la borne erau urme mari de oxidatie. Sint genul de om care prefera sa schimbe ceva stricat cu un lucru nou decit sa cirpesc. Asa ca mi-am luat baterie noua. Pus baterie si dupa multe multe multe incercari a pornit. Si a stat pornita pentru vre-un minut dupa care iar a murit. Daca ii dadeam cu socul tras, nu pornea deloc. Iar am pornit-o si parca se mai stabilizase un pic, dar cind sa-i dau gaz ( finut) iar a murit si tot asa. Cum imi lasasem motorul la al meu cumnat, si trebuia sa-l aduc acasa, m-am chinuit si cumva l-am stabilizat si am pornit la drum. Dar daca nu o tineam la turatii mari murea in mers. In timpul mersului mergea destul de ok, adica fara imbrinceli si alte nebuneli. Are cineva o idee ce ar putea fi? Luni o duc la mecanic, dar poate pina atunci imi da cineva o idee.. Ms anticipat. Si asa se duce naibii plimbarea mea de duminica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Fratilor, iar revin cu o problema si nu-i dau de cap. ieri m-am intors dintr-o vacanta scurta de 5 zile. Azi ma sui pe motor, dau sa-l pornesc si canci. Nu facea nimic. Nu piria, nu ciria, Absolut nimic Bateria fiind un pic mai veche ( cam un an jumate) am dat-o jos si pe la borne erau urme mari de oxidatie. Sint genul de om care prefera sa schimbe ceva stricat cu un lucru nou decit sa cirpesc. Asa ca mi-am luat baterie noua. Pus baterie si dupa multe multe multe incercari a pornit. Si a stat pornita pentru vre-un minut dupa care iar a murit. Daca ii dadeam cu socul tras, nu pornea deloc. Iar am pornit-o si parca se mai stabilizase un pic, dar cind sa-i dau gaz ( finut) iar a murit si tot asa. Cum imi lasasem motorul la al meu cumnat, si trebuia sa-l aduc acasa, m-am chinuit si cumva l-am stabilizat si am pornit la drum. Dar daca nu o tineam la turatii mari murea in mers. In timpul mersului mergea destul de ok, adica fara imbrinceli si alte nebuneli. Are cineva o idee ce ar putea fi? Luni o duc la mecanic, dar poate pina atunci imi da cineva o idee.. Ms anticipat. Si asa se duce naibii plimbarea mea de duminica.... Incearca sa-i golesti paharelele dela carb, sa nu fi facut condens. Verifica si scanteia la bujii. Daca e nevoie verifica si robinetul, so fi adunat rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 ok, am sa incerc varianta asta mai intii. ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Salut, are cineva dintre voi de vanzare semeringuri furca pt EN500A 1994 ?. Macar setul pt un telescop, ca se scurge uleiul pe etrier si placute si am o frana... "merge unsa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Oameni buni, imi vand mobra: Link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Incearca sa-i golesti paharelele dela carb, sa nu fi facut condens. Verifica si scanteia la bujii. Daca e nevoie verifica si robinetul, so fi adunat rugina. Salutare, Am promis ca revin cind ii dau de cap. Acum m-am intors de la mecanic. Bine ca nu m-am apucat de dat jos carb, rezervoare, filtre si alte neamuri. Problema fiind cind se poate de simpla si de stupida. Un fir pe traseul plusului nu era bine izolat. Defapt cei care umblasera innainte facusera un nod provizoriu care in timp s-a cam dezlegat si cele doua fire abia se mai atingeau. De la vibratii si hopuri firele nu mai faceau contactul necesar= toata problema. Oricum va multumesc pt ajutor. Acu mai am o intrebare pt cei de aici mai mult de curiozitate ca traim pe planete diferite. Pe voi cit va ajunge un set de suspensie? A inceput sa-mi curga cel din stinga si cum tot eram la mecanic am intrebat cit ar fi de schimbat setul. Aftermarket ar ajunge cam 800Ron setul, original cam 2000Ron. Eram si eu curios cit va ajunge pe voi pt cei ce si-au schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papas Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 http://www.piese-motociclete.com/index.php?menu=produse&catid=96&mid=4122 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 ma refer la amortizoarele spate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papas Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) Din cate stiu, amortizoarele spate nu se pot demonta. Ele se schimba. Eu am luat de la louis.de cu aprox. 100 euro perechea http://www.louis.de/_1013275c32469fd9a048c2c8ebc375a522/index.php?topic=search&searchterm=shock&cmd.x=5&cmd.y=6 Editat Iulie 24, 2013 de papas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Din cate stiu, amortizoarele spate nu se pot demonta. Ele se schimba. Eu am luat de la louis.de cu aprox. 100 euro perechea http://www.louis.de/_1013275c32469fd9a048c2c8ebc375a522/index.php?topic=search&searchterm=shock&cmd.x=5&cmd.y=6 mda. Dupa cite vad astea sint aftermarket. Am avut si eu si m-au tinut cam un an jumate. Le-am luat cu 500RON perechea. Atea OEM cica sint 2000RON perechea. Vb de preturile de aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Seceta in topicul asta. De cand a dat caldura toti sau pus la umbra? Hm, ori fi in vacanta, sau motoarele sunt bune si nu e necesara nici o interventie. Am sa pun o intrebare si voi primi raspuns cand sor intoarce. Cum se regleaza corect intinderea curelei, in cartea tehnica de pe net nu gasesc nimic. Se face reglaj in functie de greutatea (nr de pers) de pe ia sau e un reglaj standard. Anticipat, sa va fie de bine vacanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Vezi in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Multumesc. Si doar am trecut peacolo. Sa inteleg ca la o greutate de 4,5 kg ,presiune pe curea, ar trebui sa aiba o curba de deviatie de 12,5 mm ? Nu stiu,dar mi se pare cam aiurea, sau prea exacte cotele 4 virgula, 5 virgula.. Dar in sfarsit daca asa zice niponul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Iei un liniar si iti iei bratul basculei ca plan de referinta, apoi apesi pe curea cu un telescop dinamometric. Cum poate nu ai asa ceva, eu am apasat cu degetul pe un cantar apoi tinand in minte aproximativ forta aplicata, am verificat cureaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Servus, Ast noapte pe la un 11, mi s-a rupt cablu de aceleratie. Eram doar la vre-un km de casa dar intr-o parte destul de nasoala a orasului. 1km nu pare mult de impins dar avind vreo 3 dealuri dealuri de urcat, l-am chemat pe un amic sa ma ajute. Daca o lasam acolo ori o gaseam demontata ori suita intr-o duba si dusa. In fine, cu chiu cu vai am ajuns acasa cu ea. Azi stateam si ma uitam un pic pe forumuri sa vad cit de greu e de inlocuit cablu. Ceea ce m-a mirat a fost o descoperire. Am aflat ca defapt ar trebui sa fie 2 cabluri. Accel si deccel.Intr-o parte unii ziceau ca e doar un singur cablu care le face pe toate intro parte ziceau ca iti trebe 2. Eu am doar unu, dar am vazut ca in carcasa, in partea de jos, sint 2 gauri mai mari pt cabluri. Care-i faza? Tin sa mentionz ca nu le am cu mecanica deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost1 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 salut am si eu o intrebare; are cineva idee, cum pot lasa un en500 mai jos persoana care il conduce este de mica inaltime si nu prea poate sa il stapineasca, atit din partea inaltimii cat si a greutatii ,si as mai avea nevoie si de un ghidon normal in momentul de fata are in dotare un t-bar,care nu o avantajaza deloc, daca nici asa nu merge o scot la vanzare sau la schimb cu ceva mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Se lasa din prindea furcii cu jugul si din modificarea prinderii amortizoarelor spate de pe bascula.Tre sa faci doua oase din tabla sau din aluminiu dural. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost1 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) nu inteleg unde sa pun (oasele) prinse de fostul suport si indreptate catre roata, din furca nu se mai poate am coborato cat sa putut Editat August 16, 2013 de ghost1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Oasele se pun inspre spate ca sa ridice bascula si implicit sa coboare saua. Daca esti din Bucuresti te pot ajuta in sensul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Servus, Ast noapte pe la un 11, mi s-a rupt cablu de aceleratie. Eram doar la vre-un km de casa dar intr-o parte destul de nasoala a orasului. 1km nu pare mult de impins dar avind vreo 3 dealuri dealuri de urcat, l-am chemat pe un amic sa ma ajute. Daca o lasam acolo ori o gaseam demontata ori suita intr-o duba si dusa. In fine, cu chiu cu vai am ajuns acasa cu ea. Azi stateam si ma uitam un pic pe forumuri sa vad cit de greu e de inlocuit cablu. Ceea ce m-a mirat a fost o descoperire. Am aflat ca defapt ar trebui sa fie 2 cabluri. Accel si deccel.Intr-o parte unii ziceau ca e doar un singur cablu care le face pe toate intro parte ziceau ca iti trebe 2. Eu am doar unu, dar am vazut ca in carcasa, in partea de jos, sint 2 gauri mai mari pt cabluri. Care-i faza? Tin sa mentionz ca nu le am cu mecanica deloc. Salut, sunt doua, si eu am avut rupt cablul de deceleratie, dar merge si asa, gratie arcurilor de la carburatoare. E bine sa la schimbi pe amandoua si sa le gresezi periodic. Iti atasez pagina referitoare la ele din manualul de service: Cabluri.pdf Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost1 Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) sint din buc, dar motoreta nu este aici este la un garaj in apropiere, oricum nu are asigurare,ulei schimbat si mai mult ca sigur bateria dusa sta de ceva timp bun, dar ne putem vedea la un suc sa-mi explici (cred ca nu sint greu de cap) sper din tot sufletul sa o rezolv, este o capra buna la care nu vreau sa renunt din cauza asta oricum multumesc mult de tot pentru sfat Editat August 17, 2013 de ghost1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 salut am si eu o intrebare; are cineva idee, cum pot lasa un en500 mai jos persoana care il conduce este de mica inaltime si nu prea poate sa il stapineasca, atit din partea inaltimii cat si a greutatii ,si as mai avea nevoie si de un ghidon normal in momentul de fata are in dotare un t-bar,care nu o avantajaza deloc, daca nici asa nu merge o scot la vanzare sau la schimb cu ceva mai mic Parerea mea, pe spate poti pune niste amortizoare mai scurte,pe fata, scoti in sus telescoapele,adica lasi cadrul cu tot cu jug mai jos. Trebuie sa ai in vedere ca, cu cat cobori in spate, cobori si in fata,altfel nu mai ai linia. Referitor la ghidon,cred ca ar fi bun de la Virago,coarnele sunt mai "adunate" si mai aplecate spre conducator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Salut, sunt doua, si eu am avut rupt cablul de deceleratie, dar merge si asa, gratie arcurilor de la carburatoare. E bine sa la schimbi pe amandoua si sa le gresezi periodic. Iti atasez pagina referitoare la ele din manualul de service: Cabluri.pdf Hai norock! Ms, Intre timp am rezolvat-o si cu cablaraia. Mi-a luat ceva timp ca am inceput prost dar pina la urma a iesit bine. Inca ma mi macina o problema mai veche care se agreaveaza pe zi ce trece ( e si normal de altfel). Problema e suspensia spate (amortizoarele). Cel din stinga e bulit complet. In curbe sau la hopuri imi danseaza spatele mai ceva ca Ciulandra. Aici inca nu am gasit amortizoare 2nd ( intr-o stare buna) dar originale, iar cele noi... perechea e vreo 400 de euro. Ce alte amortizoare s-ar potrivi? Pina acum am avut after market dar un set m-a tinut cred ca vreo 7 luni ( ceva ce am gasit pe aici din taiwan) si un set vreo un an jumate.. Ceva idei? Ma gindeam ceva originale (2nd) de la un sportster sau ceva. Nu stiu, zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.