Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Multumesc de urari (deja am 4000 Km) si pot spune ca nu puteam sa fac o alegere mai buna. O sa pun si poze cat mai curand

 

 

Mesaj completat

Si pozele....nu sunt multe dar.....

 

Uau, super tare!

Sunt curios de unde ai portbagajul ala. Arata el cam disproportionat dar cred ca e foarte practic.

Imi place motorul tau, frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut....

Bine ai venit printre noi....

Daca nu esti vitezoman, nu o sa-ti para rau de alegera facuta. Printre choopere e rapida, dar nici printre 'plastice' nu te face chiar de rusine....

Bafta.....

 

Mesaj completat

Hai sa va spun ce patanie (sperietura) am avut eu.....Nu o sa radeti, dar poate inatati si voi ceva din pataniile altora...

Bun...acum un an, am avut problema cu acumulatorul...am luiat waka prin mai, carnet in august. Mai-August zi de zi pe loc pornit, turat un pic, oprit. Zi de Zi. Cand am luat carnetul, dau sa merg si eu cu motorul 1 zi merge, a 2 a zi incarcat acumulatorul. Ce-o fi, ce-o fi...Acumulator nou. Pana alataieri, buton-o juma de invartitura-motor pornit. (cu ea umblu la lucru 5 km dus 5 intors). Ca in totdeauna, dimineata in garaj...soc tras de tot, buton, casca,manusi,ochelari, soc inapoi la jum, moto afara din garaj, soc inapoi de tot, inchid garajul, a-ntaia plecat. Si asa zi de zi. La fel si alaltaieri, ceas pana m-am suit pe ea, viteza 1 si...oprit. Mai departe nu a facut nimic.Nimic. Nici demaror, nimic. Numai un catzanit. Inapoi in garaj, masina-la lucru. Dupamasa self service. Am zis ca s-a dus acumulatorul. Repede acte, cand l-am luat, minune 8 sept 2008. Mai e in garantie ! Stai sa vad ! L-am scos, am luat un bec halogen de masina, sarma - arde de se topeste. Hoppa ! Acumulatorul e bun! Inapoi.

- fara sezut, contact-buton - scanteie la borna +. (asta era catzanitul de-l auzeam). Am dat jos capacul lateral, firul de la borna + merge la condensator (cred ca ala e condensatorul, acolo e si siguranta principala)- condensatorul iesit din lacasul ala al lui. Misc firele, sunt prindse bine, il pun la locul lui. Incerc, motorul merge ca nou. Dar....cum accelerez un pic se opreste. Cand il pornesc din nou, porneste f greu, demareaza mult, dar porneste, accelerez opreste. Aici s-a cam terminsat self service-ul meu. Azi am chemat un prieten mai experimentat, sa vedem. Poate nu i-a aer rezervorul, demontat supapa aia, e ok, la loc. Nu merge. Filtru de aer. L-am scos, nu e murdar, si uleiul inca sta bine pe el. Dar am dar o incercare. Ceas ! - Asta era, filtru nou. Am siz 1 zi 2 pana vine de la tg mures, merg fara. Montam capacul de la filtru la loc, pornim, iar nu merge. 'tui mortii masii. Da ce are ? Finalul.....

-Stiti ce a fost ? Pai cand am pus acumulatorul la loc, nu l-am pus in lacasul lui, ci asa in cutia aia, acumulatorul a astupat lateral gaura pe unde ia motorul aer !!! Am pus acumulatorul cu 2 cm mai incolo unde trebuie, si a revenit totul la normal. Am pus si filtru la loc, si totul e o.k. Am ras una cu prietenul meu, si gata .

Consecinte : - A cazut condensatotul din locul lui (probabil s-a scuturat afara) o fi atins ceva, de a facut scurt. Cand l-am pus la loc, totul era o.k., dar nu a mers ca nu am pus eu bine acumulatorul, si nu lua motorul aer.

Scuze daca v-am plictisit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uau, super tare!

Sunt curios de unde ai portbagajul ala. Arata el cam disproportionat dar cred ca e foarte practic.

Imi place motorul tau, frumos!

 

 

Portbagajul l-am luat de la neamtu' de la care am luat si motorul....era pe el... (home made) si intr-adevar e super util.....munti de bagaje pot pune pe el. Merci tuturor de cuvintele frumoase referitoare la "Kawa mea"......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uau, super tare!

Sunt curios de unde ai portbagajul ala. Arata el cam disproportionat dar cred ca e foarte practic.

Imi place motorul tau, frumos!

 

Mah,iesti in Bucuresti,sau in Cluj? Ca daca iesti in Bucale,fa un drum pina-n Centru,sa vezi sissy-bar-ul ala,cu port-bagaj,de care-ti ziceam. Motocicleta amicului meu,dotata cu asa ceva,e parcata fix vizavi de Sala Palatului,linga fast-food.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut....

Bine ai venit printre noi....

Daca nu esti vitezoman, nu o sa-ti para rau de alegera facuta. Printre choopere e rapida, dar nici printre 'plastice' nu te face chiar de rusine....

Bafta.....

 

Mesaj completat

Hai sa va spun ce patanie (sperietura) am avut eu.....Nu o sa radeti, dar poate inatati si voi ceva din pataniile altora...

Bun...acum un an, am avut problema cu acumulatorul...am luiat waka prin mai, carnet in august. Mai-August zi de zi pe loc pornit, turat un pic, oprit. Zi de Zi. Cand am luat carnetul, dau sa merg si eu cu motorul 1 zi merge, a 2 a zi incarcat acumulatorul. Ce-o fi, ce-o fi...Acumulator nou. Pana alataieri, buton-o juma de invartitura-motor pornit. (cu ea umblu la lucru 5 km dus 5 intors). Ca in totdeauna, dimineata in garaj...soc tras de tot, buton, casca,manusi,ochelari, soc inapoi la jum, moto afara din garaj, soc inapoi de tot, inchid garajul, a-ntaia plecat. Si asa zi de zi. La fel si alaltaieri, ceas pana m-am suit pe ea, viteza 1 si...oprit. Mai departe nu a facut nimic.Nimic. Nici demaror, nimic. Numai un catzanit. Inapoi in garaj, masina-la lucru. Dupamasa self service. Am zis ca s-a dus acumulatorul. Repede acte, cand l-am luat, minune 8 sept 2008. Mai e in garantie ! Stai sa vad ! L-am scos, am luat un bec halogen de masina, sarma - arde de se topeste. Hoppa ! Acumulatorul e bun! Inapoi.

- fara sezut, contact-buton - scanteie la borna +. (asta era catzanitul de-l auzeam). Am dat jos capacul lateral, firul de la borna + merge la condensator (cred ca ala e condensatorul, acolo e si siguranta principala)- condensatorul iesit din lacasul ala al lui. Misc firele, sunt prindse bine, il pun la locul lui. Incerc, motorul merge ca nou. Dar....cum accelerez un pic se opreste. Cand il pornesc din nou, porneste f greu, demareaza mult, dar porneste, accelerez opreste. Aici s-a cam terminsat self service-ul meu. Azi am chemat un prieten mai experimentat, sa vedem. Poate nu i-a aer rezervorul, demontat supapa aia, e ok, la loc. Nu merge. Filtru de aer. L-am scos, nu e murdar, si uleiul inca sta bine pe el. Dar am dar o incercare. Ceas ! - Asta era, filtru nou. Am siz 1 zi 2 pana vine de la tg mures, merg fara. Montam capacul de la filtru la loc, pornim, iar nu merge. 'tui mortii masii. Da ce are ? Finalul.....

-Stiti ce a fost ? Pai cand am pus acumulatorul la loc, nu l-am pus in lacasul lui, ci asa in cutia aia, acumulatorul a astupat lateral gaura pe unde ia motorul aer !!! Am pus acumulatorul cu 2 cm mai incolo unde trebuie, si a revenit totul la normal. Am pus si filtru la loc, si totul e o.k. Am ras una cu prietenul meu, si gata .

Consecinte : - A cazut condensatotul din locul lui (probabil s-a scuturat afara) o fi atins ceva, de a facut scurt. Cand l-am pus la loc, totul era o.k., dar nu a mers ca nu am pus eu bine acumulatorul, si nu lua motorul aer.

Scuze daca v-am plictisit.

 

Sa mor daca mi-as fi inchipuit asa ceva. Banuiam ca e demarorul dus, periile sau ceva...

Foarte tare faza oricum, e bine de stiut.

 

Mah,iesti in Bucuresti,sau in Cluj? Ca daca iesti in Bucale,fa un drum pina-n Centru,sa vezi sissy-bar-ul ala,cu port-bagaj,de care-ti ziceam. Motocicleta amicului meu,dotata cu asa ceva,e parcata fix vizavi de Sala Palatului,linga fast-food.

EN 500?

Sunt in Bucuresti pana marti cand plec la Cluj.

Acum ce sa zic, nu ma roade asa tare de portbagaj, pentru ca nu mai am de gand sa car prea multe anul asta, iar la drum lung merg singur oricum, am loc destul in spate, pe saua.

Ideea este ca nu as vrea sa arunc sisy barul meu pentru ca este frumos, scrie kawasaki pe el si este intr-o stare foarte buna. Mi-ar trebui in schimb un portbagaj care se prinde separat cumva, nu asa cu totul...

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor iubitorilor de en

eu trebuie sa o marit ....plec din zona...este cineva amator de un chilipir

apare in semnatura mea

asfalt uscat

Editat de cristian72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor iubitorilor de en

eu trebuie sa o marit ....plec din zona...este cineva amator de un chilipir

apare in semnatura mea

asfalt uscat

 

Salutari si tie!

Nu e o idee buna sa mariti mobrele astea acum dar cateodata nu ai incotro.

Bafta la vanzare si sa ne auzim cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor!

Iata un en500 fara probleme.(atasez foto).

Poate ne vedem in trafic.I-mi place atat de mult modelul incat i-am luat unul si sotiei.

 

Adevarul este ca modelul are fiabilitate si consum redus ( nu stiu cum va consuma unora 6% ??? )

Al meu nu trece de 3,5-4 %

 

Felicitari tuturor posesorilor de EN. A-ti ales bine.

si asfalt uscat !

post-42917-1252520592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor!

Iata un en500 fara probleme.(atasez foto).

Poate ne vedem in trafic.I-mi place atat de mult modelul incat i-am luat unul si sotiei.

 

Adevarul este ca modelul are fiabilitate si consum redus ( nu stiu cum va consuma unora 6% ??? )

Al meu nu trece de 3,5-4 %

 

Felicitari tuturor posesorilor de EN. A-ti ales bine.

si asfalt uscat !

 

Bun venit tie si sotiei tale in clubul EN 500!

Ne intalnim cum sa nu, in trafic sau la intruniri...

Consumul ala de 6 poate fi credibil in conditiile unui mers in oras cu pasager, dar si asa e cam mult.

Personal nu cred ca iti consuma mobra 3,5 in oras (apropo, io vorbesc de Bucuresti ca daca stai altundeva o fi posibil...) dar oricum consumul este scazut fata de alte motociclete.

Fiabilitatea este remarcabila la acest model dar o sa vezi ca la un moment dat o sa-si ceara costurile de rigoare (distributie, lant de transmisie, alternator, electromotor si ce o mai ceda).

Io ma apropii de 40 000 km cu a meu si pot sa spun ca sunt multumit de cum se comporta. Se poate si mai bine dar deocamdata asta e.

Numai bine si asfalt uscat ca e mai bun ca orice!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate s-a mai scris / intrebat, ce bujii trebuie la En 1990 ?

Nu eu merg trimit un prieten...Intreaba el la magazin, dar poate stiti si voi, sa ai spun dinainte

Mesaj completat

pe pagina louis.de am gasit asa............................

10035050 ZUENDKERZE NGK DR9EA KAWASAKI EN 500 (EN500A) 3,65 euro.

..............................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate s-a mai scris / intrebat, ce bujii trebuie la En 1990 ?

Nu eu merg trimit un prieten...Intreaba el la magazin, dar poate stiti si voi, sa ai spun dinainte

Mesaj completat

pe pagina louis.de am gasit asa............................

10035050 ZUENDKERZE NGK DR9EA KAWASAKI EN 500 (EN500A) 3,65 euro.

..............................

 

Alegerea bujiilor:

 

post-13388-1252992574_thumb.jpg

Felicitari tuturor posesorilor de EN. A-ti ales bine.

si asfalt uscat !

 

 

Felicitari si tie....si sotiei......

 

Daca esti din Bucuresti o sa ne vedem cu siguranta in trafic!

Asfat uscat si voua!

Sunt naturalizat pe aici de ceva vreme. O sa ne vedem cu siguranta, numai bine si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti e de rau cu waka mea.....S-a dus ceva...

Poate a-ti avut asa ceva....vreo idee ?

La mersul in gol - relanti -se apuca si se tureaza de numa' numa'...dar parca numai cand e cald. Se raceste, a doua zi pornesc, tot scuipa o bujie (dreapta), curat, la loc, tot una merge, scot, curat, la loc, una merge...cand s-a incalzit un pic, merg ambele. La drum. Vreo 1 km totul o.k., trage bine, merge, dupa aia, un cilindru iar nu merge, incetinesc sa intorc, iar se apuca si tureaza rau de tot, am mers acasa intr-a-doua fara sa accelerez, sacadat, zdruncinat, dar am ajuns acasa.

Ce-o fi oare ? - A-ti patit asa careva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DE VANZARE

Stare buna, inmatriculata in Romania in noiembrie 2008, unic proprietar. Consumabile schimbate. Bonus coburi material textil. Pret 1800 euro sau echivalentul in lei la cursul BNR. Pretul se mai mai poate negocia la fatza locului.

 

 

post-41121-1251651867_thumb.jpgpost-41121-1251651855_thumb.jpgpost-41121-1251651847_thumb.jpgpost-41121-1251651812_thumb.jpg

 

 

Detalii in linkul de mai jos

Kawasaki EN500

Vandut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti e de rau cu waka mea.....S-a dus ceva...

Poate a-ti avut asa ceva....vreo idee ?

La mersul in gol - relanti -se apuca si se tureaza de numa' numa'...dar parca numai cand e cald. Se raceste, a doua zi pornesc, tot scuipa o bujie (dreapta), curat, la loc, tot una merge, scot, curat, la loc, una merge...cand s-a incalzit un pic, merg ambele. La drum. Vreo 1 km totul o.k., trage bine, merge, dupa aia, un cilindru iar nu merge, incetinesc sa intorc, iar se apuca si tureaza rau de tot, am mers acasa intr-a-doua fara sa accelerez, sacadat, zdruncinat, dar am ajuns acasa.

Ce-o fi oare ? - A-ti patit asa careva ?

 

Cred ca este carburatia data peste cap. Ai umblat pe acolo?

Este posibil sa ai si probleme electrice la CDI sau la bobinele de aprindere.

Nu am patit asa ceva, dar sunt curios ce are. Io personal zic ca ti-ai bagat tu degetele in ea pe undeva si ai bulit ceva, altfel nu-mi explic. A mea are aproape 38 000 KM si n-am avut nici un fel de probleme de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai va spuneam mai inainte ca a mers ceas de cand am luat-o....

A facut figura aia cu condensatorul cazut afara, dupa aia a mers iar.

Pe urma a inceput sa nu mai mearga mai mult de 120/h, nu ca as fi vrut eu mai mult, dar turat la maxim !!! - mergea numai 120 max.

Atunci am luat bujii noi, credeam ca poate aia e...

Dar nu....

Deci eu nu m-am bagat nici la carburator, nici unde...Nici nu le am...Dar nici nu trebuia ca mergea f bine. Acum pauza....Am sa va tin la curent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Care e viteza maxima pe care ati reusit sa o prindeti cu kawa EN. NU va intreb din cauza ca mi-ar trebuii ceva mai multa viteza dar am senzatia ca a mea e mai lenesa decat spuneti voi despre ale voastre.

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saltari.

 

am si eu o rugaminte: daca stie careva vreun site unde este discutata evolutia EN 500 de la primul model pana la ultimele...

sau unul general pentru mai multe feluri de moto, inclusiv EN.

ca am inteles ca intr-un an s-a trecut de la roata turnata la spite; alta data de la curea la lant...samd

 

ideea e ca as vrea sa-mi iau motor. chopper. si e primul motor, carnetul crd ca-l dau in octombrie. iar asta este unul din cele 3 recomandate pentru incepatori pe alt topic pe-aici.

si de asemenea - din ce m-am uitat si din buget - e cel mai probabil (shadow - peste buget; virago - prea joasa&micutza - am 1,72m si 80kg)

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Care e viteza maxima pe care ati reusit sa o prindeti cu kawa EN. NU va intreb din cauza ca mi-ar trebuii ceva mai multa viteza dar am senzatia ca a mea e mai lenesa decat spuneti voi despre ale voastre.

 

Multam

Io am prins 180 chiar cand am luat-o. Dupa ce mi-am schimbat cureaua (mai scurta cu 2 dinti) si cauciucurile (nu le-am mai echilibrat) si mai mult de 140 nu pot sa merg deoarece intra in voblaj.

Cred ca si rulmentii la roti au prins joc, dar poate o sa-i schimb si atunci sa vezi cruising speed!

 

saltari.

 

am si eu o rugaminte: daca stie careva vreun site unde este discutata evolutia EN 500 de la primul model pana la ultimele...

sau unul general pentru mai multe feluri de moto, inclusiv EN.

ca am inteles ca intr-un an s-a trecut de la roata turnata la spite; alta data de la curea la lant...samd

 

ideea e ca as vrea sa-mi iau motor. chopper. si e primul motor, carnetul crd ca-l dau in octombrie. iar asta este unul din cele 3 recomandate pentru incepatori pe alt topic pe-aici.

si de asemenea - din ce m-am uitat si din buget - e cel mai probabil (shadow - peste buget; virago - prea joasa&micutza - am 1,72m si 80kg)

 

multumesc.

 

Io stiu ceva sit-uri:

www.en500.de

www.bikez.com

www.ex-500.com

 

Cred ca e o alegere dificila dar cu siguranta nu o sa regreti daca o sa cumperi un en 500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saltari.

 

am si eu o rugaminte: daca stie careva vreun site unde este discutata evolutia EN 500 de la primul model pana la ultimele...

sau unul general pentru mai multe feluri de moto, inclusiv EN.

ca am inteles ca intr-un an s-a trecut de la roata turnata la spite; alta data de la curea la lant...samd

 

ideea e ca as vrea sa-mi iau motor. chopper. si e primul motor, carnetul crd ca-l dau in octombrie. iar asta este unul din cele 3 recomandate pentru incepatori pe alt topic pe-aici.

si de asemenea - din ce m-am uitat si din buget - e cel mai probabil (shadow - peste buget; virago - prea joasa&micutza - am 1,72m si 80kg)

 

multumesc.

 

aici gasesti cateva date despre en si modelele produse in timp

http://www.en500.de/

 

daca te intereseaza modelul eu am una de vanzare

pret de toamna 1600....

vezi in semnatura anuntul vechi si cateva poze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici gasesti cateva date despre en si modelele produse in timp

http://www.en500.de/

 

daca te intereseaza modelul eu am una de vanzare

pret de toamna 1600....

vezi in semnatura anuntul vechi si cateva poze...

 

merci amandorura, site-ul pare interesant, o sa incerc sa folosesc google translate pe el ca nu stiu o boaba de germana.

 

cat despre oferta...ai PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Care e viteza maxima pe care ati reusit sa o prindeti cu kawa EN. NU va intreb din cauza ca mi-ar trebuii ceva mai multa viteza dar am senzatia ca a mea e mai lenesa decat spuneti voi despre ale voastre.

 

Multam

 

 

eu i-am dat 150, dar neavand parbriz mai mult de 120-130 nu merg.....placerea cea mai mare este intre 100 si 110.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu i-am dat 150, dar neavand parbriz mai mult de 120-130 nu merg.....placerea cea mai mare este intre 100 si 110.

 

Asfalt uscat!

 

 

subscriu...se comporta excelent la viteza de 100-120 si te simti bine pe ea fara sa stai incordat chiar si fara parbriz

este mai placut sa ai o turatie mai mica a motorului si sa ii auzi zgomotul decat sa zumzaie ca o vitezana, ...parerea mea....

asfalt uscat!

Editat de cristian72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...