Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. ieri am facut si eu primul meu drum mai lung. (am iesit si eu din oras ca ma simteam mai increzator :P) am terminat cu toate: inmatriculare, revizie, si altele ce ii mai trebuia. ma bucur ca mi-a permis vremea. am facut 170 de km si am ajuns sa ma indragostesc de ea tot mai mult, cu fiecare km parcurs imi mai crestea inima putin. imi place foarte mult EN-ul asta, trage foarte bine cand vrea, mergi lejer la cruise, si prin oras e excelenta. am scos un consum de 4.7 drumul asta cu viteza in medie 100km/h. am atins si 160 dar pt o perioada scurta si o portiune luunga si lata de drum. ma bucur mult pt alegerea facuta ^^.

 

ps consumul asta de 4.7 la drum intins nu e putin cam mare? oare mai are nevoie de ceva reglaje sau prostii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, e cam mare... Cand am facut ultima data consumul la a mea, parca anu' trecut, aveam 3 si ceva (3.2 parca)...

 

Verifica si tu filtrele de aer, carburatoarele sa fie sincronizate ok, sa ai rulmentii ok pe spate, si tamburul (sa nu atinga ceva roata). E posibil sa ai amestecul mai bogat, daca zici ca trage tare. :P

 

Apropo, in doua saptamani eu si Alex ajungem prin Cluj, poate ne vedem la un suc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps consumul asta de 4.7 la drum intins nu e putin cam mare? oare mai are nevoie de ceva reglaje sau prostii?

 

Salut,

 

depinde cum ai mers...dar in general ce trece peste 4.3 la drum lung fara bagaje si mers lejer e deja prea mult.

Al meu ia 3.8 cand e reglat/uns/bibilit bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, e cam mare... Cand am facut ultima data consumul la a mea, parca anu' trecut, aveam 3 si ceva (3.2 parca)...

 

Verifica si tu filtrele de aer, carburatoarele sa fie sincronizate ok, sa ai rulmentii ok pe spate, si tamburul (sa nu atinga ceva roata). E posibil sa ai amestecul mai bogat, daca zici ca trage tare. :P

 

Apropo, in doua saptamani eu si Alex ajungem prin Cluj, poate ne vedem la un suc.

 

da, clar, fac cinste cu suc/bere. va astept cu drag. :wave:

 

nah arz-o focul :( o sa trec iar pe la mecanic sa mai vedem ce putem face in legatura cu consumul. multumesc de sfaturi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Desi ne despart vreo 15000km, totusi pasiunea pentru motociclete si mai ales pt kawasaki 500 nu cred ca se poate masura. M-am indragostit de modelul asta de ceva timp. Imi place si aspectul estetic, si puterea motorului si comfortul... cu alte cuvinte cam tot. Am si citit sectiunea asta a forumului cam din 2009 de cind mi-am luat A-ul si mi-am dat seama ca posesorii acestui model (in general ) pe cit sint de nebuni pe atit sint de simpatici.

De vreo 3 ani de cind am ajuns pe aceste meleaguri indepartate, tot am incercat sa-mi procur o potaie de asta. M-am tot lovit de lipsa de timp, ori lipsa de timp, lipsa de ... birocratie, piata locala, vinzatori neseriosi, motociclete varza si tot alte feluri de piedici. Dar totusi rabdarea si pasiunea au invins tot.

Ieri pe la orele 12 eram termiant cu transferul de nume, incheierea asigurarii, si toate celalalte hirtoage si calare pe potaia mea, eram in drum spre casa.

 

Senzatia? O dezvirginare sufleteasca. Nu cred ca o pot descrie altfel. Bineintales ca m-am "ratacit" in drum spre casa. Nu stiu daca a fost intentionat sau dca a lucrat subconstientul, dar stiu ca am ajuns undeva in afara orasului la un moment dat, dar eram cu zimbetul cit casa. Pac a 2-a pac a 3a, pac a 4a si tot ma indepartam de oras. Niste curbe faine, un pic de aer curat (ajunsesem in munti deja), toarcerea motorului, vibratiile ghidonului.... o placere totala. Intr-un final am facut cale intoarsa spre casa. Un drum de 20min se largise spre 1.30h. Noroc ca incep abia de simbata sa lucrez.

 

Citeva detalii despre potaie:

 

an fabricatie 1997.

Km facuti pina ce am luat-o eu de coarne: 18.230km. ( aici multi o sa zica ca nu se poate asa ceva, ca nu-s reali... etc, dar chiar sint reali. Fostul propietar a tinut-o mai mult in garaj decit pe sosele, dar a intretinut-o f bine. Tipul efectiv nu are timp. Un alt exemplu e cumnatameu. In italia la el acasa are un motor de prin 95 luat de nou de la reprezentanta si are doar vreo 10.000km facuti cu el. S-a tras un pic la inceput dar dupa aia a plecat si el spre meleaguri mai calde. Aici si-a cumparat un ER6 nou dar din cauza serviciului si a familiei, abia daca are timp sa o scoata odata la luna pt o tura de 200-300km)

 

Starea motorului: impecabil

starea optica: o zgirietura mica pe aici e colo.

 

Trebuie sa-i schimb/reinnoiesc:

1. gumele caci desi au destul profil pe ele, de la tinut pe loc mult timp, sint complet uscate

2. revizie la partea electrica un pic ca mai am niste fire care au fost cam prost izolate + vechimea

3. cauciucurile de la furca ( nu stiu cum se zice in romineste) ca si alea sint un pic cam vechi

4. schimbatorul de viteze ca are cam mult joc.

 

post-45131-0-51709200-1340075708_thumb.jpg

 

 

Asta este o poza care era afisata pe net cind am luat-o. Inca nu am avut timp sa-i fac poze dar am sa revin.

 

 

Cam asta e povestea mea. Sper ca nu v-am deranjat/plictisit cu postul meu. Oricum am sa revin cu intrebari cu nemiluita caci eu cu tehnica/mecanica nu prea le am. Daca pun intrebari la care s-a mai raspuns ( desi am sa incerc sa caut innainte) imi cer scuze. Daca pun intrebari prostesti/stupide... nu m-am nascut geniu si nici calare pe motor. Daca aveti un sfat bun... oricind e binevenit.

 

V-am salutat cu mult respect,

 

Reverend

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Desi ne despart vreo 15000km, totusi pasiunea pentru motociclete si mai ales pt kawasaki 500 nu cred ca se poate masura. M-am indragostit de modelul asta de ceva timp. Imi place si aspectul estetic, si puterea motorului si comfortul... cu alte cuvinte cam tot. Am si citit sectiunea asta a forumului cam din 2009 de cind mi-am luat A-ul si mi-am dat seama ca posesorii acestui model (in general ) pe cit sint de nebuni pe atit sint de simpatici.

De vreo 3 ani de cind am ajuns pe aceste meleaguri indepartate, tot am incercat sa-mi procur o potaie de asta. M-am tot lovit de lipsa de timp, ori lipsa de timp, lipsa de ... birocratie, piata locala, vinzatori neseriosi, motociclete varza si tot alte feluri de piedici. Dar totusi rabdarea si pasiunea au invins tot.

Ieri pe la orele 12 eram termiant cu transferul de nume, incheierea asigurarii, si toate celalalte hirtoage si calare pe potaia mea, eram in drum spre casa.

 

Senzatia? O dezvirginare sufleteasca. Nu cred ca o pot descrie altfel. Bineintales ca m-am "ratacit" in drum spre casa. Nu stiu daca a fost intentionat sau dca a lucrat subconstientul, dar stiu ca am ajuns undeva in afara orasului la un moment dat, dar eram cu zimbetul cit casa. Pac a 2-a pac a 3a, pac a 4a si tot ma indepartam de oras. Niste curbe faine, un pic de aer curat (ajunsesem in munti deja), toarcerea motorului, vibratiile ghidonului.... o placere totala. Intr-un final am facut cale intoarsa spre casa. Un drum de 20min se largise spre 1.30h. Noroc ca incep abia de simbata sa lucrez.

 

Citeva detalii despre potaie:

 

an fabricatie 1997.

Km facuti pina ce am luat-o eu de coarne: 18.230km. ( aici multi o sa zica ca nu se poate asa ceva, ca nu-s reali... etc, dar chiar sint reali. Fostul propietar a tinut-o mai mult in garaj decit pe sosele, dar a intretinut-o f bine. Tipul efectiv nu are timp. Un alt exemplu e cumnatameu. In italia la el acasa are un motor de prin 95 luat de nou de la reprezentanta si are doar vreo 10.000km facuti cu el. S-a tras un pic la inceput dar dupa aia a plecat si el spre meleaguri mai calde. Aici si-a cumparat un ER6 nou dar din cauza serviciului si a familiei, abia daca are timp sa o scoata odata la luna pt o tura de 200-300km)

 

Starea motorului: impecabil

starea optica: o zgirietura mica pe aici e colo.

 

Trebuie sa-i schimb/reinnoiesc:

1. gumele caci desi au destul profil pe ele, de la tinut pe loc mult timp, sint complet uscate

2. revizie la partea electrica un pic ca mai am niste fire care au fost cam prost izolate + vechimea

3. cauciucurile de la furca ( nu stiu cum se zice in romineste) ca si alea sint un pic cam vechi

4. schimbatorul de viteze ca are cam mult joc.

 

post-45131-0-51709200-1340075708_thumb.jpg

 

 

Asta este o poza care era afisata pe net cind am luat-o. Inca nu am avut timp sa-i fac poze dar am sa revin.

 

 

Cam asta e povestea mea. Sper ca nu v-am deranjat/plictisit cu postul meu. Oricum am sa revin cu intrebari cu nemiluita caci eu cu tehnica/mecanica nu prea le am. Daca pun intrebari la care s-a mai raspuns ( desi am sa incerc sa caut innainte) imi cer scuze. Daca pun intrebari prostesti/stupide... nu m-am nascut geniu si nici calare pe motor. Daca aveti un sfat bun... oricind e binevenit.

 

V-am salutat cu mult respect,

 

Reverend

 

 

salut. felicitari pt visul inplinit :moto: e foarte frumoasa, sa mai pui poze cu ea din mai multe unghiuri. sa te bucuri de ea sanatos si sa aveti grija unul de celalalt :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. felicitari pt visul inplinit :moto: e foarte frumoasa, sa mai pui poze cu ea din mai multe unghiuri. sa te bucuri de ea sanatos si sa aveti grija unul de celalalt :wave:

 

 

Ms ms.

 

Am planuri mari pt ea, asa ca o sa am nevoie de sfaturi multe. Deocamdata o iau incet sa o imblinzesc un pic. Din pacate trebuie sa plec iar cu serviciul vreo 14 zile prin tara asta, dar cind ma intorc incep sa o bibilesc si sa o aranjez. Dupa care..... asfaltul. Am sa revim cu poze si filmari din drumetii. Norocul meu e ca in tara asta sezonul de motor e cam 365 de zile pe an.. 35 de grade zilnic si soare. Din cind in cind cite o ploaie sanatoasa dar trece repede.

 

Salut cu respect toata gasca de pe aici,

 

Reverend

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, felicitari ,daca putem macar un sfat sau o vorba buna in functie de timp si cunostine mecanice putem impartasii in egala masura cu pasiunea comuna ce ne uneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, felicitari ,daca putem macar un sfat sau o vorba buna in functie de timp si cunostine mecanice putem impartasii in egala masura cu pasiunea comuna ce ne uneste.

 

Mersi fain de intentie.

 

Uite ca aseara am scos potaia la o plimbare pentru prima data de cind am cumparat-o, si deja am constat niste "probleme".

Cum am zis si mai devreme, schimbatorul are un pic cam mult joc. In principiu merge ok, dar din cind in cind imi este mai greu sa nimeresc a 1a ( cind cobor) si a 6a. Trebuie sa ma joc un pic pina intra in viteza respectiva. Nu cred sa aiba de aface cu cutia in sine ca celelalte viteze merg f bine, intra direct. Am sa o duc la un service sa vad daca mai pot stringe schimbatorul un pic se remediaza problema.

 

A doua problema ar fi partea electrica. Stiam de la inceput ca are o problema acolo dar mi-am dat seama ca defapt problem e un pic mai mare: farul nu-mi merge decit pe faza mare, semnalizarile stau permanent aprinse si cind vreau sa semnalizez ramin doar constant aprinse si atit. Nu clipesc. Frina si stopul spate merg ok. Nu ma pricep deloc la fire, dar nu cred sa fie ceva foarte grav

 

Cam asta ar fi pina acum. Motorul in sine toarce ca nou.

 

Am sa o duc la service sa vad ce pot face.

 

Bafta mare si god bless,

 

Reverend

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi fain de intentie.

 

Uite ca aseara am scos potaia la o plimbare pentru prima data de cind am cumparat-o, si deja am constat niste "probleme".

Cum am zis si mai devreme, schimbatorul are un pic cam mult joc. In principiu merge ok, dar din cind in cind imi este mai greu sa nimeresc a 1a ( cind cobor) si a 6a. Trebuie sa ma joc un pic pina intra in viteza respectiva. Nu cred sa aiba de aface cu cutia in sine ca celelalte viteze merg f bine, intra direct. Am sa o duc la un service sa vad daca mai pot stringe schimbatorul un pic se remediaza problema.

 

A doua problema ar fi partea electrica. Stiam de la inceput ca are o problema acolo dar mi-am dat seama ca defapt problem e un pic mai mare: farul nu-mi merge decit pe faza mare, semnalizarile stau permanent aprinse si cind vreau sa semnalizez ramin doar constant aprinse si atit. Nu clipesc. Frina si stopul spate merg ok. Nu ma pricep deloc la fire, dar nu cred sa fie ceva foarte grav

 

Cam asta ar fi pina acum. Motorul in sine toarce ca nou.

 

Am sa o duc la service sa vad ce pot face.

 

Bafta mare si god bless,

 

Reverend

 

Nu e nimic grav pe electric. Pt far schimba becul, pt semnalizari releul, il gasesti sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepator fiind atat in lumea EN cat si moto, vin cu o intrebare despre curatatul motorului...pana acum m-am bucurat mai mult de sentimentul din timpul mersului si mai putin de estetica motorului. vreau sa o spal si eu si ma gandeam ca in mare pe exterior sa merg la un omv si sa imi dau eu cu spuma si jet de apa (daca nu e bine sariti cat mai repede pana nu ajung sa fac ceva prostii) partile mai ascunse (zona deasupra motorului si pe langa carburatoare) si alte cate or mai fi, ma gandeam sa la iau la periuta de dinti si (daca imi recomandati cu ce soluti as fi recunoscator). am citit in paginile anterioare recomandare de la alex pt produsul never dull si ma gandesc sa imi iau si eu pt partile metalice. acum intrebarea cea mai mare ar fi urmatoarea: pot da cu apa sub scaun? cand iau jos scaunul zici ca e un desert acolo, praf si mizerie peste tot. mi-a spus un nene ca pot sa dau cu furtunul linistit pe acolo (nu cu cel de presiune ci cu apa de la robinet in curte) si eu bulbucam acolo ochii ca la unu care mi-ar zice sa dau cu jetu de apa in carcasa la calculator sa spal prafu. oare pot chiar asa sa dau cu furtunul peste baterie cutia de sigurante si ce prostii ce mai sunt pe acolo? voi cum va spalati EN-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeva poze in plus cu potaia mea:

 

post-45131-0-50413900-1340347937_thumb.jpg

post-45131-0-62931400-1340347965_thumb.jpg

post-45131-0-30762500-1340348050_thumb.jpg

 

Cind am sa o scot la soare la plimbare, am sa mai baag niste poze mai profesionale, nu cu telefonul...

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

O intrebare din categoria incepatorilor pentru un Vulcan 500 cam ce coburi s-ar potrivi ma refer ca litraj pt niste calatorii medii adica 4-5 zile sa poti sa impachetezi ceva in ele cu niste sugestii de pe unde le-ati cumparat ar fi de mare ajutor.

De fapt sunt mai multe intrebari din categoria incepatori, cum zicea si userul dark1tdr, cum va spalati motorul ca vreau sa fac asta de ceva vreme si tot ma sperie gandul ca am sa fac vreo duda cu niste consecinte nu prea bune.

Si ceva intalniri programate, mi-ar face placere sa cunosc si mano a mano pe lumea de pe forum la un pahar de vorba.

 

Cele bune,

Mitza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi spal mobra de unul singur de vreo 3 ori pe an , in rest o spala ploaia in mers ... precum azi de exemplu :)

O spal cu detergent auto, la galeata , cu carpa si perie auto . Dupa uscare ii dau un polish scurt la mana pe partile vopsite iar pe cele din alum/crom am o pasta de pe Louis.de care merita toti banii - da si luciu dar si protejeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-as recomanda coburi din piele (nu hard-case),de litraj cât mai mare...Daca-ti pui si-un sissy-bar cu port-bagaj,ar fi combinatia optimã,pt. excursii de câteva zile.Si mai ales dacã iei si pasagerã plus cort si saltele izopren sau gonflabile.Mai bine sa poti lua cât mai multe,decât sã stai sã vezi ce tai de pe listã. Coburi mari,înseamnã de 27 litri sau peste.Cel mai bine,cred cã gãsesti pe ebay.De exemplu,eu am în vedere un set,ceva "no name",copie dupã Held Titus (290 euro,la Louis).Ãstia,costã 175 euro,si-i sunt si cu "make an offer".Adicã,mai lasã vreo 5-10-20 euro.Transportul,e vreo 20 euro,parcã. Dacã vrei ,îti arãt ce-am gãsit eu,ca oferte interesante. Inclusiv câteva modele de la un producãtor polonez,care are si genti mari,tot din piele,pt. cãrat pe port-bagaj (80 euro,cu 25-35 euro,transportul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi spal motorul daca se inoroieste si il spal la furtun si la o jucarie cu jet de aburi in special pe la gaurelele de la bujie si pe grila de la radiator (faguri), nu ii dau cu nici o ceara... Problema nasoala este la iesirea din iarna ca substantele alea de la dezapezire persista mult pe sosea si ataca pe la aluminiu si crom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

O intrebare din categoria incepatorilor pentru un Vulcan 500 cam ce coburi s-ar potrivi ma refer ca litraj pt niste calatorii medii adica 4-5 zile sa poti sa impachetezi ceva in ele cu niste sugestii de pe unde le-ati cumparat ar fi de mare ajutor.

De fapt sunt mai multe intrebari din categoria incepatori, cum zicea si userul dark1tdr, cum va spalati motorul ca vreau sa fac asta de ceva vreme si tot ma sperie gandul ca am sa fac vreo duda cu niste consecinte nu prea bune.

Si ceva intalniri programate, mi-ar face placere sa cunosc si mano a mano pe lumea de pe forum la un pahar de vorba.

 

Cele bune,

Mitza

 

uite ca ieri l-am spalat si eu (pentru prima data-rusine mie) sub scaun era praf si norori si de toate. acolo am spalat in prealabil cu o carpa inmuiata in apa pana m-am plictisit apoi m-am dus la o spalatorie cu un prieten unde ne-a lasat sa le spalam noi. 1 tura cu spuma peste tot, 1 tura cu tunul. pe la roti si partile metalice "dintr-o bucata" precum motorul, dadeam de aproape sa se desprinda tot jegul, pe la radiator si altele care imi pareau mie sensibile dadeam mai de la distanta. apoi iar o tura cu spuma (am dat la spuma pe ea pana nu o mai vedeam :)), in toate gaurelele posibile am incercat sa ajung, de sus in jos de jos in sus, printre toate fantele, etc. apoi l-am lasat asa o vreme sa actioneze spuma si apoi o ultima tura cu tunul (vreo 10 min am insistat pe el) la sfarsit am observat ca apa intrase si pe sub scaun din abundenta si se pare ca nu a avut chiar nimic. dupa asta ar fi recomandat sa il iei la mana in toate locurile in care vezi ca a mai ramas jeg si grasime, wd40 te ajuta mult in unele locuri, pt crom aluminiu si altele (cred ca ne vopsite) am comandat never dull de la louis si acum astept sa ajunga. odata ce i-ai facut o curatenie din aia serioasa cu dat capace jos din toate directiile, stat cu carpa si betisorul de urechi pe el cam o jumate de zi, urmatoarele vor fi mai usoare, doar la spalatorie si e ca noua.

 

in legatura cu coburile vroiam sa pun si eu cateva intrebari. cum vine sistemul ala de "suporti" ? trebuie sa fie specifici pt modelul asta? ar putea sa imi faca cineva asa la plesneala ca oricum nu se vad? ce specificatii trebuie sa respecte? cum se prind ei de motor? (ma gandeam ca acolo in locul unde se prinde si portbagajul si syssi barul, dar nu sunt sigur) cum se prind coburile de ei? (sau stau doar rezemati de ei) nu am prea vazut coburi de aproape si de aceea intreb. si daca tot sunt la subiect, are cineva de vanzare niste suporti? :) ne scuzati pe noi astia incepatorii dar incet incet prindem si noi :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A doua problema ar fi partea electrica. Stiam de la inceput ca are o problema acolo dar mi-am dat seama ca defapt problem e un pic mai mare: farul nu-mi merge decit pe faza mare, semnalizarile stau permanent aprinse si cind vreau sa semnalizez ramin doar constant aprinse si atit. Nu clipesc. Frina si stopul spate merg ok. Nu ma pricep deloc la fire, dar nu cred sa fie ceva foarte grav

Partea electrica e destul de simpla la agregatele noastre. Am avut si eu o problema similara cu semnalizarile. Clipeau, dar total aiurea, cand mai rapid cand mai lent. Solutia a fost sa refac legarea la masa. Cel care a avut inainte motorul a pus semnalizari metalice (carcasa),care aveau numai un singur fir (adica cel de plus) circuitul inchizandu-se prin carcasa semnalizarii si cadru. Cum Romania nu e Suedia sau Elvetia, unde strazile sunt mai curate ca azilele de batrani de la noi, de la praf, apa si ce-o mai fi fost contactul la masa nu se mai facea perfect, de aici problemele de temporizare.

Refa legaturile la masa in prima instanta. Ai nevoie de un tzvic si vreun metru de cablu. Poti verifica si releul de semnalizare (scrie in carte).

 

Acuma issuesul meu :).

 

Din poza de mai jos ... ce reprezinta partea incercuita si ce scop are? Ca Jeni a mea e prea cu nasu pe sus sa o aiba. Unde ar trebui sa se conecteze partea de jos?

 

post-57716-0-83835200-1340958039_thumb.jpg

 

Multumiri si sporuri.

Vali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu probleme cu semnalizatoarele, in primul rand au becuri portocalii de 23W care sunt foarte greu de gasit, acum am un bec ars si nu gasesc sa cumpar, in al doilea rand pe stanga spate dupa ce trec prin 2-3 gropi nu se mai aprinde, ce pot sa fac, le-as schiba dar nu stiu ce sa cumpar, aveti idee ce se potriveste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Acuma issuesul meu :).

 

Din poza de mai jos ... ce reprezinta partea incercuita si ce scop are? Ca Jeni a mea e prea cu nasu pe sus sa o aiba. Unde ar trebui sa se conecteze partea de jos?

 

post-57716-0-83835200-1340958039_thumb.jpg

 

Multumiri si sporuri.

Vali.

minunea aia incercuita este furtunelul care vine de la scurgerea carcasei filtrului de aer.

este pusa pentru a goli eventualelre lichide din carcasa. partea transparenta este pentru control vizual: vezi lichid in borcanel scoti surubelul, golesti apoi pui surubelul la loc ;)

 

partea de jos ramane libera cam pe langa bascula ;) partea de sus intra pe un stutz de la carcasa filtrului de aer ;)

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

in legatura cu coburile vroiam sa pun si eu cateva intrebari. cum vine sistemul ala de "suporti" ? trebuie sa fie specifici pt modelul asta? ar putea sa imi faca cineva asa la plesneala ca oricum nu se vad? ce specificatii trebuie sa respecte? cum se prind ei de motor? (ma gandeam ca acolo in locul unde se prinde si portbagajul si syssi barul, dar nu sunt sigur) cum se prind coburile de ei? (sau stau doar rezemati de ei) nu am prea vazut coburi de aproape si de aceea intreb. si daca tot sunt la subiect, are cineva de vanzare niste suporti? :) ne scuzati pe noi astia incepatorii dar incet incet prindem si noi :bounce:

 

În principiu,sunt specifici modelului.Adicã,trebuie sã aibe o anumitã distantã între gãuri si forma lor,sã nu jeneze la scãritzele pasagerului sau suspensia spate. Uite,de exemplu,suportii de coburi pe care i-am avut pe VN750-ul meu,se potrivesc la fix pe VN800 Classic,merg la fel de bine si pe EN500 C,se potrivesc aproape perfect si pe Moto Guzzi California Stone .Poti sã-i faci si la pleznealã,din fier beton,de exemplu, da' mie,mi-ar fi greatzã,sã stiu cã-i o tzigãnie,acolo.Prefer sã dau 150 ron,si sã stiu cã-i ceva elegant,fãcut ca lumea.Unii coburi,au niste cureluse care se ataseazã de suporti,ca sã-i tzinã ficsi.Sau,cum am avut eu (Held Titus),au niste buzunare plate,în care intrã suportii.Altfel,pur-si-simplu,stau sprijinitzi,ca sã nu intre la roata spate. Uite,asa,ca exemplu...Anu' trecut,am folosit un Dragstar 250.La un moment dat,când eram pe drum,spre mare,cu bagajele pline-ochi,am început s-aud un vâjâit,mai ales la vitezã mai micã.Se-auzea din spate-stânga.Dupã un control rapid,în mers,am observat cã dacã miscam (sãltam) un pic coburul de pe partea aia,se fãcea liniste.Se freca de lateralul rotzii spate,foarte aproape si de lantz.Din cauzã cã era plin si greu,îsi schimbase pozitia.Din fericire,a m fãcut rost repede,de suporti pt. Dragstar de 650,care un pic fortzatzi,s-au potrivit.

Suporti specifici modelului,cromati,eleganti,cred cã cel mai ieftin,se pot procura de pe ebay (made in China,evident...).Undeva la vreo 30-40$,parcã.Cu transport,cu tot.Doar cã dureazã cam o lunã,pânã s-ajungã aicea.Tot eleganti,fãcuti artizanal,s-ar putea face si la noi,din inox.Sunt câtiva mesteri,care fac chestii de-astea. Pretzul,însã,nu stiu care e...

 

Uite ,ca model....Nu-s chiar asa simpli....Si-ãstia ,costã 38 $,cu transport gratuit. Vãd o grãmadã d-altii,pt. LTD,care s-ar putea sã se potriveascã si la EN500A,B sau C,si-s mai ieftini,doar 30 $.Doar trebuie aflatã distantza-ntre suruburi(poate sã zicã @Beatrice sau @jerycho).

http://www.ebay.com/itm/Vulcan-VN500-VN-500-EN-500-EN500-Saddle-bag-Support-/330444804978?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4cf00b9372&vxp=mtr#ht_531wt_932

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În principiu,sunt specifici modelului.Adicã,trebuie sã aibe o anumitã distantã între gãuri si forma lor,sã nu jeneze la scãritzele pasagerului sau suspensia spate. Uite,de exemplu,suportii de coburi pe care i-am avut pe VN750-ul meu,se potrivesc la fix pe VN800 Classic,merg la fel de bine si pe EN500 C,se potrivesc aproape perfect si pe Moto Guzzi California Stone .Poti sã-i faci si la pleznealã,din fier beton,de exemplu, da' mie,mi-ar fi greatzã,sã stiu cã-i o tzigãnie,acolo.Prefer sã dau 150 ron,si sã stiu cã-i ceva elegant,fãcut ca lumea.Unii coburi,au niste cureluse care se ataseazã de suporti,ca sã-i tzinã ficsi.Sau,cum am avut eu (Held Titus),au niste buzunare plate,în care intrã suportii.Altfel,pur-si-simplu,stau sprijinitzi,ca sã nu intre la roata spate. Uite,asa,ca exemplu...Anu' trecut,am folosit un Dragstar 250.La un moment dat,când eram pe drum,spre mare,cu bagajele pline-ochi,am început s-aud un vâjâit,mai ales la vitezã mai micã.Se-auzea din spate-stânga.Dupã un control rapid,în mers,am observat cã dacã miscam (sãltam) un pic coburul de pe partea aia,se fãcea liniste.Se freca de lateralul rotzii spate,foarte aproape si de lantz.Din cauzã cã era plin si greu,îsi schimbase pozitia.Din fericire,a m fãcut rost repede,de suporti pt. Dragstar de 650,care un pic fortzatzi,s-au potrivit.

Suporti specifici modelului,cromati,eleganti,cred cã cel mai ieftin,se pot procura de pe ebay (made in China,evident...).Undeva la vreo 30-40$,parcã.Cu transport,cu tot.Doar cã dureazã cam o lunã,pânã s-ajungã aicea.Tot eleganti,fãcuti artizanal,s-ar putea face si la noi,din inox.Sunt câtiva mesteri,care fac chestii de-astea. Pretzul,însã,nu stiu care e...

 

Uite ,ca model....Nu-s chiar asa simpli....Si-ãstia ,costã 38 $,cu transport gratuit. Vãd o grãmadã d-altii,pt. LTD,care s-ar putea sã se potriveascã si la EN500A,B sau C,si-s mai ieftini,doar 30 $.Doar trebuie aflatã distantza-ntre suruburi(poate sã zicã @Beatrice sau @jerycho).

http://www.ebay.com/...tr#ht_531wt_932

 

 

 

 

multumesc de raspuns, a fost de mare ajutor. am cautat si eu acum pe ebay dar vad ca majoritatea sunt pentru en 500 din 95 sau mai nou, eu avand din 94....astept si eu masura aia intre gaurile de prindere. sau oare as putea sa masor direct la al meu distanta intre suruburile alea care fixeaza capacul de sub scaunul pasagerului si portbagajul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...